lupasin olla kuukauden juomatta ja viel en oo handelin ovee koskenu enkä bissee ottanu,ai ku tää maailma näyttää loppujen lopuksi paljon paremmalta selvinpäin nyt iokein itsekkin huomaan eron eikä näy kaikki kahtena,paitsi noi sateet vois kyllä välillä hellittää
huomenta huuhaa
25
483
Vastaukset
todennäköisesti tiedossa on vedenpaisumus.... olen alkanutkin suunnittelemaan uutta arkkia... kimpsut ja kampsut jo kasassa.... tosin arkkia en viel ole aloittanut edes tekemään....:)))))
- rahtari1
no mä voin tulla sun kassa nikkaroimaan sen
rahtari1 kirjoitti:
no mä voin tulla sun kassa nikkaroimaan sen
nikkaroida ja mä annan sit sellaisia hyviä neuvoja....*todennäköisesti paatti uppoaa...*:)))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
nikkaroida ja mä annan sit sellaisia hyviä neuvoja....*todennäköisesti paatti uppoaa...*:)))))
en olisi niinkään varma mut en tietysti mee takuuseen ku en oo viel ensimmäistä edes tehny,mut tehään sulle nyt semmonen harjotus versio
rahtari1 kirjoitti:
en olisi niinkään varma mut en tietysti mee takuuseen ku en oo viel ensimmäistä edes tehny,mut tehään sulle nyt semmonen harjotus versio
milloin aletaan moista työstämään.....:)))) alkaa kohta oleen kiire.....:))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
milloin aletaan moista työstämään.....:)))) alkaa kohta oleen kiire.....:))))
huomenna ois varmaan semmonen päivä,mä tuon moottorisahan ja vähän hirttä mukanani
rahtari1 kirjoitti:
huomenna ois varmaan semmonen päivä,mä tuon moottorisahan ja vähän hirttä mukanani
sitten.......:))))) täytyykin tässä tarkasti miettiä millain siit tulis......:))) katsos että viihtyy si....
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sitten.......:))))) täytyykin tässä tarkasti miettiä millain siit tulis......:))) katsos että viihtyy si....
erityisesti ottaa huomioon se makuupuoli,kun mä luulen et sille kyl on käyttöä aikas paljon
rahtari1 kirjoitti:
erityisesti ottaa huomioon se makuupuoli,kun mä luulen et sille kyl on käyttöä aikas paljon
mulla oli ensin mieles kyllä että tää mun rakas aviopuolisoni on saatava mukaan.... heh... joka joskus kyllä ryttyilee.. toisaalta sen voi viskata yli laidan....:)))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mulla oli ensin mieles kyllä että tää mun rakas aviopuolisoni on saatava mukaan.... heh... joka joskus kyllä ryttyilee.. toisaalta sen voi viskata yli laidan....:)))))
kyllä hoidan sen yli laidan eihän mul oo muuten mitään käyttöä siellä
rahtari1 kirjoitti:
kyllä hoidan sen yli laidan eihän mul oo muuten mitään käyttöä siellä
tuleekohan mulle vieroitusoireita.... kääk....:)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
tuleekohan mulle vieroitusoireita.... kääk....:)))
nyt siitä jos pannaan yks yli laidan mä kyl hoidan sut niin ettei pääse tulee vierotusoireita,korkeintaan musta sä voit niitä saada
rahtari1 kirjoitti:
nyt siitä jos pannaan yks yli laidan mä kyl hoidan sut niin ettei pääse tulee vierotusoireita,korkeintaan musta sä voit niitä saada
ai susta vai.... hmm... Eiku nyt mie häviän.... Ulos nääs... et ikinä usko....arska vilahti....:))))))heips......;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ai susta vai.... hmm... Eiku nyt mie häviän.... Ulos nääs... et ikinä usko....arska vilahti....:))))))heips......;))
tännekkin se arska ja heips
- leidi
Eikö vaan olekin kiva herätä ilman rapulaa,pirteänä huuhaata tsiikailemaan.. :) Antaa sataa vaan !!
- rahtari1
leidi,joo näyttää tää maailma ihan erinäköselt eikä toi pajavasarakaan nyt hakkaa päähän yhtään
- leidi
rahtari1 kirjoitti:
leidi,joo näyttää tää maailma ihan erinäköselt eikä toi pajavasarakaan nyt hakkaa päähän yhtään
mäkin oon luopunu niistä vasarahommista.. :) Kun aina pää ja peukalo oli kipeinä :) (En nyt kuitenkaan ihan kokonaan..)
- rahtari1
leidi kirjoitti:
mäkin oon luopunu niistä vasarahommista.. :) Kun aina pää ja peukalo oli kipeinä :) (En nyt kuitenkaan ihan kokonaan..)
mul on samat mieles et ei nyt sentään kokonaan muute alkaa viel tulee noit vierotusoireita
- leidi
rahtari1 kirjoitti:
mul on samat mieles et ei nyt sentään kokonaan muute alkaa viel tulee noit vierotusoireita
vieroitusoireita oli jo kesäloman jälkeen tarpeeksi..huhhuh..eihän sellaista kukaan kärsi.. :))))
- rahtari1
leidi kirjoitti:
vieroitusoireita oli jo kesäloman jälkeen tarpeeksi..huhhuh..eihän sellaista kukaan kärsi.. :))))
jos mulla alkaa semmosii ilmetä niin ilmottaudun vapaaehtosesti pitkäniemeen vähä huilaamaan
..vai juomatta oot luvannu olla? tänään kyllä mulla ilo irtoo bissestä ja monesta sellasesta.. oon odottanut tätä päivää kuin kuuta nousevaa nyt kolme viikkoo.. iso lössi, kallio, halpa kalja.. ja tyttöi..
- rahtari1
ota mut mukaan jos naaraitakin on
- rahtari1
rahtari1 kirjoitti:
ota mut mukaan jos naaraitakin on
mähän pervokki voisin hoitaa ton kuvauspulen susta niin saadaa huuhaahan oikee värikuvat susta
rahtari1 kirjoitti:
mähän pervokki voisin hoitaa ton kuvauspulen susta niin saadaa huuhaahan oikee värikuvat susta
..kielletty.. en anna itsestäni huuhaalle yhtään kuvaa.. on ajateltava huuhaa mainetta ja mainetta mikä mulla on reaalimaailmassa..
- Anneli
Kippis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861629Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141044Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.96960Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79922Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51734Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141709- 81680
- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48661Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51651