"Mieluummin teen virheitä
ystävällisenä ja
myötätuntoisena kuin ihmeitä
tylynä ja kovana."
Ja halaaaaaaa taas kaikkia...Myötätuntoisena...flunssaa vaan jakelen.....:o))))))))
Ihanat huomenet Äiti Teresan sanoin:
63
1244
Vastaukset
- Nimetön
sin flunssan olet saanu?? Keskellä kesää!
Huomenta vaan kaikki!! ;-))- Carmencita
unohdin rekata...
- quistis
hyvä kysymys...Oliskohan ...Nooh...ei se mullekkaan sanonut mistä tuli..:o(
- Carmencita
quistis kirjoitti:
hyvä kysymys...Oliskohan ...Nooh...ei se mullekkaan sanonut mistä tuli..:o(
epäkohtelis flunssa! Pitäshän sitä nyt edes kertoa mistä kaukaa tulee. ;-/
Hitsi, minun pitäs alkaa siivoomaan, ei yhtään innosta. ;-( tuliskohan minullekin imurifobia, että voisin haudata imurin suohon! ;-) - quistis
Carmencita kirjoitti:
epäkohtelis flunssa! Pitäshän sitä nyt edes kertoa mistä kaukaa tulee. ;-/
Hitsi, minun pitäs alkaa siivoomaan, ei yhtään innosta. ;-( tuliskohan minullekin imurifobia, että voisin haudata imurin suohon! ;-)minullakin..En ole imuroinut aikoihin...Mä heitän matot kuistille ja lattiapinnat otan puhtaiksi öljykangasliinoilla...;o))
- Carmencita
quistis kirjoitti:
minullakin..En ole imuroinut aikoihin...Mä heitän matot kuistille ja lattiapinnat otan puhtaiksi öljykangasliinoilla...;o))
siis sinäkin olet imurifobioinen!
Teitähän putkahtelee joka nurkalta. ;-))
Meiltä löytyy jopa kaksi imuria, mitäs siihen sanot! ;-))) - quistis
Carmencita kirjoitti:
siis sinäkin olet imurifobioinen!
Teitähän putkahtelee joka nurkalta. ;-))
Meiltä löytyy jopa kaksi imuria, mitäs siihen sanot! ;-)))uskallakkaan tulla...Voitte viel lykätä imurin kumpaankin käteen:o( Juu mä en ole koskaan pitänyt imureista...Oikeesti ne levitävät vain pölyä huoneilmaan..Ja entäs ne imurikauppiaat...Hui:o(
- Carmencita
quistis kirjoitti:
uskallakkaan tulla...Voitte viel lykätä imurin kumpaankin käteen:o( Juu mä en ole koskaan pitänyt imureista...Oikeesti ne levitävät vain pölyä huoneilmaan..Ja entäs ne imurikauppiaat...Hui:o(
en ole koskaan tavannu imurikauppiasta, ainakaan kotiovellani. ;-)) Vaikka voisihan se olla ihan mielenkiintoinen tapaaminen.. ;-))))
Eikä uudet imurit mitään pölyä levitä! Niissä on kunnon suodattimet. Ja pitäähän sitä tietysti vielä luututa sen jälkeen. - quistis
Carmencita kirjoitti:
en ole koskaan tavannu imurikauppiasta, ainakaan kotiovellani. ;-)) Vaikka voisihan se olla ihan mielenkiintoinen tapaaminen.. ;-))))
Eikä uudet imurit mitään pölyä levitä! Niissä on kunnon suodattimet. Ja pitäähän sitä tietysti vielä luututa sen jälkeen.kolme sellaista kauppiasta ja joka kerta ne on saanu mut kiukkuiseksi...:o( Kuule imuri saa mut aivastelemaan....Hyvä imurikin;o)) Mä luulen et ne on miehiä varten...;o)
- Carmencita
quistis kirjoitti:
kolme sellaista kauppiasta ja joka kerta ne on saanu mut kiukkuiseksi...:o( Kuule imuri saa mut aivastelemaan....Hyvä imurikin;o)) Mä luulen et ne on miehiä varten...;o)
miehille tarkoitettuja, miesten suunnittelemia vempaimia, jopa miesten MYYMIÄ vempaimia. Aaahh..nyt voin hyvällä mielin jättää imuroinnin miehiseen huostaan.
Myyntimiehiä muuten pitää osata käsitellä,,, kylhää sää ny tierät!! ;-)) - quistis
Carmencita kirjoitti:
miehille tarkoitettuja, miesten suunnittelemia vempaimia, jopa miesten MYYMIÄ vempaimia. Aaahh..nyt voin hyvällä mielin jättää imuroinnin miehiseen huostaan.
Myyntimiehiä muuten pitää osata käsitellä,,, kylhää sää ny tierät!! ;-))nainen...:o)) Kuule anna vain miehelle imuri kännyyn...heh..Koska kerran kaappi seisoo eteisessä...Niihn...
- Carmencita
Carmencita kirjoitti:
unohdin rekata...
vähän liian silmiin pistävä ominaisuus.
Sormessa nääs, ja siitä puuttuu sit se kaikki muu "hyvät ominaisuudet", esim. imurin käyttö.
;-) - quistis
Carmencita kirjoitti:
vähän liian silmiin pistävä ominaisuus.
Sormessa nääs, ja siitä puuttuu sit se kaikki muu "hyvät ominaisuudet", esim. imurin käyttö.
;-)mikä parasta se itse mies:o((
- Carmencita
quistis kirjoitti:
mikä parasta se itse mies:o((
ei pelkkää SITÄ eikä miestä ilman SITÄ. ;-))
Olimpas seksistinen..tai mikä lie.
Montas kisua ny on tullu? - quistis
Carmencita kirjoitti:
ei pelkkää SITÄ eikä miestä ilman SITÄ. ;-))
Olimpas seksistinen..tai mikä lie.
Montas kisua ny on tullu?Jos tulee kolmas niin nimeksi tulee nötköt???Heh...en mä niistä päätä:o((
Mut älä lunssaa jakele..... pliis
- quistis
kun vahinko on jo tapahtunut...niinhn:o)
quistis kirjoitti:
kun vahinko on jo tapahtunut...niinhn:o)
sää tartutit tieten muhun.... ton lunssas... senkin....=8)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sää tartutit tieten muhun.... ton lunssas... senkin....=8)))
mä olenkin taitava koneen käyttäjä....;o))Mitäs muuta haluaisit:o))
quistis kirjoitti:
mä olenkin taitava koneen käyttäjä....;o))Mitäs muuta haluaisit:o))
pyytää.....no mitäs mää nyt haluaisin.... hmm.. taidat arvata...HEH.....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
pyytää.....no mitäs mää nyt haluaisin.... hmm.. taidat arvata...HEH.....
ja yhden laitoinkin jo...Mut musta-aukko tais nielaista tai sit joku muu nappas;o))
quistis kirjoitti:
ja yhden laitoinkin jo...Mut musta-aukko tais nielaista tai sit joku muu nappas;o))
välillä aukkoja.... taidan pannullisen kahvia joutessani keitellä....
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
välillä aukkoja.... taidan pannullisen kahvia joutessani keitellä....
mulle kahvia tulemaan...Nyt en ehdi joka paikkaan...Toi kisu ja tytär niin mua tarvitsee...:o)
quistis kirjoitti:
mulle kahvia tulemaan...Nyt en ehdi joka paikkaan...Toi kisu ja tytär niin mua tarvitsee...:o)
kuppi kahvia tulee.....8)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kuppi kahvia tulee.....8)))))
Huh...ompas kiva kun on näin ihania ihmisiä siellä ja tuolla....
quistis kirjoitti:
Huh...ompas kiva kun on näin ihania ihmisiä siellä ja tuolla....
ulkoilemaan.... muksaa aamupäivää.....8)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ulkoilemaan.... muksaa aamupäivää.....8)))))
Hei ja katseles ympärilesi...tiedä vaik tipahtais sieltä mustasta-aukosta joku;o))
- Mutteri
kaikille kanssamatkustajille,mutta tuota flunssaa en kyllä ota hyvän- enkä pahankaan huomenen toivotuksen myötä.Otappas siihen flunssaan sitruunateetä ja terästä sitä hunajalla.Toimii ainakin mulla.
- quistis
heti alkoi tekemään mieli sitruunateetä ja hunajaa...Mulla niin jano:o)
- AMR-52
...Q...)))) nyt alkoi syksy, mut mitäs se haittaa...lämpöö löytyy muualtakin ko auringost...)))))
- quistis
mä oikein tunnen sen....Mä muuten rakastan syksyä...Asustan karviaismarjapuskisa....Ihania...herkkuja:o) Lepakot hämärissä liitää ja siilit tuhisee kisun ruokakupilla...
- AMR-52
quistis kirjoitti:
mä oikein tunnen sen....Mä muuten rakastan syksyä...Asustan karviaismarjapuskisa....Ihania...herkkuja:o) Lepakot hämärissä liitää ja siilit tuhisee kisun ruokakupilla...
..sie tiedä, et karviaismarja on karvanen marja....((( ota heti sormet pois...))))
mie sit ko kerkeen puolukkaa, mie haen siut,ja sit myö mennää synkkää korpee...)))))
uskallat sie miu kans..?? - quistis
AMR-52 kirjoitti:
..sie tiedä, et karviaismarja on karvanen marja....((( ota heti sormet pois...))))
mie sit ko kerkeen puolukkaa, mie haen siut,ja sit myö mennää synkkää korpee...)))))
uskallat sie miu kans..??Hei..mä puhuin marjoista...Tuhma...:o))
- ykköskolli evk
Heti tarttui tauti!
Pidänkin sitten huomispäivän lomaaaaa!
Kun tartutit minuun "lentsun"!
Sinun vika!Öö!
Kuka korvaa, vai korvaako kukaan?
Taidanpa soittaa taas Hannu Karpolle ja valittaa hänelle netin kautta saamastani flunssasta/viruksesta. Jonka tartutti nimimerkillä kuu kirjoitteleva hlö!Öö!
Kiitti vaan tästäkin nyt sitten hyvin pitkälti!
:ö)))!!!... HätsHII***!!!- quistis
soitavaan...Päästään yhdessä karvalakkisen miehen hastatteluun....;o))
- quistis
saada nyt kohta vauvoja ja kätilö nukkuu vielä...Voihan,mun kai alettava hommiin...
- raikas
Voi voi, toivottavasti et saanut multa sitä flunssaa, sori.
Minä olen jo parantunut ja hillametsässä juossut monta kertaa. Kiire tuli ennen kuin kerkeävät mennä vanhaksi nuo metsän aarteet.
Olipa siinä muuten hyvä aforismi, kun vaan muistaisin etten tekisi virheitä tylynä ja kovana.. Joskus menee sekaisin.
Haleja, parane pian, lepo tekee hyvää!- quistis
Heh...Mä nautin ja lepään ja autan kisupoikia maailman...:o)) Kyl mä paranen..Alkaahan maanantaina työt:o))
Eiks vain ollukkin..Äiti Teresa oli viisas nainen! - raikas
quistis kirjoitti:
Heh...Mä nautin ja lepään ja autan kisupoikia maailman...:o)) Kyl mä paranen..Alkaahan maanantaina työt:o))
Eiks vain ollukkin..Äiti Teresa oli viisas nainen!Oli viisas nainen ja tekojakin löytyi ei pelkkää puhetta.
Ja kissanpennut, ne on sitten ihania, niin pehmeitä ja pieniä. Isonakin kissat on kivoja, vaikka olenkin koiraihminen. - quistis
raikas kirjoitti:
Oli viisas nainen ja tekojakin löytyi ei pelkkää puhetta.
Ja kissanpennut, ne on sitten ihania, niin pehmeitä ja pieniä. Isonakin kissat on kivoja, vaikka olenkin koiraihminen.Mun ihana koira jäi auton alle joitakin vuosia sitten...vielkin tulee suru,kun sitä ajattelee:o(
Noi kisut itsnäisempiä:o))
- jeffjeff
himpskattia heti kun pääsin huuhaalle tuli ainakin
20 kertaa hätsiiii:o)))- quistis
kotiin:o)))Atsiiii....
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
kotiin:o)))Atsiiii....
niin kuin huuhaa kotiin:o) hätsiii:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
niin kuin huuhaa kotiin:o) hätsiii:o)))
..ethän Sä täälläkään ole.....vilkuilee ymprilleen...ei näy:o( Mörkö kisa synnyttää...kohta!
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
..ethän Sä täälläkään ole.....vilkuilee ymprilleen...ei näy:o( Mörkö kisa synnyttää...kohta!
olen siellä yhdessä marjapensaassa tarkkailemassa:o)))
vai nytkö jo synnyttää sinulla alkaa sitten kätilön hommat
pääsisinpä kanssasi kätilöksi:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
olen siellä yhdessä marjapensaassa tarkkailemassa:o)))
vai nytkö jo synnyttää sinulla alkaa sitten kätilön hommat
pääsisinpä kanssasi kätilöksi:o)))pois sieltä marjapuskasta:o)) Kuitenkin karviasisa olet syönyt...No ne onkin tosi hyviä:o)) Tuu auttaa..Toi kätilökin viel nukkuu:o))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
pois sieltä marjapuskasta:o)) Kuitenkin karviasisa olet syönyt...No ne onkin tosi hyviä:o)) Tuu auttaa..Toi kätilökin viel nukkuu:o))
nyt jo äkkiä kätilö:o)
onko kaikki esivalmistelut tehty älä vaan tartuta
vauvoihin hätsii tautia:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
nyt jo äkkiä kätilö:o)
onko kaikki esivalmistelut tehty älä vaan tartuta
vauvoihin hätsii tautia:o)))on suoritettu....Mul maski valmiina...Voihan se kätilö niin kiukkuinen,jos herättää kesken unien..Saattaa saada mami vihaisen sanasen...No mä olen kätilönä:o))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
on suoritettu....Mul maski valmiina...Voihan se kätilö niin kiukkuinen,jos herättää kesken unien..Saattaa saada mami vihaisen sanasen...No mä olen kätilönä:o))
kyllä sinulta onnistuu mikä vaan:o)))
onko tämä kisu ensisynnyttäjä vai meneekö jo rutiinilla:o) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
kyllä sinulta onnistuu mikä vaan:o)))
onko tämä kisu ensisynnyttäjä vai meneekö jo rutiinilla:o)Eka syntyi vuosi sitten:o)) Silloin toinen poikasista kuoli...Tää kisu on niin sirokki...Ja poikaset oli niin suuria:o( Voih...
Ai muulta onnistuu mikä vain?? Ei onnistu...muistelee... - jeffjeff
quistis kirjoitti:
Eka syntyi vuosi sitten:o)) Silloin toinen poikasista kuoli...Tää kisu on niin sirokki...Ja poikaset oli niin suuria:o( Voih...
Ai muulta onnistuu mikä vain?? Ei onnistu...muistelee...mitähän hän nyt muistelee:o)
toivottavasti nyt menee kaikki hyvin että minäkin saan yhden vauvan:o) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
mitähän hän nyt muistelee:o)
toivottavasti nyt menee kaikki hyvin että minäkin saan yhden vauvan:o)Ja sä saat vauvan....Oikeesti saat:o))
Muistelen...etten onnistunut aina siinä mitä halusin...Onnistuiskohan nyt? Sä tiedät kyllä mitä haluun...jos vain muistat:o)) - jeffjeff
quistis kirjoitti:
Ja sä saat vauvan....Oikeesti saat:o))
Muistelen...etten onnistunut aina siinä mitä halusin...Onnistuiskohan nyt? Sä tiedät kyllä mitä haluun...jos vain muistat:o))paikka muistaa sä taisit haluta kaikki tai ei mitään:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
paikka muistaa sä taisit haluta kaikki tai ei mitään:o)))
Niin kovin nauraa...Niinhän mä halusin...Ja sä tyrmäsit mut!! Eiks se niin mennyt??:o))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Niin kovin nauraa...Niinhän mä halusin...Ja sä tyrmäsit mut!! Eiks se niin mennyt??:o))
tyrmännyt vaan sanoin että hosumalla ei tule kuin...:o)
täällä aivan sysimusta taivas ja minun pitäisi
mennä kysymään huoliiko parturi minua heh:o)
ja kaiken lisäksi jääkaappi on aivan tyhjä:o( - quistis
jeffjeff kirjoitti:
tyrmännyt vaan sanoin että hosumalla ei tule kuin...:o)
täällä aivan sysimusta taivas ja minun pitäisi
mennä kysymään huoliiko parturi minua heh:o)
ja kaiken lisäksi jääkaappi on aivan tyhjä:o(ukkosia kovasti:o(( Voihan ...vai parturia ikävä:(
Minäkö hosun?? Heh....No joo...;o))) Nut sen vauvan kyllä tuut itse hakee...sil fillarilla:o))
Hei onks meillä vielä yhteinen sävel?? - jeffjeff
quistis kirjoitti:
ukkosia kovasti:o(( Voihan ...vai parturia ikävä:(
Minäkö hosun?? Heh....No joo...;o))) Nut sen vauvan kyllä tuut itse hakee...sil fillarilla:o))
Hei onks meillä vielä yhteinen sävel??oli yksi ukkonen joka kesti yli kolme tuntia ja
pauketta riitti onneksi olin juuri ehtinyt satamaan:o(
joo joo tulen hakemaan mutta luovutusikä vasta
marraskuussa kuin mä sit fillaril olen ehkä jouluna
perillä:o)))
meidän yhteinen sävel ei ole sammunut:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
oli yksi ukkonen joka kesti yli kolme tuntia ja
pauketta riitti onneksi olin juuri ehtinyt satamaan:o(
joo joo tulen hakemaan mutta luovutusikä vasta
marraskuussa kuin mä sit fillaril olen ehkä jouluna
perillä:o)))
meidän yhteinen sävel ei ole sammunut:o)))tänävuonna sadaankin jouluksi kotiin pukki:o)))
Hyvä ettei ole sanmmunut..Mut mun sielusani soi blues...kuuletko sen??
- jeffjeff
jaa että pukki:o( tarkkaan kun kuuntelen niin kyllä:o)
- quistis
Et sä millään pukiksi sovi...Sä kuulet sen....se on soinut jo kuukauden:o)) Olen siihen mieltynyt...;o)))
- quistis
Et sä millään pukiksi sovi...Sä kuulet sen....se on soinut jo kuukauden:o)) Olen siihen mieltynyt...;o)))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
kaikessa soi blues:o)
mutta nyt lähden ja palajan taas toivottavasti
vauvat jo silloin syntyneet:o)))
heipat hetkeksi:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
kaikessa soi blues:o)
mutta nyt lähden ja palajan taas toivottavasti
vauvat jo silloin syntyneet:o)))
heipat hetkeksi:o)))voi olla et tän koneen on vallannut se nukkuva kätilö:o)) Äsken tuli supistus ja jotain tummaa tuli näkyviin:o)) Mä tuun kuitenkin illalla konelle:o) Niin ja sä tiedät miten minuun saa yhteyden...sä et siitä pidä;o)
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584