Seronil ja jännittäminen

Sain tänään Seronil kuurin. Sain sen masennukseen, ahdistukseen ja jännittämiseen. Itselläni jännittäminen ilmenee pahoinvointina (joudun pidättelemään oksennusta) sekä tietysti käsien vapinana jne. Paniikki ei ole kyseessä vaan astetta pahempi jännitys. Sitä ilmenee päivittäin. Lueskelelin täällä juttua Seronilista ja huomasin että joillain se aiheuttaa jännitystä, minulle kuitenkin määrättiin myös sitä juuri siihen. Kokemuksia? Muita vaivasta kärsiviä?
2692
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Oletan että annostuksesi on 20mg/vrk.

Siis paniikki ei ole kyseessä, vaan astetta pahempi, eli siis mikä?

Oletan sinun tarkoittavan niitä alkuoireita. Eli siis mitä tulee 1-2 kuukauden aikana?
Ne ovat tietysti yksilöllisiä mutta itse kärsin vapinasta, hermostumisesta, ruokahaluttomuudesta, päänsärystä. Mutta sen jälkeen olo tasaantui ja en huomannut enää sivuoireita ja oloni tasaantui ns. normaaliksi.

Kun nämä alkuoireet on kärsitty, sain todella hyvän avun tästä lääkkeestä. Oli mennä toivo välillä, mutta onneksi terapeuttini tuki minua.
Toivottavasti sinulla on myös terapeutti?
Jos ei, NIIN HANKI.

Tämä lääke auttoi minua todella paljon mutta ilman terapeutin tukea olisin lopettanut.

Käytin seronilia yli vuoden, ja jatkan kuitenkin terapiaa vaikka lääkehoito jäi.
Auttoi minulla jännitykseen, paniikkikohtaukseen ja moneen muuhun, tulee liian pitkä juttu.....

Minä sanoisin että älä aloita ennenkuin olet aloittanut terapian.

hyvää jatkoa.

t: Del.

Äänestä

Olen itsekin syönyt Seronilia mutta en huomannut mitään erityisiä sivuvaikutuksia. Päätä särki aluksi ainakin mutta ei muuta merkittävää. Sehän on kovin tapauskohtaista että tuleeko sivuoireita lainkaan.

Mä reagoin nykyään jännittämiseen myös pahoinvoinnilla. Aikasta jännä ja vittumainen juttu. Harvoin silti laatta on lentäny. :-))

Voimia!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Mikko... kirjoitti:

Sain tänään Seronil kuurin. Sain sen masennukseen, ahdistukseen ja jännittämiseen. Itselläni jännittäminen ilmenee pahoinvointina (joudun pidättelemään oksennusta) sekä tietysti käsien vapinana jne. Paniikki ei ole kyseessä vaan astetta pahempi jännitys. Sitä ilmenee päivittäin. Lueskelelin täällä juttua Seronilista ja huomasin että joillain se aiheuttaa jännitystä, minulle kuitenkin määrättiin myös sitä juuri siihen. Kokemuksia? Muita vaivasta kärsiviä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu