NILS GUSTAFFSON = MURHAAJA

Tietäjä.

Toivottavasti Nils tunnustaa vapaaehtoisesti niin saa itselleen rauhan ja sovituksen sekä elinkautisen. Perhekin saa elää rauhassa ilman pelkoa murhamiehen saatanallisista suunnitelmista.

12

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaajarvaaja

      Kenen perhe? Mitkä suunnitelmat? Vuosikymmeniä kulunut ja äijä vaan elellyt kaikessa rauhassa.

      Sinä kun kaiken tiedät niin kerropa tässä kaikille ne tietosi. Ja suunnitelmat.

      • lukutaitoa

        Miksi ihmiset viitsivät tänne kirjoitella tuosta vaan nimitellen G. murhaajaksi jne. Lukekaa puolustuksen selvitys, tarkkaan, verratkaa poliisin selvitykseen ja miettikää, miksi poliisi on jättänyt niin paljon huomiotta ja tahallisesti. Vielä, miksi poliisi on ottanut, jaa ei ne, vaan TEO on antanut vakuutuslääkärin asiaan. Siis yritys on jo heti alkuun saada G. syylliseksi vakuutuslääkärilausuman kautta. Hyi hitto, koko sana vakuutuslääkäri on yleisölle täysin tuntematon alue. Lukekaa ja miettikää.


      • wha..?
        lukutaitoa kirjoitti:

        Miksi ihmiset viitsivät tänne kirjoitella tuosta vaan nimitellen G. murhaajaksi jne. Lukekaa puolustuksen selvitys, tarkkaan, verratkaa poliisin selvitykseen ja miettikää, miksi poliisi on jättänyt niin paljon huomiotta ja tahallisesti. Vielä, miksi poliisi on ottanut, jaa ei ne, vaan TEO on antanut vakuutuslääkärin asiaan. Siis yritys on jo heti alkuun saada G. syylliseksi vakuutuslääkärilausuman kautta. Hyi hitto, koko sana vakuutuslääkäri on yleisölle täysin tuntematon alue. Lukekaa ja miettikää.

        Niin, siis mistä voi lukea tämän "puolustuksen selvityksen" ja muita raportteja tapahtuneesta..? Googlella en mitään löytäny, enkä yahoolla,enkä myöskään mns:sän haulla,joten mistä sen saa sitte käsiinsä??


      • wha..? kirjoitti:

        Niin, siis mistä voi lukea tämän "puolustuksen selvityksen" ja muita raportteja tapahtuneesta..? Googlella en mitään löytäny, enkä yahoolla,enkä myöskään mns:sän haulla,joten mistä sen saa sitte käsiinsä??

        http://www.iltalehti.fi/osastot/bodom/Puolustus.htm


      • lallu

        Liittyisivätkö ne saatanalliset suunnitelmat vaikkapa siihen, että yrittäisi elää kuin mitään ei olisi tapahtunut.
        Jos on tappanut kolme kaveriaan, niin siinä ei paljoa saatanakaan auta. Aika yksinäinen mies ja siinäpä se saatanallisuus.

        "God is dead.
        - Nietzsche

        Nietzsche is dead.
        - God "


    • pate

      täältä perkeleen monivammanen,sä et tiedä mistään mitään,näkyhän se jo sun keskutelussas joulupukin kanssa,ja se sentään oli hienotunteinen
      mutta mä en ole,eli painu helvettiin täältä
      saatanan nuija,ja työnnä parru hanuriis
      vittu kun pitää olla tyhmiä ihmisiä maailmassa
      ammu ittes niin päästään susta.......

      • Tietäjä.

        Tiedän sinun sairastavan vakavaa mielenterveyden häiriötä, joka on ollut laitoksessa vuosia suljetulla osastolla. Nyt näyttää siltä, että tietokoneiden käyttö ja nettisurffailu on sallittu myös kaikista vaarallisimmille yksilöille. Hyvää jatkoa sinne kaltereiden taakse.


      • Milla
        Tietäjä. kirjoitti:

        Tiedän sinun sairastavan vakavaa mielenterveyden häiriötä, joka on ollut laitoksessa vuosia suljetulla osastolla. Nyt näyttää siltä, että tietokoneiden käyttö ja nettisurffailu on sallittu myös kaikista vaarallisimmille yksilöille. Hyvää jatkoa sinne kaltereiden taakse.

        Että mielenterveyshäiriön voi laittaa laitokseen. Todella ennen kuulumatonta.


      • ellu

        ÄÖ on varmaan aika alhainen, kun et osaa käyttäytyä.


    • eikö se vähän ole loogistakin?Jos kerran on ainoa henkiinjäänyt!

      • ...se naisen logiikalla menee just noin, että ainoa surmapaikalta löydettävä henkiinjäänyt on murhaaja.


      • holgersson
        kriittinen kirjoitti:

        ...se naisen logiikalla menee just noin, että ainoa surmapaikalta löydettävä henkiinjäänyt on murhaaja.

        Näinhän se useimmiten on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe