Nimittäin esittelykierroksen. Täällä huuhaalla kun ollaan kaikki yhtä suurta pers...ööh perhettä, niin kertokaapa kaikki jotain huuhaata itsestänne. Joo tiedän, galleriasta löytyy, mutta jotain vielä enemmän huuhaavampaa. No niin antaa tulla, ketä meitä nyt onkaan, kuistis,ykköskolli, nylkynen, yxtypy, amr, prunetti, porumies, nikkilä, pervokki, tbr, jansku, keturi, luke, velhotar, eijarina, melina, arosusi, valkoinensulka, perskuti, perhonen, syränystävä, kippari, harttevainaa, varatartsani, innokas, mepa, exer, niksipirkko, doe, rahtari, uuno, maypeline, swan, abu, capo....jne............
Tarjoan kierroksen kaikille!
8
618
Vastaukset
- Hartte-Vainaa
Omistan punaisen auton, se on pienikokoinen eikä muutenkaan sovi yhteen ruman ulkomuotoni kanssa.
Lisäksi vietän paljon aikaa sängyssä, nukun nimittäin laskelmieni mukaan jopa kolmanneksen vuorokaudesta.
Partani on aito.
Polkupyöräni on merkiltään Tunturi. Ajan sillä keskimäärin kaksikymmentäkolme kilometriä vuodessa.
Eiköhän tämä riitä näin alkuun... - sir-nylkynen
Olen ollut huuhaalla jonkin aikaa eikä irtipääsyä ole näkyvissä.Olen luonteeltani varsin ailahteleva . Näen yleensä kaiken aina ensin negatiivisena,mutta mieli muuttuu.Nautin hyvästä seurasta eikä minun yksinkään ole paha olla. Menneestä elämästä sen verran että se kannattaa unohtaa. Viina on maistunut olen katuojasta noussut,mutta en ole vieläkään täysin raitis.
Haaveena olisi oma kahvinkeittäjä omaan tupaan
Huomista pelkään,että vapisen joudun pukemaan puvun päälleni ja vastaanottamaan vieraita.
Tämä kaikki siksi että olen sattunut sytymään
tuonapäivänä joku vuosikymmen sitten.Siinä sitten seistään kuin kyrpä häissä olisi jo lauantai.
Hyvää yötä- Mimmi
onko Nylkysellä huomenna täysien kymmenten synttäri...VAAAAUUU....sydämelliset onnahtelut nyt jo etukäteen ja lämmin halaus....noooin..
Mimmistä sellainen paljastus, että vaikka mulla on jo ollut ne synttärit missä pitää polvet vavisten vastaan ottaa vieraita, niin silti rokki raikaa ja mieli halajaa menoon mukaan.. Just äken tulin Hittiorkesteri Aimon keikalta ja sydän itkien lähdin kotiin vaikka juhlat ois jatkuneet vielä...
- quistis
on vain ihan hömppä...halaa kaikkea mikä liikkuu...heh tai sit ei liiku...Niin...:o))))
mä olen mä....=8)))))).... kuhan huuhailen...:)))
- tytteli
Minä olen lähinnä vasta lukemis-asteella täällä huuhaassa, mutta muutaman viestin olen rohjennut kirjoittaa.. Pahasti näyttää kyllä siltä, että koukkuunhan tähän jää..
Siinä sitte ukko ja lapset ihmettelee, ku mamma päivät pitkät tietokoneella istuu :)
Olen siis tämmönen tavallinen tytteli.. Reissumiehen etä-eukko ja parin alle kouluikäisen tyttölapsen äitiliini.. - poronen
aito oikea lapin poro,mä sanon moro.
- Mutteri
4.8 tehdystä kyselystä HUUHAASAKKIA.Annoin siellä aika selkeän kuvauksen ittestäni ja eipä siihen oo muuta lisättävää,kuin että vähän oon vaille jääny jostin,mutta palaan siihen sitte kun se on selvinny mulle ittelle että mitähän se onkaan.Kyllä kai nuo kanssaeläjät on sen jo huomanneet,mutta ovatten vaan sen verta fiksuja omasta mielestään,että eivät kotirauhan säilymisen vuoks oo sitä vielä uskaltaneet kortoo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594