Venäläiset kaunottaret ovat...

...........

...niin helkutin kauniita, seksikkäitä ja sivistyneitä, että suomalaisia punatukkapullukka-naisia pitäisi olla tuhatmäärin, että vastaisivat edes venäläisen naisen pikkuvarvasta.

...ja nyt tietysti joku punatukkapullukkamimmi ryhtyy ensimmäisenä haukkumaan suomalaisia miehiä... xD ...ei auta, se ei tuota tosiasiaa miksikään muuta.

:)

57

6669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilolintuina

Tota noin..Miksi näitten kauniitten, seksikkäitten ja sivistyneitten naisten täytyy ansaita elantonsa persettään myymällä? Äly hoi!

Ja turkkilaiset miehet taas on tosi hyvännäköisiä, hyviä rakastajia ja kaikkea ihanaa, sitäkään tosiasiaa mikään muuta....

• ........

Jep, muutamat koulutusta vailla olevat venäläiset kaunottaret kyllä joutuvat ansaitsemaan elantonsa hieman moraalittomin keinoin. Tosin, itse et varmaankaan muihin ole törmännytkään. Ja toisaalta, suomalaiset naiset tuskin edes voisivat harjoittaa moista toimintaa menestyksellisesti, johtuen "ulkoisista avuistaan".

Toisaalta, en kiellä lainkaan, etteikö valtaosa turkkilaisista miehistä olisi naisten mielestä miellyttävemmän näköisiä/mallisia kuin suurin osa suomalaisista miehistä. Varmaan juuri noin onkin.

Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että venäläiset kaunottaret ovat huomattavasti suomalaisia sisariaan kauniinpia, sivistyneenpiä ja joka suhteessa haluttavempia.

• käyvät
        ........ kirjoitti:

Jep, muutamat koulutusta vailla olevat venäläiset kaunottaret kyllä joutuvat ansaitsemaan elantonsa hieman moraalittomin keinoin. Tosin, itse et varmaankaan muihin ole törmännytkään. Ja toisaalta, suomalaiset naiset tuskin edes voisivat harjoittaa moista toimintaa menestyksellisesti, johtuen "ulkoisista avuistaan".

Toisaalta, en kiellä lainkaan, etteikö valtaosa turkkilaisista miehistä olisi naisten mielestä miellyttävemmän näköisiä/mallisia kuin suurin osa suomalaisista miehistä. Varmaan juuri noin onkin.

Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että venäläiset kaunottaret ovat huomattavasti suomalaisia sisariaan kauniinpia, sivistyneenpiä ja joka suhteessa haluttavempia.

myös kanpaajalla useammin, oletan?

• brownee
        ........ kirjoitti:

Ei taida flaksi käydä suominaisten kanssa - ainakaan hyvännäköisten, koska tuollainen purkaus. Saa sitten lomapakkoa raottamalla nauttia venakon suloista ja iloista itseään pettäen. Ei ne välitä kuin rahastasi. Mutta mikäli se riittää sinulle, pidä hyvänäsi. Minunlaistani suomalaisnaista et pääse metriä lähemmäs. Mikään ei ole säälittävämpää kuin maksullisen naisen käyttäminen.

• minä
        brownee kirjoitti:

Ei taida flaksi käydä suominaisten kanssa - ainakaan hyvännäköisten, koska tuollainen purkaus. Saa sitten lomapakkoa raottamalla nauttia venakon suloista ja iloista itseään pettäen. Ei ne välitä kuin rahastasi. Mutta mikäli se riittää sinulle, pidä hyvänäsi. Minunlaistani suomalaisnaista et pääse metriä lähemmäs. Mikään ei ole säälittävämpää kuin maksullisen naisen käyttäminen.

Kyllä ne venäläiset naiset varmasti on kauniita,mutta moni venäläisistä naisista on tosiaan ilotyttöjä ja rahasta seksiä harrastaa.

Moni venäläisistä naisista tulee suomeen jos mies sattuu olemaan rikas ja on omaisuutta ja sosiaaliturva suomessa on erittäin hyvä venäläisille naisille,ei suomalaiset saa niin hyvää sosiaaliturvaa saa niinkuin venäläiset suomeen muuttajat saavat.
        Venäläiset naiset ottavat kaiken suomalaiselta mieheltä,jos miehellä ei ole rahaa ja muuta omaisuutta tarpeeksi,venakot etsivät rikkaamman miehen jolta omaisuutta löytyy.

• sartza
        ........ kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät edes halua harjoittaa sellaista toimintaa kuin suurin osa näistä venäläiskaunottarista harjoittaa. Kumma kyllä kun ovat muka niin yhtaikaa fiksuja, kauniita ja hyveellisiä, eivät muuta hommaa osaa. Ehkä se perseenjakaminen ja myyminen on heillä verissä. Ei käy kuule yhtään kateeksi huoran homma, vaikka olisi minkälainen kaunotar tahansa. Mieluummin todellakin ihan tavallinen, tasapainoinen suomalainen nainen, jolla työpaikka, perhe ja koti. Ihan turhaa sinä siellä jatkuvasti yrität provosoida meitä suomalaisia naisia. Luulen, että sinulla on itselläsi joku ongelma itsesi ja oman itsetuntosi ja arvostuksesi suhteen, kun pitää jatkuvasti availla keskusteluja aliarvoimalla muita ihmsiä. Mieti sitä ja totea, että olen oikeassa. Yritä kasvaa ihmisenä ja miehenä.

• huh...
        minä kirjoitti:

Kyllä ne venäläiset naiset varmasti on kauniita,mutta moni venäläisistä naisista on tosiaan ilotyttöjä ja rahasta seksiä harrastaa.

Moni venäläisistä naisista tulee suomeen jos mies sattuu olemaan rikas ja on omaisuutta ja sosiaaliturva suomessa on erittäin hyvä venäläisille naisille,ei suomalaiset saa niin hyvää sosiaaliturvaa saa niinkuin venäläiset suomeen muuttajat saavat.
        Venäläiset naiset ottavat kaiken suomalaiselta mieheltä,jos miehellä ei ole rahaa ja muuta omaisuutta tarpeeksi,venakot etsivät rikkaamman miehen jolta omaisuutta löytyy.

"Kyllä ne venäläiset naiset varmasti on kauniita,mutta moni venäläisistä naisista on tosiaan ilotyttöjä ja rahasta seksiä harrastaa."

How charming. Suomityttö taas osoittaa älynsä ja ennakkoluulottomuutensa. :) Oletko koskaan miettinyt, miksi saat seuraa vain turkkilaisista miehistä? Ja muuten, Turkissa venäläiset ja suomalaiset naiset ovat 100-% samaa blondikastia, turha sinällään päteä.

• noin...
        sartza kirjoitti:

Suomalaiset naiset eivät edes halua harjoittaa sellaista toimintaa kuin suurin osa näistä venäläiskaunottarista harjoittaa. Kumma kyllä kun ovat muka niin yhtaikaa fiksuja, kauniita ja hyveellisiä, eivät muuta hommaa osaa. Ehkä se perseenjakaminen ja myyminen on heillä verissä. Ei käy kuule yhtään kateeksi huoran homma, vaikka olisi minkälainen kaunotar tahansa. Mieluummin todellakin ihan tavallinen, tasapainoinen suomalainen nainen, jolla työpaikka, perhe ja koti. Ihan turhaa sinä siellä jatkuvasti yrität provosoida meitä suomalaisia naisia. Luulen, että sinulla on itselläsi joku ongelma itsesi ja oman itsetuntosi ja arvostuksesi suhteen, kun pitää jatkuvasti availla keskusteluja aliarvoimalla muita ihmsiä. Mieti sitä ja totea, että olen oikeassa. Yritä kasvaa ihmisenä ja miehenä.

Hei, nyt ihan vakavissaan, Suomesta tuskin löytyy naisia jotka ovat samalla A) kauniita, B) hyveellisiä ja C)tasapainoisia ja jotka osaavat jopa tehdä ruokaa ja pitää kodin pystyssä. Venäjällä tämä on melkeinpä standardi. Rupesin melkein nauramaan ääneen kun suomalainen nainen kehuu itseään TASAPAINOISEKSI! :) Perussuomityttö on niin kaukana tasapainoisesta kuin mikään voi olla, eihän hän itsekään tiedä onko nainen vai mies.

Lue vähemmän iltapäivälehtiä ja matkusta enemmän. Ja jos siltä tuntuu, niin käypä zuumailemassa sihteeriopisto.netin huorat Suomessa: 90 % niistä on ehtaa suomitavaraa.

• nainen
        sartza kirjoitti:

Nayttaa silta, ettet ollut Venajalla koskaan. Ne naiset jotka tulevat Suomeen teeta tai kahvia ostamaan ovat vain 0.0000001% kaikista venalaista naista. Tule katsomaan ensin, arvostele sitten!

• tietäjä iänikuinen
        ........ kirjoitti:

Venäläinen nainen laitta rahansa ulkonäköönsä (vaatteisiin, koruihin, kosmetiikkaan) ja laiminlyö terveellisen syömisen. Urheilu ei myöskään ole kovassa kurssissa heidän keskuudessaan, mutta tämän kaiken voi päätellä myös venäläisten naisten keskimääräisestä eliniästä. Venäläinen nainen ei muuten meikittömänä eroa suomalaisesta millään muulla tavoin, kuin että keskiverto suomalainen on ehkä hieman ylipainoinen ja venäjän neito aliravittu. Itse en juurikaan perusta sellaisesta arvomaailmasta, että helyt ja hepenet menevät terveyden, turvallisuuden ja jopa lasten koulutuksen edelle, mutta makunsa kullakin.

• arabityttö
        huh... kirjoitti:

"Kyllä ne venäläiset naiset varmasti on kauniita,mutta moni venäläisistä naisista on tosiaan ilotyttöjä ja rahasta seksiä harrastaa."

How charming. Suomityttö taas osoittaa älynsä ja ennakkoluulottomuutensa. :) Oletko koskaan miettinyt, miksi saat seuraa vain turkkilaisista miehistä? Ja muuten, Turkissa venäläiset ja suomalaiset naiset ovat 100-% samaa blondikastia, turha sinällään päteä.

"saan seuraa vain turkkilaisista" siksi kun mulle EI KELPAA suomalaiset..ei vaan kiinnosta. Tietääkseni jokainen valitsee itse seuransa

• :-D
        arabityttö kirjoitti:

"saan seuraa vain turkkilaisista" siksi kun mulle EI KELPAA suomalaiset..ei vaan kiinnosta. Tietääkseni jokainen valitsee itse seuransa

No sit on kyllä asiat huonosti jos ei "saa seuraa" muista kuin turkkilaisista. :-D

• oijoi
        noin... kirjoitti:

Hei, nyt ihan vakavissaan, Suomesta tuskin löytyy naisia jotka ovat samalla A) kauniita, B) hyveellisiä ja C)tasapainoisia ja jotka osaavat jopa tehdä ruokaa ja pitää kodin pystyssä. Venäjällä tämä on melkeinpä standardi. Rupesin melkein nauramaan ääneen kun suomalainen nainen kehuu itseään TASAPAINOISEKSI! :) Perussuomityttö on niin kaukana tasapainoisesta kuin mikään voi olla, eihän hän itsekään tiedä onko nainen vai mies.

Lue vähemmän iltapäivälehtiä ja matkusta enemmän. Ja jos siltä tuntuu, niin käypä zuumailemassa sihteeriopisto.netin huorat Suomessa: 90 % niistä on ehtaa suomitavaraa.

Minua ei kiinnosta sihteeriopistosi eikä mitkään muutkaan saivartelusi ja arviosi. En viitsi jatkaa kanssasi eipäs- juupas- kisailua, sen voit tehdä jonkun muun kanssa, kun se tuntuu olevan sinulle niin tärkeä asia.

Kannan vastuuta monista asioista, joista sinulla ei ole mitään tietoa. Turha sinun on tulla haukkumaan tasapainottomaksi, kun et tunne koko ihmistä. Eiköhän se sulla ole nyt joku ongelma yleensäkin naisten suhteen. Mieluummin keskittyisit siihen kuin meidän ulkoiseen olemukseen jne.

Mietin vaan kommenttiasi venäläisten naisten yliominaisuuksista. Tunnetkohan edes ketään vai tunnetko kaikki naiset siellä? Tunnetko kaikki naiset Suomessa vai vain kertomasi muakisia? Miten yleensä joku venäläinen prostitoitu voi olla tasapainoinen ja hoitaa kodin, miehet ja lapset jne. Ihan oikeesti, käytä vähän järkeä, jos sitä sinulle on edes hieman suotu?!

• noin...
        oijoi kirjoitti:

Minua ei kiinnosta sihteeriopistosi eikä mitkään muutkaan saivartelusi ja arviosi. En viitsi jatkaa kanssasi eipäs- juupas- kisailua, sen voit tehdä jonkun muun kanssa, kun se tuntuu olevan sinulle niin tärkeä asia.

Kannan vastuuta monista asioista, joista sinulla ei ole mitään tietoa. Turha sinun on tulla haukkumaan tasapainottomaksi, kun et tunne koko ihmistä. Eiköhän se sulla ole nyt joku ongelma yleensäkin naisten suhteen. Mieluummin keskittyisit siihen kuin meidän ulkoiseen olemukseen jne.

Mietin vaan kommenttiasi venäläisten naisten yliominaisuuksista. Tunnetkohan edes ketään vai tunnetko kaikki naiset siellä? Tunnetko kaikki naiset Suomessa vai vain kertomasi muakisia? Miten yleensä joku venäläinen prostitoitu voi olla tasapainoinen ja hoitaa kodin, miehet ja lapset jne. Ihan oikeesti, käytä vähän järkeä, jos sitä sinulle on edes hieman suotu?!

A) Venäläiset naiset ovat naisellisempia kuin suomalaiset ja B) vain murto-osa venäläisistä naisista, samoin kuin murto-osa suomalaisista naisista, on prostituoituja.

"Miten yleensä joku venäläinen prostitoitu voi olla tasapainoinen ja hoitaa kodin, miehet ja lapset jne."

Tällä kommentilla paljastat vain oman suvaitsemattomuutesi ja tyhmyytesi. Häpeä.

• Suomitantta

Ei siinä mitään, muuta sinne Venäjälle jos kerran parempia ovat :D

• arabityttö

venäläiset naiset todellakaan itseään myy, miksi yleistätte?

Taidatte olla kateellisia kun jonkun miehen mielestä ne vaan on kauniimpia, ja oikeasti suhteessa suomalaisiin ne kyllä ovatkin kauniimpia.

So what jos jotkut niistä myyvätkin itseään?

Ei se heidän kauneudesta eikä välttämättä sivistyksestäkään pois ole.

Oletteko ajatelleet että joillakin ei ole muuta mahdollisuutta?

Ja vielä turkkilaisista V.TUT ne kaikki mitää komeita ole.
        Tai no ehkä jos ikänsä nähnyt vaan vaaleita sinisilmiä niin tummat huumaa pelkällä värillään olkoon miten ruma vaan.

Komeita on mutta ei todellakaan kaikki.

Ja sanon ihan puolueettomasti, olen itse asunut vuosia Turkissa ja naimisissa tukkil kanssa mutta totuus on ettei ne kaikki nyt niin komeita oo :)

Saan paskat tästä päälleni mutta jonkun on pakko täällä ihan tottakin puhua..

• on tylsännäköisiä
        arabityttö kirjoitti:

Taidatte olla kateellisia kun jonkun miehen mielestä ne vaan on kauniimpia, ja oikeasti suhteessa suomalaisiin ne kyllä ovatkin kauniimpia.

Tai no ehkä jos ikänsä nähnyt vaan vaaleita sinisilmiä niin tummat huumaa pelkällä värillään olkoon miten ruma vaan.

Ja sanon ihan puolueettomasti, olen itse asunut vuosia Turkissa ja naimisissa tukkil kanssa mutta totuus on ettei ne kaikki nyt niin komeita oo :)

ja rumastipukeutuvia. Beessinvärisiä tanttoja tai itsensä rypyille laihduttaneita, mutta yhtä beessinvärisiä kuikeloita, joiden ohut tukka on pilalla kymmenistä ja kymmenistä värjäyskerroista.
        Tätä mieltä olen minä, itse suomalainen nainen.

• HAH!
        arabityttö kirjoitti:

Olet siis asunut Turkissa ja olet naimisissa tukkilaisen kanssa?:D En tiennytkään että tukkijätkiä on vielä olemassa...

• reijakoo
        arabityttö kirjoitti:

Sun puheessas ei ollut totuuden hiventäkään. Muuta vaan takas siitä sinne Turkkiin puhumasta pas...aa.

• disautella

Niin, mikä siinä on että miehet käy täällä haukkumassa Suomalaisia naisia kokoajan. Ei naisilla ole pahaa sanottavaa Suomalaisista miehistä. Miksihän??? Itsetunto kohallaan... luulusin. No mut hei jatkakaa samaan malliin mua ei haittaa.

• ovatkin

sen verran älykkäämpiä kuin nämä suomalaisia naisia haukkuvat miehet, eivätkä sorru tuollaisiin yleistyksiin, että kaikki suomalaiset naiset ovat punatukkapullukoita. Jos nämä miehet joskus kävisivät maamme rajojen ulkopuolella, he varmaan, siis ehkä huomaisivat, ettei yleistämistä kannata harrastaa, koska Venäjällä jokaista kaunotarta kohden on varmasti 10 ylipainoista venakkomummelia huivit päässään. Siinä sitä kauneutta riittää jokaiselle.

• :-D
        ovatkin kirjoitti:

sen verran älykkäämpiä kuin nämä suomalaisia naisia haukkuvat miehet, eivätkä sorru tuollaisiin yleistyksiin, että kaikki suomalaiset naiset ovat punatukkapullukoita. Jos nämä miehet joskus kävisivät maamme rajojen ulkopuolella, he varmaan, siis ehkä huomaisivat, ettei yleistämistä kannata harrastaa, koska Venäjällä jokaista kaunotarta kohden on varmasti 10 ylipainoista venakkomummelia huivit päässään. Siinä sitä kauneutta riittää jokaiselle.

Juupa juu, ette ole sitten "huomanneet" täällä suominaisten dissaavan suomimiehiä. ;) Tuo sisälukutaito, se olis aika hyödyllinen kyky hankkia!

.

• Uskotaan uskotaan

Kyllähän te olette kauniita ja eteenpäin pyrkiviä. Pois kotimaasta, länsimaihin, ensin Suomeen, mutta eihän täällä ole teille kunnollisia miehiä tarjolla. Ruotsissa on ehkä vähemmän ennakkoluuloista väkeä.
      Suomi on niin pitkävihaista kansaa täynnä, että fiksuimmat miehet eivät lankea teihin, muistelevat vain isiään ja Ihantalan taisteluita. Värjäävät suhteenne ihan vinksalleen tuollaisella vanhojen kaivelemisella.
      Hyvin tietysti puhutte suomea, mutta kyllä silti puheesta havaitsee mistä maasta olette peräisin. Onn olemassa eräs sananlaskukin "voissa paistamisesta". Ehkä olette joskus kuulleet?

Ehkäpä suomalaiset naiset mieluummin haukkuisivat teitä venakoita kuin omia suomalaisia miehiään, jos nyt haukkua pitää. Mutta täällä Suomessa on käytöstavat toiset ja haukkuminen ei ole yleistä.

Turhaan te nyt noin kuvittelette, että olette noin paljon etevämpiä kuin suomalaiset naiset.
      Aika törkeätä tunkea tänne ja verrata sitten suomalaisia naisia omiin varpaisiinne!
      Onko se sivistynyttä käytöstä?

• mutta...

kuka huolii suomalaista läskimahamiestä joka makaa sohvalla makkara toisessa kädessä ja olut toisessa. Taitaa olla nykyään Venäjälläkin varaa valita, ettei tarvii suomeen muuttaa jonkun ruman epätoivoisen miehen kanssa, joka ei kotimaasta naista saa...

• etsikkoaika jäi käyttämättä

Vielä vuosikymmen sitten olisi joka kaljamaha saanut kaunottaren rajan takaa. Mutta sitten alkoi raha kulkea yli itärajan, eikä kestänyt kauankaan, kun venäläiset naiset oppivat ostamaan vaatteita, joista suomalainen, sitä kaljamahaa elättävä, voi vain uneksia. He osaavat hoitaa itsensä ja pitää timmissä, mutta heillä ei todellakaan ole suomalainen sohvaperuna tähtäimessään.
        Mistä venakot rahat saivat, ei kuulu tähän, mutta on varma, että pyyhkäisevät entisten seuralaistensa ohi kaukaisuuteen katsoen, Ruotsiin, USA:aan.
        Jos tänne joku jää, on hän kielitaitoinen ja työteliäs, ja venäläistä miestä aikansa elätettyään tietää takuulla katsoa, millaisen suomalaisen miehen ottaa kumppanikseen.

• miss_banana

Venäläisiä naisia seksualisoidaan törkeästi Suomessa! Ihan samanlaisia ihmisiä siellä rajan takana asuu kuin täällä. Kaikki venäläiset naiset eivät ole huoria eivätkä myöskään kaunottaria.

Totta on, että Venäjällä naiset pukeutuvat monesti naisellisemmin kuin suomalaiset kanssasisarensa. Siellä naisen tehtävänä usein edelleenkin nähdään aviomiehen miellyttäminen. Olennaisena osana tähän kuuluu naisellisempi pukeutuminen. Mutta se ei tee kenestäkään lutkaa!

Toisaalta harvalla venäläisellä naisella on kuitenkaan varaa pukeutua supermuodikkaasti. Moskovan ja Pietarin kaduilla kävelevät leidit ovat kaukana tavallisen suomipojan tasosta. Niillä naisilla on rahaa ja paljon!

Köyhillä naisilla taas ei kauniisiin vaatteisiin varaa välttämättä ole. Venäjällä on paljon kurjuutta ja ongelmia. Osa heistä saattaa päätyä prostituoiduiksi, mutta sehän ei taas ole kiinni venäläisen naisen luonteesta (kuten monet tuntuvat kuvittelevan), vaan olosuhteiden pakosta. Mikäli Suomi olisi köyhä maa ja vieressä vaikkapa rikas Ruotsi, varmasti osa suomalaisista naisista päätyisi prostituoiduiksi Ruotsiin. Näin se vaan menee, valitettavasti. :(

Venäjällä asuu ihania, vieraanvaraisia ja mukavia ihmisiä!

• kylkyl

Siinä mielessä puhut paskaa, että ei ole luonteesta kiinni harrastaessaan maksullisen naisen ammattia. Olosuhteet voivat olla kurjat osittain Venäjällä, mutta ei se vahvaa naista pakota huoraamaan. Prostituutio sopii tietynlaisille naisille, jotka haluavat helppoa rahaa. Ja onpa näille tarjottu elämään muutosta, mutta haluavat pysyä kiinni kyseissä hommassa. Mitä se muuta on kuin, että luonne vaan on sellaiseen sopiva. Jotkut vaan haluavat pelkästään huorata ja saada helpoa rahaa ja onhan siinä itsetuntokin kysymyksessä, että kaipaa aina sitä miesten ihailua, katseita ja kehuja, liikkua kauniissa vaatteissa ja laitettuna ym.

Mitäs nämä pikkulikat, joita lähetetään Euroopan eri maihin muka siivoamaan ja ravintoloihin töihin? Jotkut jäävät sille tielle ja jotkut palaavat takaisin. Mutta aivan saletisti tietävät etukäteen mihin joutuvat määränpäässä. Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että ei opi toisten kokemuksista. Luonne se on, joka vetää niihin hommiin, näin on.

• miss_banana
        kylkyl kirjoitti:

Siinä mielessä puhut paskaa, että ei ole luonteesta kiinni harrastaessaan maksullisen naisen ammattia. Olosuhteet voivat olla kurjat osittain Venäjällä, mutta ei se vahvaa naista pakota huoraamaan. Prostituutio sopii tietynlaisille naisille, jotka haluavat helppoa rahaa. Ja onpa näille tarjottu elämään muutosta, mutta haluavat pysyä kiinni kyseissä hommassa. Mitä se muuta on kuin, että luonne vaan on sellaiseen sopiva. Jotkut vaan haluavat pelkästään huorata ja saada helpoa rahaa ja onhan siinä itsetuntokin kysymyksessä, että kaipaa aina sitä miesten ihailua, katseita ja kehuja, liikkua kauniissa vaatteissa ja laitettuna ym.

Mitäs nämä pikkulikat, joita lähetetään Euroopan eri maihin muka siivoamaan ja ravintoloihin töihin? Jotkut jäävät sille tielle ja jotkut palaavat takaisin. Mutta aivan saletisti tietävät etukäteen mihin joutuvat määränpäässä. Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että ei opi toisten kokemuksista. Luonne se on, joka vetää niihin hommiin, näin on.

Voihan olla, että tietyntyyppiset naiset ryhtyvät helpommin huoraamaan kuin toiset. Väitteeni on se, ettei se ole venäläisnaiselle yhtään sen tyypillisempää kuin muunkaanmaalaiselle naiselle.

• kyl, kyl
        miss_banana kirjoitti:

Voihan olla, että tietyntyyppiset naiset ryhtyvät helpommin huoraamaan kuin toiset. Väitteeni on se, ettei se ole venäläisnaiselle yhtään sen tyypillisempää kuin muunkaanmaalaiselle naiselle.

Kummasti vaan sen maan naisia on maksullisissa tehtävissä ympäri maailmaa levittäytyneenä. Jopa lähetetään bussilasteittain harjoittamaan ammattia. Muun maailmaan naisia ei tiettävästi ole näin laajasti levittäytyneinä, misatähän johtuu?

• .........
        kyl, kyl kirjoitti:

Kummasti vaan sen maan naisia on maksullisissa tehtävissä ympäri maailmaa levittäytyneenä. Jopa lähetetään bussilasteittain harjoittamaan ammattia. Muun maailmaan naisia ei tiettävästi ole näin laajasti levittäytyneinä, misatähän johtuu?

..siitä, että venäläiset naiset on niin pirun kauniita ja haluttavia.

On toki muissakin kulttuureissa kauniita naisia mutta siellä uskonnon hallitseva rooli on karsinut moiset ansaitsemiskeinot pois. (esim. Intian seutu joukko Välimeren seudun katolilaisia maita)

• pah!
        ......... kirjoitti:

On toki muissakin kulttuureissa kauniita naisia mutta siellä uskonnon hallitseva rooli on karsinut moiset ansaitsemiskeinot pois. (esim. Intian seutu joukko Välimeren seudun katolilaisia maita)

Suomalaisilla naisilla on moraali sentään tallella, joten he eivät henno narrata rahaa ym. puolihöpsöiltä papparaisilta kuten naapurimme ns. naiset tekevät.
        En ole vielä koskaan nähnyt suomalaisten naisten heiluvan "pilua"-teksti kämmenessään hietaniemen torilla, mutta venäläisiä olen nähnyt.

• neiti siviä
        ......... kirjoitti:

satuitteko näkemään kun venäläisiä ilotyttöjä haastateltiin TV:ssä?
        Heidän mielestään surkein on suomalainen mies.
        Ei kuulemma osaa muuta kuin hokea, että viagra, viagra, on likainen ja tyhmä eikä osaa käyttäytyä.
        Että sellaista mieltä ne ihanat venäläiset naiset ovat miehistämme.

• miss_banana
        kyl, kyl kirjoitti:

...että naiset kuvittelevat näin tienaavansa rahaa muutamia vuosia ja näin saavansa paremman elämän. Tuskin kenenkään toiveammatti on prostituoitu, mutta se voi olla ainut mahdollisuus, ellei halua kituuttaa totaalisessa köyhyysluokussa. Lisäksi Venäjällä on paljon järjestäytynyttä rikollisuutta ja muutenkin otolliset olosuhteet.

On aika itsestään selvää, että niinkin isosta ja köyhästä maasta löytyy prostituoituja. Mutta prosentuaalisesti venäläisistä naisista vain pieni osuus toimii tässä ammatissa. Venäjällä asuu kuitenkin yli 145 miljoonaa ihmistä. Vaikka maailmassa ois miljoona venäläistä naista prostituoituina, luku on huimat 1,4 prosenttia kaikista venäläisistä naisista.

Te, jotka väitätte venäläisen naisen ilmeisesti olevan automaattisesti huoraamiseen taipuvaisia, ette todennäköisesti tiedä juuri mitään Venäjästä ja sen maan olosuhteista, ettekä tunne venäläisiä ja heidän kulttuuriaan.

• noh...
        pah! kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla on moraali sentään tallella, joten he eivät henno narrata rahaa ym. puolihöpsöiltä papparaisilta kuten naapurimme ns. naiset tekevät.
        En ole vielä koskaan nähnyt suomalaisten naisten heiluvan "pilua"-teksti kämmenessään hietaniemen torilla, mutta venäläisiä olen nähnyt.

Ero onkin siinä, että suomalaiset naiset jakavat ilmaiseksi. Nimim. MM-elämää turistina Helsingissä ihmetellyt.

• höpö
        neiti siviä kirjoitti:

satuitteko näkemään kun venäläisiä ilotyttöjä haastateltiin TV:ssä?
        Heidän mielestään surkein on suomalainen mies.
        Ei kuulemma osaa muuta kuin hokea, että viagra, viagra, on likainen ja tyhmä eikä osaa käyttäytyä.
        Että sellaista mieltä ne ihanat venäläiset naiset ovat miehistämme.

Tuo on urbaanilegenda. Tosiasiassa suomalaista asiakasta arvostetaan koska hän on A) puhdas, B) väkivallaton ja C) nopea. ;)

• askolin
        miss_banana kirjoitti:

...että naiset kuvittelevat näin tienaavansa rahaa muutamia vuosia ja näin saavansa paremman elämän. Tuskin kenenkään toiveammatti on prostituoitu, mutta se voi olla ainut mahdollisuus, ellei halua kituuttaa totaalisessa köyhyysluokussa. Lisäksi Venäjällä on paljon järjestäytynyttä rikollisuutta ja muutenkin otolliset olosuhteet.

On aika itsestään selvää, että niinkin isosta ja köyhästä maasta löytyy prostituoituja. Mutta prosentuaalisesti venäläisistä naisista vain pieni osuus toimii tässä ammatissa. Venäjällä asuu kuitenkin yli 145 miljoonaa ihmistä. Vaikka maailmassa ois miljoona venäläistä naista prostituoituina, luku on huimat 1,4 prosenttia kaikista venäläisistä naisista.

Te, jotka väitätte venäläisen naisen ilmeisesti olevan automaattisesti huoraamiseen taipuvaisia, ette todennäköisesti tiedä juuri mitään Venäjästä ja sen maan olosuhteista, ettekä tunne venäläisiä ja heidän kulttuuriaan.

Ja sä tiedät vai? Me tiedetään se mikä näkyy selvästi ja siitä ei ole kiistäminen. Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi, pois kaikki typerät puolustuspuheet!!

• hennaVee

venäläiset naiset ovat todellakin sivistyneitä, kauniita ja hoikkia, toisin kuin suurin osa meistä suomalaisista naisista.
      Itse kyllä suomalaisena naisena hiukan kateellisena katson heitä.

Voin tämän suoraan tunnustaa, koska itselläni ei ole mitään tarvetta ryhtyä pätemään täällä.

• karkoski

ne muodostuvat meille jokaiselle, kuten jo aiemmin sanoinkin. Se kulttuuri on tietty hieman erilainen, ja se vaikuttaa paitsi ulkoiseen olemukseen, myöskin arvomaailmaan yleensä ja koko maailmankatsomukseen. USEILLA. Mutta jos siellä asuu satoja miljoonia ihmisiä, niin joukkoon mahtuu kyllä yksilöitä laidasta laitaan. On hyviä ja huonoja, tukevia ja hoikkia. Kyllä siellä katukuvassa näkyy myöskin niitä ihan tavallisia "maatuskoita"... itse luulisin asian olevan niin, että he ovat sellaisen reilun sukupolven verran meitä jäljessä, eli naiset käyttäytyvät joissakin asioissa, kuten isoäitimme käyttäytyivät... ruoanlaitto, kodinpito, miehestä huolehtiminen, miehen asema kodissa jne.. siis jos käydään jotain yleistämään, mutta taatusti löytyy myös niitä huonojakin poikkeuksia..

Älä turhaan ole kateellinen, me vaan ollaan tää kansa ja he ovat se kansa, ja kyllä Suomineidoissakin on paljon niitä huipputapauksia. Tiedän, olen nimittäin joskus itsekin tavannut sellaisen...;))))

• Sandra.s

Jaksoin vaivoin lukea sinun viestisi, siis enpä jaksanut ketjua...
      Jos olet sitä mieltä että venakko päihittää meidät kotimaiset niin suon sen sinulle ilomielin.

Elämässäni en ole livessä törmännyt vielä mieheen joka olisi ottanut hatkat suomalaisuuteni suhteen.
      Toivon että tapaamme joskus?

• ratkaisee

Taitaa ne venakot olla VAALEITA? eikö niitä ole suomessakin tarpeeksi?

• äääksss...

Voi hitto kun jostain löytäis just sellasen ihanan venäläisen kaunottaren...

Vaalea iho, tummat hiukset, kasvoiltaan kaunis, hoikka ja hyvän mallinen, ...eli juri sellainen joita heitä on miljoonia tuossa rajan takana...

...keskustelutaitoisia, älykkäitä, sorjasäärisiä, itseään kunnioittavia ja itsestään huolehtivia sekä uskollisia.

Unelmiemme naiset ovat vain kivenheiton päässä...

Onneksi he ihastuvat helposti meihin komeisiin suomalais-adoniksiin joilla tarvii enään vain valita kauneimmat venäläis-sulostukset omikseen...

...ja, ai että suomipunatukkapullukkamimmit on katkera....

• jasmiina_80

No olen kylläkin tumma ja vaalea ihoinen vaikkakin suomalainen. Älykkyyttä nii sekin on suhteellista tarkotatko yliopiston käynyttä, mensan jäsentä vai muuten vain luontaista älykkyyttä ja elämän viisautta? Keskustelutaitoinen, no vastaan kyllä kun kysytään.. Itseään kunnioittava, no sekin on nykyään aika monella ylimenevää itserakkautta, mutta normaali sellainen on ihan paikallaan. Itsestä huolehtiva, no kun käy aika ajoin pesulla ja syö oikein ja liikkuu päivittäin eiköhän se aja asiaa. Uskollinen joo ei kaikki ole lutkia yksikin mies riittää (kunhan sellaisen edes löytäisi ja uskollisen tietenki: )

• no nyt

Ai, että Suomipojat komeita adoniksia? Salli mun nauraa. Kun vähän katselee ympärilleen, niin ne komeat miehet ovat täällä Suomessa ulkomaalaisia kerrassaan, ei siis suomalaisia. Suomalaiset miehet ovat sellaisia lyhyenläntiä laidastaan, ja muutenkin vähän sekundaa...Sitäpaitsi Suomimies ei edes jaksa kiinnostaa eikä kiihottaa, joten ihan sama, vaikka menisittekin venakko- onnenonkijoiden matkaan. Kyllä ne osaa aika nopeasti tyhmän Suomi-pojan puhdistaa rahoistaan todella nopeasti. nähty on ja kuultu.

