Oikea punk pättyi kun Sid Vicious kuoli!!!!!
Sid Vicious
19
2695
Vastaukset
- kuollut?
Mutta Elvis elää!
- ioewfkodf
ymmärrä miksi joidenkin täytyy arvostella ja haukkua kuolleita,luuletteko itse olevanne joitain täydellisiä tässä maailmassa, antakaa NYT JUMALAUTA KUOLLEIDEN OLLA RAUHASSA!!!!!PISTE
- Fat-Mike
Oli kai se Sid punk ikoni mut yks pelle mun mielestä. Valittiin bändiin koska näytti punkilta ja stylistit sun muut teki sille sen imagon. Tai no mitä mä oon sanomaan ku olin pilke iskän silmäkulmassa vielä sillon.
- hansla62
Oikea Pelle on Pelle Miljoona.
Se jo näkyy nimestä että se on aito Pelle.
- Pretty.Vacant
Sid Vicious oli tyhmä jätkä.
Nancy ei kyllä parantanut asiaa... - pnukrkoc
sid oli vain säälittävä luuseri jolla ei ollut sen enenpää tekemistä rokin kuin punkinkaan kanssa. Punk-rock syntyi ennen ja ilman sidiä ja eli ja elää sidin jälkeenkin. Vai tarkoittaako punk täydellistä soittotaidottomuutta? Ei mun mielestä. Kuunnelkaapa vaikka TB Widown pompottelua. Nyt kun "basisteista" puhuttiin. SID VICIOUS OLI TODELLINEN LUUSERI!!!!!!!
- razzzzlina
onneton poika jota haukutte turhaan... ette tiedä ihmisestä mitään muuta kuin julkisen kuvan mikä hänestä on annettu. antakaa nyt kuolleiden olla rauhassa.
- Millwall Boy
razzzzlina kirjoitti:
onneton poika jota haukutte turhaan... ette tiedä ihmisestä mitään muuta kuin julkisen kuvan mikä hänestä on annettu. antakaa nyt kuolleiden olla rauhassa.
Mä oon kanssa samaa mieltä.Annetaan Sidin olla rauhassa.
Ei ollut pojan lähtökohdatkaan mitkään äärimmäisen hyvät tähän maailmaan. - jepjep
kannattais ehkä miettii ite millainen on, eikä mennä tuomitsemaan tosia, ei sitä tiedä millainen sustakin tulee sit myöhemmin
- london 77
Sid oli jenkki"punkin" uhri.Diggaili New York Dollsia ja muita huumeidenkäyttäjiä.Jenkki"punkit"han ei ole muuta koskaan saaneetkaan aikaan ,kuin hillittömän huumevyöryn Lontooseen.Nancy tuli Thundersin ja kumppaneiden vanavedessä ja teki Sidistä lopun.
- tahansa
sid ja koko sex pistols oli jenkkiläisen tuottajan keksintö. tää malcom mclaren vai mikäs sen nimi nyt oli, missas omat tilaisuutensa punkin syntyhetkillä jenkkilässä ja lähti sitte britteihin ja kasas sex pistols-nimisen poikabändin josta stylistien avustuksella tehtiin "hurja ja vaaralinen". ei mitään tekemistä punkin synnyn kans ja ei mun mielestä sen pois menokaan voi sillon punkkia tappaa.
mun mielestä punk sellasena ku se nykyänki tunnetaan synty NYC:ssä vuonna -77 ja se bändi miestä se todenteolla sillon lähti on ramones. piste. - Millwall Boy
tahansa kirjoitti:
sid ja koko sex pistols oli jenkkiläisen tuottajan keksintö. tää malcom mclaren vai mikäs sen nimi nyt oli, missas omat tilaisuutensa punkin syntyhetkillä jenkkilässä ja lähti sitte britteihin ja kasas sex pistols-nimisen poikabändin josta stylistien avustuksella tehtiin "hurja ja vaaralinen". ei mitään tekemistä punkin synnyn kans ja ei mun mielestä sen pois menokaan voi sillon punkkia tappaa.
mun mielestä punk sellasena ku se nykyänki tunnetaan synty NYC:ssä vuonna -77 ja se bändi miestä se todenteolla sillon lähti on ramones. piste.Suosittelisin,että tutustut Pistols-dokkariin The filth and the fury.Sen verran paljon tietämyksessäsi on aukkoja.
Myös John Lydonin kirja voisi olla paikallaan sulle. - kalmari
tahansa kirjoitti:
mun mielestä punk sellasena ku se nykyänki tunnetaan synty NYC:ssä vuonna -77 ja se bändi miestä se todenteolla sillon lähti on ramones. piste.ensimmäinen punksingle julkaistiin Englannissa(Damned).
- well..
tahansa kirjoitti:
mun mielestä punk sellasena ku se nykyänki tunnetaan synty NYC:ssä vuonna -77 ja se bändi miestä se todenteolla sillon lähti on ramones. piste.olen täysin samaa mieltä tuon millwall boyn kanssa..ottaa tarkemmin selvää first...
- punky-funk
Päättyikö natsiaate, kun Hitler kuoli?
Loppuiko sosialismi, kun Marx kuoli?
Päätyikö rock, kun Hendrix kuoli?
VITUT
Yksittäiset ihmiset on vaan skidejä biittejä traditiossa.
Jos sun "oikea punk" kuoli samalla kuin Sid, se joutikin kuolla. - punk is not sid!!
Sid oli säälittävä, muitten ohjailtavissa oleva huoran kanssa seukkaava narkki. oma vikansa kun antoi nancyn pilata sen uran ja kaikki...!!! ROTTEN ON KUNINGAS...lukekaa ihimeessä elämänkerta..
- oikaisu
Oikea punk päättyi kun Joe Strummer kuoli.
- RottenPunk
jos haluat noin uskoa..mutta siitä sidin kuolemasta on jo monen monta vuotta ja olen mä ainakin kuullut ja nähnyt punk-bändejä senkin jälkeen..
mutta toi on sun mielipide..bassoa voi soittaa monella tapaa ja sid valitsi sen helpomman tavan. - she72
kuollu se vaan muuttu vampyyriks!no ei vitsi vitsinä eikä muuten oikee punk oo kuollu ja mitä se ees on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756