Nyrkin ja hellan välissä???

julia -82

Hei! Te naiset, joilla on (avio)mies eteläeuroopasta, kertoisitteko vähän kokemuksianne, oletteko ns. nyrkin ja hellan välissä? Miten on esim. kreikkalaisen, albanialaisen, turkkilaisen jne. miehen kanssa? Noin niin kuin yleensä... Olisi mielenkiintoista kuulla. Kiitos etukäteen, jos vaivaudut vastaamaan! :)

41

6933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkittu juttu

Suomalainen vellihousu on väkivaltainen naistaan kohtaan. Suomi on väkivaltaisimpia maita Euroopassa.
      Vanha periaate, että mies ei lyö naista, on ihan kadonnut suomalaisesta nykypäivästä.
      On kuitenkin parempi olla suomalaisen nyrkin kuin kreikkalaisen tms. maalaisen nyrkin ulottuvilla, jos on pakko valita.

• mitenköhän

se suomalainen nyrkki on parempi???

• nimierkkim

jep. suomalaisten perheväkivallan korkeat luvut johtuvat myös siitä, että täällä niitä rekisteröidään. esim. turkissa ei rekisteröidä ja sen takia mm. Amnesty on turkin kimpussa vuodesta toiseen.

täällä esitettiin alkuvuodesta kyselytulos, jonka mukaan yli 95% turkkilaisnaisista oli kokenut parisuhteessaan henkistä tai fyysistä väkivaltaa.

muistakaa myös, että suomalaiset naiset ovat maailman väkivaltaisimpia. tämän päivän iltasanomissa on siitä taas hyvä esimerkki.

• ylpeilevät lyömisillään

Esimerkiksi romanialaiset miehet jopa ylpeilevät sillä miten he lyövät vaimojaan ja pitävät siten heidät kurissa. Sanoisin että ei oikein sovi suomalaiselle miehelle tällainen ylpeily. Suomessa kyllä on erittäin tiukassa perinne että mies EI lyö naista.

• kokenut
        ylpeilevät lyömisillään kirjoitti:

Esimerkiksi romanialaiset miehet jopa ylpeilevät sillä miten he lyövät vaimojaan ja pitävät siten heidät kurissa. Sanoisin että ei oikein sovi suomalaiselle miehelle tällainen ylpeily. Suomessa kyllä on erittäin tiukassa perinne että mies EI lyö naista.

Voiko sitä miksikään perinteeksi sanoa...huh.
        Taitaa olla sääntö ilman poikkeusta, että suomalaisen miehen nyrkki heilahtaa liiankin helposti...kun sanat eivät enää riitä.

• kirjauduinjo
        kokenut kirjoitti:

Taitaa olla sääntö ilman poikkeusta, että suomalaisen miehen nyrkki heilahtaa liiankin helposti...kun sanat eivät enää riitä.

onneksi turkkilaisnaisista vain 95% on kokenut väkivaltaa parisuhteessaan ja afrikassakin naiset jo tietävät paikkansa

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id15892.html

turha kai edes mainita, että suomalaiset naiset ovat maailman väkivaltaisimpia.

lainaus linkistä:

"Nigerian islamilaisissa osissa on voimassa laki, joka antaa aviomiehille oikeuden pitää vaimonsa kurissa samalla tavalla kuin vanhemmat kurittavat lapsiaan tai opettajat oppilaita."

• yleistää ...
        kokenut kirjoitti:

Turha yleistää jos yhdeltä olet turpaasi saanut. Sinun kannattaa jatkossa ottaa tilalle tunnetusti väkivaltainen turkkilainen mies. Heistä lähes jokainen hakkaa vaimonsa säännöllisesti ja vielä selvinpäin!

• imdat
        yleistää ... kirjoitti:

Turha yleistää jos yhdeltä olet turpaasi saanut. Sinun kannattaa jatkossa ottaa tilalle tunnetusti väkivaltainen turkkilainen mies. Heistä lähes jokainen hakkaa vaimonsa säännöllisesti ja vielä selvinpäin!

Tämä palsta käsittelee tietääkseni espanjalaista miestä. Siitä huolimatta päästiin taas haukkumaan turkkilaista miestä. Näkyy olevan joillakin hirvittävä katkeruus sille suunnalle.

• Anonyymi
        kirjauduinjo kirjoitti:

onneksi turkkilaisnaisista vain 95% on kokenut väkivaltaa parisuhteessaan ja afrikassakin naiset jo tietävät paikkansa

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id15892.html

turha kai edes mainita, että suomalaiset naiset ovat maailman väkivaltaisimpia.

lainaus linkistä:

"Nigerian islamilaisissa osissa on voimassa laki, joka antaa aviomiehille oikeuden pitää vaimonsa kurissa samalla tavalla kuin vanhemmat kurittavat lapsiaan tai opettajat oppilaita."

Noissa kulttuureissa joissa on useampia vaimoja vaimo nro1 saa pahoinpidellä nuorempia vaimoja vapaasti olen todistanut tämän eteläSudanissa ja tuomion antoi paikan nigerialainen mieslääkäri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noissa kulttuureissa joissa on useampia vaimoja vaimo nro1 saa pahoinpidellä nuorempia vaimoja vapaasti olen todistanut tämän eteläSudanissa ja tuomion antoi paikan nigerialainen mieslääkäri.

EteläSudan on kristittyjä tai animisteja uskonnoltaan islam vallitsee maan pohjoisosassa

• hellaa

vaan hellää.emme edes riitele ja olemme olleet naimisissa kauan.tietty joskus jutellaan ja väännetään asioita mutta en vois kuvitellakaan että mieheni(tai minä)löisi.eipä meillä ole henkistäkään väkivaltaa.eli hyvin menee :)

• lehtiä

Etkö sä lue lehtiä? Viime viikollakin yksi turkilainen mies puukotti vaimonsa kuoliaaksi keskellä päivää Haagassa.

• aika

köyhä elämä jos sun mielipiteet ihmisistä perustuu lehtijuttuja lukemalla...

• ?????

ja tästähän voimme päätellä että kaikki turkkilaiset miehet puukottavat vaimonsa ja ovat väkivaltaisia...vai? ehkä sun kannattais jättää tää lehtien lukeminen väliin, jun et muuten tiedä asiasta yhtään mitään...

• nimierkkim
        ????? kirjoitti:

ja tästähän voimme päätellä että kaikki turkkilaiset miehet puukottavat vaimonsa ja ovat väkivaltaisia...vai? ehkä sun kannattais jättää tää lehtien lukeminen väliin, jun et muuten tiedä asiasta yhtään mitään...

yli 95% turkkilaisnaisista kokee väkivaltaa parisuhteessaan. se on fakta.

ihminen muodostaa suuren osan käsityksistään kirjoista ja lehdistä, myös sinä. siitä on aivan turha alkaa kitistä. sinulle suurin totuus taitaa kuitenkin olla aku ankka.

• :))))
        nimierkkim kirjoitti:

ihminen muodostaa suuren osan käsityksistään kirjoista ja lehdistä, myös sinä. siitä on aivan turha alkaa kitistä. sinulle suurin totuus taitaa kuitenkin olla aku ankka.

mulle se käsitys on kuule jo aikoja sitten perustunut niiden ihmisten perusteella joita tunnen eikä minkään tilastojen, lehtien tai kirjojenkaan perusteella...

• kirjotukses
        nimierkkim kirjoitti:

Ensin sanoit ettei Turkissa rekisteröidä kotiväkivaltaa ja heti perään annoit jonkun epämääräsen kyselytuloksen?
        Eihän suomessakaan rekisteroidä muut kuin poliisin tietoon tulevat ja pitääköhän tuo luku kutinsa oikeassa elämässä.
        Tukimukset ja rekisterit kannattaa aina katsoo siltä kannalta KUKA ne on tehnyt.
        En siis tarkoita , ettei Turkissa olis väkivaltaa perheissä, sitä on takuulla joka ikisessä maassa.
        Ja vielä, oon seurustellu, pitempiä aikoja (vuosia) sekä somalaisten että ulkolaisten kanssa ja melkein joka ikiseltä suomalaiselta on joskus kontrolli pettänyt, eli turpaan tullut. Ei ikinä ulkolaisilta, mutta tää on vaan mun kokemus....

• nimierkkim
        :)))) kirjoitti:

mulle se käsitys on kuule jo aikoja sitten perustunut niiden ihmisten perusteella joita tunnen eikä minkään tilastojen, lehtien tai kirjojenkaan perusteella...

jep. kyllä minäkin pari muslimia (/ulkomaalaista) tunnen, mutta ei se silti muuta faktaa mihinkään.

elämässä ei pääse kovin pitkälle, jos kumoaa faktan ja pitää omia kapea-alaisia kokemuksiaan tärkeämpinä.

"tulostaulun mukaan Pitkämäki heitti 82 metriä, mutta kyllä se minun mielestäni heitti ainakin 120 metriä"

• nimierkkim
        kirjotukses kirjoitti:

Ensin sanoit ettei Turkissa rekisteröidä kotiväkivaltaa ja heti perään annoit jonkun epämääräsen kyselytuloksen?
        Eihän suomessakaan rekisteroidä muut kuin poliisin tietoon tulevat ja pitääköhän tuo luku kutinsa oikeassa elämässä.
        Tukimukset ja rekisterit kannattaa aina katsoo siltä kannalta KUKA ne on tehnyt.
        En siis tarkoita , ettei Turkissa olis väkivaltaa perheissä, sitä on takuulla joka ikisessä maassa.
        Ja vielä, oon seurustellu, pitempiä aikoja (vuosia) sekä somalaisten että ulkolaisten kanssa ja melkein joka ikiseltä suomalaiselta on joskus kontrolli pettänyt, eli turpaan tullut. Ei ikinä ulkolaisilta, mutta tää on vaan mun kokemus....

Turkin viranomaiset eivät sitä rekisteröi. Tuo on ulkopuolisten tekemä tutkimus.

Minua ihmetyttää, millaisista oloista te olette kotoisin, koska vanhempani eivät ole koskaan käyttäneet fyysistä väkivaltaa, omassa parisuhteessani en ole sitä kokenut, eikä myös avopuolisoni perheessä ole sellaista sattunut. kertookohan tuo hakkaajien seuraan hakeutuminen myös jotain teistä itsestänne?

• :-D
        kirjotukses kirjoitti:

Epämääräiset kyselytulokset = YK:n, Amnesty Internationalin ja EU:n tutkimukset. Sillä lailla. ;)

.

• uuninpanko
        ????? kirjoitti:

"We talk to women and we ask them, have you experienced violence? They say no. Then we ask, have you ever been slapped? Yes, of course. Have you ever been beaten? Yes, of course. They tend to understand violence as something that requires you to go to hospital."
        Women’s activist in Istanbul

http://web.amnesty.org/library/index/ENGEUR440132004

• hyvä
        nimierkkim kirjoitti:

jep. kyllä minäkin pari muslimia (/ulkomaalaista) tunnen, mutta ei se silti muuta faktaa mihinkään.

elämässä ei pääse kovin pitkälle, jos kumoaa faktan ja pitää omia kapea-alaisia kokemuksiaan tärkeämpinä.

"tulostaulun mukaan Pitkämäki heitti 82 metriä, mutta kyllä se minun mielestäni heitti ainakin 120 metriä"

"kyllä minäkin pari muslimia (/ulkomaalaista) tunnen" eli taitaa olla ihan nää sun omat kokemukses "kapea-alaisia"!!! mun toinen puoli perheestä on ulkomaalaisia ja se on mulle joka päiväistä elämää ja voin ihan rehellisesti sanoa että pidän sitä tärkeämpänä kun näitä sun faktoja!!!"elämässä ei pääse kovin pitkälle, jos kumoaa faktan ja pitää omia kapea-alaisia kokemuksiaan tärkeämpinä." olitpa muuten tosi osuvan vertauksenkin vielä loppuun heittäny:))))

• Anonyymi
        nimierkkim kirjoitti:

Mistä sen tiedät? Lukemalla ja tulkitsemalla jotain juorulehtiä tai ylen uutisia.Mulla on hyvä turkkilainen ystävä mies jo 30 vuoden takaa.Seurusteli ystävättäreni kanssa ja kaikki ok.Nyt on mennyt naimisiin turkkilaisen tytön kanssa ja hyvin tuntuu menevän.Hän on hammaslääkäri ja vaimo fysioterapeutti.Pyysivätmua käymään ja you should be only a guest.Taidan lähteä Istanbuliin,voisin myös hoidattaa hampaani siellä.

• Anonyymi
        kirjotukses kirjoitti:

_Suomessa tehdään myös eniten itsemurhia maailmassa.Osaksi se johtuu siitä,että olemme niin innokkaita ja hyviä tekemään tilastoja.

• Anonyymi
        uuninpanko kirjoitti:

"We talk to women and we ask them, have you experienced violence? They say no. Then we ask, have you ever been slapped? Yes, of course. Have you ever been beaten? Yes, of course. They tend to understand violence as something that requires you to go to hospital."
        Women’s activist in Istanbul

http://web.amnesty.org/library/index/ENGEUR440132004

Yilmaz guneyn elokuvat olivat melko väkivaltaisia ja yleensä kurdiyhteisöistä Kurdien asioista tuskin Turkissa ollaan niin kiinnostuneita.*Yksi niistä oli Yol eli Tie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sen tiedät? Lukemalla ja tulkitsemalla jotain juorulehtiä tai ylen uutisia.Mulla on hyvä turkkilainen ystävä mies jo 30 vuoden takaa.Seurusteli ystävättäreni kanssa ja kaikki ok.Nyt on mennyt naimisiin turkkilaisen tytön kanssa ja hyvin tuntuu menevän.Hän on hammaslääkäri ja vaimo fysioterapeutti.Pyysivätmua käymään ja you should be only a guest.Taidan lähteä Istanbuliin,voisin myös hoidattaa hampaani siellä.

Kantsii lukea ”nyrkin ja hellan välissä”, tutkielmatyö, löytyy netistä, ja siinä nyt käsitellään erästä .kansanryhmää, joita on aika paljon Suomessakin. Järkyttävää luettavaa. Mielellään lukisi toiselaista tekstiä, mutta tämä on fakta.

• avomiehenä

viimeisen viiden vuoden aikana mitä olemme olleet yhdessä ei ikinä ole lyönyt tai muutenkaan käyttäytynyt väkivaltaisesti mua kohtaan! mieheni on muslimi...enemmän kokemusta näistä väkivaltaisista kännisistä suomalaisista miehistä!!!

• taaaas...

Onko sinua oikeasti ikinä lyönyt suomalainen mies? Kännissä tai selvinpäin, ihan sama...

• ...........................
        taaaas... kirjoitti:

Onko sinua oikeasti ikinä lyönyt suomalainen mies? Kännissä tai selvinpäin, ihan sama...

Minua on lyönyt kerran suomalainen entinen poikakaveri joka oli täys luuseri muutenki, mutta pelkäsin niin sitä etten uskaltanut jättää ennenkuin sitten häivyin salaa ja lähdin kokonaan toiselle paikkakunnalle ja jätin työpaikkanikin. En kertakaikkiaan uskaltanut jäädä samalle paikkakunnalle. Hän oli koulutettu ihminen (Insinööri) ja löi siis minua kerran yhdessä illanistujaisissa, Kukaan ei uskaltanut tulla väliin, se oli iso bodari ja sen kaveritkin pelkäs sitä kun se oli kännissä. Alussa hän näytteli fiksua, oli muka raitis ja leveili rahoillaan, osti matkoja jne. Koko suku ihastui häneen ja kaverit myös, hän huijasi kaikkia..Mutta minä en ikinä voi antaa hänelle sitä asiaa anteeksi, vaikka kuinka aikaa kuluisi.
        Mutta minun nykyinen aviomieheni, hän on arabi ja todella ihana mies. Ei ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti minua kohtaan millään tavalla. En ole edes kehdannut kertoa hänelle tästä tyypistä, hän ei missään tapauksessa hyväksy väkivaltaa. Minulla on turvallinen olo hänen kanssaan, ja se siis se nimenomaan tosiaankin on erittäin tärkeetä suhteessa.

• albanialaisen vaimo

Ei olla tässä perheessä nyrkin ja hellan välissä. ;o) Yhteistä elämää meillä on takana pian 8 vuotta ja parisuhde on ollut hyvin tasa-arvoinen ja terve läpi yhteisen elämän. Meillä on tietyt roolijaot, ehkä melko perinteisetkin, mutta olemme niihin molemmat oikein tyytyväisiä. Minä olen mielelläni nainen ja mieheni on mielellään mies - tosin unohtamatta, että hän on myös _aviomies ja isä_, jotka tuovat elämään lisää rooleja pelkän miehisyyden rinnalle (ja naisen kohdalla tietenkin sama juttu).
      Miestä ei millään tavoin tarvitse pelätä, ei hän osaa juuri edes riidellä: kunhan kuuntelee sohvan nurkassa välillä jotain lyhyesti kommentoiden kun vaimo nalkuttaa... Kun sitten viimein suuttuu ja ääntään korottaa, ei paljon muuta sano kuin "suu kiinni, mä en jaksa kuunnella enää" ja yleensä poistuu tilanteesta esim. ulos kävelylle, niin että minä saan aikaa rauhoittua...
      Kotona hommat menevät suunnilleen niin, että mies on paljolti lapsen kanssa: hoitaa ja leikittää (toki minäkin olen, mutta isä on kiistämättä se joka eniten touhuaa) ja minä taas hoidan siivouksen ja pääasiassa myös ruoanlaiton. Mies kyllä hoitaa sellaista arkista siisteyttä, eli tiskaa astioita, vie roskapusseja, järjestelee leluja, petaa sängyn ja myös kokkaa, jos minä olen iltavuorossa, mutta ne suursiivoukset, pyykinpesut sun muut ovat minun heiniä (ja ihan omasta valinnasta myös - olen aika tarkka ihminen, joten itse on siivottava ennenkuin tuntuu, että on siivottu).

• pudral
      • bidrali

Katos, sinä palasit tänne juttuinesi ja nimimerkki lainauksinesi. En odottanut, että minun riitatarinaa vielä näin pitkän ajan jälkeen ihmeteltäisiin.
        Vielä ollaan sovussa, oikeastaan liitto on parempi kun tietää suunnilleen toisen rajat ja omat rajansa.
        Entä jos minä olen masokisti tai mieheni sadisti? Onko silloinkin päässä vialla jotain...?
        Mistä sinä voit tietää miten äärimmäisyyksiin puolisosi voi mennä suutuspäissään, jos et sitä testaa. Eri sia sitten, jos kyse olisi "oikesta toistuvasta tappelusta"... jotenkin ihan lapsellista nujakointia oli silloinen, vaikka pahalta se silloin tuntuikin molemmista.

• hoowee
        bidrali kirjoitti:

Katos, sinä palasit tänne juttuinesi ja nimimerkki lainauksinesi. En odottanut, että minun riitatarinaa vielä näin pitkän ajan jälkeen ihmeteltäisiin.
        Vielä ollaan sovussa, oikeastaan liitto on parempi kun tietää suunnilleen toisen rajat ja omat rajansa.
        Entä jos minä olen masokisti tai mieheni sadisti? Onko silloinkin päässä vialla jotain...?
        Mistä sinä voit tietää miten äärimmäisyyksiin puolisosi voi mennä suutuspäissään, jos et sitä testaa. Eri sia sitten, jos kyse olisi "oikesta toistuvasta tappelusta"... jotenkin ihan lapsellista nujakointia oli silloinen, vaikka pahalta se silloin tuntuikin molemmista.

"Entä jos minä olen masokisti tai mieheni sadisti? Onko silloinkin päässä vialla jotain?"

Kyllä, hoitoa tarvitsette sinä ja yhtä väkivaltainen miehesi.

• pudrali
        bidrali kirjoitti:

"Mistä sinä voit tietää miten äärimmäisyyksiin puolisosi voi mennä suutuspäissään, jos et sitä testaa."

Uskomatonta, todella uskomatonta. Kannattaisikohan sun käydä puhumassa ongelmastasi jossain?

• kotitytto

Minulla on espanjalainen mies. Mies kay toissa ja mina olen kotona. ( Voin toki menna toihin jos tahdon ). Ihana mies, en todellakaan mitaan nyrkkia ole koskaan nahnytkaan. Todella avoin ja lammin, rehellinen ja rakastava. Olemme aina yhdessa minne sitten menemmekin. Kaverit etc kaikki yhteisia. En ole yhtakaan yhta upeaa suomalaismiesta tavannut. Han yrittaa hankkia minulle kaiken mita vain keksin haluta.

• simple life

Minä olen kohta vuoden verran asunut turkkilaista syntyperää olevan mieheni kanssa. Elämä on ihan tavallista elämää. Tosin ehkä edelliseen suhteeseeni verrattuna "kiihkeää" ;).
      Ihan tavallista yhteistä arkea elämme, vuoroillamme pyykkiä pesten ja imuroiden.

Ihan samanlaisista asioista tulee riitaa kun suomalaisenkin kanssa, missä ne likaiset sukat lojuvat ja kumman piti viedä koira ulos...

Minulle on ainakin osunut minua kunnioittava ihana, tasapainoinen mies. Elämä tuntuu ihanalta ja tulevaisuus turvalliselta.

• nikkari.

"tulevaisuus turvalliselta."

meinaat, että kebabit menevät kaupaksi? turvallisuushan on tietenkin suhteellista, mutta kai tiesit, että 33% turkkilaisista on työttömiä ja suurin piirtein yhtä iso osa syyllistyi vuonna 2003 rikokseen Suomessa.

• TÄMÄ

ETSI KÄSIISI KIRSTI HÄRKÖSEN KIRJA JA LUE SE.

• Nimetön

Juu, minkä niminen kirja?
        Lämmin kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!! :)

• maaria

En suosittele Härkösen kirjaa. Kovasti on ennakkoluuloinen ja asenteellinen. Ihan samanlaisen voisi tehdä Suomesta.

• Anonyymi

Naisen alisteinen asema liittyy usein islamilaiseen maailmaan. Etelä-Euroopassa naista pidetään arvossa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe