löytyiskö tätä kautta naisia jotka ompelevat mittojen mukaan kellohameita yms. asuja mittojen mukaan ja jos maksan kankaat työt yms. niin rehellisesti lähettäisivät asuja. en oo löytäny vielä kunnollisia asujen tekijöitä. maksan reilusti mutta en tyhjästä!!! ilmoitelkaa itsestänne, ompelijat, teidän työtänne arvostetaan ja kaivataan.
ompelijoita!!!
11
3355
Vastaukset
- rokabilimuusikko
kysy pinksepe nimiseltä muijalta. se on tehnyt niitä paljon. Siltä löytyy websivutkin jostain.
Mene www.roketsuvoorum.com palstalle ja kysy miten PinkSepen tavoittaa. - Betsy
Tässä on osoite Pink Sepen kotisivuille, kandee tsekkaa nää...
http://www.rokkimamma.k-netti.nu/main/frontpage.asp?wid=10829- PinkSepe
Sivut ovat nykyään täällä: www.simplesite.com/rokkimammavintagekaavat sivuja on päivitetty ja lisää päivitetään kun aikaa on. Käykää tutustumassa!
- Go Getter
Moi,
Vai on ompelija kateissa! =) Tääl ois yksi, otan töitä vastaan heti syksyllä, kun olen selvinnyt hääpuvustani ja äitini juhla asusta... =D - 20vuoden kokemuksella
olen valmistanut 20 v ajan romani vaatteita röijystä alushameesta alussetteihin hameitakaan unohtamatta joten eiköhän kellohamekin onnistu
- piki
hei kertokaa mistä saa tilata näyttävät näköset hameet...koska olette tehnyt 20v ompelu työtä..t piki
- dollbell
ompelimo margarita helsingissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512425- 982095
- 241883
- 231622
- 301616
- 1571468
- 341253