Kuka on Kemin kaikkien aikojen kovin kepittäjä?
Missä bändissä kyseinen lahjakkuus on/oli?
Kemin kaikkien aikojen paras kitaristi?
31
5496
Vastaukset
- Se on
Jari Nieminen. Soittanut useiden suomen huippuartistien bändeissä.
- tanssittiin
Tarkottaaks kepittäjä rumpalia? Mää muistan vaan Boleron 50-luvulta. Muistaaks joku muu?
- tanssittiin
tanssittiin kirjoitti:
Tarkottaaks kepittäjä rumpalia? Mää muistan vaan Boleron 50-luvulta. Muistaaks joku muu?
En huomannu lukia otsikkua. Mutta oli Bolerossa kitaristiki. Hyvä oliki, mutta nyt se on kuollu. Muisto kuiteski elää.
- kurmeli
no sehän toi aholan mike joka kepittää kovaa!
- on ehkä
Hannu (Puntti) Valtonen (Grand Slam).
Ei ehkä teknisesti parhain, mutta ainakin tunnetuin muusikko Ruonansuun Jopen ja Sonatan kitaristin ohella.- niinuu
Kyllä mä uskoisin, että Jari Nieminen on paljon tunnetumpi muusikko, kuin ruonansuu tai liimatainen. Ja varmasti teknisesti parempi kuin kukaan noista.
- Ihan varmasti
niinuu kirjoitti:
Kyllä mä uskoisin, että Jari Nieminen on paljon tunnetumpi muusikko, kuin ruonansuu tai liimatainen. Ja varmasti teknisesti parempi kuin kukaan noista.
Muusikkopiireissä kaikki tietää Jarin. Lisäksi Jari osaa oikeasti soittaa sekä akustista- että sähkökitaraa.
Jari on myös osoittanut ammattilaisuutensa osaamalla pysyä kauniisti pois julkisuudesta.
- Rokkari Torniosta
Missä tämmöinen Kemin Jari Nieminen asuu ja missä bändeissä mies on soittanut? Voiko hänen soittotaitojaan ihastella/kuunnella myös jollain levyllä?
- Tietääkseni
Jari on syntynyt muistaakseni 1962, jos en ihan väärässä ole. Soittanut useiden suomalaisten artistien taustabändeissä (mm Kirka) ja on erittäin arvostettu studiomuusikko, joten useiden artistien levyillä voi ihastella.
Soittaa usein bändeissä, jotka esiintyy telkkarissa esim. Jari Puhakan kokoonpanoissa jne. Erittäin hyvä kitaristi. Soittaa musiikkia laidasta laitaan.
Jari asustelee pääkaupunkiseudulla.
- illu the bill
Paras kepittäjä on ehdottomasti Korpelan Pena, joka on soittanut kaikissa Kemin bändeissä tai tepa Lukkarinen, jonka lauluääni on vailla vertaa. (vitsi)
- Anonyymi
Pena ei osaa kepittää, saatika kitaraa soittaan.
Pena kova kissanpolttaja. Sytytti nuorna poikana kissan palamaan, palo myös varasto. Heh heh heh heee!
Tää on tosi.
- minä
jos tota kovinta kitaristia haetaan sillä perusteella, että on julkisuuteen päässyt,
lisään ehdolle myös
Kati Pyykkö
Juicen keikkabändissä 90 luvulla
Santa Lucia 80 luvulla
Jani Liimatainen
ainakin 200 fani saittia netissä
Erkki Kari
koska on soittanut wähintään kaikissa Kemin
bändeissä
Liimataisen Jani voittaa koko sakin fanisaittien julmalla määrällä;)
Sitä paitti se osaa soittaakkin, niinku kaikki muutkin muusikot joita on mainittu tässä keskustelussa.- Takaa mitään
Fanisaittien määrä ei takaa sitä, että osaa soittaa. Usein juuri jotakin ihan muuta kun kansa joukkopsykoosissa kuvittelee jonkun soittavan hyvin.
- minä
Takaa mitään kirjoitti:
Fanisaittien määrä ei takaa sitä, että osaa soittaa. Usein juuri jotakin ihan muuta kun kansa joukkopsykoosissa kuvittelee jonkun soittavan hyvin.
osaa se Liimatainen soittaakin, niinku jo mainittin.tuntui myllyssä irtoavan hyvin ..
mutta miten noita muuten laitat järjestykseen ?
kyllä fanisaittien määrä on ihan yhtä hyvä mittari kuin nuottia/s , tai se että kuinka
hyvin kuulostaa stevie ray vaughanilta, tai joltain muulta kitaristilta ..
- Naisenergiaa
Kyllä se Kati on paras
- Lolita1982
Kuka se on?? En ole koskaan kuullutkaan...
Ainoa naispuolinen kemiläinen kitaranero, joka mieleeni tulee, on N. Komokallio, siis Taikakuussa soittavan S. Komokallion sisko. Aika taitavaa sukua musikaalisesti. :) En kyllä tiedä, soittaako hän enää???
- milla
marko paasikoski:)
- milla....
marko paasikoski:)
- Lolita1982
S. Koivumäki. Siinäpä sellainen kaveri, joka tietää, miten kitaraa tulee soittaa.
Petteri Hätinen (mm. Dawson ja Johnny Yen)
- Blues baker
Heikki Ansa.
- Kauno Koodi
Erkki Huru
- AlasarviHpda
Höh... Mikko Rokkonen tietystii
- Anonyymi
Heikki Ansa
The Best of All from Kemi 🏆- Anonyymi
Basisti tää Hessu. Kitaristeja kysyttiin.
- Anonyymi
Hessu oli varsinainen kulttuuripersoona. En uskalla sanoa parhaaksi kemiläiseksi, kun en tunne muita. Mutta Hessulla oli näkemystä, eikä hän häpeillyt tuoda sitä esille. Ja sitä paitsi hän pelasti minut kerran krapulakuolemalta syöttämällä suolakurkkuja yhden kerrallaan, kun en itse pystynyt tekemään mitään.
- Anonyymi
Kovin kemiläinen muusikko esiintyy tässä vieosssa,https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiLuYjF47TiAhXIUJoKHQBdCdIQtwIwAHoECAYQAQ&url=https://www.riemurasia.net/video/Janna-huiluspektaakkeli/218638&usg=AOvVaw0xh_drrwWMUsnvUAQyhjWN
- Anonyymi
Tulipa outo sivusto vastaan! Jotain ihmeellistä pitäis hyväksyä enne kuin sivu aukeaa. Mikä lienee, an hyväksynyt.
- Anonyymi
Nyt kunnon apurahat Kemiltä tuon performanssin esittäjälle! Tällä lähtee Kemi nousuun Suomen kulttuurikartalla; jäätävä esitys, jota katsoessa Kemin velatkin muuttuu saataviksi.
- Anonyymi
Vaikka missä. Oltiin yhtäaikaa kemin musiikkiopistossa. Jarista tuli huippukitaristi minusta tuli keskinkertainen kitaristi, mutta kuitenkin kapellimestari. olis kiva tietää mitä Jarille kuuluu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953