Lisää haukkuja ja mollaamista:o)) Hyvin nukutun yön jälkeen(ihanaa unta näin:o).....)tulin siihen johtopäätökseen et kyllä toi mollatuksi tuleminen sitten virkistää:o) Yksi toive vain olisi...Voisitteko kirjoittaa omaperäisemmin ja hauskemmin:o)))))
Ikuisesti Teidän Quistis,,,,,,
Quu pirteänä toivoo
53
1512
Vastaukset
- myös sinuun
ei mitään uutta
päivää sulle. Mä meen kohta nukkumaan kun vasta tulin duunista mutta toivottavasti sun päivä lähtee hyvin käyntiin. En mä nyt väsyneenä jaksa mitään omaperäistä keksii.
- quistis
se tuli selväksi eilen...Mitä uutta:o))
- quistis
tuputuu kirjoitti:
päivää sulle. Mä meen kohta nukkumaan kun vasta tulin duunista mutta toivottavasti sun päivä lähtee hyvin käyntiin. En mä nyt väsyneenä jaksa mitään omaperäistä keksii.
Sinulle tuputuu:o)))
- jos olisin eniro
quistis kirjoitti:
se tuli selväksi eilen...Mitä uutta:o))
ottaisin teihin yhteyttä ja pyytäisin seriffiksi kun muutamat tosiaan viihtyvät täällä päivystämässä aamusta iltaan eikö olisi hienoa jos saisitte sellaisen tähden vielä tuon rekatun nikin perään ja teidät huomaisi vielä paremmin kummatkin hyötyisi mutta kun en kestä teitä nyt lukea enempää menen pois ja voitte miettiä tuota päivän keskenänne
- Doe-01
jos olisin eniro kirjoitti:
ottaisin teihin yhteyttä ja pyytäisin seriffiksi kun muutamat tosiaan viihtyvät täällä päivystämässä aamusta iltaan eikö olisi hienoa jos saisitte sellaisen tähden vielä tuon rekatun nikin perään ja teidät huomaisi vielä paremmin kummatkin hyötyisi mutta kun en kestä teitä nyt lukea enempää menen pois ja voitte miettiä tuota päivän keskenänne
Jokainen vakkari olisi vuoroviikoin sefuna.Mutta tuskin M-of-M pitäisi siitä:)
- leidi
En oo kärryillä mitä mollaamista tarkotat, mut niistä ei kannata välittää. Toivotaan että tää päivä olis ihana ja leppoisa ja kaunis ja hauska ja.. Nyt loppu mun päästä adjektiivit !! :(
Q......8)))))) ei nyt irtoo omaperäisyyttä...hmm tuskin koskaan on irronnutkaa...koska Räkä on vallannut aivoni.....:)))))))
- rahtari1
vai on sua joku mollannu,kerro mulle nimi vaan niin korjaan asian ja haleja sulle
- Carmencita
ja mollaa lisää ja vieläkerran mollaa ja voisin välillä vongatakkin. ;-))
- varatartsan
No johan on viriiliä jengiä liikkeellä! Eipäs tässä itsellänikään ole valittamista aamusta. Nyt täytyy lähteä kauppaan ja sitten kissan kanssa luontopolulle kävelylle. Tänään ei mennä puihin :o|
- Doe-01
ja pirteätä lauantaiaamua:)
- myös
>Yksi toive vain olisi...Voisitteko kirjoittaa omaperäisemmin ja hauskemmin:o)))))<
Ei niitä jatkuvia "halii nyt kovin, aikusen oikeesti ja vonkaamiset" huuhaalle.- oih voih
itsesääli mokasin itseni hih hyvää huomenta yötä hih minä minä minä minä minä tein sitä ja tätä tai kohta teen siis jos ei ole mitään kunnon huuhaata niin ei tarvitse väkisin kirjoittaa ja kirjoittaa sitten kun on hauskaa sanottavaa jotain uutta kiitos niinkuin avaajakin painotti
- toista
naista kohtaan ei laannu eikä lakkaa. Jos kokee paikkansa vallatuksi on katkeruus lähes ikuista.
Noloa on myöskin se että kätkeytyy nimettömyyden verhoon, eikä uskalla kertoa suoraan mikä mättää.
Jatkuva toisen tökkiminen on varmasti rasittavaa muidenkin sivullisten mielestä. - rahtari1
oih voih kirjoitti:
itsesääli mokasin itseni hih hyvää huomenta yötä hih minä minä minä minä minä tein sitä ja tätä tai kohta teen siis jos ei ole mitään kunnon huuhaata niin ei tarvitse väkisin kirjoittaa ja kirjoittaa sitten kun on hauskaa sanottavaa jotain uutta kiitos niinkuin avaajakin painotti
vähän,sähän alat tarttee jo hoitoa
- itsellesi
oih voih kirjoitti:
vain hallaa ja karkotat muutkin kirjottajat täältä, vai sekö on sinun tarkoituksesi?
- kaikkia nimettömiä
rahtari1 kirjoitti:
vähän,sähän alat tarttee jo hoitoa
totuus on karua ja jos teitä ei vähän töki niin teillä jää levy päälle kuukausiksi pyörimään joten ei olisi hoito teillekkään pahitteeksi tarkoitan teille ihan teidän omaa parastanne
- rahtari1
itsellesi kirjoitti:
vain hallaa ja karkotat muutkin kirjottajat täältä, vai sekö on sinun tarkoituksesi?
sä vaan mua tarkottanu
- sinua
rahtari1 kirjoitti:
sä vaan mua tarkottanu
vaan tuota katkeroitunutta ihmistä, joka ei osaa lopettaa nälvimistä.
- rahtari1
kaikkia nimettömiä kirjoitti:
totuus on karua ja jos teitä ei vähän töki niin teillä jää levy päälle kuukausiksi pyörimään joten ei olisi hoito teillekkään pahitteeksi tarkoitan teille ihan teidän omaa parastanne
sieltä jo päivän paras kommentti
- karkoittaneet noilla
itsellesi kirjoitti:
jutuillanne kaikki hauskat kirjoittajat täältä ettekö huomaa että meitä on useita nimettömiä napauttelemassa teitä mutta jatkakaa kaikessa rauhassa mihin jäitte
- Doe-01
oih voih kirjoitti:
mitään tulisi,jos kaikki vain oottelisivat toisten kirjoittamia juttuja.Omaakin aloitekykyä täytyy olla.
Kuten entinen Kuopion toripoliisi sanoi:"Mittee työ siinä seisotta?Jos kaikki seisoisivat noen,miten muut piäsis kulukemaa"? - rahtari1
sinua kirjoitti:
vaan tuota katkeroitunutta ihmistä, joka ei osaa lopettaa nälvimistä.
meinasin jo alkaa ettiä sun osotetta ja tulla vähän piipahtamaan
- rahtari1
Doe-01 kirjoitti:
mitään tulisi,jos kaikki vain oottelisivat toisten kirjoittamia juttuja.Omaakin aloitekykyä täytyy olla.
Kuten entinen Kuopion toripoliisi sanoi:"Mittee työ siinä seisotta?Jos kaikki seisoisivat noen,miten muut piäsis kulukemaa"?doe,olet aivan oikeassa
- tietysti määrittelet
karkoittaneet noilla kirjoitti:
jutuillanne kaikki hauskat kirjoittajat täältä ettekö huomaa että meitä on useita nimettömiä napauttelemassa teitä mutta jatkakaa kaikessa rauhassa mihin jäitte
itseäsi "hauskaksi" kirjoittajaksi?? Tuo repostelusi ei kovin hauskalta varmastikaan tunnu eikä myöskään tuo takaisin kaipailemiasi kirjoittajia, päinvastoin.
Olen varma, että nimettömiä haukkujia ei ole kovinkaan monta. Lisäksi saat itsellesikin varmasti pahan mielen jatkuvasta mollaamisesta, ja jos huonosti käy siitä tulee sinulle elämän asenne, jos ei ole jo tullut. - kahveet ja
rahtari1 kirjoitti:
meinasin jo alkaa ettiä sun osotetta ja tulla vähän piipahtamaan
pullat kyllä tarjotaan.
- järkeä
Doe-01 kirjoitti:
Kuten entinen Kuopion toripoliisi sanoi:"Mittee työ siinä seisotta?Jos kaikki seisoisivat noen,miten muut piäsis kulukemaa"?kirjoittaa sitten jos ja kun on jotain hauskaa sanottavaa eikä väkisin väännä samoilla lauseilla keskustelua käyntiin ennen oli jotain miettikää ketä kaikkia hauskoja jutun vääntäjiä täältä on häipynyt tämänkin vuoden aikana eikä nikkiänsä vaihtaneet ja häivyn nyt itsekin kun tämän viimeisen viestin laitan
- Doe-01
rahtari1 kirjoitti:
doe,olet aivan oikeassa
juttujen mollaajat saisivat sitten itse olla esimerkkinä hauskoista huuhaajutuista,eikä olla suu auki odottamassa,mitä taivaalta tipahtaa.
- rahtari1
kahveet ja kirjoitti:
pullat kyllä tarjotaan.
tuon pitkon ite ku mä en laske niitä paloja vaan montako pitkoo meni
- quistis
et toisen ihmisen sietäminen ja hyväksyminen huuhaalla on vähentynyt huomattavasti:o( Si lienee syy et moni kirjoittajista katoo palstalta kokonaan. Ja näin mua on valistettu,,ennen ei mollattu ihmisiä kirjoitusten tai muunkaan vuoksi...Pidettiin hauskaa ja annettiin kaikkien kukkien kukkia rauhassa:o)) Mä annan Sinulle tilaa...Anna sä mun hengittää vapaasti...
- eräs vaan
todella aikoinaan täällä oli kiva meininki ja ketään ei haukuttu niikuin nyt tuntuu olevan ja siksi en jaksa täällä paljoo olla enää omalla nikillä vaikka olen itse saannut olla aika rauhassa aina;=)
- muistan
eräs vaan kirjoitti:
todella aikoinaan täällä oli kiva meininki ja ketään ei haukuttu niikuin nyt tuntuu olevan ja siksi en jaksa täällä paljoo olla enää omalla nikillä vaikka olen itse saannut olla aika rauhassa aina;=)
itse en ketään hauku vaan puhun asioista niitten oikeilla nimillä olen kohtalotoverisi ja mielestäni huuhaa on mennyttä mitä tässä olen pitemmän aikaa seurannut harmi
- eräs vaan
muistan kirjoitti:
itse en ketään hauku vaan puhun asioista niitten oikeilla nimillä olen kohtalotoverisi ja mielestäni huuhaa on mennyttä mitä tässä olen pitemmän aikaa seurannut harmi
olet oikeassa aikoinaan täällä oli jutut erilaisia ja se että ketään ei haukuttu oli mukavaa.No itse olen pitänyt sen linjan et en morkkaa toisia vaikka munkin jutut taisi olla iaka pimeitä,mut niitähän ne pitäs huuhaalla ollakin:=)
- minullakin
eräs vaan kirjoitti:
olet oikeassa aikoinaan täällä oli jutut erilaisia ja se että ketään ei haukuttu oli mukavaa.No itse olen pitänyt sen linjan et en morkkaa toisia vaikka munkin jutut taisi olla iaka pimeitä,mut niitähän ne pitäs huuhaalla ollakin:=)
ja eiköhän me kaikki oltu ihan höpöjä kaikki kiva loppuu aikanaan mutta keksitään me jotain muuta kivaa eihän tämä nyt maailman loppu ole että toivotan elämällesi kaikkea mukavaa ja nähdään vaikka seuraavassa elämässä
- quistis
eräs vaan kirjoitti:
Mut tää mollaaminen on ihan asiatonta ja henkilöityy minuun:o/ Jos mun jutut tai mun persoona ei miellytä...Voi olla lukematta:o))
- eräs vaan
minullakin kirjoitti:
ja eiköhän me kaikki oltu ihan höpöjä kaikki kiva loppuu aikanaan mutta keksitään me jotain muuta kivaa eihän tämä nyt maailman loppu ole että toivotan elämällesi kaikkea mukavaa ja nähdään vaikka seuraavassa elämässä
se aikaa ja kaikki siellä oleva porukka oli aika pimeetä sakkia ja jutut meni aikalailla överiksi,mut sitähän se huuhaa pitää olla:=)Mut kaikee hyvää sinulle ja kai sitä tavataan taas jossain sekoilemassa:=))
- eräs vaan
quistis kirjoitti:
Mut tää mollaaminen on ihan asiatonta ja henkilöityy minuun:o/ Jos mun jutut tai mun persoona ei miellytä...Voi olla lukematta:o))
pitääkin sanoo,mut kun huuhaa on mennyt siihen et täällä kiusataan porukkaa ihan turhaan ja varsinkin sinuu ja se ei ole kivaa olenkaan.Se onkin syy et en täällä enää paljoo viihdy syy siis nää vinoilijat:=(
- henkilöidy
quistis kirjoitti:
ainoastaan sinuun sinä vaan luulet niin ja luukutat sitä tuolla avauksissasi ja muualla anna olla siitä ne loppuu kun et vastaa mutta en sekaannu enempää tähän soppaan
- quistis
eräs vaan kirjoitti:
pitääkin sanoo,mut kun huuhaa on mennyt siihen et täällä kiusataan porukkaa ihan turhaan ja varsinkin sinuu ja se ei ole kivaa olenkaan.Se onkin syy et en täällä enää paljoo viihdy syy siis nää vinoilijat:=(
En haluaisi edesauttaa kenenkään poistumista huuhaalta!! Päinvastoin!!! Ja kiitos sanoistasi:o))
- quistis
henkilöidy kirjoitti:
ainoastaan sinuun sinä vaan luulet niin ja luukutat sitä tuolla avauksissasi ja muualla anna olla siitä ne loppuu kun et vastaa mutta en sekaannu enempää tähän soppaan
kai täällä muita quistiksia ole,,Ja pitääks mun olla aina vaan se joka kääntää poskensa?? Ei saa olla liian kiltti...Eihän?? En itke..naurattaa ja ihämilläni olen vai:o)
- eron edessä
quistis kirjoitti:
kerää voimia tulevaan koska avioero ja se omaisuuden jako sun muut on rankkoja kokemuksia kyllä se sitten helpottaa ajan kanssa
- eräs vaan
quistis kirjoitti:
En haluaisi edesauttaa kenenkään poistumista huuhaalta!! Päinvastoin!!! Ja kiitos sanoistasi:o))
syy olekaan sinussa et en enää viihdy siellä vaan niistä vinoilijoista en jaksa katselle tollaisia ihmisiä oikeassakaan elämässä;=)
- quistis
eron edessä kirjoitti:
kerää voimia tulevaan koska avioero ja se omaisuuden jako sun muut on rankkoja kokemuksia kyllä se sitten helpottaa ajan kanssa
Mä en jaksa taistella...onneksi syksy on ihanaa aikaa..antaa itsessään energiaa.Niin ja kannustavat ihmiset ympärillä:o))
- quistis
eräs vaan kirjoitti:
syy olekaan sinussa et en enää viihdy siellä vaan niistä vinoilijoista en jaksa katselle tollaisia ihmisiä oikeassakaan elämässä;=)
ikäviä ihmisiä jaksaa...;o)))
- jättäminen on
quistis kirjoitti:
kai täällä muita quistiksia ole,,Ja pitääks mun olla aina vaan se joka kääntää poskensa?? Ei saa olla liian kiltti...Eihän?? En itke..naurattaa ja ihämilläni olen vai:o)
ainoa keino lopettaa usko minua minä tiedän tämä on huuhaa ja turhaa täällä alkaa ottamaan liian tosissaan mitään ja puolustaa jotain anna olla niin se loppuu tämä on virtuaalimaailma ja täällä ei tunneta lausetta posken kääntäminen eli kun vaikenee jollekkin niin se keskustelu loppuu siihen
- quistis
jättäminen on kirjoitti:
ainoa keino lopettaa usko minua minä tiedän tämä on huuhaa ja turhaa täällä alkaa ottamaan liian tosissaan mitään ja puolustaa jotain anna olla niin se loppuu tämä on virtuaalimaailma ja täällä ei tunneta lausetta posken kääntäminen eli kun vaikenee jollekkin niin se keskustelu loppuu siihen
niin sääli välillä...Nyt lopetan tähän ja Heipsan:o))
- muista neuvo
quistis kirjoitti:
niin sääli välillä...Nyt lopetan tähän ja Heipsan:o))
vaikeneminen toimii huuhaalla on toiminut aina
- eräs vaan
quistis kirjoitti:
ikäviä ihmisiä jaksaa...;o)))
ainakaan;=)))Mut unesi kertoo sinulle miksi en jaksa kuunella niitä juttuja;=)
- pikaista
eräs vaan kirjoitti:
paranemista
- QQQQQQQQQQQQQ
eräs vaan kirjoitti:
Heh...niin varmasti;o)))))))))
- eräs vaan
QQQQQQQQQQQQQ kirjoitti:
Heh...niin varmasti;o)))))))))
voivat olla enne johonkin;=)
- amaryllie
en sitten millään jaksais nyt mollata...
onko ihan pakko mukamas!
mä voisin tehdä ensin mollauspaitulin, kun meillä ei ole sellaista vielä....mitäs sanot?
jos mollaa toista niin pitääkö se tapahtua sillain mollissa, ääni mollissa?...
Mä olen taas kai ihan hakoteillä......
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639