Vanhat vinyyli Lp-levyt

heitänkö pois?

Mä sain sedältäni 400 vanhaa heavy/pop/Rock lp-levyä. Onko näillä mitään arvoa ja jos on, niin mistä voi tarkistaa niiden myyntihinnat?

Tässä muutama esimerkki bändeistä, joita saamassani levykasassa oli:

Jimi Hendrix, Beatless, Frank Marino, Iron Maiden, Jukka Tolonen, Wigwam, Irvin Goodman, Hurriganes, Judas Priest, Pink Floyd, Cream, Pekka Pohjola, Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, Black Foot, Aerosmith, ZZ-Top, Hassisen Kone, Steve Vai, King Crimson, Genesis, Jethro Tull, Gary Moore, Dio, ACDC, Michael Schenger, Scorpions, The Who, Peter Gabriel, Johnny Winter, Stray Cats jne.

14

2234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sulla on noin nimekkäiden artistien lp-levyjä, niin sähän voit saada niistä todella hyvät rahat!

      Tarkemmin ajatellen mun pitäis sanoa sulle, että ne on ihan arvottomia - lahjoita mulle! ;)

    • jepjep

      Ei niillä ole mitään arvoa, mutta ei maksa vaivaa heittää pois. Anna minulle. Otan ne säälistä, kiltti kun olen.

    • Red

      Voisin olla kiinnostunut ostamaan osan lp-levyistäsi, jos ne on myytävänä?

      • Qurppa

        Älä myy. Hanki vinyylilevysoitin, jos ei sulla vielä ole, käännä hanat kaakkoon ja anna naapureidenkin nautttia.


    • Kaale

      Älä vaan hätäile niitten levyjen kanssa.Ota ihmeessä yhteyttä johonkin LUOTETTAVAAN asiantuntijaan joka kattoo ne läpi.Tollasesta kasasta löytyy varmasti todellisia helmiä,esim.Irwin,Wigwam,The Who.Ainakin kotimaisista LP-levyistä löytyy myös luetteloita joista näkyy levyjen tämänhetkinen arvo.

    • ---

      olisin mahdollisesti kiinnostunut ostamaan joitakin levyjä esim. "koneen" levyt.

    • on menneisyyden
      • Nimetön

        myy mulle se hurriganesin lp


    • AIWAR

      Älä mee myymään, jokupäivä internet kaatuu ja noi teke susta kingeimmän jäbän ikinä!

    • chiquita_abba

      tarjoa vinyylejäsi Music hunterille jos asut Helsingissä

    • Cd-Hannele

      Yleistä vanhoista vinyyleistä:

      Divareistahan voi saada nopeastikin rahaa, mutta ne maksavat vähintään puolet vähemmän kuin joku kaveri kadulla tai netissä. Bisnes on heille bisnestä.
      Kaikki tietenkin riippuu kunnosta. Jos levyt ovat olleet vasemman käden peruskäytössä ja kosteassa perusvarastossa, osa ei ruttuineen ja naarmuineen kelpaa kuin eurolla jollekin, jos sittenkään.
      Kirpparilla tai netissä pääsee 3-5 eurolla nopeasti eroon ok-kuntoisista rokkiälpeistä. Jos haluaa kympin per levy, joutuu näkemään vaivaa ja aikaakin kuluu.

    • Levyistä kiinostunut

      Löysin ulkomaisen sivuston jossa LP ym.. levyt hieman toista hintaluokkaa kuin meillä Suomessa.
      http://www.popsike.com/index.html
      Ei taida kannattaa Suomessa myydä?
      Esim tämä levy: Beatles - White Album UK 1968 Mono LP Cover No.0000005, Hinta:19200€

    • Mummi vm -59

      Juu, minä otan kans ilomielin vastaan, älä nyt ihmeessä ainakaan mene hävittämään niitä.

    • huomatkaa että

      Aloitusviesti on lähes kahdeksan vuoden takaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe