haluan kysyä pienen kysymyksen

ystävä 4-ever

Kaikki lukekaa tää mun viesti....Tää on vähä tyhmä mut mul ois teille tärkee kysymys!!!!!! Miks te tämmöttel palstalla juttelette vieraille ihmisille jollette uskalla puhua ystävillenne! Mitä järkee? Mitä te teette ystävillä ellette uskalla kertoo niille mitään?
Kunnon ystäville voi kertoo mitä vaan, eikä tartte hävetä!
-ottakaa kantaa-

6

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi on muuten totta..... ei oo oikeen tullu ajatelleex! tästä lähtien jaan enemmän asioita ystävieni kanssa

• 89

Mä oon sun kans samaa mieltä. Ei siinä oo mitään järkee. Jos on tosi hyviä ystäviä niille voi kertoo kaiken. Mulla on kokemuksia.

• neppari

kaikille ei ole suotu sellaisia ystäviä, joille voisi kertoa syvimmätkin ajatuksensa. Sellaisille ihmiselle tämä on paikka purkaa ajatuksiaan. Ajatuksensa saaminen tänne voi kovastikin helpottaa oloa.

• muista ladata ajoissa

Se ettei kaikkee voi kertoo kaikille on elämän ikäviä tosi asioita. läheiset ihmiset on niin lähellä että ne pystyy satuttamaan henk koht tuun tänne purkamaan päätä koska täällä ei kukaan tunne ja voi puhua asiat halki ilman ennakkokäsityksiä. Se on vaan osattava ottaa ystävät ystävinä ja netti nettinä. Asioilla on aina kaksi puolta kun en marise jokaisesta väsymyksen puuskasta bestikselle mun rooli on ihminen joka osaa myös kuunnella.

• enkeli

onnelisessa asemassa jos omistat niin hyviä ystäviä, että voit heille kertoa kaiken.
      Itselläni ei ole yhtään niin hyvää ystävää johon voisin luottaa kertoakseni kaikki syvimmät tuntemukseni. Voisin sanoa että elämä on opettanut minulle ettei kaikkiin voi luottaa. Täällä on niin paljon helpompaa purkaa ajatuksensa nimettömänä. Siksi minä tänne kirjoittelen.

• Cesilja

Kasvottomana on helpompi puhua.
      Ei tarvitse pelätä, että sinulle jostain syystä naurettaisiin. Ei tarvitse pelätä menettävänsä tärkeä ihmisen, jonkin asian vuoksi.
      ANONYYMINA ON HELPPO OLLA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      603
      2400
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1915
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1740
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1376
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      950
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe