Yasmin ja NIUKKA tyhjennysvuoto

Syön Yasmineita ja vuoto on ihan sairaan niukkaa. Onko muilla Yasmineilla näin?
81892
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

ihan normaalit kyllä,,kai se on yksilöllöistä sekin?ootko kauan syöny? jos ne joka kk on samallaiset ni ei kai siinä sit mitää.

Äänestä

Vähän sama homma Yasminien kanssa mullakin... Mutta en pidä sitä pahana, sillä ennen pillereitä 7 päivän kuukautiset ja nyt tyhjennysvuotoa tulee 3-4 pvää. Muutenkin helpottaneet elämää, en luopuisi.

Äänestä

mä oon syönyt useamman kuukauden ja nyt vasta on tullut mahakipua ja vaikka syön yasmineita nyt niin tätä vuotoo on ollut 5 päivää..eikä loppua näytä tulevan...onko muilla tätä ongelmaa että pyörytys kohtauksia on tullut??

Äänestä
  • Mullakin on yasmineiden kanssa yhtä pitkä vuoto kuin aiemminkin. Ajattelin että se lyhenisi pillereiden myötä mutta ei näköjään.

    Äänestä

  • Mulla tuli yhtäkkiä kahden viikon vuoto yasmineilla.Ihmettelen syvästi asiaa.

    Äänestä

  • Aloitin Yasminet viime syksynä ja nyt on alkanut ilmetä välivuotoja. Otan pillerit kellontarkkaan jokapäivä,eli aamullan klo 7 kun herään. Menkat saattavt alkaa noin 5pv ennen kuin laatta on loppu, ja vuoto on erittäin niukkaa,mutta tummaa. Lisäksi minua aina välillä huimaa.En tiedä johtuisiko pillereistä vai liittyvätkö oireet johonkin muuhun. Mutta ajattelin kertoa niistä lääkärilleni nyt "vuosihuollon" yhetydessä.

    Äänestä

  • Minulla kirjoitti:

    Aloitin Yasminet viime syksynä ja nyt on alkanut ilmetä välivuotoja. Otan pillerit kellontarkkaan jokapäivä,eli aamullan klo 7 kun herään. Menkat saattavt alkaa noin 5pv ennen kuin laatta on loppu, ja vuoto on erittäin niukkaa,mutta tummaa. Lisäksi minua aina välillä huimaa.En tiedä johtuisiko pillereistä vai liittyvätkö oireet johonkin muuhun. Mutta ajattelin kertoa niistä lääkärilleni nyt "vuosihuollon" yhetydessä.

    moi... tota niin on mulla koko aika menkat menossa...nyt on maksaarvot koholla...

    Äänestä

kyllä, Yasminia syön ja vuoto on muuttunut niukaksi pillereiden aloituksen jälkeen. En kuitenkaan koe sitä huonona asiana, päinvastoin :) minkäänlaisia sivuoireita en pillereiden käytöstä ole saanut ja olen erittäin tyytyväinen niihin. Merkkiä en vaihtaisi :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Käyttäjä kirjoitti:

Syön Yasmineita ja vuoto on ihan sairaan niukkaa. Onko muilla Yasmineilla näin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu