nyt on herätyksen aika,kaikki miehet nousee kaikiilla kolmella jalallaylös ja naiset mielellään spakaatiasennossa niin päiväkin alkaa kummasti luistaa ku vettä vaan.YLÖS NYT
huomenet huuhaaväki
28
647
Vastaukset
- kippari1
tässä kanssa oltu jo 4 asti ylhällä en kyllä huomannut monella jalalla nousin 4aikaan mut ylhällä kuitenkin;=)
- rahtari1
lähetin sulle viestin tohon alemmaas jo käyhän lukasemassa
- tänäänkin
Huomenta vaan...vettä piisaa tällekkin päivälle.
Ylhäällä ollaan taas.- rahtari1
sitä pitääkin,vai että vettä piisaa,mut kai sun katto kestää
aamua...:)
- rahtari1
samaa myös sulla
- lahtari
rahtari1 kirjoitti:
samaa myös sulla
jokos on kissanhiekat rahdattu saiturista?
- rahtari1
lahtari kirjoitti:
jokos on kissanhiekat rahdattu saiturista?
oo ja tänään kädet venyy,ku tulee kaks säkkiä.mä tiedän kuka sä oot.fiiiiiiiiiiiaaaaatttttt
- lahtari
rahtari1 kirjoitti:
oo ja tänään kädet venyy,ku tulee kaks säkkiä.mä tiedän kuka sä oot.fiiiiiiiiiiiaaaaatttttt
missäs kuljetusliikkeessä sitä ajellaan? ettei vaan olis sindy&candy? transport itä-helsingistä
- rahtari1
lahtari kirjoitti:
missäs kuljetusliikkeessä sitä ajellaan? ettei vaan olis sindy&candy? transport itä-helsingistä
sanoa,mut veturi on oma,mutta pankki omistaa sen toistaseks ja huolintaliikettä en täällä mainitse julkisesti
- lahtari
rahtari1 kirjoitti:
sanoa,mut veturi on oma,mutta pankki omistaa sen toistaseks ja huolintaliikettä en täällä mainitse julkisesti
en ole ennen kuullutkaan suzuki merkkisestä veturista?
- rahtari1
lahtari kirjoitti:
en ole ennen kuullutkaan suzuki merkkisestä veturista?
merkki on scania 182 v8
- miukuli22
Varmaankin pitää sanoa sulle tähän aikaan,
olet näemmä noussut jo kukon laulun aikaan.
Kyllä minäkin jo toista tuntia olen täällä pyörinyt, nyt vasta tulin tervehtii.- rahtari1
sullekkin ja päivää sana meni nyt läpi tällä kertaa,jokos lähet kohta volvon urkuharmooneja säestämään
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
sullekkin ja päivää sana meni nyt läpi tällä kertaa,jokos lähet kohta volvon urkuharmooneja säestämään
pikkuvarpaan väliä kutkuttaa, niin pakko se on valloilleen päästää.
Täällä paistelee arska ja pikkulinnut jodlaa ihan kun olis kevät, onneks noi kissat ei mourua, sit mä olisin jo ihan sekaisin vuodenajoista. - rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
pikkuvarpaan väliä kutkuttaa, niin pakko se on valloilleen päästää.
Täällä paistelee arska ja pikkulinnut jodlaa ihan kun olis kevät, onneks noi kissat ei mourua, sit mä olisin jo ihan sekaisin vuodenajoista.tännekkin se arska ja voit tulla itekkin volvolla
- lahtari
rahtari1 kirjoitti:
tännekkin se arska ja voit tulla itekkin volvolla
mitä sanoo säännöstö vaarallisten aineiden kuljetusyksikön perävaunun suhteen?
- miukuli22
rahtari1 kirjoitti:
tännekkin se arska ja voit tulla itekkin volvolla
epätoivoisesti selittää sille arskalle, että säkin tarviit sitä ja että sen pitäisi vähän laajentaa tuota reviiriänsä, mutta se vaan mutisee jotain partaansa. Eiköhän se mua kohta usko, kun mä aikani puhun sitä pyörryksiin.
Ai minäkö sinne? Se on kuule niin syntisen suuri kaupunki mulle että mä joko eksyn sinne, tai sit mut pakataan ensimmäiseen rahtikoneeseen ja lähetetään vinkuintiaan televisioksi. - rahtari1
lahtari kirjoitti:
mitä sanoo säännöstö vaarallisten aineiden kuljetusyksikön perävaunun suhteen?
kauppaan tuu meseen siet nyt heti
- rahtari1
miukuli22 kirjoitti:
epätoivoisesti selittää sille arskalle, että säkin tarviit sitä ja että sen pitäisi vähän laajentaa tuota reviiriänsä, mutta se vaan mutisee jotain partaansa. Eiköhän se mua kohta usko, kun mä aikani puhun sitä pyörryksiin.
Ai minäkö sinne? Se on kuule niin syntisen suuri kaupunki mulle että mä joko eksyn sinne, tai sit mut pakataan ensimmäiseen rahtikoneeseen ja lähetetään vinkuintiaan televisioksi.moro nyt mut tuun tänään viel takasin heips
- Doe-01
Koetahan tehdä tolle SY:lle selväksi,että ponnari sopii miehillekin.Aattelin antaa tuon takatukan kasvaa hevarityyliin;))
- rahtari1
joo mulla on puleen selkään tukka ponnarilla ja huomenet vaan sullekkin,oon kohta lähös kauppaa mut palataan tänään viel asiaan
- Doe-01
rahtari1 kirjoitti:
joo mulla on puleen selkään tukka ponnarilla ja huomenet vaan sullekkin,oon kohta lähös kauppaa mut palataan tänään viel asiaan
mut aukee noi marketit vasta kello 12.
- rahtari1
Doe-01 kirjoitti:
mut aukee noi marketit vasta kello 12.
on jo ollu kaupat auki ysiltä,joo yritän sen sy saada tajuumaan toi ponnari juttu
- lahtari
rahtari1 kirjoitti:
jopas tuli "rahtarille" kiire kun aloin kyseleen ammatillisia kysymyksiä,lieköhän rahtimies ollenkaan?taitaa olla "rahtarilla" oma kauppakin kun jo nyt auki on? mut huuhaatahan täällä puhutaankin
- rahtari1
lahtari kirjoitti:
jopas tuli "rahtarille" kiire kun aloin kyseleen ammatillisia kysymyksiä,lieköhän rahtimies ollenkaan?taitaa olla "rahtarilla" oma kauppakin kun jo nyt auki on? mut huuhaatahan täällä puhutaankin
meseen sieltä lähen kohta vaan pikasesti käymään kaupassa
- yksitypy
herätty on jo kahdeksalta, mutta nyt tulin koneella vasta piipahtamaan.
Hyvät päivänjatkot. Taas täytyy mennä :=)))- rahtari1
sanoa jo sulle hyvää päivää ja jatkot myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631271Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87702- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37589Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523