sana rakkaus....

maukka-perusjätkä

Tulivaan mieleeni että nykyään sanaa rakkaus käytetään ihan liikaa se on menettänyt merkityksensä minulle ainakin se sana on erittäin arvokas ja pinava. rakkaus ihastuminen välitäminen ja muut ovat minulle eri asia kuin Rakkaus. se on niin voimakas tunne että siitä ei voi olla epävarma silloin ei halua toisesta ikinä luopua. pyydän teiltä kaikilta käyttäkää sanaa RAKKAUS vain tosi asioissa se voi satuttaa ihmistä jossei se tule suoraan sydämestä.

8

416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hedu

Olen ihan samaa mieltä tossa, esim. jotkut ala-asteelaiset parit lähettelevät toisillensa tekstareita että Mä rakastan sua ym. Rakkaus on liian vahva sana tuohon, ensinnäkin se pitää sanoa henkilölle jota tosissaan RAKASTAAA ja se pitäisi osata sanoa suoraan hänelle.
      Jos poikaystäväni sanoo rakastavansa minua, se ei ole niin helppoa sanoa takaisin että niin mäkin sua koska siinä tarkoittaa niin isoa juttua....

Okei, en ala romaania kirjottamaan :D Hyvä aihe muuten, kiitos ;)

• maukka-perusjätkä

hyvä että joku ymmärsi sillä tota juuri yritin kuvailla!

• Just Me

Mä oon ihan samaa mieltä teijän kanssa... Ja halusin vaan viel tänne laittaa toisenki asian jokoa häiritsee on nää nuorten kihloihin menemiset... jengi vaan menee kihloihin tietämättä mitä lupaavat... kaikki jutut alkavat menettämään merkitystään.. kuten tämä RAKKAUS sanakin...

• Broken smile

Sana 'rakkaus' on raiskattu mielestäni. Sitä käytetään liian usein. Onhan ihan eri asia että tuleeko se suoraan sydämmestä vai ohimennen. Itse en koskaan käyttäisi kyseistä sanaa jos en tarkoittasisi sitä. Jos ihastuu johonkin, kaikki hänessä on ihanaa eikä hänessä ole mitään vikaa. Kun rakastuu, ymmärtää hänen vikansa. Kukaan meistä ei ole täydellinen.

Selitinpä asian taas epäselvästi. :/ Anteeksi.

• Itse ihmettelen joskus kun jotkut suorastaan tyrkyttävät kavereitaan sokkotreffeille ihan kuin sillä keinoa rakastuisi!Joo ja olet oikeassa rakkaus on kaunis ja tärkeä asia joka pitää sanoa suoraan sydämmestä.

• Nevahööd

Väitetään, että suomalainen ei sano lausetta "minä rakastan sinua" kuin korkeintaan kerran elämässään. Se ei minusta ole liian usein. Mene mielummin valittamaan joillekin eteläamerikkalaisille, jotka vannovat rakkauttaan jo minuutin tuntemisen jälkeen.

No ehkä ennen mies ei sanonut sitä kertaakaan koko elämänsä aikana, joten on sen käyttö mahdollisesti lisääntynyt. Mutta soisin kyllä lisää rakkautta tällekin kansalle. Turha sitä on niin piilotella.

• maukka perusj

käsitit homman aivan väärin. rakkautta ei tule sanomalla sitä tulee tuntemalla.

• Nevahööd
        maukka perusj kirjoitti:

käsitit homman aivan väärin. rakkautta ei tule sanomalla sitä tulee tuntemalla.

Sanoit näin alkuperäisessä viestissäsi:
        "Tulivaan mieleeni että nykyään sanaa rakkaus käytetään ihan liikaa"

Tässä puhuttiin nimenomaan puhumisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5392
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3581
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2965
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1926
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      289
      1753
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1412
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      8
      1312
    Aihe