Masennuslääkkeet tuhoavat libidon!

Masennuslääkkeet tuhoavat libidon!

Minulle määrättiin SSRI-lääkitys pari vuotta sitten.

Ensimmäinen lääke jota kokeilin oli Optipar. Optipar ei tuntunut sopivan minulle ollenkaan. Kärsin aamuisin voimakkaasta huimauksesta ja pahoinvoinnista. Lisäksi kahden viikon kokeilun jälkeen ilmaantuivat ensimmäiset seksisivuvaikutukset. Minun oli vaikea saada orgasmia. Muuten libidoni ja kykyni oli normaali.

Lääke vaihdettiin Zoloftiin. Pian aloin kuitenkin huomata lisää seksisivuvaikutuksia. Erektio ei enää ollut normaali ja orgasmin saaminen viivästyi edelleen. Nämä sivuvaikutukset pakottivat vaihtamaan lääkettä uudestaan.

Seuraavaksi kokeiltiin Efexoria. Efexorin kanssa aloin ensimmäistä kertaa
kärsiä haluttomuudesta ja tunnottomuudesta.

Lääkärit sanoivat sivuvaikutusten häviävän heti kun lääkitys lopetettaisiin.

Lopulta sivuvaikutukset saivat minut vaihtamaan lääkettä vielä kerran. Lääkkeeksi valittiin SNRI-lääke Ixel. Annos nostettiin 50mg 2x/vrk. Aloin kärsiä ajoittaisesta täydellisestä haluttomuudesta ja seksuaalinen toimintakykyni koki siihenasti pahimmat kolaukset. Erektio alkoi olla olla hyvin heikko ja jo puolittainen erektio käynnisti ejakulaation ikäänkuin vuotamalla. En enää kokenut minkäänlaista
orgasmia, saati mielihyvää.

Siedin tilannetta aikani, kunnes hain lääkäriltä apua. Halusin lopettaa lääkityksen jotta saisin seksuaalisuuteni takaisin, mutta lääkäri
määräsi Mirtazapinia Ixelin lisäksi sivuvaikutuksia helpottamaan. Suostuin
kokeilemaan tuota vaihtoehtoa.

Mirtazapin ei sopinut minulle ollenkaan. Ensimmäinen tabletti väsytti valtavasti
ja seuraavien tablettien jälkeen oloni muuttui hyvin ärtyneeksi ja aggressiiviseksi. Seksisivuvaikutuksiin lääkkeestä ei ollut mitään apua.

Hakeuduin uudestaan lääkärin vastaanotolle ja Mirtazapin jätettiin pois.

Lääkäri halusi jatkaa lääkitystäni Ixelillä ja sain siihen reseptin, jota en kuitenkaan enää käyttänyt. Kärsittyäni pitkään täydellisestä seksuaalisesta haluttomuudesta ja heikosta erektiosta, vedin loput lääkkeet vessasta alas ja
lopetin lääkityksen kuin seinään. Tämä tapahtui juuri joulun alla viime vuonna.

Mielialani tuntui vain kohentuvan jätettyäni lääkkeet. Aloin odottamaan sivuvaikutusten luvattua häviämistä. Kolme kuukautta kului ja tilanne muuttui katastrofaaliseksi. Libidoni ei palautunut, vaan aloin kärsiä haluttomuuden lisäksi täydellisestä tunnottomuudesta.

Nyt tilanne on se, etten tunne minkäänlaista seksuaalista halua tai kiihottumista. En tunne seksuaalista himoa, en edes laimeata halua. Ikäänkuin seksuaalisuus olisi aivoissani
sammutettu.

Mielikuvat tai visuaaliset ärsykkeet eivät herätä minussa minkäänlaista vastakaikua. En yksinkertaisesti tunne mitään. Voin katsoa pahvilaatikkoa tai alastonta naista ja tunnen täsmälleen samalla tavalla. En mitään.

Masturboimalla tai harrastaessani seksiä saan aikaan vain etäisesti mielihyvää muistuttavan tunteen. Tuntuu siltä, kuin tiedonvälitys peniksen ja aivojen välillä olisi poikki.
Tuntoaisti on heikko eikä aivoissani synny mielihyvän kokemusta.

Saamani erektio on useinmiten hyvin heikko. Penis jäykistyy vähän ja siemennestettä alkaa vuotaa samantien. Sperma on paakkuista ja kylmän
tuntuista ja sitä tulee huomattavasti vähemmän kuin ennen. Varsinaista ejakulaatiota ei tapahdu, enkä koe saavani orgasmia. En edes tunne mielihyvää.

Hyvänä hetkenä penis voi jäykistyä kovaksi asti ja pienen vuodon jälkeen sperman valuminen loppuu ja saan ylläpidettyä erektion fyysisen stimulaation avulla. Lopulta voin onnistua aikaansaamaan heikon ejakulaation. Minkäänlaista orgasmia tai mielihyvää en tunne.

Ennen SSRI-lääkkeisiin koskemista olin seksuaalisesti erittäin aktiivinen.
Halusin tyttöystävääni valtavasti. Ejakulaatio oli hyvin voimakas ja erektio kivikova. Laukeamisen jälkeen pystyin kiihottumaan hyvin nopeasti uudestaan ja orgasmini olivat voimakkaita ja intensiivisiä.

Masennuslääkkeet tuhosivat elämäni! Tunnen olevani kemiallisesti kastroitu, sukupuoleton ihmisraunio. Tilanne ei ole parantunut yhtään, vaikka olen ollut ilman SSRI-lääkkeitä n. puoli vuotta.
2488
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Tee miehen teko ja jätä ne onnettomat masennus-
lääkkeet.Minäkin jätin lääkkeet pois kun "keski-
jalka" sano sopimuksen irti moneksi kuukaudeksi.

Nyt on testoo päällä ja taas pellittää!!!

Äänestä
  • ..testoa sinulla on "koneessa"?

    Omat halut on ihan hukassa vaikka lääkityksen lopetin jo aikaa sitten.

    Olisikohan testosteronista apua minullekin?

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


EI Seksiä kirjoitti:

Masennuslääkkeet tuhoavat libidon!

Minulle määrättiin SSRI-lääkitys pari vuotta sitten.

Ensimmäinen lääke jota kokeilin oli Optipar. Optipar ei tuntunut sopivan minulle ollenkaan. Kärsin aamuisin voimakkaasta huimauksesta ja pahoinvoinnista. Lisäksi kahden viikon kokeilun jälkeen ilmaantuivat ensimmäiset seksisivuvaikutukset. Minun oli vaikea saada orgasmia. Muuten libidoni ja kykyni oli normaali.

Lääke vaihdettiin Zoloftiin. Pian aloin kuitenkin huomata lisää seksisivuvaikutuksia. Erektio ei enää ollut normaali ja orgasmin saaminen viivästyi edelleen. Nämä sivuvaikutukset pakottivat vaihtamaan lääkettä uudestaan.

Seuraavaksi kokeiltiin Efexoria. Efexorin kanssa aloin ensimmäistä kertaa
kärsiä haluttomuudesta ja tunnottomuudesta.

Lääkärit sanoivat sivuvaikutusten häviävän heti kun lääkitys lopetettaisiin.

Lopulta sivuvaikutukset saivat minut vaihtamaan lääkettä vielä kerran. Lääkkeeksi valittiin SNRI-lääke Ixel. Annos nostettiin 50mg 2x/vrk. Aloin kärsiä ajoittaisesta täydellisestä haluttomuudesta ja seksuaalinen toimintakykyni koki siihenasti pahimmat kolaukset. Erektio alkoi olla olla hyvin heikko ja jo puolittainen erektio käynnisti ejakulaation ikäänkuin vuotamalla. En enää kokenut minkäänlaista
orgasmia, saati mielihyvää.

