...tai eiei ei sittenkään.. parempi pitää suu supussa muuten joku vie tämänkin keksinnön ja suunnitelman multa.. mutta joo.. tuleepi tylsä päivä.. ku huomista pitää oottaa.. no huominen kompensoi tämän päivän.. perehdyn debbie harry-kollaasin tekoon ja kuuntelen plondii ja teen kahvikaakaoo ja puhun katkeamatta ja hypin seinillä.. juuh kahviiii on jo tullut juotua JONKIN VERRAn..
nyt mä kekkasin
6
190
Vastaukset
- quistis
Sut on varmasti pakko ottaa hoitoon viikonlopuksi...Olis nyt vapaa toi lyhytaikaishoitohuone;o)))
..synttärit..bileet..juhlat..kova meno..kallio..
baarit..kawerit..juopuminen.. eii kerrkiii.. hoitoon siis- quistis
pervokki kirjoitti:
..synttärit..bileet..juhlat..kova meno..kallio..
baarit..kawerit..juopuminen.. eii kerrkiii.. hoitoon siismä töissä...koko viikonlopun!! Hei joko voi onnitella!! Onnea kuitenkin ja halit...:o))
En nyt oliskaan jaksanut Sua hoitaa..Olis pitänyt pehmusta huonekkin..niin hypit seinille.. quistis kirjoitti:
mä töissä...koko viikonlopun!! Hei joko voi onnitella!! Onnea kuitenkin ja halit...:o))
En nyt oliskaan jaksanut Sua hoitaa..Olis pitänyt pehmusta huonekkin..niin hypit seinille....on wiralliset synttärit.. menen asioiden edelle vain sen takii kun tahtoo pitää bileet.. sunnuntai on huono päivä bilettämiseen..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..on wiralliset synttärit.. menen asioiden edelle vain sen takii kun tahtoo pitää bileet.. sunnuntai on huono päivä bilettämiseen..
Juhli kunnolla ja pidä hauskaa...Mä juhlin sit kun saan asiani järjestykseen:o))
soo...sooo.... ei kahvia sulle.....:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637001Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414935- 792772
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412079- 181958
- 301687
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121572Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151429- 241294
- 151286