TEINI-PILLUT

sivustaseuraaja.

Juuh...joku tuossa aiemmin ihmetteli, miksi nyky-kakskymppiset miehet deittailee "kersoja", ts. jotain 15-17-vuotiaita?

No kun niilla on se

a) kiintea perse (jos ovat laihoja)

b) napapaita ja napa hohkaa - IIH

c) hassut korot, joilla ne yrittaa kavella "naisellisen seksikkaasti"

d) yleensa liikaa vetyperoksidia paassa

e) hassu hihitys

Eikos tuossa nyt ole tarpeeksi syita RAKASTUA KORVIAAN MYOTEN???

7

4900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joojoo

riittää mulle ainaki ihan mainiosti ;)
      pissixet kunniaan, pissixen teinix-pimppi on mukavan kiree ja pinkki....uuuuhhh...mama ;)

• aivottomille

Tuolla asenteella teinixeihin jäättekin ja niissä pysytte tosin teinix ei huoli enää yli 30v miehiä elleivät ole rikkaita/kuuluisia tai huippukomeita.

• kuumato

Vähän katkeralta kuulostaa meininki..:D Jos vielä yhden pätevän syyn haluat kuulla niin yleensä näiltä teini-pilluilta saa aika helposti sitä pillua;) Ehkäpä kakskymppisillä juippeilla on hauskaa kaataa näitä kokemattomia neitokaisia peteihin, tai ehkä joku ihan oikeesti rakastuu teini-pilluun, kuka tietää? Ketä kiinnostaa?

• Ge-Ge

Ei.

1) Kyllähän ne on ihan hyvännäkösiä, mutta eivät kyllä osaa mitään sängyssä verrattuna kokeneeseen naiseen. Siis edes kaksvitoseen. Yleensä.

2) Toisaalta mitäs niiden kanssa muuta osais tehdäkään kuin viettää aikaa sängyssä? Ei voi keskustella oikein mistään järkevästä, kun se on "tylsää". Hyvät leffat niiden mielestä on myös "tylsiä".

• täti

Kylläpä olette lapsellisia ja typeriä. Tuolla lailla yleistätte. Eivät kaikki nuoret (en pidä sanasta teinix) ole mitään kikattavia ja aivottomia tomppeleita. Teidän jutut jostain aivan eri planeetalta. Minulla itselläni on 16-vuotias tytär ja hänen poikaystävänsä on 19-vuotias. Tyttäreni on fiksu ja asiallinen eikä mikään aivoton kikattaja. Ovat todella mukavan näköinen pari. Molemmat vähän ujoja. Oletteko koskaan ajatelleet että jotkut ihmiset ovat yhdessä ihan sen takia että pitävät toistenta seurasta ja tykkäävät toisistaan? Typerää puhua ihmisistä noin halventavaan ja vähättelevään sävyyn.

• tinalilja
        täti kirjoitti:

Kylläpä olette lapsellisia ja typeriä. Tuolla lailla yleistätte. Eivät kaikki nuoret (en pidä sanasta teinix) ole mitään kikattavia ja aivottomia tomppeleita. Teidän jutut jostain aivan eri planeetalta. Minulla itselläni on 16-vuotias tytär ja hänen poikaystävänsä on 19-vuotias. Tyttäreni on fiksu ja asiallinen eikä mikään aivoton kikattaja. Ovat todella mukavan näköinen pari. Molemmat vähän ujoja. Oletteko koskaan ajatelleet että jotkut ihmiset ovat yhdessä ihan sen takia että pitävät toistenta seurasta ja tykkäävät toisistaan? Typerää puhua ihmisistä noin halventavaan ja vähättelevään sävyyn.

Alkuperäinen ja muut puhuivat kyllä ihan selvästi pissiksistä ja teinixeistä eikä tavallisista nuorista. Tavallinen nuori ei notku kaupungilla pussilaittisiiderillä lantiofarkuissa stringit kainaloihin asti kiskottuina.. Ainakaan minä en tehnyt niin.

• Lord_Boredom

Kakskymppiset lippis-amikset rakastuvat 16-kesäisiin naisiin siksi, kun he lienevät helppoja. Muut kakskymppiset miehet rakastuvat 16-kesäisiin, koska omanikäisiä ei kiinnosta (koska samanikäiset miehet ovat kuulemma ihan lapsia) ja/tai omanikäisiä, vapaita naisia ei ole ja kuitenkin kakskymppinen mieskin on ihminen, jolla on tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi ja jolla on tarve seksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2512
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2414
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2290
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1520
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1442
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1186
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe