Hei,
testatkaa tää, vaiks onkin matikkaa.
Oikeat vastaukset näkyvät ruudulla, vieritä siis maltilla
ja mikä on lopputuloksenne???
Tää vie vain hetken, ja on tosi mystinen!! Pieni leikki jonka avulla
saan manipuloitua teidän ajatuksia!
Seuraa ohjeita niin nopeasti kun mahdollista, mutta älä lue eteenpäin
ennen kuin olet vastannut edelliseen kysymykseen. Sinun ei tarvitse
kirjoittaa ylös vastauksia, vastaa vain päässäsi ja mene seuraavaan
kysymykseen.
Paljonko tekee:
12 18
OIKEIN 30
3 56
OIKEIN 59
89 2
YES YES 91
12 53
KYLLÄ! 65
75 26
TAAS OIKEIN 101
25 52
JEP 77
63 32
AIVAN OIKEIN 95
Minä tiedän!
Matematiikka on työlästä, mutta se palkitsee!!!!
Come on, pari vielä
123 5
OIKEIN 128
NYT NOPEASTI! AJATTELE YHTÄ TYÖKALUA JA YHTÄ VÄRIÄ!
VÄHÄN ALASPÄIN
VIELÄ VÄHÄN...
ENÄÄ VÄHÄN...
Ajattelit VASARAA ja PUNAISTA, eikö totta???
Jos et ajatellut punaista vasaraa, olet niiden 2% joukossa joilla on
erilaiset (epänormaalit) aivot. 98% ajattelee vasaraa ja punaista,
kun ovat tehneet testin.
....mikä lopputulos.....
kilppis50
5
174
Vastaukset
..mut mulla on epänormaalit aivot..
- Doe-01
Ajattelin sirppiä,vasaraa ja punaista tähteä.
- Göögle
No ihan ensiksi mieleen tulivat tissit ja turkoosi, mutta hetkisen ajatuksia koottuani ajattelinkin jo moottorisahaa ja vihreätä. Ei toiminut tällä kertaa aivomanipulaatiosi minulla...
- AROSUSI-09
pitää kai lähteä,taas,tutkituttamaan päänsä...
- ??????
Ajattelin ihan oikein, punaista ja vasaraa. JEE JEE.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861839Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181147Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991135Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79992Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154869- 93859
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694