Mistä ihmeestä voisin löytää aikoinaan muodissa olleita paksupohjaisia kenkiä? Oon kolunnu monessa kaupungissa kenkäkauppoja tuloksetta. Neuvoja kaipaisin... Ennen kenkämarskissa oli, mutta eipä enää pahemmin :/
PAKSUPOHJAISET KENGÄT
8
3393
Vastaukset
- vinkki...
Käy penkomassa kirpputoreilta, Second Hand -liikkeistä yms, mikäli sinulle kelpaa käytetyt kengät. Itse olen törmännyt moneen paksupohjaiseen kenkäpariin seikkaillessani kyseisissä paikoissa :))
- Marissa
Ellen väärin muista, niin Kuopiossa sellaisessa kenkäliikkeessä kuin Pazzo, olen nähnyt sellaisia paksupohjaisia kenkiä. Ainakin joskus aikoinaan sieltä parit sellaiset itsekin ostanut, mutta muistaakseni siellä on vieläkin niitä. Kannattaa varmaan soittaa ja kysästä, jos ei oo paikkakuntalainen ennenku sinne lähtee..
- Annika
Niin.
- löytyy kans
eli juu andiamoista löytyy kans jotain malleja mutta esim. kuopion pazzosta myös itse löysin aikoinaan sellaiset.myös esim spiritstoresta.
- Riikka
Jyväskylän Zatzassa on myös sellasia top danielsin paksupohjaisia kenkiä.
- *BlackHeartAngel*
Buffalo hakusanalla muistaakseni löytyi netistä..
- Locopoco
www.garageland.fi
Sieltä löytyypi! Löytyisikö joltain sellasia spice girls tyylisiä paksupohjaisia/korkeapohjaisia saappaita, mokkanahkaisia tai muunlaisia?? koko sais olla 37-38. Olis kiire tarve saada, ysäribileet tiedossa parin viikon päästä ja olis siisti saada jotkut kivat kengät sinne! saa laittaa s-postii suoraan tietoa jos löytyy. [email protected]
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614