sepram vie seksihalut

olen käyttänyt sepramia kohta pari kuukautta ja seksihalut ovat lähes hävinneet ja orgasmia ei saa millään... mutta jos on pari päivää ottamatta lääkkeitä niin alkaa jo panettaa!
samoin halujen häviämisen huomasi heti kun aloitti lääkityksen. kipua tuntuu aivoissa joskus, ja olen usein aggressiivinenkin nyt...
palaavatkohan seksihalut koskaan ennalleen jos lääkettä käyttää pitempään, kokemuksia?
1358
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

tuntea mitään "aivokipua"...
Ja onhan lääk.sivuvaikutuksissa mainittu libidon heikkeneminen, kellekään lukutaitoiselle se ei tule yllätyksenä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


nainen-21 kirjoitti:

olen käyttänyt sepramia kohta pari kuukautta ja seksihalut ovat lähes hävinneet ja orgasmia ei saa millään... mutta jos on pari päivää ottamatta lääkkeitä niin alkaa jo panettaa!
samoin halujen häviämisen huomasi heti kun aloitti lääkityksen. kipua tuntuu aivoissa joskus, ja olen usein aggressiivinenkin nyt...
palaavatkohan seksihalut koskaan ennalleen jos lääkettä käyttää pitempään, kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu