distribuutio on mandriva le 2005. mistä löydän noi paketit jotka sopii tähän? etsinyt olen ko sivuilta mutta en ole löytänyt oikeaa, tarttis saada toi dvd puoli pelittämään. kiitos jo etukäteen:)
libdvdcss ja win32 codecs
8
907
Vastaukset
- hermanni
Kun itse käytin Mandrakea, löytyivät kysymäsi paketit plf:stä. Aseta Easy-urpmin avulla plf yhdeksi lähteeksi ja asennat paketit Mandrivan paketinhallintaohjelmalla.
http://plf.zarb.org/packages.php
http://easyurpmi.zarb.org/- hermanni
Lähde on Easy-urpmissa tässä tapauksessa plf-nonfree.
- hartsa40
tapahtuu. miten saan tuon plf:n lisättyä urpmiin? ja kuis sitten eteenpäin? jos viitsit vääntää rautalangasta:) tää kun ei ole vielä ihan hallinnassa. kiitos;)
- harmaahurtta
hartsa40 kirjoitti:
tapahtuu. miten saan tuon plf:n lisättyä urpmiin? ja kuis sitten eteenpäin? jos viitsit vääntää rautalangasta:) tää kun ei ole vielä ihan hallinnassa. kiitos;)
Tsekkaa http://easyurpmi.zarb.org/ ja seuraa ohjeita . Tai lukaise http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=656&posting=22000000009789636
- hermanni
hartsa40 kirjoitti:
tapahtuu. miten saan tuon plf:n lisättyä urpmiin? ja kuis sitten eteenpäin? jos viitsit vääntää rautalangasta:) tää kun ei ole vielä ihan hallinnassa. kiitos;)
Kijoitat konsolissa rootina esim.
urpmi.addmedia plf-nonfree http://ftp.club-internet.fr/pub/linux/plf/mandrake/non-free/10.2 with hdlist.cz
- kysymykseen
"Mikä on easyurpmi" toimi sen mukaan, sieltä löytyy libdvdcss ja win32 codekki, jos katselet kaffeinilla wmv-videoita tarvitset lisäksi xine-win32:den, sekin löytyy urpmilla.
nyt suoraan tähän liity, mut asenna VLC, mulla toimii sika hyvin!
- feint
mutta.. nyt kun kaffeinin käyttöön olen tutustunut paremmin VlC:tä ei juurikaan tarvitse, Kaffeinissa on huomattavasti enemmin ominaisuuksia miltä ensisilmäyksellä näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477