Olen 13-vuotias teni.. Olen 165cm ja 54kg!! olenko läski? miten laihduttaisi?? kertokaaaaaa :)
Painokysely! vastatkaa
10
1743
Vastaukset
- ........
Minä 165 cm ja 61 kg ja pidän itseäni ihan sopivan kokoisena, enkä ole ajatellutkaan laihduttamista.
- laihduttaa
itse olen jo 25-vuotias ja pituutta on kertynyt 170cm, mutta painoa vain 45kg. geeneistä johtuu etten liho, vaikka mielelläni painaisin hieman enemmän. ei hoikan naisen elämä niin helppoa ole. vaatteita on joskus hankala löytää ja aina on joku kyttäämässsä ja syyttämässä syömishäiriöstä. ole tyytyväinen mittoihisi!
- __ShermanTank__
Kiitos kannanotosta!! =)
- Tiina -83
Et kyllä noilla mitoilla ole lihava,vaan oikein sopiva.Äläkä ajattelekaan laihduttamista!!
- ;o)
Ei sun tarvi laihduttaa.
Itse olen 172 cm pitkä ja painoa on 49-50 kg kahden lapsen jälkeen.Itseäni rasittaa koska syön vaikka mitä mutta painoni ei nouse,vähän sama homma kuin tuolla eräällä aiemmin vastanneella.Mut geenit kai ne on joista tämäkin johtuu,isäni on ihan samanlainen kuin minä.. ;) - Minäh...
Aivan sopiva olet. Älä missään nimessä ajattele laihduttamista! :)
Itse olen 148/42 ikää on 15 vuotta.
Olen omasta mielestäni lihava (johtunee syömishäiriöstä, jota sairastan), mutta muiden mielestä olen siro, pienikokoinen ja liiankin laiha.
En kasva enää syömishäiriöni takia. :(
Älä sinä hanki samaa! :) - -natalie-
siskoni on juuri mitoiltaan samanlainen ja sitä kaikki sanoo hoikaksi ja laihaksi. että silleen.
- 156/53
Itse olen 25-vuotias, 156-senttinen ja painan 53 kiloa. Ja olen hoikka, mielestäni juuri sopiva. Joten et voi olla 10 senttiä minua pidempänä ja saman painoisena lihava.
- läskimpi
Et tod ole läski! höpö :)
- peeni
kaverini on hyvin laiha ja hänelle ei löydy paljoa yhtään housuja koska ne roikkuvat takareisistä.. ole onnellinen että olet hyvissä mitoissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766