lippujen trokaus

pois

joo, sattumalta menin huuto.netin sivuille käymään.. ja mitäs näinkään. siel oli ties kuinka monta nightwish- lippujen myyjää..

sais mun mielestä tulla se systeemi suomeen mikä oli jo jossain et liput olis henkilökohtaisia, ettei niit vois myydä huutonetis tai vastaavassa.

ne sais sen lipun oikeaan hintaan, jotka oikeasti sen haluaa.

itse saan lippupalvelusta halutessani suhteilla lipun, kaikki ei saa..

11

1694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beast13

Voihan toki joku haluta myydä lippunsa, jos itse estyykin pääsemästä ko.tapahtumaan.

• ostopaikkaan

tietääkseni siin systeemis on et sen saa palauttaa(saa rahat takaisin) sinne mistä on ostanu tai jotain.

• ...
        ostopaikkaan kirjoitti:

tietääkseni siin systeemis on et sen saa palauttaa(saa rahat takaisin) sinne mistä on ostanu tai jotain.

Olen aivan samaa mielta tuollainen lippujen hamstraus on niin perseestä!!! On se kiva jos haluaa päästä johkin konserttiin tai vastaavaan, eikä ehdi saamaan lippuja ihan virallisista myyntipaikoista niin täytyy sitten maksaa järjettömästi ylihintaa trokareille, jos mieli tekee päästä keikalle!

• ade

Turha moralisoida ketään jos itse järjestää lippunsa suhteilla jonojen ohi :D

Sitäpaitsi esimerkiksi festarilippuja ei voi palauttaa, eikä mielestäni siinä ole mitään väärää jos joku myy lippunsa eteenpäin. Varsinkin jos tulee joku ylitsepääsemätön este, eikä pääse paikalle. Ei niitä ole pakko kenenkään sillä kaksinkertaisella hinnalla ostaa. Ja kun lippu ei mene kaupaksi järkyttävillä hinnoilla, niin kyllä huuto.netinkin myyjät niitä hintojaan alentavat, kokemusta on.

Itsekin tänään kirosin welldonen ja kumppanit alimpaan helvettiin kun eivät voineet järjestää Sigur Rós:in keikkaa isommassa paikassa. Liput nimittäin loppuivat nenäni edestä. Mutta minkäs teet, pitäis vaan olla siellä jonottamassa tarpeeks aikaisin ;)

• lipun

niin, saan yhden lipun, eli itselleni hankittua suhteilla. se on vähän eri ku se et varataan tyyliin 10 lippua.

niin ja sitä periaatetta vois muuttaa, eli et saa festari liputkin palauttaa. ja jos ei saa, niin ostaa vaan siinä tapauksessa ku on varma et pääsee.

mun tietääkseni jossain maassa on tää käytäntö ja on toiminut hyvin

• ...
        lipun kirjoitti:

niin, saan yhden lipun, eli itselleni hankittua suhteilla. se on vähän eri ku se et varataan tyyliin 10 lippua.

niin ja sitä periaatetta vois muuttaa, eli et saa festari liputkin palauttaa. ja jos ei saa, niin ostaa vaan siinä tapauksessa ku on varma et pääsee.

henkilökohtainen lippujärjestelmä on suunnitteilla!

• Bzzu
        lipun kirjoitti:

> ja jos ei saa, niin ostaa vaan siinä tapauksessa ku on varma et pääsee.

Ja sairaaksikaan ei esim. vahingossakaan voisi tulla?

• Satasen laina

Kuumille kiville menevien lippujen suhteen on organisoitava esim. joku kaveri lipun ostoon jos ei ite pääse puhelimeen/ nettiin/ ovelle, joka sitte ostaa esim. 7 lippua KAVEREILLE! Ei jatko myyntiin. Tässä on ongelma, mikäli lippuja myydään esim. vain 2/ ostaja. Puhelimella läpi pääsy on usein kiven takana ja sitte ku läpi pääsee niin ei saakkaan kaikille kavereille ostettua.. En tiiä. Toisaalta on hyvä että jää mahd. koittaa onneaan esim. Huuto.netissä, muttamutta..

• Taival

Jokainen ostakoon lippunsa itse, niin ei tarvitse arpoa, että saako niitä lippuja kavereille.

• tallustaja

Niinpä, sama kävi MEW:in lippujen kanssa. Ihmettelen että jengi ostaa "liikaa" lippuja ja jostain kumman syystä kauppaa niitä saman tien huuto.net:ssä, niin törkeetä touhua että oksat pois! Liput vaan nimellä ja palautus mahdollisuus niin loppuu tuo juntti-touhu. Kait sitä saa helpomminkin rahaa ku kusettamalla ihmisiä, jotka ovat omistaneet elämänsä jollekin bändille.
      Nyt joku varmaan nauraa putken ääressä et "säälittävää tilitystä", mut oikeesti säälittävää on se että ostaa 3 lippua ja myy niistä kaikki tunti sen jälkeen ku keikka on loppuun myyty, ihme pässit!!

• höppelispöppelis

Ei kannata moralisoita vaikka ostatkin vain itselleesi lipun suhteilla.
      Eivät kaikki oikeasti lipun haluavat saa sitä vaikka siinä olisi kuinka monta nimeä tahansa - jos kysyntää on enemmän kuin tarjontaa, niin joku jää aina ilman. Oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      29
      5089
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4071
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3637
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2708
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      150
      2506
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2368
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2179
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2137
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1674
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe