tää johtuu et aina aamuisin tää palsta ei toimi pukkaa vaan erroria ja sit joskus 7-8aikaan alkaa toimii taas:=(Alkaako serverillä koneet käymään jo kuumana yön jälkeen?????
mistähän
45
1005
Vastaukset
- rahtari1
mulla on ihan sama homma koneessa,se on varmaan jotain epidemiaa
- kippari1
se monena aamuna aina sama ei toimi kunnolla ja sit joskus -8aikaan alkaa toimii normaalisti kaikki;=)Et aika erikoinen on tää suomi24 keskustelu palsta;=))
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
se monena aamuna aina sama ei toimi kunnolla ja sit joskus -8aikaan alkaa toimii normaalisti kaikki;=)Et aika erikoinen on tää suomi24 keskustelu palsta;=))
on vointi nyt ja mikäs sut jo herätti 3 tunnin unien jäkeen
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
on vointi nyt ja mikäs sut jo herätti 3 tunnin unien jäkeen
vastaa jo tonne sun toiseen juttuun mut kaatosi sekin viesti.Mut aika kurja tää olo on vatsa se tossa tempuilee samallalailla,mut nyt pääsen siihen tietokone kuvaan jossain kohta niin eiköhän sit lka selvii tää syy tähän kipuun;=)
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
vastaa jo tonne sun toiseen juttuun mut kaatosi sekin viesti.Mut aika kurja tää olo on vatsa se tossa tempuilee samallalailla,mut nyt pääsen siihen tietokone kuvaan jossain kohta niin eiköhän sit lka selvii tää syy tähän kipuun;=)
on hyvä juttu,mäkin oon ollu aika paljon pois täältä ku on pukannu pelkästään tota ulkomaan keikkaa
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
on hyvä juttu,mäkin oon ollu aika paljon pois täältä ku on pukannu pelkästään tota ulkomaan keikkaa
on kiva et hommia riittää sullakin:=)Kyllä mullakin olisi kun pääsisi kuntoon kävin tossa duunissa viikolla ja olis hommia vaikka kuinka,mut ei jaksa tehdä tässä kunnossa niitä et pitää odotella sitä et on kondiksessa ensin.
- rahtari1
kippari1 kirjoitti:
on kiva et hommia riittää sullakin:=)Kyllä mullakin olisi kun pääsisi kuntoon kävin tossa duunissa viikolla ja olis hommia vaikka kuinka,mut ei jaksa tehdä tässä kunnossa niitä et pitää odotella sitä et on kondiksessa ensin.
vaan hosu sen duunin kanssa ei ne sulta lopu tekemälläkään,ku sun tietysti pitäs jo päästä duuniin kun et malta olla pois sieltä,mut terveys ekana kondikseen
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
vaan hosu sen duunin kanssa ei ne sulta lopu tekemälläkään,ku sun tietysti pitäs jo päästä duuniin kun et malta olla pois sieltä,mut terveys ekana kondikseen
oikeessa parempi ensin hoitaa itsesää kuntoon ja sit vasta duuniin;=)Toisaalta sitä kaipaisi jo hommiin tulee aika pitkäksi kun ei jaksa edes lähtee mihinkään niin himassa sit tulee vaan oltua;=)
Ai senkö takia ei meinaa tähän aikaan viestit kulkea mihinkään??...miettii vaan aika kauan!!
Mä oon aina ajatellut et se on tän koneen vika!!- kippari1
se vika on kun mullakin monta konetta ja jokainen tempuileeusein aamulla täällä keskustelussa;=)
kippari1 kirjoitti:
se vika on kun mullakin monta konetta ja jokainen tempuileeusein aamulla täällä keskustelussa;=)
Niin no hyvähän se on koneen syyksi laitaa...
Koneen käyttäjissä kun ei ole mitään vikaa;)))- kippari1
tuubi kirjoitti:
Niin no hyvähän se on koneen syyksi laitaa...
Koneen käyttäjissä kun ei ole mitään vikaa;)))näiden kanssa ollut tekemisissä monia vuosia ja naurattaa aina kun ihmiset syyttää aina konetta kun ei jokin toimi;=)Usein se vika on käyttäjässä tai mitä se on soheltanut sillä koneella ja itse saanut sen koneen käyttöjärjestelmän niin sekaisin et siksi se ei toimi;=)))
- Mutteri
Eikä oo mitään eroa onko arkiaamu tai viikonloppu.Eihän me kaikki koneiden käyttäjät voida niin tolloja olla että jokainen saa ite koneensa jumimaan.Enhän mä sitä voi tietää onko se yhteyden pätkiminen kiinni paikkakunnasta,mutta ei me kaikki ainakaan voida olla samalta paikkakunnalta,ite oon nimitäin pohjoselta pallonpuoliskolta.
Oho miten tää nyt näin alkokaan,mutta todella piti ensin toivottaa hyvää huomenta ja sitte vasta aloittaa muut asiat,mutta kun nyt meni näin päin,niin olkoon.- kippari1
se se vika on tuolla suomi24 palvelimella eikä se vaikuta missä olemme;=)Mut huomenet sinulle myös:=)
- quistis
Mun oma kone ei meinaa käynnistyä tänään ollenkaan:o/
- rahtari1
täällä sama vika
- kippari1
rahtari1 kirjoitti:
täällä sama vika
sullekin meni taas päivä pikkusen nopeesti huhuh nyt nukkumaan:=)
kippari....:)
Samaan aikaan mullakin ryttyää alkaa sit kasin jälkeen pelaamaan kunnolla...- kippari1
sinulle myös:=)Joo samaa olen huomannut monena aamuna et joskus silloin tää alkaa toimii suunilleen normaalisti:=)
kippari1 kirjoitti:
sinulle myös:=)Joo samaa olen huomannut monena aamuna et joskus silloin tää alkaa toimii suunilleen normaalisti:=)
en viitsi konetta aukasta ku sit menee hermo ku mitään et läpi saa...Näin ei tarvi hermoilla....:))) taidan aamukahvia.... nyt keittää....:)))
- kippari1
BBrunetti kirjoitti:
en viitsi konetta aukasta ku sit menee hermo ku mitään et läpi saa...Näin ei tarvi hermoilla....:))) taidan aamukahvia.... nyt keittää....:)))
kanssa kun nyt on heräillyt aikaisin niin olis kiva lähetellä viestejä,mut ei ne aamuisin onnistu ja päreet vaan kärähtää;)Mä join jo aamukahvit joskus 04,20aikaan;=)
kippari1 kirjoitti:
kanssa kun nyt on heräillyt aikaisin niin olis kiva lähetellä viestejä,mut ei ne aamuisin onnistu ja päreet vaan kärähtää;)Mä join jo aamukahvit joskus 04,20aikaan;=)
aikasin... heränny...
No miekin aamuvirkku mut tää lunssan samperi vähän verottaa....:(- kippari1
BBrunetti kirjoitti:
aikasin... heränny...
No miekin aamuvirkku mut tää lunssan samperi vähän verottaa....:(kun heräsin tossa 4aikaan ja nukkumaan olin mennyt 021aikaan nyt pikkusen väsy olo;=))
kippari1 kirjoitti:
kun heräsin tossa 4aikaan ja nukkumaan olin mennyt 021aikaan nyt pikkusen väsy olo;=))
sänkyyn ja peiton alle hetkeks... Niin ja tyyny kainaloon....;))
- kippari1
BBrunetti kirjoitti:
sänkyyn ja peiton alle hetkeks... Niin ja tyyny kainaloon....;))
voisi piristää ja kun tyyny kainalossa tulis nukkuttuakin;=)))
kippari1 kirjoitti:
voisi piristää ja kun tyyny kainalossa tulis nukkuttuakin;=)))
nyt kokemuksen ääni...;))) katsos varma tieto..heh.. tyyny kainalossa kiva nukkua....:))
- kippari1
BBrunetti kirjoitti:
nyt kokemuksen ääni...;))) katsos varma tieto..heh.. tyyny kainalossa kiva nukkua....:))
siitä saa jonkin turvan kun sellainen kainalossa on;=)))
kippari1 kirjoitti:
siitä saa jonkin turvan kun sellainen kainalossa on;=)))
kuvitella mielessään...;))
- kippari1
BBrunetti kirjoitti:
kuvitella mielessään...;))
niinpä:=)pitää olla joskus vilkas mielikuvitus;=)
kippari1 kirjoitti:
niinpä:=)pitää olla joskus vilkas mielikuvitus;=)
elämä järin tylsää muuten..:)))
- kippari1
BBrunetti kirjoitti:
elämä järin tylsää muuten..:)))
pitää olla elämässä kaikee kivaa et nää kaikki jaksaa:=)Mut nyt lähden suihkuun jos tässä heräilisi mut kiitti juttu seurasta sinulle:=))
kippari1 kirjoitti:
pitää olla elämässä kaikee kivaa et nää kaikki jaksaa:=)Mut nyt lähden suihkuun jos tässä heräilisi mut kiitti juttu seurasta sinulle:=))
vaan....:))))
- XNeitiX
Meinaaks tätä huuhaata vai näin niinku yleensä..
En aamusin yleensä käy tääl mut nyt muru läks töihi niin ajattelin kahvin ohes vilkast..
Jos kaik ihmiset rynnii tänne porukal laittaan aamun ensimmäiset viestit ja huuhaa notkuu liitoksistaan.. ;)- kippari1
tää välillä aika taistelutanner kun lukee näitä juttuja ei siksi kivaa täällä välillä olenkaan.Niin voihan se olla et kaikki kampee tänne heti aamusta ja koneet menee jumpaseen;==))
- XNeitiX
kippari1 kirjoitti:
tää välillä aika taistelutanner kun lukee näitä juttuja ei siksi kivaa täällä välillä olenkaan.Niin voihan se olla et kaikki kampee tänne heti aamusta ja koneet menee jumpaseen;==))
Mää kans nykysin niin harvakseltaan käyn ja koska kun tää on ollu niin erilainen jo kevät talvest lähtien et en ole jaksanu keskittyy näihin ja kyllähän se tuo elämäntilannekki muuttaa ihmistä sillee you know ja on muuta puuhaa..
Kyl ihan kiva välil poiketa ja morjestaa vaik sinnuu..
Nyt kansa vaan tekemään niit hulluja alotuksia et huuhaakansa villiintyy ja loppuu paikallansa jauhaminen.. ;)
Mä yritän kaivaa kans tuolt bittiavaruudest jotain jutun juurta jos kerkiin.. :) - kippari1
XNeitiX kirjoitti:
Mää kans nykysin niin harvakseltaan käyn ja koska kun tää on ollu niin erilainen jo kevät talvest lähtien et en ole jaksanu keskittyy näihin ja kyllähän se tuo elämäntilannekki muuttaa ihmistä sillee you know ja on muuta puuhaa..
Kyl ihan kiva välil poiketa ja morjestaa vaik sinnuu..
Nyt kansa vaan tekemään niit hulluja alotuksia et huuhaakansa villiintyy ja loppuu paikallansa jauhaminen.. ;)
Mä yritän kaivaa kans tuolt bittiavaruudest jotain jutun juurta jos kerkiin.. :)et joku käy kipparia täällä moikkaamassa:=)No en mäkään täällä kauheesti ole enää viihtynyt ja osa syy on toi oma terveys:=(
- XNeitiX
kippari1 kirjoitti:
et joku käy kipparia täällä moikkaamassa:=)No en mäkään täällä kauheesti ole enää viihtynyt ja osa syy on toi oma terveys:=(
Täs ei parane kysel et onks vakavaaki mut yritäs parantuu et pysyt messis.. :)
Hitsi mun tarttee lähtee liikenteeseen etten jämähdä tähän tooliin koko päiväks..
Mukavat päivänjatkot sulle ja muille.. ;)
- Doe-01
Kaipa ne tekee aamuisin noita huoltohommia.Ja seriffit siivoaa palstoja:=))
- kippari1
niin voi olla mahdollista,mut kyllä tää on aamuisin hippasen tahmeeta saada viestit läpi;=)Jaa nyt kun olo taas hetken parempi pitää lähtee hakee yksi tietokone joka kaipaa säätöjä:=)Mut palataan asiaan Doe :=)
- Doe-01
kippari1 kirjoitti:
niin voi olla mahdollista,mut kyllä tää on aamuisin hippasen tahmeeta saada viestit läpi;=)Jaa nyt kun olo taas hetken parempi pitää lähtee hakee yksi tietokone joka kaipaa säätöjä:=)Mut palataan asiaan Doe :=)
ja hyvää päivänjatkoa:))Muistelenkin jotain,että ne kaverit pistää aina sinut huoltaan tietsikoitaan:=)
- kippari1
Doe-01 kirjoitti:
ja hyvää päivänjatkoa:))Muistelenkin jotain,että ne kaverit pistää aina sinut huoltaan tietsikoitaan:=)
tulin juuri nytkin taas taidan olla ihan kaheli noiden hommien kanssa pitää ruveta kohta eläkeelle niistäkin;=)
- amaryllie
kipparille!
mukava huomata sinun avauksesi täällä!!!!- kippari1
vaan joo aamulla olin mut sit menikin toi päivä taas vauhdilla noissa omissa hommissa;=)
- yksitypy
Kippari :=))) Vai olet jo noin aikaisin ollut koneella.
Minä nukuin kahdeksaan asti, kun vielä viikon saa pitkään nukkua.
Hyvä että sinustakin kuulee. Olet ollut niin kauan pois tässä välillä. Toivottavasti vointi parempi.
Täytyy lähteä tästä vähän hommia tekeen.
Hyvät päivänjatkot :=))))- kippari1
alkaa olemaan lopussa herännyt 04aikaan ja vielläkin hereillä huhuh taidan kaatua nyt sänkyyn;=)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631271Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87702- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37589Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523