Alfa 156 huoltoon...

v6

...mutta minne? Kommentteja/kokemuksia Hgin seudun huoltopaikoista Delta, Lauttasaaren autokeskus...

9

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tk

      Juuri Alfan huollosta en tiedä, mutta Fiatit olen siellä aina huollattanut eikä ole ollut moittimista.

    • 156

      lauttasaari (vieläkö se on Alfa huolto vaikka itse myymälä on nykyään stokman) tai Auto Milano on parhaat paikat . Auto Milano ehkä hiukan kalliimpi mutta asiallinen ja hyvä.
      Malmin deltasta on erittäin huonot kokemukset...joten jos mahdollisuuksia niin ei sinne

      • Tk

        Voisitko hieman tarkentaa, että minkälaista huonoa palvelua?! Mä olen saanut malmin deltalta pelkästään hyvää palvelua niin huolto kuin muutamissa takuu asioissakin. Lähes aina huollatan autoni myös siellä, ja ei ole tarvinnut katua. Kuukausi sitten jouduin kuitenkin viemään fiat bravan 40tkm:n huoltoon HYVINKÄÄN car pojille(valtuutettu fiat huolto- ja myyntiliike), ja kyllä kaduttaa vieläkin! Ne pisti mun 1.2l koneeseen 1.8litrasen koneen öljymäärän ja jättivät kaikki muutkin hommat tekemättä. Huomasin virheen vasta viikon päästä kun katoin öljyt ja soitin liikkeeseen ja kerroin tapahtuneen. Siellä joku tympeän tuntunen äijä antoi kehoituksen että tuo se auto tänne niin imetään pois ylimääräiset öljyt.
        Malmilta sen sijaan olen saanut ainoastaan erittäin hyvää palvelua niin myyjien kuin huoltajienkin suunnalta.


      • 156
        Tk kirjoitti:

        Voisitko hieman tarkentaa, että minkälaista huonoa palvelua?! Mä olen saanut malmin deltalta pelkästään hyvää palvelua niin huolto kuin muutamissa takuu asioissakin. Lähes aina huollatan autoni myös siellä, ja ei ole tarvinnut katua. Kuukausi sitten jouduin kuitenkin viemään fiat bravan 40tkm:n huoltoon HYVINKÄÄN car pojille(valtuutettu fiat huolto- ja myyntiliike), ja kyllä kaduttaa vieläkin! Ne pisti mun 1.2l koneeseen 1.8litrasen koneen öljymäärän ja jättivät kaikki muutkin hommat tekemättä. Huomasin virheen vasta viikon päästä kun katoin öljyt ja soitin liikkeeseen ja kerroin tapahtuneen. Siellä joku tympeän tuntunen äijä antoi kehoituksen että tuo se auto tänne niin imetään pois ylimääräiset öljyt.
        Malmilta sen sijaan olen saanut ainoastaan erittäin hyvää palvelua niin myyjien kuin huoltajienkin suunnalta.

        muutamia tapauksia 1. 155sesta tuli öljyt pihalle huollon jälkeen,2. öljynvaihto sovittu kello 2 iltapäivällä; vien auton työnjohto ilmoittaa kaikilla on kahvitunti tähän aikaan,3 eivät osaa/kautta taitoa korjata, 4. auto likaisempi huollon jäljiltä, sovitut ajat eivät päde. ym.. kokeiltu monella autolla ei meinaa onnistua mikään. tympeä henkilökunta yritän tästä lähtien välttää ko. paikkaa mutta olosuhteiden pakosta joutuu sitä välillä käyttämään. Konalan deltakaan ei tunnu yhtään paremmalta.Viimeksi huollatin Alfan auto milanossa jossa aivan eri fiilis asioida mm konehuone pesty, kaikki rasvaukset ja voitelut tehty niinkuin pitääkin ym hieman kalliimpi mutta on sen väärtti, lauttasaaren alfa pajastakin on hyvät kokemukset


      • v6
        156 kirjoitti:

        muutamia tapauksia 1. 155sesta tuli öljyt pihalle huollon jälkeen,2. öljynvaihto sovittu kello 2 iltapäivällä; vien auton työnjohto ilmoittaa kaikilla on kahvitunti tähän aikaan,3 eivät osaa/kautta taitoa korjata, 4. auto likaisempi huollon jäljiltä, sovitut ajat eivät päde. ym.. kokeiltu monella autolla ei meinaa onnistua mikään. tympeä henkilökunta yritän tästä lähtien välttää ko. paikkaa mutta olosuhteiden pakosta joutuu sitä välillä käyttämään. Konalan deltakaan ei tunnu yhtään paremmalta.Viimeksi huollatin Alfan auto milanossa jossa aivan eri fiilis asioida mm konehuone pesty, kaikki rasvaukset ja voitelut tehty niinkuin pitääkin ym hieman kalliimpi mutta on sen väärtti, lauttasaaren alfa pajastakin on hyvät kokemukset

        käytin sitten malmilla, hinta oli se mitä sovittiin, paitsi että raitinilmasuodatin oli niin tukkoinen että piti vaihtaa (olisi tietysti voinut vielä soittaa ja vahvistaa?)
        Vähän ihmetytti että etuovien saranat tarkastettiin toiseen kertaan, edellisen kerran viime huollossa samassa paikassa jolloin vika jo korjattiin. Eihän siitä itselle laskua tule, mutta maahantuojalle kyllä?


    • Alfisti

      Paras (osaavin) paikka on Lauttasaaren autokeskus ja siellä asentaja Sulkakoski. Delta-autosta en tiedä, mutta muita ei kannata edes kokeilla.

      • v6

        Ihan ystävälliseen sävyyn että: jos et ole muualla (esim. delta) asioinut, niin miten voit väittää ettei muita kannata edes kokeilla? Onko sulla erityisen hyviä kokemuksia? Jos on niin kerro ihmeessä, muuten tuon viestin voi tulkita Mr Sulkakosken palkankorotusyritykseksi! ;-)


      • VTO
        v6 kirjoitti:

        Ihan ystävälliseen sävyyn että: jos et ole muualla (esim. delta) asioinut, niin miten voit väittää ettei muita kannata edes kokeilla? Onko sulla erityisen hyviä kokemuksia? Jos on niin kerro ihmeessä, muuten tuon viestin voi tulkita Mr Sulkakosken palkankorotusyritykseksi! ;-)

        Onko se Lauttasaaren Autokeskus vielä Alfan huolto kun se kuuluu Stockmann-konserniin


      • Alfisti
        VTO kirjoitti:

        Onko se Lauttasaaren Autokeskus vielä Alfan huolto kun se kuuluu Stockmann-konserniin

        Ei, en tahdo mollata mitenkään Delta-Autoa. Tarkoitan vain, että jos hyvä ja asiantunteva huolto on olemassa, kannattaako ottaa riski ja kokeilla jotakin muuta. Delta-Auton korjaamoissa on kai useita Alfa-asentajia (onko?), joten ammattitaito ja motivaatio voivat vaihdella. Sitten on näitä entisiä valtuutettuja "konitohtoreita".

        Jos viet Alfasi vaikka öljynvaihtoon, on kai yhdentekevää minne. Ellei sitten joku tumpelo apupoika töhri öljyllä moottoria. Näin voi käydä - Lauttasaaren Autokeskuksessakin!

        Olen ymmärtänyt, että L-saaren Autokeskus jatkaisi Alfa-huoltona (paitsi takuuhuollot).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe