Itse käytän Koss Porta Pro mallia. Erittäin hyvä ääni ja siedettävän hintainen tuote kaiken lisäksi. Suosittelen.
Mitä kuulokkeita käytätte iPodissanne?
5
638
Vastaukset
- AM Tiainen
No itselläni tulee aika harvakseltaan kuunneltua iPodia kuulokkeilla. Kotona tulee kuunneltua musiikkia tietokoneesta iTuneksella ja autossa iPodilla iTrip FM lähettimen kautta auton omilla kaiuttimilla.
En ole vissiin kuin pari kertaa kuulokkeilla kuunnellut ja silloin olen käyttänyt iPodin omia nappikuulokkeita tai Sonyn halppis nappikuulokkeita (sellainen jossa on jojokotelo).- Antennipää
Mites sulla on toiminut iTrip? eli ottaako helposti häiriöitä ja pysyykö äänenlaatu hyvänä. Olisi tarkoitus tilata itsellekin em. kapistus mutta luettuani netistä arvosteluja (monia negatiivisia) en ole uskaltanut tilata possua pussissa....
- AM Tiainen
Antennipää kirjoitti:
Mites sulla on toiminut iTrip? eli ottaako helposti häiriöitä ja pysyykö äänenlaatu hyvänä. Olisi tarkoitus tilata itsellekin em. kapistus mutta luettuani netistä arvosteluja (monia negatiivisia) en ole uskaltanut tilata possua pussissa....
Sanotaan että kun saat toimimaan niin sitten silloin äänen laatu on kohdallaan. Kunnolla vapaan taajuuden löytäminen on aikaa vievää. Tosin sitä ei tarvitse tehdä kuin kerran. Jotta iTrip toimisi kunnolla on se vapaan taajuuden molemmissa puolissa oltava myös vapaata (ei radioasemaa). Eli jos taajuus on 99.0 niin myös 98.5 ja 99.1 pitää olla vapaana.
iTrip maksaa kohtuu vähän joten jos osoittautuu huonoksi ostokseksi niin varmasti saat myytyä sen pois esim. hopeisessa omenassa. Samassa sarjassa kappailee myös AirPlay jossa taajuuden säätö tapahtuu itse palikasta joka on paljon helpompaa kuin tässä iTrip:ssä jossa se pitää säätää iPodin Griffin Technology soittolistan kautta.
Itse listasin muutamia iPod FM lähettimiä hopeisessa omenassa:
http://www.hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=115901#115901 - Antennipää
AM Tiainen kirjoitti:
Sanotaan että kun saat toimimaan niin sitten silloin äänen laatu on kohdallaan. Kunnolla vapaan taajuuden löytäminen on aikaa vievää. Tosin sitä ei tarvitse tehdä kuin kerran. Jotta iTrip toimisi kunnolla on se vapaan taajuuden molemmissa puolissa oltava myös vapaata (ei radioasemaa). Eli jos taajuus on 99.0 niin myös 98.5 ja 99.1 pitää olla vapaana.
iTrip maksaa kohtuu vähän joten jos osoittautuu huonoksi ostokseksi niin varmasti saat myytyä sen pois esim. hopeisessa omenassa. Samassa sarjassa kappailee myös AirPlay jossa taajuuden säätö tapahtuu itse palikasta joka on paljon helpompaa kuin tässä iTrip:ssä jossa se pitää säätää iPodin Griffin Technology soittolistan kautta.
Itse listasin muutamia iPod FM lähettimiä hopeisessa omenassa:
http://www.hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=115901#115901linkistä. Täytyypä selailla noi sivut läpi.
Otsikko kertoo olennaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8516057Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2015404- 564802
- 244477
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni234393Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364190Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574079No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol443930- 623673
- 423315