Ateriankorvike ?

RiuskaPetteri

Kumman ottaisin ateriankorvikkeeksi ?, aina ei kerkiä ruokikselle.

tämäkö ?

Dietmix 900g EUR25.00
DIETMIX

High Protein Meal Replacement

• Maistuva proteiinijuoma laihduttajille
• Suojelee lihaksia ja edistää rasvanpolttoa dieetin aikana
• Välipalaksi, ateriankorvaajaksi ja palautumiseen

DIETMIX on painonhallintaan ja laihdutukseen suunniteltu proteiinijuomajauhe. Uusimmat tutkimukset ovat osoittaneet, että tehokkain tapa hallita kehon painoa on syödä tai juoda 5–6 terveellistä ja kohtuullista ruoka-annosta päivässä.

Laihdutuksen aikana on tärkeää saada riittävästi proteiinia, muuten vaarana on, että keho alkaa kuluttaa lihaksia energianlähteenä (katabolia).

Yksi DIETMIX annos sisältää runsaasti laadukasta proteiinia(heraisolaatti, maitoproteiini, herakonsentraatti, soijaproteiini) ja vain kohtuullisesti hiilihydraattia, koska liika hiilihydraatti estää kehon ylimääräisten rasvavarastojen palamisen energiaksi.

DIETMIX-juomaa otetaan normaalien aterioiden lisäksi 1–3 annosta päivässä, esimerkiksi välipalaksi pääaterioiden välissä tai palautumiseen fyysisen harjoituksen jälkeen. DIETMIX sekoittuu helposti nesteeseen ja maistuu hyvältä.

Kenelle? Sopii välipalajuomaksi laihduttajille sekä henkilöille, jotka pyrkivät pitämään kehon rasvaprosentin alhaalla. Sopii myös palautumisjuomaksi, kun halutaan rajoittaa hiilihydraattien saantia ja optimoida rasvan palaminen fyysisen harjoituksen jälkeen.

Maut: mansikka, suklaa ja banaani-vanilja
Pakkauskoko: 900 g

100 g jauhetta sisältää:
Energiaa 1642 kJ / 391 kcal
Proteiinia 52 g
Hiilihydraattia 40,5 g
Laktoosia 0,7 g
Rasvaa 2 g
Natriumia 123 mg
Kalsiumia 423 mg
Kaliumia 174 mg
Magnesiumia 19 mg

Vaiko tämä ?

Infusion 1.2kg 48.50EUR

With Whey Isolate, Micellar Casein and Colostrum
With Acidophilus, Bifidus and Fiber
With Flaxseed, MCT's and CLA
With I.G.F. and IgA

Infusion sisältää 47 grammaa Myotein™ proteiinisekoitusta, jossa on Micellar Kaseiinia, Heraproteiini Isolaattia & Konsentraattia, Alfa Laktalbuumia ja Ternimaitoa. Tämä yhdistelmä antaa kehollesi lihaksia kasvattavia aminohappoja, kasvutekijöitä kuten IGF-1 ja IgA.

Infusion sisältää välttämättömiä rasvahappoja (EFA), pellavansiemenöljyä, CLA:ta, auringonkukkaöljyä ja MCT:tä (Keskipitkäketjuiset triglyseridit). Välttämättömät rasvahapot edistävät terveellisiä kolesterolitasoja, stimuloivat kudosten korjausta, taistelevat kortisolia vastaan ja lisäävät rasvan käyttöä energiaksi.

Infusioniin on lisätty asidofilusta ja bifidusta, organismeja jotka tuovat terveellisen kasvuston suolistoon. Ne poistavat myrkkyjä ja aineenvaihdunnallisia sivutuotteita suolesta. Lisäksi asidofilus ja bifidus auttavat proteiinin sulamisessa joka johtaa lisääntyneeseen proteiinin hyväksikäyttöön.

Infuusioniin on lisätty myös Glutamiinipeptidejä jotka auttavat lisäämään lihassolu volyymia, estämään lihaskudosten hajoamista ja tukemaan terveellistä immuunijärjestelmää.

Infusionissa on vähän hiilihydraatteja joten se on tehokas rasvanpolttokompleksi. Siinä on myös kuituja jotka takaavat että ruoansulatusjärjestelmä pysyy puhtaana ja terveenä, jotta kehosi käyttäisi ravinteet paremmin hyödykseen.

Joko sitten yrität voimakkaasti vähentää kehosi rasvavarastoja tai haluat lisää lihasmassaa, Infusionin avulla se on mahdollista!

Käyttö: 4 mitallista 4.5-5:een desiin vettä.

Ravintosisältö per annos/82g (vanilja)
Energiaa 320 Kcal
Rasvaa 12g
-joista tyydyttymättömiä 4g
Kolesterolia 40mg
Natriumia 140mg
Kaliumia 410mg
Hiilihydraatteja 12g
-joista ravintokuituja 7g
-joista sokereita 2g
Proteiinia 47g

Rasvat:
Pellavansiemen jauhe 3g
MCT jauhe 1.6g
CLA Kalsiumsuola 1.5g
Auringonkukkaöljy 3g

Ainesosat: Proteiinisekoitus (Micellar Kaseiini, Heraproteiini konsentraatti, Heraproteiini Isolaatti, Ternimaitojauhe, Laktalbumiini), Auringonkukkaseos(auringokukkaöljy,Kalsiumkaseinaatti, Mono-ja Diglyseridit, Dikalium fosfaatti, Soijalesitiini), Kaurakuitu, Pellavansiemenjauhe, Keskipitkäketjuiset triglyseridit, Luontaiset ja keinotekoiset aromit, CLA Kalsiumsuola, Stabiloitu riisilese, Entsymaattisesti Hydrolysoitu vehnägluteeni ( glutamiinipeptidien lähde), Bifidobacterium Bifidum, Asesulfaami K, Ksantaanikumi, Lactobacillus Acidophillus, Sukraloosi.

13

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny

En jaksanu lukea yhtään. Se että copy pastesit ton koko jutun kertoo ettet tiedä yhtään mitään. JOten se että sulla jää ateria väliin ei oo sun suurin huoles.

Syö banaani.

• kysyjä3

Tietysti copy pastesin, en mä nyt omiani rupea tuotetietoihin kirjoittelemaan, saatika valmista tekstiä näpyttelemää toiseen kertaan, että haloo vaan sulle.

• kysyjä jälleen

tietysti copy paste, en mä nyt tuotetietoihin rupea omiani lisäilemään, olisiko pitänyt koko tuoteseloste kirjoittaa käsin toiseen kertaan, että haloo vain sulle !!!!!!

• Infusion

Silloinhan kaveria nimenomaan pitää jeesata , kun ei tiedä asiasta mitään.

Ehdottomasti Infusion on valinta.

• Rasvasolu

Noi hyvät rasvahapot on parasta ottaa kapseleina tai pullosta.Ei meinaa kauaa säily,jos ei oo kylmässä.

• Treenaaja

Mä ite en ottais kumpaakaan. Mieluummin ostaisin hyvän perusproteiinin ja joisin sen sekä nappaisin omenan/banaanin tms. Jos pystyy drinksuja raahaan mukanaan, pystyy myös banaania tai vaikka real-leipää. Noi valmiit ateriankorvikkeet on melko kalliita ja ei pidä edes nälkää juurikaan.

Jos itse olisin sun tilassa niin käyttäisin mieluummin jotain heraa tai kaseiinia (sulaa hitaammin) proteiinin lähteeksi ja sit täysjyväleipää/banaania tms repussa mukana kulkevaa. En itsekään aina voi ruokaa missään lämmittää tms ja joku ateriankorvike olis kiva mut noilla eväillä pitäs pärjätä jonkin aikaa.

• MasaRiksusta

Jos hintaa ei katsota, on Infusion kaikin puolin täysin ylivoimainen. 8,5g/100g kuitua on aivan älyttömästi ja hyviä rasvoja.. aijai..

Jos kukkaronpohja ei vielä paista, niin kannattaa harkita. Dietmixia en ostaisi, vaikka halvalla saisi.

• en ostaisi

En ostaisi kumpaakaan, sillä kalliiksi käy tuollaiset ateriankorvikkeet. Pelkkä prodedrinkki ja leipä bansku käy halvemmaksi, kuten tuossa aikaisemmin joku jo sanoi. Jos kuitenkin jompikumpi noista pitäisi valita, Infusionin valitsisin ihan vain sisällön takia.

• Player

Kumpikaan ei mun mielestä ole hyviä valintoja, mutta jos jompikumpi olisi pakko valita niin kyllähän tuo Infusion vähemmän huono valinta on, mun mielestä.

