Mikäs aine soveltuu parhaiten parran värjäykseen? Käyttääkö kukaan hiusvärejä vai täytyykö tähän hankkia omat aineet?
Kokeilin jo jotain hiuksiin tarkoitettua kevytsävytevaahtoa mutta siitä ei kyllä jäänyt mitään väriä partaan. Liian mieto aine?
Parran värjäys
7
14646
Vastaukset
- hohhoijaa
siinäpä sitä onkin värjäämistä. pari kertaa päivässä saat värjätä ettei parta ole mustavalkoinen. hohhoijaa
- tupu
Eipä se nyt kovin pahalta näytä jos parran tyvi on vaaleampi/tummempi kuin värjätty osa. Mieluummin kyllä niin että parta värjätty blondiksi ja tyvi tummenee.
- Anonyymi
Taas suomalaista liioittelua.
- Nainen-84
Mene kampaajalle.Hän voisi neuvoa sinua tässä asiassa. Hiusvärejä ei saisi käyttää muuhun kuin vain hiusten värjäämiseen.
- lissu
siellä kampaajalla käytetään ihan samoja värejä hiuksiin kuin partaankin.. kestovärillä voi värjätä tummemmaks tai vaalentaa kotonakin.. kampaaja toki osaa valita sulle parhaiten värin ja aineet...
- 123
minä olen värjännyt partaa ihan tavallisella hiusvärillä se on minusta ihan hyvä en ole ainenkaan huomannut mitään erikoista!
- Anonyymi
Tikkurilan vihree aitamaali !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei225822- 601987
- 251419
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671062Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985