Erittäin tummanruskea hiusväri

kaupasta?

Tarvitsisin tosi tumman ruskean hiusvärin. Aina kun olen ostanut tumman ruskean hiusvärin, se ei todellakaan ole sitä ollut, pikemminkin vaan ruskea... Sen takia tarvitsen tosi t.ruskean värin koska, latvat pitkän matkaa ovat tosi tummat(melkeen mustat) mutta juuresta vaalean ruskeat. Ja mulla ei siis ole varaa käydä parturissa....eli voisko joku suositella jotain kaupan väriä?

5

780

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

Minun "ongelma" taas on se, että kun ostan ruskean värin, niin kaikilla (vaikka ostaisin vaaleanruskean) menee tosi, tosi tummaksi. Ei se sinänsä haittaa, mutta haluaisin joskus kokeilla sellaista keskiruskeaa tukkaa. Hiukseni ovat erittäin hyvässä kunnossa, eikä omakaan väri ole mikään kauhean vaalea, vaan sellainen vaalea kullanruskea. En siksi ymmärrä, miksi minulla menee noin tummaksi, pidän yleensä ainetta päässä vähemmän kuin paketin ohjeessa. Muuten tulos on aina ollut hyvä ja tasainen. Eli jos joku tietäisi, saako jollain II-luokan värillä (kevytväreinä myytäviä) ruskean värin, niin kertokoon ihmeessä.

Olen käyttänyt Lorealin Castingia ja Swartzkopfin Poly Coloria. Nämä eivät ole III-luokan kestovärejä, vaan kevytvärien nimellä myytäviä (II-luokka), ovat kuitenkin siinä mielessä kestovärejä, että niissäkin sekoitetaan väri ja hapete keskenään. Molemmissa on paljon eri tummuisia ruskeita, ihan tummanruskea on hyvin tumma, mutta itselleni siis tulee vaaleimmallakin ruskealla tummanruskeat hiukset.

Maksavat noin 7-8 euroa/purkki, Castingissa ainetta on ehkä enemmän, minulla on normaalipaksuiset lapaluihin yltävät hiukset ja yhdellä paketilla/värjäys olen pärjännyt molemmilla väreillä.

• .....

Pitäis kyllä ihan kestis saada. Ja noi värit ei ainakaan oo olleet tummanruskeita....

• jup

Schwarzkopf:in Vision väreissä on tosi tummanruskeaa. Ja kestää.

• pähkinä

..värjään hiukseni Garnierin tum.ruskeella kestovärillä,ja hyvin on väri pysyny päässä.
      Itseasiassa hiukseni näyttivät alkuun aivan mustilta,mut nyt ne näyttää enempi tum.ruskeilta.
      Aion myös jatkossa ostaa sitä Garnierin kestoväriä,ja upea kiilto tulee kun pesee sillä hoito-aineella hiukset..

• pipsa

Oletko kuullut tummuusasteista? eli 10 on vaalein 1 tummin. mikäli on esimerkiksi 10.1 niin se 1 on vivahde.
        Jos haluat tosi tumman ruskea, niin osta tummuusasteelta jotakin 4-2 Nelonenkin voi mennä jo tosi tummaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe