Rintsikoista!!

todellaki :)

Mulla on on 75B kokonen kuppi. Onko liian pieni?? oon 165cm ja 54kg... oonko läski?? kertokaa??

4

1328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tom

      .....painon ja pituuden puolesta erittäinkin sopiva ja kivassa sopusoinnussa....
      Et tainnut mainita ikääsi?!vanhemmiten varsinkin vähän tulee....
      No loppu selviis vain näkemällä.B-kuppi on ihan kiva! =)

    • hennnnyy

      Mittojen perusteella olet erittäin sopusuhtainen ja hoikka. Hoikalle ja sirolle - eli juuri sinulle - sopiva liivikoko, kovin suuret rinnat tuon kokoisella näyttäis hassulta ja helposti vähän "lehmämäiseltä"... Vois tehdä myös lihavan näköiseksi..?
      "Läski" et ole missään tapauksessa.

    • nainen

      Itse olen 164cm ja 55-58kg tosin jo yli 30. Rinnat ovat kokoa 75D-E housut kokoa 36 samoin kengät...
      joku kirjoitti, että saattaisit näyttää isommilla rinnoilla jopa läskiltä??? sanoisin sinun olevan sopusuhtainen itselläni oli vielä alle 20v. kuppikoko 75C paino oli tosin tuolloin lähempänä 50kg...äitini sanoi, että rinnat kasvavat vielä iän mukaan ja oikeassa hän olikin :) vielä kahden lapsen jälkeen rinnat ovat samaa kokoa tosin "muoto" vähän muuttunut...mutta en ole enää muutenkaan niin kriittinen ulkonäön suhteen kuin parikymppisenä.

    • liru

      et ole ollenkaan mielestäni läski!
      Itse olen 150/47 ja minulla on 75aa ...olisipa isompi :S

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe