siin se kyssä oliki
miten sovittaa sanat kitaraan?
2
309
Vastaukset
- Axl
Kokeileppa sellasta et teet ihan fiilispohjalta taustariffejä ja sitten pistät vaan munaa sanoihin. Ei niiden ekojen biisien tarvitse olla kummosia. Kun teet biisejä, ideat kehittyy koko ajan ja pääset ikäänkuin eteenpäin. Tietysti jos soitat rockpohjalta olisi hyvä jos osaat skaaloja, perusoinnut ja semmosia. Keksi sellaset sanat jotka ovat noin yhtäpitkiä kuin riffisi.esim mötley cruella on monia sellasia mm.wild side ja kickstart my heart
- Pro:DD
jos oot vaikka valmiiksi saanu jo jonkun sointupohjan nii sitte ala miettii sanoi sit ku sull on snaoi nii alat niiden päälle sovviittaa niitä sointuja :D ite ainaki saan sillee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233