Olen joskus kauan sitten ostanut Dallas- merkkiset kotimaiset farkut, ja ne ovat olleet tosi hyvät ja istuvat. Nyt ne alkavat olla jo niin kuluneet ettei niitä kohta enää kehtaa päällään pitää! Ostaisin mieluusti toiset samanlaiset tilalle, muttei missään tunnu enää olevan kyseistä mallia. Nuo nykyajan matalavyötäröiset ja tolkuttoman kapeat mallit kun eivät minun kurveilleni oikein sovi...! :)En kuollaksenikaan muista mistä ne oikein on hankittu, ei kukaan sattuisi tietämään vieläkö niitä jostain löytyy????? Ei edes netistä löytynyt mitään hakusanalla Dallas farkut?????
-Minttu-
Mistä sopivat farkut????
7
4809
Vastaukset
- ylös - alas
...oletko kokeillut Lindexin Jeans farkkuja. Kokoja löytyy, ja istuvat hyvin isommallekkin tytölle. Vyötärö ei ole kylläkään perinteinen korkea, mutta ei myöskään ihan matala. Meidän perheen tytölle istuvat hyvin - ja juuri sen takia kun ei omista vyötäröä. Normaali ongelma kun on ollut se, että kun lantiolta ovat hyvät, niin vyötärö ei mene kunnolla kiinni. Tässä merkissä kun vyötärö ei nouse kovin korkealle, niin on löytynyt juuri sopivanlaiset.
- LC 09
Kokeile ehdottomasti LEE COOPER farkkuja!!
- Dallas
Uskon nähneeni Dallas-farkkuja City Marketissa. Kannattaa käydä katsoo. Olivat joku aika sitten vielä alennuksessa plussakortilla..
- silliviisiin...
Itse olen isokokoinen 52-54. Olen ihastunut ANttilan myymiin Simply-farkkuihin. Vyötärö on hyvä (ei todellakaan matala, eikä rintoihin asti!). Ovat joustavaa, miellyttävän tuntoista strech-kangasta. Väriltäänkin hyvin muodikkaat ja istuvat todellakin hyvin päälle!
KOKEILE! - dallas farkku
dallas farkkuja löytyy citymarketista ja niitä on siellä ainakin miljoonia eri kokoja ja malleja :)
- dallas1
Minäkin etsin tänään dallas farkkuja en löytäny mistään ennen niitä oli citymarketissa
- dallas1
Dallas farkut
kävi citarilla katsomassa dallas farkkuja kun muut ei mulle käy ihan perus farkku korkee vyötärö olen joskus sieltä ostanu mutta nyt ei enää ollut mikä myymälä niitä myy ,onks kellään tietoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904