Painokysely! vastatkaa

__ShermanTank__

Olen 13-vuotias teni.. Olen 165cm ja 54kg!! olenko läski? miten laihduttaisi?? kertokaaaaaa :)

10

1726

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Minä 165 cm ja 61 kg ja pidän itseäni ihan sopivan kokoisena, enkä ole ajatellutkaan laihduttamista.

    • laihduttaa

      itse olen jo 25-vuotias ja pituutta on kertynyt 170cm, mutta painoa vain 45kg. geeneistä johtuu etten liho, vaikka mielelläni painaisin hieman enemmän. ei hoikan naisen elämä niin helppoa ole. vaatteita on joskus hankala löytää ja aina on joku kyttäämässsä ja syyttämässä syömishäiriöstä. ole tyytyväinen mittoihisi!

      • __ShermanTank__

        Kiitos kannanotosta!! =)


    • Tiina -83

      Et kyllä noilla mitoilla ole lihava,vaan oikein sopiva.Äläkä ajattelekaan laihduttamista!!

    • ;o)

      Ei sun tarvi laihduttaa.

      Itse olen 172 cm pitkä ja painoa on 49-50 kg kahden lapsen jälkeen.Itseäni rasittaa koska syön vaikka mitä mutta painoni ei nouse,vähän sama homma kuin tuolla eräällä aiemmin vastanneella.Mut geenit kai ne on joista tämäkin johtuu,isäni on ihan samanlainen kuin minä.. ;)

    • Minäh...

      Aivan sopiva olet. Älä missään nimessä ajattele laihduttamista! :)

      Itse olen 148/42 ikää on 15 vuotta.

      Olen omasta mielestäni lihava (johtunee syömishäiriöstä, jota sairastan), mutta muiden mielestä olen siro, pienikokoinen ja liiankin laiha.

      En kasva enää syömishäiriöni takia. :(

      Älä sinä hanki samaa! :)

    • -natalie-

      siskoni on juuri mitoiltaan samanlainen ja sitä kaikki sanoo hoikaksi ja laihaksi. että silleen.

    • 156/53

      Itse olen 25-vuotias, 156-senttinen ja painan 53 kiloa. Ja olen hoikka, mielestäni juuri sopiva. Joten et voi olla 10 senttiä minua pidempänä ja saman painoisena lihava.

    • läskimpi

      Et tod ole läski! höpö :)

    • peeni

      kaverini on hyvin laiha ja hänelle ei löydy paljoa yhtään housuja koska ne roikkuvat takareisistä.. ole onnellinen että olet hyvissä mitoissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe