Onko kukaan kuullut mitään uutta Tampereella syksyllä - 99 kadoneesta Raisa Räisäsestä ?
Muistaako kukaan mitkä olivat viimeiset havainnot Raisasta?
On ihmeellistä miten ihminen voi kadota kuin tuhka tuuleen mitään jälkiä jättämättä ?
RAISA RÄISÄSEN tapaus
11
1766
Vastaukset
- että
Muistelisin, et oli nähty jonkun ravintolan edessä ensin ja sitten kävelemässä jonkun naishenkilön kanssa (ainakin samannäköinen tyttö).Tämä asia oli jossain paloittelijanaisen jutun yhteydessä. Ehkä poliisi-tv:n nettisivun arkistosta löytys jotain.
- ................
Raisa oli silloin 16-vuotias ja hän oli alaikäisenä ollut Casablanca-nimisessä ravintolassa. Siellä hän oli tanssinut kaljupäsen noin 2-kymppisen miehen kanssa. Tämä mies ei kai koskaan ole ilmoittautunut poliisille. Raisan kaverien viimeinen havainto Raisasta on Sokoksen edestä ja ilmeisesti sen jälkeen Raisa on nähty juttelevan jonkun vanhemman (30v.>>>) naisen kanssa.
Paloittelijamurhaaja Virpi Buttin tapauksen yhteydessä kohuttiin olisiko Butt tappanut myös Raisan, mutta poliisin mukaan ei ole. Eli ovat varmasti tutkineet tämänkin vaihtoehdon. Toivoa vaan sopisi, että vihdoinkin löytyisi totuus asiasta. En voi kuvitellakaan miten raskasta Raisan perheellä on ollut.- kaivelemaan
Eikös ne ruumiskoirat haista ruumiin maanaltakin, ? pitäisi tutkia kaikki lähiympäristön metsät, ensiksi, onkohan 100% varmaa, ettei ole vesistössä.
- Raisasta
kaivelemaan kirjoitti:
Eikös ne ruumiskoirat haista ruumiin maanaltakin, ? pitäisi tutkia kaikki lähiympäristön metsät, ensiksi, onkohan 100% varmaa, ettei ole vesistössä.
Alibissa oli aika tarkka selostus Raisan viimeisistä vaiheista. Lehti muistaakseni lupasi 50 000 markkaa ratkaisevasta vihjeestä. Isääkin haastattelivat silloin. Täytyy kaivaa vanha Alibi esiin ja katsoa sieltä.
- Milla
kaivelemaan kirjoitti:
Eikös ne ruumiskoirat haista ruumiin maanaltakin, ? pitäisi tutkia kaikki lähiympäristön metsät, ensiksi, onkohan 100% varmaa, ettei ole vesistössä.
Raisa katosi Tampereen keskustassa. Mun mielestä Sokoksen edessä on tehty viimeisin havainto.
- YT34
Raisasta kirjoitti:
Alibissa oli aika tarkka selostus Raisan viimeisistä vaiheista. Lehti muistaakseni lupasi 50 000 markkaa ratkaisevasta vihjeestä. Isääkin haastattelivat silloin. Täytyy kaivaa vanha Alibi esiin ja katsoa sieltä.
Kummastutti hieman tuossa Raisan tapauksessa se, että vaatetus (muistaakseni hame ja pitkät saappaat) eivät oikein viitanneet koripallotreeneihin.
Raisan tapaus on todellinen mysteeri.
Koripallotreenit näyttävät esittävän mielenkiintoista osaa suomalaisessa rikoshistoriassa. Eikös Myyrmannin pommittajakin tullut treeneistä? - maisteri
Milla kirjoitti:
Raisa katosi Tampereen keskustassa. Mun mielestä Sokoksen edessä on tehty viimeisin havainto.
Opiskelin silloin Tampereelle ja muistan todella tarkasti Raisan tapauksen. Mihin kummaan hän on voinut päätyä. Tuo Virpi Butt on ollut tarpeeksi hullu murhatakseen Raisan. Mutta ehkä poliisi on tarkistanut sen tarpeeksi hyvin. Voimia Raisan perheelle.
- ..................
YT34 kirjoitti:
Kummastutti hieman tuossa Raisan tapauksessa se, että vaatetus (muistaakseni hame ja pitkät saappaat) eivät oikein viitanneet koripallotreeneihin.
Raisan tapaus on todellinen mysteeri.
Koripallotreenit näyttävät esittävän mielenkiintoista osaa suomalaisessa rikoshistoriassa. Eikös Myyrmannin pommittajakin tullut treeneistä?Raisa oli kyllä koripalloilija, ollut jopa tyttöjen maajoukkueessa, mutta kadotessaan Raisa oli viettämässä aivan tavallista perjantai-iltaa muiden nuorten kanssa. Menivät vielä alaikäisinä baariinkiin. Koripallotreeneillä ei katoamisen kanssa ollut mitään tekemistä.
katosi lauantaina 16.10.1999(katoamispäivän otin vanhasta apu lehdestä tältä keväältä) ilmesti Sokoksen edestä joskus klo 23.00 aikoihin!Mitään uutta ei ole tapauksesta selvinnyt likka on kadonnut kuin tuhkatuuleen.Poliisi tutkii tapausta henkirikoksena.
"On ihmeellistä miten ihminen voi kadota kuin tuhka tuuleen mitään jälkiä jättämättä ?"
Niin se on hyvä kysymys.Kyllä lauantai iltana klo 22.00-23.00 ihmisiä liikkuu paljonkin joku tietää enemmän Raisan kohtalosta mutta ei vaan kerro.- jpajoo
on sanonta ei häviä täst maalimast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504