• faktaaaaa

Venäläinen nainen laitta rahansa ulkonäköönsä (vaatteisiin, koruihin, kosmetiikkaan) ja laiminlyö terveellisen syömisen. Urheilu ei myöskään ole kovassa kurssissa heidän keskuudessaan, mutta tämän kaiken voi päätellä myös venäläisten naisten keskimääräisestä eliniästä. Venäläinen nainen ei muuten meikittömänä eroa suomalaisesta millään muulla tavoin, kuin että keskiverto suomalainen on ehkä hieman ylipainoinen ja venäjän neito aliravittu. Itse en juurikaan perusta sellaisesta arvomaailmasta, että helyt ja hepenet menevät terveyden, turvallisuuden ja jopa lasten koulutuksen edelle, mutta makunsa kullakin

• karkoski
        faktaaaaa kirjoitti:

Venäläinen nainen laitta rahansa ulkonäköönsä (vaatteisiin, koruihin, kosmetiikkaan) ja laiminlyö terveellisen syömisen. Urheilu ei myöskään ole kovassa kurssissa heidän keskuudessaan, mutta tämän kaiken voi päätellä myös venäläisten naisten keskimääräisestä eliniästä. Venäläinen nainen ei muuten meikittömänä eroa suomalaisesta millään muulla tavoin, kuin että keskiverto suomalainen on ehkä hieman ylipainoinen ja venäjän neito aliravittu. Itse en juurikaan perusta sellaisesta arvomaailmasta, että helyt ja hepenet menevät terveyden, turvallisuuden ja jopa lasten koulutuksen edelle, mutta makunsa kullakin

kovasti tietää, mistä kaivoit nuo faktat? Lukisin itsekin ne mielelläni.

• faktaaaa
        karkoski kirjoitti:

kovasti tietää, mistä kaivoit nuo faktat? Lukisin itsekin ne mielelläni.

asuminen ko. kulttuurissa? - tuskinpa, teillehän oma mielikuva on se tärkein.

• Mie vaan

Itse paljon Venäjällä matkanneena ja paljon venäläisiä naisia nähneenä, en voi muuta kuin ihmetellä tämänkin aiheen aloittajaa. Joukkoon mahtuu tosiaan paljon kauniita naisia, mutta myös rumia. Aika kummallista olisi, jos näin ei olisi noin suuressa kansassa.

Mutta lähinnä tuo asenne, että miksi samassa kirjoituksessa pitää haukkua suomalaiset naiset? Ei ne venäläiset siitä sen paremmaksi muutu. Siinä samallahan haukut puolet oman isänmaasi kansalaisista mukaan lukien oman äitisi, siskosi, tyttöystäväsi, vaimosi, Ystäväsi.. Eihän kukaan täydellä järjellä varustettu ihminen niin tee.

Ja kuvittele, mitä tämä tekee sille mahdolliselle, tulevalle kauniille puolisollesi (ja lapsillesi), jos päätätte joskus asettua Suomeen. Eiköhän täällä ole tarpeeksi rasismia muutenkin. Pitääkö sitä vielä lietsoa tällä tavoin? Ei ole vaimollasi kovin kivat oltavat täällä, jos tuollaista ajatusmaailmaa levität.

Minuun sillä ei ole vaikutusta, koska omaan hyvä itsetunnon, mutta ei varmaan kaikilla... Venäläisissä vaatekaupoissa koen olevani normaalikokoinen, eikä venäläisillä tai suomalaisillakaan miehillä ole ollut moitteen sanaa. Päinvastoin :)

Fiksu uusi kirjoittaja tässä ketjussa on muuten Karkoski. Kirjoituksista paistaa asiantuntemus suomalaisia väheksymättä. Nostaisin hattua, jos sellainen olisi :)

• karkoski

siitä "fiksuudesta", mutta sanotaanko vaikka näin, että työni puolesta olen usein yksikseni vieraassa maassa vieraiden ihmisten keskellä, ja oon vakaasti sellaisessa käsityksessä, että USEIMMITEN se lähtee omasta käytöksestä, miten Sinuun suhtaudutaan, ja että yleistäminen on turhaa ja yksilöitä on joka lähtöön.. kaikki näkemykset, joita itsekin tässä oon esittäny, perustuu vaan siihen, kuinka mulle on sattunu käymään, tai paremminkin, minkälainen mielikuva on jääny. Jollain toisella se mielikuva on taas täysin erilainen, ja hän kokee sen jopa totuudeksi. Totuus voikin sitten olla hieman vaikeampaa kaivaa tuollaisesta satoja miljoonia käsittävästä porukasta, vaikka joku ne faktat löytääkin sieltä ihan vaan itse asumalla...;)))

Me ollaan kaikki yksilöitä ja ajatellaan asioista eri tavoin ja sehän on just sitä kulttuurin RIKKAUTTA...=))

• sama..

Venäläiset naiset ovat vaaleita kuten Suomalaiset joten ei mitään eroa.

• Tai asunut venäjällä? tiedätkö sä todella mistä puhut?

Itse olen noin kaksi vuotta yhteensä siellä opiskellut ja nähnyt monen kirjavaa joukkoa siellä. Niin miehissä kuin naisissa.

Venäläiset eivät noin suureellisesti eroa suomalaisesta kuten tunnut luulevan.

A) Sen myönnän, että he ovat ns "naisellisempia" kuin suomalaiset naiset, johtunee aika pitkälti heidän kulttuuristaan. Siellä mies on mies ja naisen tehtävä on olla kodinhengetär ja pitää itsensä AINA huolitellun näköisenä. Tutustuin erääseen liikemieheen siellä ja hän oli ollut jo 12 vuotta naimisissa vaimonsa kanssa, mutta ei ollut IKINÄ nähnyt vaimoaan meikkaamattomana tukka pystyssä. Jonkun mielestä hyvä toisen mielestä ei.

B) Ei venäläiset naiset sen kauniimpia ole kuin suomalaisetkaan. Heiltä löytyy "helmiä" eli kauniita naisia ihan siinä missä täälläkin. Ja sieltä löytyy myös aika hitsin paljon niitä vähemmän kauniita!! Oletkos esim seurannut venäjän politiikkaa ja katsellut duuman naisjäseniä?? Eivät nyt varsinaisesti mitään kukkasia ole.

