Leivoin päivällä pullaa. Avomieheni oli treeneissä. Illalla lähdin Tampereen teatterikesään ja sanoin avomiehelle, että olen "tappiin asti". Hän ei lähtenyt, koska halusi jäädä katsomaan pituushypyn finaalia. No, en sitten jaksanutkaan viihtyä yössä ja päätin yllättää avokkini ja tulla kotiin aikasin.
Niin eikö jumalauta täällä ollut avomiehni kainalossa vaalea pikkuhuora! Leipomani pulla oli näköjään maistunut.
Toivotin molemmeat helvettiin ja nyt ihmettelen täällä, että tätäkö se elämä on.
Huoralle pullaa!
6
2943
Vastaukset
- henki pois!
Mä olisin siinä kohtaa avannu sen blondin huoran keittiöveitsellä, kaivanu pullat sisuksista ja syöttäny äijälle!
- Pullantuoksu
Just näin joo, miestä puhutellaan edelleen "aviomieheni", mutta tämä nainen on heti pikkuhuora, (joka jonkun mielestä pitäisi vielä tappaa). No, onhan se tietty niin että pikkuhuora luikerteli postiluukusta sisään vaikka rakas Aviomies kuinka huuteli ettei saa tulla, ja söi vielä väkisin ne pullat ennen kun torppasi miehen kainaloon vastusteluista huolimatta. Kunhan se huora on saatu sieltä teilattua, voi taas palata leipomaan rakkaalle Aviomiehelle uutta pullaa, että toipuu raukka järkytyksestään.
Hei oikeasti, herätkää ja tajutkaa että se mies sen naisen sinne teidän kotiinne kutsui ja niitä sinun leipomiasi pullia tarjoili. Ihan itse, omasta halustaan. Ymmärtäkää se. Ja pakatkaa kapsäkit. Niin minä tein, enkä jäänyt kohkaamaan pikkuhuorien pahuutta. Ei minua jonkun ventovieraan naisen tekemiset kiinnosta, miehen tekemiset mulle kuuluu.- karkoski
Tässä on hyvin samanlainen näkemys asiaan kuin minullakin. Minua on joskus petetty ja olen itsekin pettänyt. Mutta aina se on mielestäni KAHDEN ihmisen välinen asia. Siis sen pariskunnan. Se kolmas on ulkopuolinen, joka nyt vaan sattui olemaan siinä. Jos asia on niin että pettää, niin pettää. Ellei se olis ollu se, niin sitten se olisi ollut joku toinen.
- ja äijältä
karkoski kirjoitti:
Tässä on hyvin samanlainen näkemys asiaan kuin minullakin. Minua on joskus petetty ja olen itsekin pettänyt. Mutta aina se on mielestäni KAHDEN ihmisen välinen asia. Siis sen pariskunnan. Se kolmas on ulkopuolinen, joka nyt vaan sattui olemaan siinä. Jos asia on niin että pettää, niin pettää. Ellei se olis ollu se, niin sitten se olisi ollut joku toinen.
henki pois! Ensin lahdataan huora, sitten äijä, avataan keittiöveitsellä ja tungetaan pullat perseeseen! Se on pettäjien ja huorien kohtalo!
- täällä
ja äijältä kirjoitti:
henki pois! Ensin lahdataan huora, sitten äijä, avataan keittiöveitsellä ja tungetaan pullat perseeseen! Se on pettäjien ja huorien kohtalo!
kerrassaan tervettä porukkaa. Hyi helvetti.
- kiukuttaa puolestasi
Yritä kestää.
Elämä jatkuu.
Tuollainen sika mieheksi ei ansaitse pulliasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713