Kemin kaikkien aikojen paras kitaristi?

Who´s that one?

Kuka on Kemin kaikkien aikojen kovin kepittäjä?
Missä bändissä kyseinen lahjakkuus on/oli?

31

5496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on

Jari Nieminen. Soittanut useiden suomen huippuartistien bändeissä.

• tanssittiin

Tarkottaaks kepittäjä rumpalia? Mää muistan vaan Boleron 50-luvulta. Muistaaks joku muu?

• tanssittiin
        tanssittiin kirjoitti:

Tarkottaaks kepittäjä rumpalia? Mää muistan vaan Boleron 50-luvulta. Muistaaks joku muu?

En huomannu lukia otsikkua. Mutta oli Bolerossa kitaristiki. Hyvä oliki, mutta nyt se on kuollu. Muisto kuiteski elää.

• kurmeli

no sehän toi aholan mike joka kepittää kovaa!

• on ehkä

Hannu (Puntti) Valtonen (Grand Slam).
      Ei ehkä teknisesti parhain, mutta ainakin tunnetuin muusikko Ruonansuun Jopen ja Sonatan kitaristin ohella.

• niinuu

Kyllä mä uskoisin, että Jari Nieminen on paljon tunnetumpi muusikko, kuin ruonansuu tai liimatainen. Ja varmasti teknisesti parempi kuin kukaan noista.

• Ihan varmasti
        niinuu kirjoitti:

Kyllä mä uskoisin, että Jari Nieminen on paljon tunnetumpi muusikko, kuin ruonansuu tai liimatainen. Ja varmasti teknisesti parempi kuin kukaan noista.

Muusikkopiireissä kaikki tietää Jarin. Lisäksi Jari osaa oikeasti soittaa sekä akustista- että sähkökitaraa.

Jari on myös osoittanut ammattilaisuutensa osaamalla pysyä kauniisti pois julkisuudesta.

• Rokkari Torniosta

Missä tämmöinen Kemin Jari Nieminen asuu ja missä bändeissä mies on soittanut? Voiko hänen soittotaitojaan ihastella/kuunnella myös jollain levyllä?

• Tietääkseni

Jari on syntynyt muistaakseni 1962, jos en ihan väärässä ole. Soittanut useiden suomalaisten artistien taustabändeissä (mm Kirka) ja on erittäin arvostettu studiomuusikko, joten useiden artistien levyillä voi ihastella.

Soittaa usein bändeissä, jotka esiintyy telkkarissa esim. Jari Puhakan kokoonpanoissa jne. Erittäin hyvä kitaristi. Soittaa musiikkia laidasta laitaan.

Jari asustelee pääkaupunkiseudulla.

• illu the bill

Paras kepittäjä on ehdottomasti Korpelan Pena, joka on soittanut kaikissa Kemin bändeissä tai tepa Lukkarinen, jonka lauluääni on vailla vertaa. (vitsi)

• Anonyymi

Pena ei osaa kepittää, saatika kitaraa soittaan.

• Pena kova kissanpolttaja. Sytytti nuorna poikana kissan palamaan, palo myös varasto. Heh heh heh heee!
        Tää on tosi.

• minä

jos tota kovinta kitaristia haetaan sillä perusteella, että on julkisuuteen päässyt,
      lisään ehdolle myös

Kati Pyykkö
      Juicen keikkabändissä 90 luvulla
      Santa Lucia 80 luvulla
      Jani Liimatainen
      ainakin 200 fani saittia netissä
      Erkki Kari
      koska on soittanut wähintään kaikissa Kemin
      bändeissä

Liimataisen Jani voittaa koko sakin fanisaittien julmalla määrällä;)

Sitä paitti se osaa soittaakkin, niinku kaikki muutkin muusikot joita on mainittu tässä keskustelussa.

• Takaa mitään

Fanisaittien määrä ei takaa sitä, että osaa soittaa. Usein juuri jotakin ihan muuta kun kansa joukkopsykoosissa kuvittelee jonkun soittavan hyvin.

• minä
        Takaa mitään kirjoitti:

Fanisaittien määrä ei takaa sitä, että osaa soittaa. Usein juuri jotakin ihan muuta kun kansa joukkopsykoosissa kuvittelee jonkun soittavan hyvin.

osaa se Liimatainen soittaakin, niinku jo mainittin.tuntui myllyssä irtoavan hyvin ..

mutta miten noita muuten laitat järjestykseen ?

kyllä fanisaittien määrä on ihan yhtä hyvä mittari kuin nuottia/s , tai se että kuinka
        hyvin kuulostaa stevie ray vaughanilta, tai joltain muulta kitaristilta ..

• Naisenergiaa

Kyllä se Kati on paras

• Lolita1982

Kuka se on?? En ole koskaan kuullutkaan...

Ainoa naispuolinen kemiläinen kitaranero, joka mieleeni tulee, on N. Komokallio, siis Taikakuussa soittavan S. Komokallion sisko. Aika taitavaa sukua musikaalisesti. :) En kyllä tiedä, soittaako hän enää???

• milla

marko paasikoski:)

• milla....

marko paasikoski:)

• Lolita1982

S. Koivumäki. Siinäpä sellainen kaveri, joka tietää, miten kitaraa tulee soittaa.

• Petteri Hätinen (mm. Dawson ja Johnny Yen)

• Blues baker

Heikki Ansa.

• Kauno Koodi

Erkki Huru

• AlasarviHpda

Höh... Mikko Rokkonen tietystii

• Anonyymi

Heikki Ansa
      The Best of All from Kemi 🏆

• Anonyymi

Basisti tää Hessu. Kitaristeja kysyttiin.

• Anonyymi

Hessu oli varsinainen kulttuuripersoona. En uskalla sanoa parhaaksi kemiläiseksi, kun en tunne muita. Mutta Hessulla oli näkemystä, eikä hän häpeillyt tuoda sitä esille. Ja sitä paitsi hän pelasti minut kerran krapulakuolemalta syöttämällä suolakurkkuja yhden kerrallaan, kun en itse pystynyt tekemään mitään.

• Anonyymi

Tulipa outo sivusto vastaan! Jotain ihmeellistä pitäis hyväksyä enne kuin sivu aukeaa. Mikä lienee, an hyväksynyt.

• Anonyymi

Nyt kunnon apurahat Kemiltä tuon performanssin esittäjälle! Tällä lähtee Kemi nousuun Suomen kulttuurikartalla; jäätävä esitys, jota katsoessa Kemin velatkin muuttuu saataviksi.

• Anonyymi

Vaikka missä. Oltiin yhtäaikaa kemin musiikkiopistossa. Jarista tuli huippukitaristi minusta tuli keskinkertainen kitaristi, mutta kuitenkin kapellimestari. olis kiva tietää mitä Jarille kuuluu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      255
      2719
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      81
      2085
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1920
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1383
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1335
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1260
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1118
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1100
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      954
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      953
    Aihe