C) Venäjältä löytyy paljon älykkäitä, koulutettuja naisia, mutta suhteessa väkilukuun suomessa löytyy älykkäitä ja koulutettuja naisia enemmän. Se taas johtuu siitä, että venäjällä läheskään kaikilla ei ole varaa opiskella. Mutta sieltäkin löytyy niitä valopäitä joilla ei ole kertolaskuista pienintäkään ideaa. Löytyykös niitä suomesta paljon..?

D) Väittämäsi, että venäläiset naiset ovat tasapainoisempia kuin suomalaiset. Hmm, tota et siis todellakaan ole käynyt venäjällä? Tietysti olosuhteet ovat aivan eri kuin täällä, mutta kyllä sieltä löytyy ja PALJON erittäin henkisesti sairaita jotka muuten kulkee vapaalla siellä.

E) On tehty ihan tutkimus eri mantereiden välillä, että missä ne maailman kauneimmat naiset luuraa. Noh ei venäjällä, joskaan ei suomessakaan. Vaan arabi naiset ovat mailman kauneipia. Mutta arabinaiset sitten rupsahtavatkin nopeiten vaikka kuinka itsestään huolta pitäisi. Se johtuu geeneistä.

F) Olen punatukkainen, mutta en mielestäni ainakaan valtavan pullukka. En ryhdy haukkumaan suomalaista miestä, koska sinä edustat erittäin pientä ryhmää. Haukut meitä epäsuorasti rumiksi. Oletkos itse sitten komea A-luokan adonis hunks? Epäilen moista. Kuulostat kaljuuntuvalta, läskimahaiselta turpealta ukolta. Mutta ei se mitään, jatka samaan malliin niin me suomalaiset säästymme sinulta, harmi vain että millaisen kirouksen ne venäläiset naiset sinusta saa riesakseen. Voimia heille.

• venakko

Olen miss_bananan kanssa samaa mieltä.
        Miksi pitää väkisin yleistää?
        Venäläisissä naisissa on kauniita ja on rumia, köyhiä ja rikkaita. Prostituoituja on suomalaisiakin ja toki venäläisiä, mutta kummassakin kansassa niitä on murto-osa valtaväestössä. Itse venäläisenä en pidä itse asiassa venäläisiä mitenkään kovin nätteinä, en ainakaan näe eroa muihin kansoihin. Minusta venäläiset voisivat oppia jotain suomalaisilta ja suomalaiset venäläisiltä. Mutta en todellakaan näe mitään järkeä tuossa yleistämisessä, vaikka joku vankasti tällaiseen omaan mielipiteeseen uskoisikin niin se tulee olemaan vain hänen oma mielipiteensä jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

• venakko kirjoitti:

Olen miss_bananan kanssa samaa mieltä.
        Miksi pitää väkisin yleistää?
        Venäläisissä naisissa on kauniita ja on rumia, köyhiä ja rikkaita. Prostituoituja on suomalaisiakin ja toki venäläisiä, mutta kummassakin kansassa niitä on murto-osa valtaväestössä. Itse venäläisenä en pidä itse asiassa venäläisiä mitenkään kovin nätteinä, en ainakaan näe eroa muihin kansoihin. Minusta venäläiset voisivat oppia jotain suomalaisilta ja suomalaiset venäläisiltä. Mutta en todellakaan näe mitään järkeä tuossa yleistämisessä, vaikka joku vankasti tällaiseen omaan mielipiteeseen uskoisikin niin se tulee olemaan vain hänen oma mielipiteensä jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Yleistää..? Vaan kerroin mitä olen kokenut! Mutta taisi vastaus tulla hieman väärin ja tarkoitit sen päärunkoon, et mulle..?

• venakko
        johtajatar1 kirjoitti:

Yleistää..? Vaan kerroin mitä olen kokenut! Mutta taisi vastaus tulla hieman väärin ja tarkoitit sen päärunkoon, et mulle..?

joo, anteeksi, en tarkoittanut sinulle. Sun kanssa muuten olen monessa samaa mieltä. Ja tuo pitää minusta myös paikkansa että arabi-naiset(yms,lähi-idän maiden) ovat kauneimpia, iranilaiset ja georgialaiset naiset mitä olen nähnyt ovat todella nättejä. ns. 'suomalainen kauneus' myös miellyttää silmääni enemmän, viimeksikin Venäjällä käydessäni en olisi voinut sanoa nähneeni kovinkaan monta kaunista naista kun Suomessahan niitä tulee paljonkin vastaan. Suomalaisista miehistä ei valitettavasti voi sanoa samaa, (älkää vetäkö herneitä nenäänne :) mielipiteensä kuullakin. En muuten pidä venäläisistäkään miehistä :)
        Minusta myös naisten tapa arvioida toisen naisen kauneutta on erilainen kuin miehen. Ja mielestäni nainen näkee paremmin onko toinen nainen 'oikeasti' kaunis. Miehiä on niin helppoa hönäyttää, sen kun blondaa hiukset ja laittaa kajaalia niin on monen miehen (tosin onneksi ei kaikkien) mielestä nainen jo tosi kaunis.

• Anonyymi

Sanotaan että mies joka ampui 31 v ex vaimonsa Espoossa oli Turkkilainen. Että kyllä minä olisin siitä hienoudesta eri mieltä

• Anonyymi

Onks tää joku vai, kilpailu :D))) t: maatuskamainen, punatukkapullukkanainen.
      Arki sujuu varmaan paremmin, venäläisten naisten kanssa.

• Anonyymi

Näinä päivinä Suomessa on paljon upeita nuoria kinkkuja Ukrainasta, he puhuvat venäjää. Mutta suurin osa on yh-kinkkuja eli pelkkiä silmäniloja.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      465
      3198
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      147
      2318
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2162
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      32
      1650
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1555
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      211
      1385
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      1358
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1136
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1106
    10. Saanko soittaa tai laittaa viestiä mies?

Huomenna vaikka....
      Ikävä
      71
      847
    Aihe