Toivottavasti Nils tunnustaa vapaaehtoisesti niin saa itselleen rauhan ja sovituksen sekä elinkautisen. Perhekin saa elää rauhassa ilman pelkoa murhamiehen saatanallisista suunnitelmista.
NILS GUSTAFFSON = MURHAAJA
12
1758
Vastaukset
- Arvaajarvaaja
Kenen perhe? Mitkä suunnitelmat? Vuosikymmeniä kulunut ja äijä vaan elellyt kaikessa rauhassa.
Sinä kun kaiken tiedät niin kerropa tässä kaikille ne tietosi. Ja suunnitelmat.- lukutaitoa
Miksi ihmiset viitsivät tänne kirjoitella tuosta vaan nimitellen G. murhaajaksi jne. Lukekaa puolustuksen selvitys, tarkkaan, verratkaa poliisin selvitykseen ja miettikää, miksi poliisi on jättänyt niin paljon huomiotta ja tahallisesti. Vielä, miksi poliisi on ottanut, jaa ei ne, vaan TEO on antanut vakuutuslääkärin asiaan. Siis yritys on jo heti alkuun saada G. syylliseksi vakuutuslääkärilausuman kautta. Hyi hitto, koko sana vakuutuslääkäri on yleisölle täysin tuntematon alue. Lukekaa ja miettikää.
- wha..?
lukutaitoa kirjoitti:
Miksi ihmiset viitsivät tänne kirjoitella tuosta vaan nimitellen G. murhaajaksi jne. Lukekaa puolustuksen selvitys, tarkkaan, verratkaa poliisin selvitykseen ja miettikää, miksi poliisi on jättänyt niin paljon huomiotta ja tahallisesti. Vielä, miksi poliisi on ottanut, jaa ei ne, vaan TEO on antanut vakuutuslääkärin asiaan. Siis yritys on jo heti alkuun saada G. syylliseksi vakuutuslääkärilausuman kautta. Hyi hitto, koko sana vakuutuslääkäri on yleisölle täysin tuntematon alue. Lukekaa ja miettikää.
Niin, siis mistä voi lukea tämän "puolustuksen selvityksen" ja muita raportteja tapahtuneesta..? Googlella en mitään löytäny, enkä yahoolla,enkä myöskään mns:sän haulla,joten mistä sen saa sitte käsiinsä??
wha..? kirjoitti:
Niin, siis mistä voi lukea tämän "puolustuksen selvityksen" ja muita raportteja tapahtuneesta..? Googlella en mitään löytäny, enkä yahoolla,enkä myöskään mns:sän haulla,joten mistä sen saa sitte käsiinsä??
- lallu
Liittyisivätkö ne saatanalliset suunnitelmat vaikkapa siihen, että yrittäisi elää kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Jos on tappanut kolme kaveriaan, niin siinä ei paljoa saatanakaan auta. Aika yksinäinen mies ja siinäpä se saatanallisuus.
"God is dead.
- Nietzsche
Nietzsche is dead.
- God "
- pate
täältä perkeleen monivammanen,sä et tiedä mistään mitään,näkyhän se jo sun keskutelussas joulupukin kanssa,ja se sentään oli hienotunteinen
mutta mä en ole,eli painu helvettiin täältä
saatanan nuija,ja työnnä parru hanuriis
vittu kun pitää olla tyhmiä ihmisiä maailmassa
ammu ittes niin päästään susta.......- Tietäjä.
Tiedän sinun sairastavan vakavaa mielenterveyden häiriötä, joka on ollut laitoksessa vuosia suljetulla osastolla. Nyt näyttää siltä, että tietokoneiden käyttö ja nettisurffailu on sallittu myös kaikista vaarallisimmille yksilöille. Hyvää jatkoa sinne kaltereiden taakse.
- Milla
Tietäjä. kirjoitti:
Tiedän sinun sairastavan vakavaa mielenterveyden häiriötä, joka on ollut laitoksessa vuosia suljetulla osastolla. Nyt näyttää siltä, että tietokoneiden käyttö ja nettisurffailu on sallittu myös kaikista vaarallisimmille yksilöille. Hyvää jatkoa sinne kaltereiden taakse.
Että mielenterveyshäiriön voi laittaa laitokseen. Todella ennen kuulumatonta.
- ellu
ÄÖ on varmaan aika alhainen, kun et osaa käyttäytyä.
eikö se vähän ole loogistakin?Jos kerran on ainoa henkiinjäänyt!
...se naisen logiikalla menee just noin, että ainoa surmapaikalta löydettävä henkiinjäänyt on murhaaja.
- holgersson
kriittinen kirjoitti:
...se naisen logiikalla menee just noin, että ainoa surmapaikalta löydettävä henkiinjäänyt on murhaaja.
Näinhän se useimmiten on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504