Itse käytän Koss Porta Pro mallia. Erittäin hyvä ääni ja siedettävän hintainen tuote kaiken lisäksi. Suosittelen.
Mitä kuulokkeita käytätte iPodissanne?
5
623
Vastaukset
- AM Tiainen
No itselläni tulee aika harvakseltaan kuunneltua iPodia kuulokkeilla. Kotona tulee kuunneltua musiikkia tietokoneesta iTuneksella ja autossa iPodilla iTrip FM lähettimen kautta auton omilla kaiuttimilla.
En ole vissiin kuin pari kertaa kuulokkeilla kuunnellut ja silloin olen käyttänyt iPodin omia nappikuulokkeita tai Sonyn halppis nappikuulokkeita (sellainen jossa on jojokotelo).- Antennipää
Mites sulla on toiminut iTrip? eli ottaako helposti häiriöitä ja pysyykö äänenlaatu hyvänä. Olisi tarkoitus tilata itsellekin em. kapistus mutta luettuani netistä arvosteluja (monia negatiivisia) en ole uskaltanut tilata possua pussissa....
- AM Tiainen
Antennipää kirjoitti:
Mites sulla on toiminut iTrip? eli ottaako helposti häiriöitä ja pysyykö äänenlaatu hyvänä. Olisi tarkoitus tilata itsellekin em. kapistus mutta luettuani netistä arvosteluja (monia negatiivisia) en ole uskaltanut tilata possua pussissa....
Sanotaan että kun saat toimimaan niin sitten silloin äänen laatu on kohdallaan. Kunnolla vapaan taajuuden löytäminen on aikaa vievää. Tosin sitä ei tarvitse tehdä kuin kerran. Jotta iTrip toimisi kunnolla on se vapaan taajuuden molemmissa puolissa oltava myös vapaata (ei radioasemaa). Eli jos taajuus on 99.0 niin myös 98.5 ja 99.1 pitää olla vapaana.
iTrip maksaa kohtuu vähän joten jos osoittautuu huonoksi ostokseksi niin varmasti saat myytyä sen pois esim. hopeisessa omenassa. Samassa sarjassa kappailee myös AirPlay jossa taajuuden säätö tapahtuu itse palikasta joka on paljon helpompaa kuin tässä iTrip:ssä jossa se pitää säätää iPodin Griffin Technology soittolistan kautta.
Itse listasin muutamia iPod FM lähettimiä hopeisessa omenassa:
http://www.hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=115901#115901 - Antennipää
AM Tiainen kirjoitti:
Sanotaan että kun saat toimimaan niin sitten silloin äänen laatu on kohdallaan. Kunnolla vapaan taajuuden löytäminen on aikaa vievää. Tosin sitä ei tarvitse tehdä kuin kerran. Jotta iTrip toimisi kunnolla on se vapaan taajuuden molemmissa puolissa oltava myös vapaata (ei radioasemaa). Eli jos taajuus on 99.0 niin myös 98.5 ja 99.1 pitää olla vapaana.
iTrip maksaa kohtuu vähän joten jos osoittautuu huonoksi ostokseksi niin varmasti saat myytyä sen pois esim. hopeisessa omenassa. Samassa sarjassa kappailee myös AirPlay jossa taajuuden säätö tapahtuu itse palikasta joka on paljon helpompaa kuin tässä iTrip:ssä jossa se pitää säätää iPodin Griffin Technology soittolistan kautta.
Itse listasin muutamia iPod FM lähettimiä hopeisessa omenassa:
http://www.hopeinenomena.net/ShowPost.aspx?PostID=115901#115901linkistä. Täytyypä selailla noi sivut läpi.
Otsikko kertoo olennaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1173257Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2512054Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631984- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701073