Kummatkin on törkykalliita valintoja, suositelluilla annoksilla Dietmixin hinta on 2,8€/annos, Infusion peräti 3,2€/annos!!!

Dietmixiä kovin "dieettijauheena" mainostetaan, mutta kun katsotaan tuotteen sisältämää sokerimäärää niin jopas on tosiaan "dieettijauhe", sokeria 100g:n annoksessa 21g! Infusionissa hiilaria on taasen vain 12g joka taas on vähän turhan vähän, ainakin jos ei olla dieetillä. Käytännössä tossa joutuu ottamaan lisää hiilaria jostain vielä, okei, banaani ja/tai leipää mukaan niin se korjaa aika paljon.

Proteiinisekoitus on Infusionissa parempi, sisältää eniten kaseiinia joka on erittäin hyvä valinta välipalaksi koska imeytyy hitaasti. Dietmixissä on eniten isolaattia (jonka laadusta ei edes mitään tietoa), Infusionissa on kanssa isolaattia mutta vähemmän.

Infusionin rasvasekoitus on ihan ok, mutta aikamoista kikkailua josta en ainakaan itse olisi valmis maksamaan mitään. Otan päivän rasvat mielummin muista lähteistä...

Oma valintani ateriankorvikkeesi olisi maitoproteiinista tehty drinkki jossa ehkä mukana pikkaisen heraa juoman juoksevuutta parantamssa ja jos on maustettua niin makua tuomaan. Muuten makua tuomaan kaakao. Myös pelkästä herakonsentraatista tehty juoma kelpaa, on ainakin halpaa. Herakonsentraattiannos jossa proteiinia 45g maksaa n. 60 senttiä vain! (ufs whey). Hiilarilähteinä pari banaania ja kunnon leipää. Kahdesta banskusta tulee hiilaria helpostikkin 30-40g ja leivästä päällisineen 25-35g.

Hiilarinlähteenä voi käyttää myös vaikkapa kaurahiutaleita joita monet suosii, ihan raakana siis naamaan vain ;-)

• aito jönni

Dietmixin sisältö on lähes sama kuin ns. gainereissa, nimeä muuttamalla gainerista tulee kätevästi diettituote, helppoa ja halpaa valmistuttajalle.
        sieltä läpi mistä aita on matalin totesi Fast tuotekehitys ja uusi hieno tuote on nähnyt päivänvalon.

• sdfsdf
        aito jönni kirjoitti:

Dietmixin sisältö on lähes sama kuin ns. gainereissa, nimeä muuttamalla gainerista tulee kätevästi diettituote, helppoa ja halpaa valmistuttajalle.
        sieltä läpi mistä aita on matalin totesi Fast tuotekehitys ja uusi hieno tuote on nähnyt päivänvalon.

Player on Matti Halonen joka mainosta UFS kauppaa täällä, jönni on hänen toinen nimimerkki. Eli player ja muut ovat erikoistuneet haukkumaan kaikkia merkkejä paitsi sitä evoa. :D
        Meneekö matti aika heikosti kun täällä pitää mainostaa ja haukkua? ;)

• Jönni
        sdfsdf kirjoitti:

Player on Matti Halonen joka mainosta UFS kauppaa täällä, jönni on hänen toinen nimimerkki. Eli player ja muut ovat erikoistuneet haukkumaan kaikkia merkkejä paitsi sitä evoa. :D

Ei minusta faktojen kertominen ole haukkumista/kehumista, kuka nyt huonoa rupeaa kehumaan tai hyvää haukkumaan.
        Voihan sitä ladaakin kehua mersua paremmaksi mutta monikohan uskoisi.

• Player
        sdfsdf kirjoitti:

Miksi mä en ole yllättynyt että taaskaan ei vinkujalla ollut mitäään kommentoitavaa perusteluineen itse asiaan.

Mä perustelin kantani varsin selkeästi miksi sanoin niinkuin sanoin noihin kahteen tuotteeseen liittyen. Jos sulla on tähän poikkeava mielipide niin mikset sano sitä?

Et sä saa mua huonoon valoon haukkumalla perusteettomasti mua vaan sun pitää todistaa asiat toisiksi mitä mä olen sanonut! Tähän sä et pysty!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17173
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4962
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2778
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      149
      2085
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      133
      1634
    6. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      28
      1601
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      19
      1600
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      399
      1560
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1327
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      11
      1323
    Aihe