Onko Gustafsson syyllinen Bodom järven kolmoimurhaan. Jos on niin hän on täysin tunteeton ihminen.Luulisi yli 40 vuoden aikana miehen murtuneen.Tuntuu jotenkin kummallisellta,että syyttäjä on nyt niin kovin varma asiastaan vetoaa siihen että syytetyn dna:ta on löytynyt murhapaikalta. Eikö syytetty ollut yksi telttailijoista tottakai hän oli paikalla. Olisiko mahdollista että hän ei muista mitään. Onneksi minun ei tarvi olla tuomarina en pystyisi päätöstä antamaan.
Syyllinen vai syytön
4
256
Vastaukset
- perskuti
Kyllä minulla on mielipide, mutta en lähde sitä julkituomaan, vaan pidän sen sisälläni.
Aikanaan kun tuomio luetaan niin "minähän sanoin" lausuntoja tulee riittämään, en tahdo olla yksi heistä. itse pitäisin häntä syyllisenä.... Ihmisen mieli näet outo että se voi kokonaan "unohtaa ikävät asiat"... ja sitten jostain mielen sopukoista ne yhtäkkiä ponnahtaa esiin...
- tositietäjä
On mielenkiintoista, että parisen viikkoa tapahtuneen jälkeen Nilsiä useaan otteeseen hypnotisoitiin todistajana ja hypnoosissa Nils kertoi tuntemattomasta hyökkääjästä. Ei 18 vuotias nuori 60-luvulla ole voinut huijata hypnoosissa ainakaan tietoisesti. Nilsin on täytynyt itsekin uskoa tarinaansa.
- Mutteri
Suomessahan on laki,jonka mukaan murha ei vanhene koskaan.Nyt sitten on alettu tosissaan hakea tekijää(syyllistä) veriteoille.Onhan asiasta ollut kautta vuosikymmenten mitä erilaisimpia versioita ja teorioita.Asian tiimoilta on professori Palo jopa kirjoittanut kirjan,mitä en kylläkään ole lukenut,enkä näinollen tiedä siinä olevia tapahtumankulun seuraamisia.Sen kyllä olen lukenut Palon lehtihaastettelun yhteydessä olevasta kirjoituksesta,että oli yksi epäilty,sakslainen mies,mutta ei johtanut toimenpiteisiin.Ja olihan se kioskinpitäjä siitä telttapaikan läheisyydestäkin epäiltyjen listalla,mutta tutkimukset hänen osaltan loppuivat siihen,että mies teki itsemurhan hukuttautumalla,melko pian ensimmäisten kuulusteluiden jälkeen.Mutta kokonaisuudessaan asian ratkaisu jää, varmaan useamman oikeusasteen jälkeen,oikeuden päätöksen mukaan lainvoimaiseksi,olkoonkin sitten minkälainen ratkaisu tahansa.Vääryys on tapahtunu,kolme nuorta menttänyt henkensä,ja tuomio siitä on tultava,jos syyllinen löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594