Kykenemätön rakastamaan?

puna-apila

Olen kohta 15-vuotias tyttö, kaunis, urheilullinen, älykäs, mukava... Ongelmani on, etten ole koskaan rakastunut kehenkään, en edes ihastunut. Toisin sanoen en edes tiedä miltä rakastaminen tuntuu. Tottakai rakastan perhettäni ja läheisiäni, mutta en "sillä tavalla".

Mikä minussa on vikana. Olenko jotenkin tunnevammainen. Kykenemätön rakastamaan. Joka tapauksessa olen hyvin herkkä ja tunteellinen; suutun helposti, lepyn helposti, mutta miksi en rakastu? Samantapaisia kokemuksia??

3

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkoinen haukka

Rakkaus tulee ajallaan, kun löytyy arvollinen kohde. Kaikki eivät edes rakastu ihan silmittömästi ja järjettömästi. On siis olemassa ihmisiä jotka säilyttävät järkensä, siitäkin huolimatta, että tunteet ovat pinnassa.

Rakkauden monimuotoisuuteen kuuluu myös ihmistyyppi, joka ei edes ihastu, ennenkuin on tuntenut kyseisen ihmisen ainakin vuoden verran (pätee myös seksiin).
      Itselläni on rakkauden-pauloihin antautunut "omakulta", joka on rakastunut minuun vasta muutaman vuoden yhdessäasumisen jälkeen.

Nuoruus on itsensä etsimistä...

• tyttö17

Et ole mikään tunnevammainen kun kerta osaat suuttua ja leppyäkin! Ja varmasti myös iloita ja surra!:)
      Mä ajattelen kanssa välillä että olen kykenemätön ihastumaan. Kyllä mä ihastun, mutta ehkä noin kerran vuodessa.. eli hyvin harvoin. Silloin kun tulee sellainen ihminen vastaan joka oikeasti kolahtaa. Väkisin ei pysty kenestäkään kiinnostumaan. Se on todettu.
      Ja kyllä säkin vielä ihastut!!
      Ehkä vielä ei ole vastaan tullut sellaista poikaa mutta varmasti vielä joku päivä! Silloin kun sitä vähiten odotat!!;)

• "Ei rakkaus kulje kello kaulassa se tulee silloin kun odottaa"

Eli et voi pakottaa itseäsi rakastumaan.Rakkaus tulee silloin kun on tullakseen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5392
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3581
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2965
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1926
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      289
      1753
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1412
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1312
    Aihe