Kun täällä parissakin eri paikassa ihmeteltiin asiaa, ainakin minun tietääkseni Stockmann jatkaa L-saaren Autokeskuksessa Alfojen huoltoa, paitsi uusien autojen takuuhuollot.
Tässä maassa on harvoja korjaamoja, jossa on osattu ammattitaidolla huoltaa teknisesti yhtä vaativia autoja; Alfa, Ferrari, Jaguar,...
En ole L-saaren Autokeskuksen uusi pr-päällikkö!
L-saaren Autokeskus jatkaa Alfa-huoltona
4
798
Vastaukset
- VTO
Delta-auton julkaisemassa listassa L-autokeskus ei ollut mainittuna huoltopisteiden kohdalla. Siis kuten sanoit ei uusien autojen huoltoja, ei siis ns. "maahantuojan valtuuttama."
Ihan hyvä niin, mutta mistä mahtavat saada varaosat, erikoistyökalut jne.
Jos onnistuvat Italkonilta ostamaan niin hinnat voi olla melko suolaiset.
Ehkäpä soitto ko. liikkeeseen selvittää asian- Aika Köyhä
Kaikkea hyvää vaan L-saares autolle, mutta mielestäni hinnat ovat olleet suolaisia jo aikaisemminki. En ole havainnut mitää erityisosaamista ko. paikassa = useimmiten on auto saatu kuntoon, mutta hinta on ollut AINA erityisen kova. Olen huollattanut/korjauttanut Alfoja muuallakin ja ajatellut, että omalla rahalla en kyllä maksaisi moisia hintoja.
Vai ... käykö siellä joku huollossa/korjaamolla omalla rahalla? - Mako
Aika Köyhä kirjoitti:
Kaikkea hyvää vaan L-saares autolle, mutta mielestäni hinnat ovat olleet suolaisia jo aikaisemminki. En ole havainnut mitää erityisosaamista ko. paikassa = useimmiten on auto saatu kuntoon, mutta hinta on ollut AINA erityisen kova. Olen huollattanut/korjauttanut Alfoja muuallakin ja ajatellut, että omalla rahalla en kyllä maksaisi moisia hintoja.
Vai ... käykö siellä joku huollossa/korjaamolla omalla rahalla?Mulla on hyviä kokemuksia L-saaren putiikista. Eihän se halpa ole mutta
se mitä on sovittu, tulee yleensä tehtyä kunnolla. Delta autosta kokemukset lähinnä päinvastaisia.
Paljon kalliimmaksi auton huolto siellä tulee,kun rikkovat enemmän kuin korjaavat. Takavetosista alfoista ei Delta-auto tajua mitään - Alfisti
Aika Köyhä kirjoitti:
Vai ... käykö siellä joku huollossa/korjaamolla omalla rahalla?Alfa Romeoita ei ole alun perin tarkoitettukaan köyhälistön kulkukaluiksi. Sitä varten on muita merkkejä, kuten Lada, Wartburg, takamoottoriskodat ja "Tatsunit".
No - vakavasti! Alfat nyt ovat teknisesti ja huolloltaan vähän vaativampia kuin nuo karvalakkipelit. Onko L-saaren Autokeskus kalliimpi kuin Italkon? Alfan voi kyllä rempata jossakin Reilun-Reiskan nyrkkipajassa puoleen hintaan. Tulos on usein myös sen mukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123655Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell292016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441646- 841491
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.961280- 1441191
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951032Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212867Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787