huomenet huuhaaväki

rahtari1

nyt on herätyksen aika,kaikki miehet nousee kaikiilla kolmella jalallaylös ja naiset mielellään spakaatiasennossa niin päiväkin alkaa kummasti luistaa ku vettä vaan.YLÖS NYT

28

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari1

tässä kanssa oltu jo 4 asti ylhällä en kyllä huomannut monella jalalla nousin 4aikaan mut ylhällä kuitenkin;=)

• rahtari1

lähetin sulle viestin tohon alemmaas jo käyhän lukasemassa

• tänäänkin

Huomenta vaan...vettä piisaa tällekkin päivälle.
      Ylhäällä ollaan taas.

• rahtari1

sitä pitääkin,vai että vettä piisaa,mut kai sun katto kestää

• aamua...:)

• rahtari1

samaa myös sulla

• lahtari
        rahtari1 kirjoitti:

samaa myös sulla

jokos on kissanhiekat rahdattu saiturista?

• rahtari1
        lahtari kirjoitti:

jokos on kissanhiekat rahdattu saiturista?

oo ja tänään kädet venyy,ku tulee kaks säkkiä.mä tiedän kuka sä oot.fiiiiiiiiiiiaaaaatttttt

• lahtari
        rahtari1 kirjoitti:

oo ja tänään kädet venyy,ku tulee kaks säkkiä.mä tiedän kuka sä oot.fiiiiiiiiiiiaaaaatttttt

missäs kuljetusliikkeessä sitä ajellaan? ettei vaan olis sindy&candy? transport itä-helsingistä

• rahtari1
        lahtari kirjoitti:

missäs kuljetusliikkeessä sitä ajellaan? ettei vaan olis sindy&candy? transport itä-helsingistä

sanoa,mut veturi on oma,mutta pankki omistaa sen toistaseks ja huolintaliikettä en täällä mainitse julkisesti

• lahtari
        rahtari1 kirjoitti:

sanoa,mut veturi on oma,mutta pankki omistaa sen toistaseks ja huolintaliikettä en täällä mainitse julkisesti

en ole ennen kuullutkaan suzuki merkkisestä veturista?

• rahtari1
        lahtari kirjoitti:

en ole ennen kuullutkaan suzuki merkkisestä veturista?

merkki on scania 182 v8

• miukuli22

Varmaankin pitää sanoa sulle tähän aikaan,
      olet näemmä noussut jo kukon laulun aikaan.
      Kyllä minäkin jo toista tuntia olen täällä pyörinyt, nyt vasta tulin tervehtii.

• rahtari1

sullekkin ja päivää sana meni nyt läpi tällä kertaa,jokos lähet kohta volvon urkuharmooneja säestämään

• miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

sullekkin ja päivää sana meni nyt läpi tällä kertaa,jokos lähet kohta volvon urkuharmooneja säestämään

pikkuvarpaan väliä kutkuttaa, niin pakko se on valloilleen päästää.
        Täällä paistelee arska ja pikkulinnut jodlaa ihan kun olis kevät, onneks noi kissat ei mourua, sit mä olisin jo ihan sekaisin vuodenajoista.

• rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

pikkuvarpaan väliä kutkuttaa, niin pakko se on valloilleen päästää.
        Täällä paistelee arska ja pikkulinnut jodlaa ihan kun olis kevät, onneks noi kissat ei mourua, sit mä olisin jo ihan sekaisin vuodenajoista.

tännekkin se arska ja voit tulla itekkin volvolla

• lahtari
        rahtari1 kirjoitti:

mitä sanoo säännöstö vaarallisten aineiden kuljetusyksikön perävaunun suhteen?

• miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

epätoivoisesti selittää sille arskalle, että säkin tarviit sitä ja että sen pitäisi vähän laajentaa tuota reviiriänsä, mutta se vaan mutisee jotain partaansa. Eiköhän se mua kohta usko, kun mä aikani puhun sitä pyörryksiin.
        Ai minäkö sinne? Se on kuule niin syntisen suuri kaupunki mulle että mä joko eksyn sinne, tai sit mut pakataan ensimmäiseen rahtikoneeseen ja lähetetään vinkuintiaan televisioksi.

• rahtari1
        lahtari kirjoitti:

mitä sanoo säännöstö vaarallisten aineiden kuljetusyksikön perävaunun suhteen?

kauppaan tuu meseen siet nyt heti

• rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

epätoivoisesti selittää sille arskalle, että säkin tarviit sitä ja että sen pitäisi vähän laajentaa tuota reviiriänsä, mutta se vaan mutisee jotain partaansa. Eiköhän se mua kohta usko, kun mä aikani puhun sitä pyörryksiin.
        Ai minäkö sinne? Se on kuule niin syntisen suuri kaupunki mulle että mä joko eksyn sinne, tai sit mut pakataan ensimmäiseen rahtikoneeseen ja lähetetään vinkuintiaan televisioksi.

moro nyt mut tuun tänään viel takasin heips

• Doe-01

Koetahan tehdä tolle SY:lle selväksi,että ponnari sopii miehillekin.Aattelin antaa tuon takatukan kasvaa hevarityyliin;))

• rahtari1

joo mulla on puleen selkään tukka ponnarilla ja huomenet vaan sullekkin,oon kohta lähös kauppaa mut palataan tänään viel asiaan

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

joo mulla on puleen selkään tukka ponnarilla ja huomenet vaan sullekkin,oon kohta lähös kauppaa mut palataan tänään viel asiaan

mut aukee noi marketit vasta kello 12.

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

mut aukee noi marketit vasta kello 12.

on jo ollu kaupat auki ysiltä,joo yritän sen sy saada tajuumaan toi ponnari juttu

• lahtari
        rahtari1 kirjoitti:

jopas tuli "rahtarille" kiire kun aloin kyseleen ammatillisia kysymyksiä,lieköhän rahtimies ollenkaan?taitaa olla "rahtarilla" oma kauppakin kun jo nyt auki on? mut huuhaatahan täällä puhutaankin

• rahtari1
        lahtari kirjoitti:

jopas tuli "rahtarille" kiire kun aloin kyseleen ammatillisia kysymyksiä,lieköhän rahtimies ollenkaan?taitaa olla "rahtarilla" oma kauppakin kun jo nyt auki on? mut huuhaatahan täällä puhutaankin

meseen sieltä lähen kohta vaan pikasesti käymään kaupassa

• yksitypy

herätty on jo kahdeksalta, mutta nyt tulin koneella vasta piipahtamaan.
      Hyvät päivänjatkot. Taas täytyy mennä :=)))

• rahtari1

sanoa jo sulle hyvää päivää ja jatkot myös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1271
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      825
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      702
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      37
      589
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      574
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      121
      536
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      523
    Aihe