Siedin tilannetta aikani, kunnes hain lääkäriltä apua. Halusin lopettaa lääkityksen jotta saisin seksuaalisuuteni takaisin, mutta lääkäri
määräsi Mirtazapinia Ixelin lisäksi sivuvaikutuksia helpottamaan. Suostuin
kokeilemaan tuota vaihtoehtoa.

Mirtazapin ei sopinut minulle ollenkaan. Ensimmäinen tabletti väsytti valtavasti
ja seuraavien tablettien jälkeen oloni muuttui hyvin ärtyneeksi ja aggressiiviseksi. Seksisivuvaikutuksiin lääkkeestä ei ollut mitään apua.

Hakeuduin uudestaan lääkärin vastaanotolle ja Mirtazapin jätettiin pois.

Lääkäri halusi jatkaa lääkitystäni Ixelillä ja sain siihen reseptin, jota en kuitenkaan enää käyttänyt. Kärsittyäni pitkään täydellisestä seksuaalisesta haluttomuudesta ja heikosta erektiosta, vedin loput lääkkeet vessasta alas ja
lopetin lääkityksen kuin seinään. Tämä tapahtui juuri joulun alla viime vuonna.

Mielialani tuntui vain kohentuvan jätettyäni lääkkeet. Aloin odottamaan sivuvaikutusten luvattua häviämistä. Kolme kuukautta kului ja tilanne muuttui katastrofaaliseksi. Libidoni ei palautunut, vaan aloin kärsiä haluttomuuden lisäksi täydellisestä tunnottomuudesta.

Nyt tilanne on se, etten tunne minkäänlaista seksuaalista halua tai kiihottumista. En tunne seksuaalista himoa, en edes laimeata halua. Ikäänkuin seksuaalisuus olisi aivoissani
sammutettu.

Mielikuvat tai visuaaliset ärsykkeet eivät herätä minussa minkäänlaista vastakaikua. En yksinkertaisesti tunne mitään. Voin katsoa pahvilaatikkoa tai alastonta naista ja tunnen täsmälleen samalla tavalla. En mitään.

Masturboimalla tai harrastaessani seksiä saan aikaan vain etäisesti mielihyvää muistuttavan tunteen. Tuntuu siltä, kuin tiedonvälitys peniksen ja aivojen välillä olisi poikki.
Tuntoaisti on heikko eikä aivoissani synny mielihyvän kokemusta.

Saamani erektio on useinmiten hyvin heikko. Penis jäykistyy vähän ja siemennestettä alkaa vuotaa samantien. Sperma on paakkuista ja kylmän
tuntuista ja sitä tulee huomattavasti vähemmän kuin ennen. Varsinaista ejakulaatiota ei tapahdu, enkä koe saavani orgasmia. En edes tunne mielihyvää.

Hyvänä hetkenä penis voi jäykistyä kovaksi asti ja pienen vuodon jälkeen sperman valuminen loppuu ja saan ylläpidettyä erektion fyysisen stimulaation avulla. Lopulta voin onnistua aikaansaamaan heikon ejakulaation. Minkäänlaista orgasmia tai mielihyvää en tunne.

Ennen SSRI-lääkkeisiin koskemista olin seksuaalisesti erittäin aktiivinen.
Halusin tyttöystävääni valtavasti. Ejakulaatio oli hyvin voimakas ja erektio kivikova. Laukeamisen jälkeen pystyin kiihottumaan hyvin nopeasti uudestaan ja orgasmini olivat voimakkaita ja intensiivisiä.

Masennuslääkkeet tuhosivat elämäni! Tunnen olevani kemiallisesti kastroitu, sukupuoleton ihmisraunio. Tilanne ei ole parantunut yhtään, vaikka olen ollut ilman SSRI-lääkkeitä n. puoli vuotta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu