Miten isketään ns. huorahtava nainen. Tunnen vetoa heihin.
Huorahtavan naisen iskeminen ?
19
5242
Vastaukset
- leikkuupuimuri
tasaraha mukaan niin eiköhän se siitä sumpliinnu.
- EiAinakaaHoro
Halpa,minihame,saappaat?
- ujo
tuohon tyyliin. Ei siis "oikea" ilotyttö. Pitäisikö itsellä olla vastaavasti joku macho-tyyli tämmöistä lähestyttäessä ?
- ujolle
ujo kirjoitti:
tuohon tyyliin. Ei siis "oikea" ilotyttö. Pitäisikö itsellä olla vastaavasti joku macho-tyyli tämmöistä lähestyttäessä ?
Aja pääsi kaljuksi, kasvata törkyparta. Hommaa muutama tatuointi, korvis,buutsit ja nahkaliivi. Jos on pätäkkää ja ikää, HD on huippusijoitus,jo alkaa huorahtavat muijat erottua joukosta sen enempiä määrittelemättä. Onnea matkaan.
- Huorahtavan kaunis
ujolle kirjoitti:
Aja pääsi kaljuksi, kasvata törkyparta. Hommaa muutama tatuointi, korvis,buutsit ja nahkaliivi. Jos on pätäkkää ja ikää, HD on huippusijoitus,jo alkaa huorahtavat muijat erottua joukosta sen enempiä määrittelemättä. Onnea matkaan.
Ei ainakaan mitään kaljua ja tatuoitua prätkäkundia! Meihin vetoaa enemmän trendikkään tyylikäs söpöliini, joka on käynyt salilla, muttei kuitenkaan asu siellä. Kokeile myös syvällisiä keskustelun aiheita, saatat yllättyä! =)
- Asiasta huvittunut
Huorahtavan kaunis kirjoitti:
Ei ainakaan mitään kaljua ja tatuoitua prätkäkundia! Meihin vetoaa enemmän trendikkään tyylikäs söpöliini, joka on käynyt salilla, muttei kuitenkaan asu siellä. Kokeile myös syvällisiä keskustelun aiheita, saatat yllättyä! =)
Omien empiiristen havaintojeni perusteella olen jokseenkin samaa mieltä. Näitä huorahtavasti kauniita tyttöjä tuntuu pyörittelevän juuri söpöt kiiltokuvapojut trendikkäissä vaatteissaan. Salillakin on käyty jonninverran, muttei kuitenkaan paljoa (ei siis kannata tehdä mitään, mikä oikeasti lisäisi voimaa, haluathan ainoastaan näyttää hyvältä vähällä vaivalla).
Syvällisiä keskustelunaiheita en kuitenkaan suosittelisi, työnnä mieluummin vaikka käsi (tytön) pöksyihin tanssilattialla. - teppo
ujo kirjoitti:
pistä vaan toppauksia hartioihin ja käsivarsiin,
naiset pyörtyvät jalkoihisi. Sitten vielä katse
kuin petolinnulla ja parit mulkaisut, saat par-
haat huorat valkata.
- kokemus
Sairaanhoitajat ovat tallaisia ja erityisesti eronneet. H eistuva kapakoissa kyttäämässä toisten muijien aviomiehiä, ettei tarvii ottaa vastuuta.
- puhelias.
Puhut paljon paskaa.
- käännä takki
Ei tarvitse iskeä.
Tarjoat vain drinkin virvokkeeksi kun sattuu olemaan niin kuuma.
Jos tyttö myöntää niin olevan ja ilahtuu niin sitten joko teille tai heille? - superhuorahtava
Ehkä voisit panostaa ihan tervepäiseen tyttöön, joka huvikseen pukeutuu hieman rohkeammin?? Jos tyyli puree suhun, se on OK. Mutta mikäli käsitin oikein määritelmääsi huorahtavasta naisesta, haluat siis tällaista (voisin olla sellainen):
- sosiaalitapaus lapsuus
- hyvännäköinen koska DNA:nsa ansiosta selvinnyt yllämainitusta hengissä (darwinismin biologiaa)
- ns. kunnon naiset pitävät usein Hells Angels -äijistä, koska nämä ovat fyysisesti alfauroita.Onko sun huorafetissi jotain vastaavaa?
- psyykkisiä ongelmia, käytöshäiriöitä, vähintään yksi lievä huumausainerikos takanaan
- kehitysviiveet henkisessä ja myös fyysisessä kypsyydessä, voi olla ettei vastaa numerologista ikäänsä
- saattaa koska tahansa hyppiä silmillesi jos et ole yhtä ronski kuin hän on
- ehkä pettää sinua miesrenttujen kanssa
- ehkä pettää sinua muiden huorahtavien tyttöjen kanssa
- ei voi ikinä oikein hyvin
- huorahtava olemus johtuu yllämainitusta sekä hyvännäköisyydestä, joka taas on selviytyjä-DNA:iden ansiota. Niiden varassa on eteenpäin päästy.
Miksi tunnet vetoa tuollaiseen?- Jojo
Just tollasen mäkin haluun!! Miten sellanen isketään? Tarjotaanko lohduttava olkapää vai mieluummin se 12. bisse?
- superhuorahtava
Jojo kirjoitti:
Just tollasen mäkin haluun!! Miten sellanen isketään? Tarjotaanko lohduttava olkapää vai mieluummin se 12. bisse?
Voi tarjota jotain, minkä nimeä en edes latinaksi viitsi kirjoittaa tähän (pentujen ja säädyllisten) foorumiin.
C ya - Jojo
superhuorahtava kirjoitti:
Voi tarjota jotain, minkä nimeä en edes latinaksi viitsi kirjoittaa tähän (pentujen ja säädyllisten) foorumiin.
C yajoojoo, mut ihan niinku ensi kohtaamisest eteenpäin..Kun mulla on joku ihme fetissi/vinksahdus päässä että jotenkin vaan kiinnostaa just VAAN tällaset moniongelmaiset tapaukset ja ihan tavalliset/kivat tytöt ei sit niinku ollenkaan! Onks mulla joku piilevä hoiva/homogeeni, joka sit ajaa yrittään just tällasii tyttöi perimmäisenä tarkotuksena tietty pelastaa onneton tapaus?!? Missä voin c ya?!
- superhuorahtava
Jojo kirjoitti:
joojoo, mut ihan niinku ensi kohtaamisest eteenpäin..Kun mulla on joku ihme fetissi/vinksahdus päässä että jotenkin vaan kiinnostaa just VAAN tällaset moniongelmaiset tapaukset ja ihan tavalliset/kivat tytöt ei sit niinku ollenkaan! Onks mulla joku piilevä hoiva/homogeeni, joka sit ajaa yrittään just tällasii tyttöi perimmäisenä tarkotuksena tietty pelastaa onneton tapaus?!? Missä voin c ya?!
Hmm..Mitä jos olen etsintäkuulutettu (marin sekä raskaan hasismixin hallussapito)ja siksi tosi varovainen kenelle näyttäydyn?
No..Oletko alueelta pk-s.? Ikä? Mitä teet työksesi? Harrastukset?
Hmm..Jos ei ole kyttiä paikalla niin ihan missä tahansa Cityssä.. - Jojo
superhuorahtava kirjoitti:
Hmm..Mitä jos olen etsintäkuulutettu (marin sekä raskaan hasismixin hallussapito)ja siksi tosi varovainen kenelle näyttäydyn?
No..Oletko alueelta pk-s.? Ikä? Mitä teet työksesi? Harrastukset?
Hmm..Jos ei ole kyttiä paikalla niin ihan missä tahansa Cityssä..Hmm.. miten raskaan? Jos puuhaat kilojen kanssa niin en pystyne auttaan ;)... Olen tulossa ens pe pk-s:lle viikonlopuks, en siis asu aivan siellä, 25-vuotias, international business-opiskelija, harrastan sitä sun tätä... voit meilata mulle [email protected], ja kertoilla lisää, niin sovitaan tapaaminen.
- SH:lta
Jojo kirjoitti:
Hmm.. miten raskaan? Jos puuhaat kilojen kanssa niin en pystyne auttaan ;)... Olen tulossa ens pe pk-s:lle viikonlopuks, en siis asu aivan siellä, 25-vuotias, international business-opiskelija, harrastan sitä sun tätä... voit meilata mulle [email protected], ja kertoilla lisää, niin sovitaan tapaaminen.
Ei, siis en ole diilaaja. Tulin Hollannista matkalta ja olin pitkään sen jälkeen täällä Suomessa vielä, no niin, sairas..Tavallaan sekin hallussapitoa tai enemmänkin "käyttörikos".
Ei nyt perjantaina vaan next week? Mulla on yhdistelmäkoulutus joka on hum - ja kaupall. harmaa-aluetta, olen ehkä siirtymässä enemmän kaupall. jatkokoulutukseen. Harrastuksina ratsastus ja taiteet (etenkin kuvataide, mutta kulttuuri yleensä). Myös kielet ja reissaaminen kiinnostavat.
Tyyliltäni olen sellainen city-trendy, vähän vaihtoehto(light-ekohippi) mutta todella urbaani ja sivistynyt sellainen (= en totaalivege).
Nyt lauantaina suuntaan ekan kerran Koneistoon.Ikä 24. - Jojo
SH:lta kirjoitti:
Ei, siis en ole diilaaja. Tulin Hollannista matkalta ja olin pitkään sen jälkeen täällä Suomessa vielä, no niin, sairas..Tavallaan sekin hallussapitoa tai enemmänkin "käyttörikos".
Ei nyt perjantaina vaan next week? Mulla on yhdistelmäkoulutus joka on hum - ja kaupall. harmaa-aluetta, olen ehkä siirtymässä enemmän kaupall. jatkokoulutukseen. Harrastuksina ratsastus ja taiteet (etenkin kuvataide, mutta kulttuuri yleensä). Myös kielet ja reissaaminen kiinnostavat.
Tyyliltäni olen sellainen city-trendy, vähän vaihtoehto(light-ekohippi) mutta todella urbaani ja sivistynyt sellainen (= en totaalivege).
Nyt lauantaina suuntaan ekan kerran Koneistoon.Ikä 24.Koneistoonhan minäkin suuntaan.. hmmm.. et nyt kuitenkaan kuulosta ihan toivottamalta pahistapaukselta..mieluummin meilailisin kanssasi ja kertoisin lisää itsestäni.. voin sanoa että samantyyppiset on harrastukset ja elämänkatsomus (ratsastus poislukien, pelkään hevosia)..hihhih light-eko-hippi!!:))
- SH:lta taas
Jojo kirjoitti:
Koneistoonhan minäkin suuntaan.. hmmm.. et nyt kuitenkaan kuulosta ihan toivottamalta pahistapaukselta..mieluummin meilailisin kanssasi ja kertoisin lisää itsestäni.. voin sanoa että samantyyppiset on harrastukset ja elämänkatsomus (ratsastus poislukien, pelkään hevosia)..hihhih light-eko-hippi!!:))
..tällaiselle juppipahikselle (?) ja se on tietenkin luksushuora. Call Girl vain niille jotka syövät kaviaaria ;) ! Ok, meilaamisiin ja Molokon esiintyessä voidaan ehkä törmätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719