Cisse Häkkinen oli LEGENDA!

Fani-nami

Suomen paras Rock-legenda, sitten tulee pitkä väli ja muut...!

16

1555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juke

erittäin hyvin sanottu OLI Legenda....aika ajanaut moisesta wannabestaroista ohi jo ajat sitten ( REMU )

mun mielipide...

• rokubabe

Näinhän se on että Cisse F.O.R.E.V.E.R.!!!!!!

• muuten

että gisse ei käyttänyt ollenkaan alushousuja ikinä vaan pelkkiä masse majava jeans farkkuja oli siten gimmoille helpompaa.

• MisterX....

Kun Albert palasi Hurriganesiin Ilen tilalle ja Hot Wheels levy julkaistiin niin useat musiikkikriitikot ja ammattilaiset kehuivat Ganesin palanneen juurilleen Albertin myötä ja miten hienosti sen kuulee tuolta levyltä. Tosiasiassa levy on Ilen soittama!
      Remu merkitsi tekijöiksi vittuuttaan itsensä ja Häkkisen vaikka suurin musiikillinen panos tuolla levullä on Ile Kalliolla.
      Tuo todistaa ettei välimatka Ilen ja Albertin välillä ole kovin pitkä. Biisintekijänä Ile oli tuolloin paljon kovempi luu kuin Albert.

• Irock

..että Ile on ehdottomasti suomen aliarvostetuin kepittäjä ja esim.Hot Wheels-levyllä hän paljastaa kyntensä. Niitä juttuja ei abekaan olis pystynyt vetämään,saatika kukaan muukaan.
        Tsugu Way-levylläkin on ilmiömäistä kitarointia mm.Baby got your note-tsibale. Vetäkää perässä jos pystytte. Minä en ainakaan pysty vaikka kitara on laulanut jo toistakymmentä vuotta händyissä. Ile ei vaan ollut "se roadrunnerilla oleva kitaristi",joten abea pidettiin aina sinä oikeana.
        Kyllästyttää ainainen Albertista jauhaminen.

• AlfredJKwak

Ile Hotwheelsillä kitaroi kuin myös Grazy Daysillä ja eihän se Ile ollut Albertin veroinen kitaristi milloinkaan.Sen kuulee nyös levyiltä Jailbird ja 10/80 jotta niillä Albertin kitara soi.Ja Ilen ja Albertin välinen kuilu on todella leveä.Kauas on pitkä matka ja vaikka hitaasti hiihtäisi niin tässä tapauksessa latu ei ole suora.

• AlfredJKwak
        Irock kirjoitti:

..että Ile on ehdottomasti suomen aliarvostetuin kepittäjä ja esim.Hot Wheels-levyllä hän paljastaa kyntensä. Niitä juttuja ei abekaan olis pystynyt vetämään,saatika kukaan muukaan.
        Tsugu Way-levylläkin on ilmiömäistä kitarointia mm.Baby got your note-tsibale. Vetäkää perässä jos pystytte. Minä en ainakaan pysty vaikka kitara on laulanut jo toistakymmentä vuotta händyissä. Ile ei vaan ollut "se roadrunnerilla oleva kitaristi",joten abea pidettiin aina sinä oikeana.
        Kyllästyttää ainainen Albertista jauhaminen.

harjoittele lisää niin opit.Tai jos et niin sehän osoittaa vain oman kyvyttömyytesi ja sehän ei ole mikään mittatikku.

• Irock
        AlfredJKwak kirjoitti:

harjoittele lisää niin opit.Tai jos et niin sehän osoittaa vain oman kyvyttömyytesi ja sehän ei ole mikään mittatikku.

Eipä sinulla sitten taida olla tajua kunnon kitaroinnista. Albertin soitto vilisi kliseitä ja melko puuduttavaa kuunneltavaa pitemmän päälle.
        Ile oli paljon parempi luomaan kunnon komppia ja sooloissa oli enemmän munaa.
        Itse osaan melkolailla kaikki aben soolot,mutta Ilen soittamat koen vaikeammiksi.
        Enpä usko että sinulta ainakaan onnistuu,kun ei muiltakaan. Eli meneppäs takaisin sinne harkkiksellesi,hyvä poika.

• sid

Käsittääkseni Albert ei tullut takaisin Hot Wheels levyn aikoihin. Mutta sekottanet tuon kriitikoiden mokan siihen kun Ile oli vielä soittamassa shorai shorai sinkulle ja kun sinkula ilmestyi oli Albert bändissä ja tieto siitä julkisuudessa niin sillonhan kriitikoilta pääsi tuon tapaisia mölväyksiä.

• AlfredJKwak
        Irock kirjoitti:

Eipä sinulla sitten taida olla tajua kunnon kitaroinnista. Albertin soitto vilisi kliseitä ja melko puuduttavaa kuunneltavaa pitemmän päälle.
        Ile oli paljon parempi luomaan kunnon komppia ja sooloissa oli enemmän munaa.
        Itse osaan melkolailla kaikki aben soolot,mutta Ilen soittamat koen vaikeammiksi.
        Enpä usko että sinulta ainakaan onnistuu,kun ei muiltakaan. Eli meneppäs takaisin sinne harkkiksellesi,hyvä poika.

kutsuisin sinua poikaseksi.Ja ei ne Ilen soolot todellakan ole vaikeita.Kuuntele nyt vaikka sitten Hurriganesien singlet aluksi ja opettele ne soolot Esim.Blue Suede Shoes tai Red River Rock,True Fine Mama siinä treenattavaa sulle,poika.Itse en sanoisi osaavani Aben sooloja melokolailla vaan kaikki yksi yhteen nyanssit mukaan lukien.Myöskin Ilen Grazy Days jutut taittuu kuin myös Hot Wheelsin ei niissä ole mitään suurta mystiikkaa ,senkun vaan soitat ne.Ja jos et osaa osoitat vain oman kyvyttömyytesi,se ei edelleenkään ole mikään taidon mittari mitä sinä osaat.

• Irock
        AlfredJKwak kirjoitti:

kutsuisin sinua poikaseksi.Ja ei ne Ilen soolot todellakan ole vaikeita.Kuuntele nyt vaikka sitten Hurriganesien singlet aluksi ja opettele ne soolot Esim.Blue Suede Shoes tai Red River Rock,True Fine Mama siinä treenattavaa sulle,poika.Itse en sanoisi osaavani Aben sooloja melokolailla vaan kaikki yksi yhteen nyanssit mukaan lukien.Myöskin Ilen Grazy Days jutut taittuu kuin myös Hot Wheelsin ei niissä ole mitään suurta mystiikkaa ,senkun vaan soitat ne.Ja jos et osaa osoitat vain oman kyvyttömyytesi,se ei edelleenkään ole mikään taidon mittari mitä sinä osaat.

..että sinulla taitaisi olla melkoisen huono soitto-itsetunto?
        Vain kyvytön ylistää itseään,pelle! Et tiedä mistä puhut tai kirjoitat!Voi,voi...

• AlfredJKwak
        Irock kirjoitti:

..että sinulla taitaisi olla melkoisen huono soitto-itsetunto?
        Vain kyvytön ylistää itseään,pelle! Et tiedä mistä puhut tai kirjoitat!Voi,voi...

itsestäsi.Turha noilla kyvyillä tulla yrittämään,opettele poika soittamaan.

• nykäsmatti

abe palas ja tuli hot wheels? et taida tietää mitä kirjoitat ile tuli takas crazy daysiin ja abe palas vasta jailbirdiin.

• nykäsmatti
        AlfredJKwak kirjoitti:

Se on hienoo että kellarikitaristei löytyy , kantsii nostaa kissa pöydälle ja lähtee soittaa bändeihin jotka on stagella koska aben tasoisille kitaristeille löytyy aina hommii, esim lordissa tosin ne tarvis ekaks lauluäänen omavaa laulajaa

• Kill-Master

Anyway! Siinä on tosi makee albumi. Cisse osas laulaa, pakkohan sen oli tehdä soololevy ettei Remu pilaa mölinällään koko miehen uraa!! Heh ;)

• Roadrunner

Täyttä totta, Cisse Häkkinen on ehdottomasti maailman paras ihminen. Legendat eivät kuole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe