Painokysely! vastatkaa

__ShermanTank__

Olen 13-vuotias teni.. Olen 165cm ja 54kg!! olenko läski? miten laihduttaisi?? kertokaaaaaa :)

10

1770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Minä 165 cm ja 61 kg ja pidän itseäni ihan sopivan kokoisena, enkä ole ajatellutkaan laihduttamista.

• laihduttaa

itse olen jo 25-vuotias ja pituutta on kertynyt 170cm, mutta painoa vain 45kg. geeneistä johtuu etten liho, vaikka mielelläni painaisin hieman enemmän. ei hoikan naisen elämä niin helppoa ole. vaatteita on joskus hankala löytää ja aina on joku kyttäämässsä ja syyttämässä syömishäiriöstä. ole tyytyväinen mittoihisi!

• __ShermanTank__

Kiitos kannanotosta!! =)

• Tiina -83

Et kyllä noilla mitoilla ole lihava,vaan oikein sopiva.Äläkä ajattelekaan laihduttamista!!

• ;o)

Ei sun tarvi laihduttaa.

Itse olen 172 cm pitkä ja painoa on 49-50 kg kahden lapsen jälkeen.Itseäni rasittaa koska syön vaikka mitä mutta painoni ei nouse,vähän sama homma kuin tuolla eräällä aiemmin vastanneella.Mut geenit kai ne on joista tämäkin johtuu,isäni on ihan samanlainen kuin minä.. ;)

• Minäh...

Aivan sopiva olet. Älä missään nimessä ajattele laihduttamista! :)

Itse olen 148/42 ikää on 15 vuotta.

Olen omasta mielestäni lihava (johtunee syömishäiriöstä, jota sairastan), mutta muiden mielestä olen siro, pienikokoinen ja liiankin laiha.

En kasva enää syömishäiriöni takia. :(

Älä sinä hanki samaa! :)

• -natalie-

siskoni on juuri mitoiltaan samanlainen ja sitä kaikki sanoo hoikaksi ja laihaksi. että silleen.

• 156/53

Itse olen 25-vuotias, 156-senttinen ja painan 53 kiloa. Ja olen hoikka, mielestäni juuri sopiva. Joten et voi olla 10 senttiä minua pidempänä ja saman painoisena lihava.

• läskimpi

Et tod ole läski! höpö :)

• peeni

kaverini on hyvin laiha ja hänelle ei löydy paljoa yhtään housuja koska ne roikkuvat takareisistä.. ole onnellinen että olet hyvissä mitoissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      106
      5271
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      55
      3385
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      80
      2755
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1388
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      309
      1303
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      26
      1243
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1116
    8. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      1098
    9. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1090
    10. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      46
      1060
    Aihe