Hej, ei kellään havaintoa mistä löytäis miehille varvassukkia? Sukseni koko on 46 niin ei noi naisten sukkamallit taida ihan mahtua :p
Ps. Jokasella kovalla jätkällä pitäis olla varvassukat :)
VarvasSukat
6
1031
Vastaukset
- on varvassukka?
Täytyy tunnistaa tietämättömyyteni, etten ole varma mikä se on. Mutta jos ne on sellaisia lähes kokonaan kengän sisään jääviä, niin urheiluliikkeissä on jotain. Kerran näin jossain Sokosella miesten osaston kassalla, mutta en tiedä olivatko vakituisissa valikoimissa.
- löytyy kokoja
Feelmax tekee varvassukkia kokoon 48 asti. www.feelmax.com löytyy lisätietoja. Feelmaxin sukkia löytyy isoista marketeista sekä urheilukaupoista.
Vain machot tosimiehet voivat pitää varvassukkia, ei pikkupojat. Tämä on pörrölankaisia varvassukkia käyttävän naisen vakaa mielipide :)- sellaset
Aamen nainen!
- force liikkeestä
sellaset kirjoitti:
Aamen nainen!
löytyy yliopistonkatu 11 myydään siis feelmax kenkiä!naisille ja miehille!
täällä ei ole lukenutkaan ominaisuutta,että kengät voidaan pestä jopa pesukoneessa(hienopesussa) 30asteessa:)
ystävällinen myyjä kertoi
- Anonyymi
www.sukat.com :ista voit tilata hienoja ja laadukkaita varvassukkia kätevästi postilaatikkoosi!
- Anonyymi
Joo tuolta https://www.sukat.com verkkokaupasta löytyy hyvin noita varvassukkia. Kiitos vinkistä! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341