Osaako kukaan sanoa "noin hintaa" kahdelle yhtäaikaa otetulle nännilävistykselle? Kai jonkinlaista alea saa kun ottaa 2 kerralla ;D
Mitä mieltä kokeneemmat ovat, kannattaako ensiksi ottaa vain jompaan kumpaan? Jotta tietää kuinka parantuu jne.
Nännilävistys - Hinta?
8
5249
Vastaukset
- ..tulee palamaan ;)
ite otin vuosi sitten molempiin. tapilla eleisesti ottaen kalliimpi kuin renkaalla. ite sain 60E:lla renkaat.
mun on pakko sanoa tämä ihan pelottelu mielessä, että ne tosiaan sattuu.piste.
et mieti sitä.
paraneminen kestää pitkään. jopa vuoden tai yli!mieti sitäkin, et tahdotko parannella yhtä vai kahta. voi olla parempi parannella kahta, koska siihen mennee niin pitään jokatapauksessa (ja sit ketuttaa kun et hommannut molempiin?! ;)
paitsi jos vain kokeilumielellä olet liikkeellä, tai rahaa on vähän..jne. niin hommaa vaan yksi.
ite en ainakaan kadu läväreitäni; kun jouduin leikkaukseen (aivan muusta syystä kuin lävistyksistäni!) ja kaikki muut korut täytyi poistaa, niin nännien päälle pistettiin vaan tarralaput, se oli aika metkaa ;)(en suostunut ottamaan niitä pois koska pelkäsin tulehdusta)
joo, eipä täs ihmeempiä- Bella
Itellä pareni nänni viikossa ja ei ole sen jälkeen millään tavalla vaivannut. Ollut nyt reilun vuoden.
- *huuli pyöreänä*
Bella kirjoitti:
Itellä pareni nänni viikossa ja ei ole sen jälkeen millään tavalla vaivannut. Ollut nyt reilun vuoden.
ite en voinu ekaan kuukauteen nukkua kuin selälläni ja kaikki roikkuvat vaatteet oli kauheaa tuskaa (esim.saunatakki) ja mulla on aika pienet rinnat, ettei se siitä voi johtua ;)
- Bella
*huuli pyöreänä* kirjoitti:
ite en voinu ekaan kuukauteen nukkua kuin selälläni ja kaikki roikkuvat vaatteet oli kauheaa tuskaa (esim.saunatakki) ja mulla on aika pienet rinnat, ettei se siitä voi johtua ;)
mahto tosiaan tehdä kipiää. Olin varma, että paraneminen kestäisi mulla pitkään, mutta ei, viikossa parani. Sattuihan se jonkin verran tuo ottaminen, mutta ihan normaalisti pystyin pitää rintsikoita yms. On se yksilöllistä tuo paraneminen:) Toinen traguskin parani viikossa! Mutta, tää toinen on tosi kipiä vaikka kk sitten sen otin. Joo ei se taida tuo rintojen koko vaikuttaa tohon paranemiseen;)
- snoopy
Pitkään olen lävityksistä haaveillut. Haluiaisin ottaa kumpiinkin kerralla, ettei ole niin epäsymmetrisen näköiset ;) Kipua se varmasti teettää
jälkeenkinpäin, kipotusta jne. Tapit haluaisin heti alkuunsa (paranee kuulema nopeammin?) ja mielestäni myös paremman näköiset.
Ehkäpä sadalla eurolla alkais irtoomaan?- JennieF
mitä äsken eri lävistäjien hinnastoja katselin, niin hinta näkyisi pyörivän noin 40-50€ kipale, riippuen vähän korusta, tapeilla hieman kalliimmat kuten muutkin lävistykset. Että luulisi satasella saavan, varsinkin kun monet lävistäjät antavat alennusta jos ottaa useamman lävistyksen kerralla :)
- snoopy
JennieF kirjoitti:
mitä äsken eri lävistäjien hinnastoja katselin, niin hinta näkyisi pyörivän noin 40-50€ kipale, riippuen vähän korusta, tapeilla hieman kalliimmat kuten muutkin lävistykset. Että luulisi satasella saavan, varsinkin kun monet lävistäjät antavat alennusta jos ottaa useamman lävistyksen kerralla :)
Hinnasta itse en kyllä ala tinkimään. Lueskelin että silloin tinkii varmasti myös työnlaadusta. Muutenki hieman tuntuu epäkohteliaalta. Kenelläkään tietoa asiansa osaavista lävistäjistä, Lahdessa taikka Jyväskylässä? Kokemuksia Heinolan Igorssista?
Lävityksistä valmis oltava myös maksamaan minun mielestäni.. muuten tulee hetkenmielijohteesta otettua yhden jos toisenlaisia lävistyksiä ja tatuointeja.
minä otin molempiin nänneihin yhtä aikaa lävistyksen vuosi sitten. Paraneminen alkaa olemaan lopuillaan, kauan se kesti, mutta enpä ottaisi enää poiskaan.
Joka tapauksessa halusin molempiin nänneihin korun, niin oli mielestäni "järkevää" ottaa ne samaan aikaan. Ajattelin, että parantuisivat suurin piirtein samaan aikaan, eikä tarvitsisi erikseen parannella.
Tyytyväinen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015