Tämmöstä peliä olen harkinnut seuraavaksi Skodaksi: Eli nettiauto.comissa id 383359
Hinta tuntuis olevan kohdallaan ja varustelutasokin vallanmainio! Mutta en ole vielä koeajanut autoa, mimmonenkohan se on ajaa? Varmaan ihan hyvä peli ajella? Ja tehojakin näyttäs olevan ihan riittämiin! Tyyppivikojakaan ei vissiin pahemmin ole? Kertokaa skodistit!!!
Ostanko skodan?
9
2814
Vastaukset
- sinulle..
joo, joo, ihan ok, joo, joo, ei ole,
- murheita
tulet huomaamaan et siinä ei mikään ole kohdallaan, ei voi käyttää edes auto nimikettä, karmea romukasa jota ei kenenkään lompsa kestä korjata, näistä pääsee eroon vain jos löydät kavereittesi joukosta jonkun aivokuolleen jota voit uunottaa ja lupaat sen ilmaseksi! huomaa ei leimattu? leima maksaa jo sen verran että kun laitat ne rahat ostohinntaan niin sillä rahalla saat katsatetun esim mazdan tms mitä voi kutsua autoksi ja sillä kehtaa r-kiitsillä käydä! 2 pv;n sisällä toi läjä ei liiku voi olla et ei edes työntämällä!
- Autolla-ajeleva!
Sama ostatko Audin, Wolksvagenin,vai Skodan. Samaa paskaa merkit ja hinnat eri, jos minä ostaisin niin ehdottomasti Skoda. Perustelu kuten edellä
- jepep
Autolla-ajeleva! kirjoitti:
Sama ostatko Audin, Wolksvagenin,vai Skodan. Samaa paskaa merkit ja hinnat eri, jos minä ostaisin niin ehdottomasti Skoda. Perustelu kuten edellä
että ne on samaa laatua.ei paskaa.VAG-konsernin autot ovat luotettavia.
- kokemusta
kotasta sulla,veikkaaan että ei yhtään,mulla on ollu 3 skodaa,enkä ole kauppoja katunu.
- onko se?
Tiedättekös te auto tietäjät mistä se verkkosähkö teidänkin pistorasiaan tulee. Ja millä voimalla ne teidänkin kompuutterit toimii, tiedättekös täh.
No tietenkin oikea vastaus on SKODA-generaattorista, maailman parhaaimmat ja luotettavimmat sähkövoimaloiden generaattorit tehdään skodan tehtaalla.
Osta poika huoletta skoda. Huomaat kymmenen vuoden päästö että kaverit on kateellisia sulle. Nimittäin skodassa täytyy tehdä vähän remottia itsekkin. Ja tätä tekemällä autotekninen osaaminen kasvaa potenssiin 4. Itsekkin ostin aikoinani skodan, oikeen vielä skoda coupe 130 rapidin. Sitä laittelemalla opin kaikenlaista tärkeää autoista. Enään ei kukaan autokauppias vois luulla kusettavansa mua autokaupoissa. Vielä lopuks vein vihille vaimonikin kyseisellä autolla, joka pyöräytty mulle jälkeenpäin kak kersaakin. Aina muistaa kehua skodani ajo-ominaisuuksia.- <<<<
SKODA 120LS JA SKODA 130 RAPID COUPE OIS AIKANAAN UPEITA SAMOIN KUIN SKODA 110 R JA SKODA 120 LS TAKAVETOISENA
- Anonyymi
Osta pois jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Osta toki, oiva itäpeli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875