Ovatko nuo Vanette Cargo 2.3dsl -pakut tekniikaltaan ja muutenkin kestäviä? Onko esim. moottori sellainen että kestää kunnolla kilometrejä ilman huolia? Onko näissä jotain kohteita joiden kuntoon kannattaa kiinnittää erityistä huomiota kun lähtee ostajana tutkimaan? Olen luullut olevani pinttynyt Toyota-ukkeli mutta nyt näkyisi olevan myynnissä Vanette `96 jossa istumapaikat viidelle ja ajettu n.150 000km. Autossa olisi tilaa sopivasti minun tarpeisiini mutta hiukan mietityttää noiden kestävyys kun ei ole pienintäkään kokemusta moisista. Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
Nissan Vanette 2.3dsl,hyvä?
3
6226
Vastaukset
- mutta
laiska,sd 23 diesel. kaipaisi turboahdinta koneeseen. oma king cab 2.3d kulkenut 300 tkm huolettomia kilometrejä ja matka jatkuu..
-startti
-suutinkärjet=?
-ruoste- Vaihdoin
Omassa Vanetessa meni kardaani kaksi kertaa ja maksoi siihen aikaan 4500,- markkaa"tyyppivika" ja on yleisesti tiedossa korjaamoilla ja autoliikkeissä.Nopeusmittareita myös on paljon vaihdettu alle sadassa tonnissa ja siksi niitä onkin vanhoja ja "vähän ajettuja".Muuten kestää ajaa,öljyä menee koneeseen 7 litraa ja vaihtoväli 7000 km.Aika kallista.Äänekäs yli 90 nopeuksissa,siis todella äänekäs.
- koneistamoon!
Vaihdoin kirjoitti:
Omassa Vanetessa meni kardaani kaksi kertaa ja maksoi siihen aikaan 4500,- markkaa"tyyppivika" ja on yleisesti tiedossa korjaamoilla ja autoliikkeissä.Nopeusmittareita myös on paljon vaihdettu alle sadassa tonnissa ja siksi niitä onkin vanhoja ja "vähän ajettuja".Muuten kestää ajaa,öljyä menee koneeseen 7 litraa ja vaihtoväli 7000 km.Aika kallista.Äänekäs yli 90 nopeuksissa,siis todella äänekäs.
jos nyt jollain on vielä sen kardaanin kanssa ongelmia niin miksi pitää sieltä merkkiliikkeestä uusi ostaa?
Järkevä käy koneistamolla ja laittavat transitin nivelen tilalle niin jopa kestää hamaan tulevaisuteen...
Öljyinä käytän kesällä Delvaccia niin ei maksa paljoa ja pääosin kevyessä matka-ajossa olen venyttänyt vaihtovälin kymmppiin aluperäisestä 7500km:stä.
Jos ei muuten auto olekkaan mikään loistava ominaisuuksiltaan niin kyllä saa aika luottopelin sijoitettuun pääomaan nähden. Meluisa on mutta jos haluja on niin senkin saa ratkaistua äänieristemassoilla. Disukkaa vie 9l/100km.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154