siin se kyssä oliki
miten sovittaa sanat kitaraan?
2
266
Vastaukset
- Axl
Kokeileppa sellasta et teet ihan fiilispohjalta taustariffejä ja sitten pistät vaan munaa sanoihin. Ei niiden ekojen biisien tarvitse olla kummosia. Kun teet biisejä, ideat kehittyy koko ajan ja pääset ikäänkuin eteenpäin. Tietysti jos soitat rockpohjalta olisi hyvä jos osaat skaaloja, perusoinnut ja semmosia. Keksi sellaset sanat jotka ovat noin yhtäpitkiä kuin riffisi.esim mötley cruella on monia sellasia mm.wild side ja kickstart my heart
- Pro:DD
jos oot vaikka valmiiksi saanu jo jonkun sointupohjan nii sitte ala miettii sanoi sit ku sull on snaoi nii alat niiden päälle sovviittaa niitä sointuja :D ite ainaki saan sillee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149