Sukkahousut

Lyhyt ja tikkujalka

Mistä te hyvät ihmiset löydätte kauniita sukkahousuja? Täälläpäin (jyväskylässä) pienin koko lähes kaikissa naistenliikkeissä on S tai 36-40. Kokoa 34 ja xs tulee vain harvoin eikä läheskään kaikista malleista. Lasten osastolta suurimman osan sukkahousuistani olen ostanut, mutta valikoima onkin sitten varsin vaaleanpunainen.

Valittanut olen joka liikkeessä, mutta eipä myyjätkään oikein vaatevalmistajien valikoimiin voi vaikuttaa.

6

2255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Livia

      Laadukkaat sukkahousut joissa on paljon lycraa, istuvat ja pysyvät jalassa yleensä todella hyvin verrattuna halpoihin, "eurolla 10 paria", sukkiksiin verrattuna. Halvat on yleensä tehty 100% polyamidista ja niillä on taipumus valua.
      Oletko kokeillut esim. Norlynin Silky 3D-sukkahousuja vaikkapa 36-40 koossa? Uskoisin, että tuo koko sopisi sinullekin vaikka hiukan pienempi oletkin. Itse olen käyttänyt juuri noita ja ne ovat uskomattoman hyvät jalassa.

      • Lyhyt ja tikkujalka

        Onko noita sukkahousuja nimenomaan paksuina? Entäs kuviollisina? Mistä niitä saa?


      • Livia
        Lyhyt ja tikkujalka kirjoitti:

        Onko noita sukkahousuja nimenomaan paksuina? Entäs kuviollisina? Mistä niitä saa?

        Norlynia myyvät varmaan kaikki suurehkot tavaratalot. En ole varma, onko Silky 3D:tä tullut kuviollisina mutta ennen ei ainakaan ollut. Paksuus taitaa olla 20den, enkä usko että niitä sen paksumpina löytyy. Norlynin Opaque Shine on myös hyvin istuva 40den sukkahousu. Siinäkin on paljon lycraa, joten joustaa ja pysyy hyvin jalassa.Värivalikoimaa löytynee se tavallinen mutta kuviollisista en tiedä.


      • Nina
        Livia kirjoitti:

        Norlynia myyvät varmaan kaikki suurehkot tavaratalot. En ole varma, onko Silky 3D:tä tullut kuviollisina mutta ennen ei ainakaan ollut. Paksuus taitaa olla 20den, enkä usko että niitä sen paksumpina löytyy. Norlynin Opaque Shine on myös hyvin istuva 40den sukkahousu. Siinäkin on paljon lycraa, joten joustaa ja pysyy hyvin jalassa.Värivalikoimaa löytynee se tavallinen mutta kuviollisista en tiedä.

        Mun tietääkseni Silky 3D:tä ei löydy kuviollisena, ellei nyt just ole tullut myyntiin. Mutta sama juttu, ne on ihan ykköset. Olen todennut kuten Livia, että ne on älyttömän mukavat jalassa, ne on tosi joustavat. Sekin vielä, että ne on hyvän näköisetkin, niissä on tyylikäs himmeähkö kiilto. Kokeile ihmeessä!!


    • Sannuli

      Kyllä mä ainakin olen ihan Jyväskylän Lindexiltä ostanut sellaiset paksut mustat sukkahousut, jotka ovat kokoisesi. En muista oliko niissä koko merkintä xs vai 34. Tosin se taisi olla viime talvena, en tiiä sitten mikä tilanne nykyään.

    • Angiina

      ... sukkahousut lyhyelle ja hoikalle löytyvät Wolfordin mallistosta kokoa XS (esim. Satin Touch -merkki on hyvä). Tosin Wolfordin sukkahousut ovat kalliit, mutta myös kestävät kauan. Itse olen 153 cm pitkä ja painan noin 46 kg. Sitä en sitten tiedä, minkälainen heidän "nuorisomallistonsa" on, sillä itse olen jo pahasti keski-ikäinen. Wolfordia myyvät ainakin Stockmannin ja Sokoksen tavaratalot. Helsingissä Aleksanterinkadulla on ainakin ollut Wolfordin erikoisliikekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe