Tässä foorumissa ja vielä enemmän monissa muissa näkee eri merkkien omistajien kyselyjä monista asioista, joihin parhaiten löytyisi apua eri merkkikerhoista, missä yleensä on merkin paras asiantuntemus. Nehän löytyvät Autostrada-lehdestä, joita on Italkonin myymälöissä, jos ei tule kotiin.
Ainakin Fiatilla ja Lancialla on omat aktiiviset kerhonsa, Alfalla voi jopa valita kahdesta. CARF on keskittynyt nuoremman väen ratakurvailuihin ja virittelyihin, AREF taas on enemmän vanhempien ja perheellisten tekniikka-, historia ja tapahtumakeskeinen. Kaikkien jäsenmaksut ovat varsin alhaiset ainakin hyötyyn nähden.
Kaikki kerhoihin. Valitkaa omanne!
Miksi kaikki eivät liity merkkikerhoihin?
13
1521
Vastaukset
- 156v6
valittu on jo monta vuotta sitten
- 50/50
Ai, ne ottaa sinne etuvetoisiakin ???
- v6
50/50 kirjoitti:
Ai, ne ottaa sinne etuvetoisiakin ???
?? käy ajamassa niin tiedät
- Jari
v6 kirjoitti:
?? käy ajamassa niin tiedät
Joo ! Rata-ajelu on hauskinta mitä voi tehdä housut jalassa !!
- Make
Jari kirjoitti:
Joo ! Rata-ajelu on hauskinta mitä voi tehdä housut jalassa !!
Vielä parempaa on ajelu tiellä, sakemanneja päihittäen.
- "Achtung! Spitfire"
Make kirjoitti:
Vielä parempaa on ajelu tiellä, sakemanneja päihittäen.
"Sakemanneja päihittäen"?? "tiellä" ??
Sulla on tainnut sekoittua sarjakuvat ja todellisuus. Kun olin lapsi, luin Korkeajännitys -lehtiä, joissa "päihitettiin sakemanneja". Myöhemmin tykkäsin ajella autoilla ja siksi ajelen radalla.
Toivottavasti liikenteessä -ajoinpa yksin tai perhe kyydissä- kukaan ei "päihittele" minua, sillä mielestäni sakemannien, fransmannien ym. tulee saada liikkua turvallisesti paikasta toiseen. Mitä, jos "päihitellessäsi muita" tille kurvaa rauhallinen pappa sakemannillaan tai joku tyttö eka kertaa uudella skootterillaan .... - Make
"Achtung! Spitfire" kirjoitti:
"Sakemanneja päihittäen"?? "tiellä" ??
Sulla on tainnut sekoittua sarjakuvat ja todellisuus. Kun olin lapsi, luin Korkeajännitys -lehtiä, joissa "päihitettiin sakemanneja". Myöhemmin tykkäsin ajella autoilla ja siksi ajelen radalla.
Toivottavasti liikenteessä -ajoinpa yksin tai perhe kyydissä- kukaan ei "päihittele" minua, sillä mielestäni sakemannien, fransmannien ym. tulee saada liikkua turvallisesti paikasta toiseen. Mitä, jos "päihitellessäsi muita" tille kurvaa rauhallinen pappa sakemannillaan tai joku tyttö eka kertaa uudella skootterillaan ....Erotan kyllä vasta-alkajat ja sinunlaisesi pässit liikenteessä.
- Balocco
Make kirjoitti:
Erotan kyllä vasta-alkajat ja sinunlaisesi pässit liikenteessä.
Juuri kaltaistesi alfa-kaahareiden vuoksi Alfa-kerhojakin on kaksi - onneksi!
- enzo
Balocco kirjoitti:
Juuri kaltaistesi alfa-kaahareiden vuoksi Alfa-kerhojakin on kaksi - onneksi!
huono asia että kerhoja on kaksi! Suuremmalla porukalla
olisi varmasti parempi toimia Alfoja ei kuitenkaan ole liikaa Suomessa. Eiköhän molempien kerhojen jäsenet pääse tarvittaessa radalle kaahaamaan, jos joku haluaa kaahata tiellä ei se liity mitenkään kerho toimintaan.
- huolestunut
Äskettäin joku kehui Italopalstan keskustelua korkeatasoiseksi.
No nythän päästiinkin sitten jo takaisin maanpinnalle.
Jos vastuuntunteva autoilija on pässi niin lienee syytä varustautua ampuma-asein jatkossa tieliikenteessä.- Jari
Säästäkää näyttämiset sinne ratapäiville ! Vaikka tuskinpa nämä katukaaharit paikanpäälle uskaltautuvat.
- JTP
Mielestäni molemmat Alfa-kerhot keskittyvät
enemmän toisten tekemisiin, kuin omaan
harrastukseensa. Siksi en ole liittynyt
kumpaankaan, vaikka minulla Alfoja ollut 20 v. ja
nytkin on 7 kpl, joista 3 olen itse tuonut
Italiasta.
Aiempaan keskusteluun viitaten uskon, että
hourupäitä on joka lähtöön, olipa kerho taikka
merkki mikä tahansa. Ikävää vain on, että yleensä
nämä "sakemannien löylyttäjät" ovat kaikkein
äänekkäimpiä ja leimaamat turhan ison joukon.
Lähes aina se millä kehuskellaan, on se mitä
todellisuudessa puuttuu. Ne, jotka todella esim.
osaavat ajaa, eivät keskustelupalstoilla sitä
mainitse, vaan nauttivat ja kehittävät
osaamistaan radalla ja ralleissa. - Hotakainen
Eihän noissa kerhoissa tule muutakun kuin
sanomista. Kateelisia ja kaiken näköisiä
paskanpuhujia löytyy mutta on siellä jokunen
ihminenkin seassa. Liityin juuri toiseen Alfa
kerhoista.
8 kpl. erinäisiä Alfojja ollut nyt 2kpl. ja
likkakaverilla 1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064