Rillit baarissa

Rillipää

Kummastelinpa tuossa sellaista että monesti kuulee sanottavan että käy parempi flaksi jos ei ole rillit päässä baarissa. Itsekin olen rillipäinen ja täytyy kyllä sanoa että ei nyt niin ihmeemmin ole flaksi käynyt. Kuinkas moni uskaltaa ihan rehellisesti tunnustaa että eipä tule baarissa mentyä rillipäisen juttusille ? Kuulostaa kyllä aika pinnalliselta mutta tässä samaisella palstalla eräskin mies kertoi tehneensä testin ja rillit päässä ei flaksi käynyt mutta ilman rillejä alkoi sitten seuraa löytyä. Pitääkö tässä miehen ihan oikeasti lähteä piilari ostoksille tai silmäleikkaukseen että saisin naisen ? Ja vastauksia/kokemuksia olisi kiva kuulle molemmilta sukupuolilta.

28

4409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna

se, että miehellä on rillit, on kaikista viimeisin asia, mihin kiinnitän huomiota. Oikeastaan kaikki muu on tärkeämpää :) Niihin kannattaa suhtautua asusteena ja valita ne sen mukaan -tyylikästä!

Jos pitää paikkansa väite, että lasit tekevät ihmisestä fiksumman näköisen, niin syy lasien käyttäjien syrjintään on selvä: harvalla on munaa niin paljon, että uskaltaa tutustua itseään fiksumpaan henkilöön (vaikka se olisikin totta vain mielikuvatasolla). Mutta minusta älykkyys on seksikästä.

• aiheeseen, mutta tuli

mieleeni mainio teksti rillien käytöstä, lue Sinikka Nopolan Hei, täällä kiinnostava rillipää, Taivaallinen kassi-kokoelmasta. Hauska juttu.

• rilleillä

"Hei maisteri", tuli joku mulle yli-ikäinen daami veistelemään kun ekaa kertaa menin rillit päässä baariin. Siitä lähtien olen jättänyt rillit kotiin, vaikka näen niin huonosti että naiset erottaa miehistä vasta käsillä kopeloimalla. Naisia ei baareissa kiinnosta rillipäiset miehet. Kun ei niin ei.

• Rillipää

Tätä juuri tarkoitinkin. Silloin tällöin tullaan mullekin heittämään että "mitäs insinööri täällä tekee" tai "paljonko on neliöjuuri 132:sta". Mistä kummasta ihmisillä on sellainen käsitys että jos nyt sattuu olemaan huono näkö ja pakko käyttää rillejä niin kaveri on silloin aivan varmasti vähintään insinööri ellei peräti professori. Muuten pukeutumisen ei kyllä muistuta mitään insinööriä. En käytä kauluspaitaa ja suoria housuja.

• rilleillä
        Rillipää kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitinkin. Silloin tällöin tullaan mullekin heittämään että "mitäs insinööri täällä tekee" tai "paljonko on neliöjuuri 132:sta". Mistä kummasta ihmisillä on sellainen käsitys että jos nyt sattuu olemaan huono näkö ja pakko käyttää rillejä niin kaveri on silloin aivan varmasti vähintään insinööri ellei peräti professori. Muuten pukeutumisen ei kyllä muistuta mitään insinööriä. En käytä kauluspaitaa ja suoria housuja.

Meneppäs baarissa tanssimaan rillit päässä, niin toiset miehet alkaa tuuppia sua. Lieneekö jokin vastareaktio fiksun näköiselle kilpakosijalle, mutta näin on!

• Ajattele vähän asiaa
        rilleillä kirjoitti:

Meneppäs baarissa tanssimaan rillit päässä, niin toiset miehet alkaa tuuppia sua. Lieneekö jokin vastareaktio fiksun näköiselle kilpakosijalle, mutta näin on!

Tony Halme käyttää rillejä. Menisitkö tönimään häntä tanssilattialla?

• Entäs sitten

No mites kun ne piilarit joutuu jossakin vaiheessa ottamaan silmistä pois ja heittämään pokat tilalle, niin kerääkö se vaivalla kämpällesi raahaama daami sitten kamppeensa ja lähtee vetämään ku huomaa, että sul onki rillit?

• pitäisi

Kyllä niitä voi sen verran kauan pitää pääs ettei jää kii

• Lis

Naisena en ole huomannut mitään eroa, rillit päässä tai ilman.

• Rillipää

niinpä. Naisilla sitä vientiä riittää kyllä, ihan sama mitä on päällensä laittanut ja onko rillit vai ei ;). Miehet joutuu laittamaan peliin kaikkensa että sais edes jotakin.

• tosi on

Silmälasit heikentävät ulkonäköä, se nyt vaan on tosi asia.

Tämän voi kuitenkin kääntää hyödyksi. Rumatkin miehet (kuten minä) pystyvät iskemään kasvoiltaan todella kauniitakin naisia, kunhan naisilla vain on rillit. Rillit pitävät pinnalliset kiiltokuvamiehet poissa, joten naisilla on vähemmän valinnanvaraa.

Kun valitsee hyvävartaloisen rillipään, on aina miellyttävä yllätys sängyssä huomata, miten kauniin naisen sitä taas saikaan, kun ei antanut silmälasien häiritä. Bonuksena vielä se, että päivisin nämä naiset ovat taas rillit päässä vähän rumempia, ja pysyvät kauemmin ruman miehen seurassa, kun vientiä muualle ei niinkään ole.

• tulikin

oikein tuutin täydeltä tymäkkää ohjeistusta kaikille nelisilmille. mutta, mutta. entä jos onkin niin helvetin tyylikkäät ja kalliit pokat ettei mitään rajaa. voisiko naiset tästä huomata että mieheltä löytyy pätäkkää? ja rahallahan tunnetusti saa.

• rillit
        tulikin kirjoitti:

oikein tuutin täydeltä tymäkkää ohjeistusta kaikille nelisilmille. mutta, mutta. entä jos onkin niin helvetin tyylikkäät ja kalliit pokat ettei mitään rajaa. voisiko naiset tästä huomata että mieheltä löytyy pätäkkää? ja rahallahan tunnetusti saa.

Silmälaseista ymmärtävät vain ne, joilla itselläänkin on silmälasit. Kalliit pokat auttavat enintään toisen rillipään iskemisessä.

• yyyyyy

Aniharva käyttää silmälaseja yökerhoissa, joten tästä voi varmaan päätellä jotain. Kuitenkin tosiasia on, että todella monella nykyään ON silmälasit, varmaan lähemmäs puolella nuoristakin... Mutta baareissa siis kukaan ei käytä niitä. Ehkä siihen on syynsä. Itsekään en ole käyttänyt silmälaseja baarissa kuin vuonna 1996 viimeeksi... Tosin enpä käytä niitä muutenkaan kuin visusti neljän seinän sisällä. Ihmisten ilmoilla sitten piilareita.

• klem82

Hassu huomio. En ole itse katsellut yökerhojen yleisöä "sillä silmällä", mutta havaintosi pitää kyllä paikkansa kun tarkemmin ajattelee...

• Eve

Kun aloin miettimään, niin on kyl harvinaisen totta ettei silmälaseja juuri baarissa näy. Piilareita ne kaikki miehet tuntuu nykyään käyttävän. Mutta ei mulle kyllä todellakaan ole mikään ongelma jos mies käyttää laseja. Se ihan riippuu laseista ja muutenkin kokonaisuudesta. Sama asiahan se on jos mies on pukeutunut ilman minkäänlaista tyylitajua ja jos lasit on hankittu ilman minkäänlaista tyylitajua... Eli tyylikkyys se siinä ratkaisee eikä se että onko vai eikö. Kyllä mä mielelläni lähtisin tyylikkään ja muutenkin mukavan silmälasipäisen miehen mukaan. Ei se niistä laseista tod. ole kiinni!

• mun lasini..

niin tahdon kertoa...

Entäs jos on kumonnu baarissa tai ennen buariin tuloa liian monta lasia..?

• kokemus

Väitteesi pitää paikkaansa. Ei pelkästään baareissa vaan joka paikassa.

• Mulla on silmälasit, mutta eipä ne ole vielä ketään haitannut. Lauantaina joku mies jopa kehui lasejani. Olen oikeasti pahoillani, mutta purskahdin nauruun "Kauniit lasit sulla"-kommentin jälkeen. :) Sinnikäs äijä, yritti kehua mua vielä senkin jälkeen, kun kerroin olevani varattu.

Hanki tyylikkäät aurinkolasit vahvuuksilla. Ei niitä ehkä savuisessa baarissa kannata pitää, mutta vielähän on (toivottavasti) terassikelejä jäljellä.

• lasipää

Mullakin on silmälasit ja olen huomannut että piilarit päässä baarissa naiset katsoo enemmän ja pidempään kun taas pokat päässä saattaa saada sellasen hyvinhyvin nopean vilkasun! Vaikka (lähes)kaikki naiset sanooki ettei rillit vaikuta niin valitettava tosiasia on että KYLLÄ ne vaikuttaa naisen saamiseen! :(
      okei okei, nyt jo joku veti pavun nenäänsä, myönnän kyllä että loppuen lopuksi naisetkin voi innostua rillipäisestä miehestä vähän aikaa juteltuaan mut tää
      piilarit vs. rillit -jutulla tarkotin tällästä ensisilmäystä...
      ELI piilarit päähän!!! ;)

• kotiin

Kysymys ei mielestäni ole pelkästään siitä, että rillit rumentavat. Rillien käyttäminen baarissa on usein myös signaali siitä, etteivät ihmistä ulkonäkökysymykset kauheasti kiinnosta. Ainakin itse pinnallisena (piilareita aina kodin ulkopuolella käyttävänä) miehenä ajatellen baarissa rillipäisen naisen nähdessäni, että olisi nyt vähän enemmän ulkonäkönsä eteen vaivaa nähnyt. Näin silloinkin, vaikka lasit olisivat ihan Ok-malliset.

• yyyyyy
        kotiin kirjoitti:

Kysymys ei mielestäni ole pelkästään siitä, että rillit rumentavat. Rillien käyttäminen baarissa on usein myös signaali siitä, etteivät ihmistä ulkonäkökysymykset kauheasti kiinnosta. Ainakin itse pinnallisena (piilareita aina kodin ulkopuolella käyttävänä) miehenä ajatellen baarissa rillipäisen naisen nähdessäni, että olisi nyt vähän enemmän ulkonäkönsä eteen vaivaa nähnyt. Näin silloinkin, vaikka lasit olisivat ihan Ok-malliset.

Mun mielestäni trendikkäät lasit pikemminkin kaunistaa/komistaa kuin rumentaa tai tekee käyttäjästään jotenkin vähemmän huolitellun.

Eri asia sitten on, että kaikki ei omista mitään "trendikkäitä" laseja, ja trendikkyyskin on katsojan silmissä...

Mutta tosiaan baareissa kyllä aniharva laseja käyttää nykyään. Lasien käyttäjät voi melkeinpä laskea parin käden sormilla täpötäydessäkin baarissa. Kuitenkin hyvin suuri osa asiakkaista lasit omistaa, eli käyttävät sitten baarissa piilareita, tai hamuilevat käsikopelolla...

• yyyyyy
        yyyyyy kirjoitti:

Mun mielestäni trendikkäät lasit pikemminkin kaunistaa/komistaa kuin rumentaa tai tekee käyttäjästään jotenkin vähemmän huolitellun.

Eri asia sitten on, että kaikki ei omista mitään "trendikkäitä" laseja, ja trendikkyyskin on katsojan silmissä...

Mutta tosiaan baareissa kyllä aniharva laseja käyttää nykyään. Lasien käyttäjät voi melkeinpä laskea parin käden sormilla täpötäydessäkin baarissa. Kuitenkin hyvin suuri osa asiakkaista lasit omistaa, eli käyttävät sitten baarissa piilareita, tai hamuilevat käsikopelolla...

Itse muuten kävin aikoinaan baareissa ilman laseja ja ilman piilareita... Minulla on lievä likinäkö, joten kovin kauas ei selvästi nähnyt.

Tässä oli se hyvä puoli, että oli "helppo" luoda katsekontakti vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun ei itse edes tiennyt, katsooko toinen takaisin vai ei... Tavallaan siis tosi "itsevarman" tuntuisesti pystyi katselemaan naisia, eikä takuulla ollut se, joka katsekontaktin ensimmäisenä "mursi".

Ainakin yhden kerran tämä taisi toimiakin, kun illan päätteeksi eräs nainen käveli suoraan luokseni... Olin häntä kai "tuijotellut" pidemmänkin aikaa illan aikana. ;)

• mörkö
        yyyyyy kirjoitti:

"trendikkäät lasit pikemminkin kaunistaa/komistaa kuin rumentaa tai tekee käyttäjästään jotenkin vähemmän huolitellun"

Kyllä, näin on.

Itse tosiaankin ihmittelen, miten muutoin siistin oloinen hlö jolla on lasit olisi epähuoliteltu ulkokuoreltaan!?

On myös hyvä muistaa, etteivät piilolasit kovin hyvin sovi kaikille muista syistä... näkö ei ehkä korjaudu piilolaseilla riittävästi, tai sitten hlöllä voi olla sellaiset silmät ettei piilolaseja ole mitenkään kovin mukava käyttää (esim paljon verisuonia luomissa).

Jos silmät kuivaa, verestää ja turvottaa, niin minusta se on se mikä ei ole kovin huolitellun näköistä.

• tekee kauniisti
        mörkö kirjoitti:

"trendikkäät lasit pikemminkin kaunistaa/komistaa kuin rumentaa tai tekee käyttäjästään jotenkin vähemmän huolitellun"

Kyllä, näin on.

Itse tosiaankin ihmittelen, miten muutoin siistin oloinen hlö jolla on lasit olisi epähuoliteltu ulkokuoreltaan!?

On myös hyvä muistaa, etteivät piilolasit kovin hyvin sovi kaikille muista syistä... näkö ei ehkä korjaudu piilolaseilla riittävästi, tai sitten hlöllä voi olla sellaiset silmät ettei piilolaseja ole mitenkään kovin mukava käyttää (esim paljon verisuonia luomissa).

Jos silmät kuivaa, verestää ja turvottaa, niin minusta se on se mikä ei ole kovin huolitellun näköistä.

Itse olen vannoutunut piilarimies, en todellakaan pidä rilleistä sen enempää itselläni kuin muilla. Siltä sanoisin, että tämä keskustelu on tavallaan väärällä palstalla. Jos koet vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen jostain syystä puoleensavetäväksi, et yleensä edes huomaa ulkonäkön pikkuvirheitä (esim. rillejä). Hyvin moni on ihastunut ja päätynyt elinikäksi naimisiinkin sellaisen ihmisen kanssa, jonka ulkoista olemusta on aluksi pitänyt aivan hirveänä. Jokin muu syy tai sattuma on ajanut yhteen ja se on sitten ollut menoa.

Ulkonäköä (ja niitä kauheita rillejä) tulee ehkä kuitenkin kriittisemmin tarkkailtua kaveri- ja tuttavasuhteissa.

• Pera!
        tekee kauniisti kirjoitti:

Itse olen vannoutunut piilarimies, en todellakaan pidä rilleistä sen enempää itselläni kuin muilla. Siltä sanoisin, että tämä keskustelu on tavallaan väärällä palstalla. Jos koet vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen jostain syystä puoleensavetäväksi, et yleensä edes huomaa ulkonäkön pikkuvirheitä (esim. rillejä). Hyvin moni on ihastunut ja päätynyt elinikäksi naimisiinkin sellaisen ihmisen kanssa, jonka ulkoista olemusta on aluksi pitänyt aivan hirveänä. Jokin muu syy tai sattuma on ajanut yhteen ja se on sitten ollut menoa.

Ulkonäköä (ja niitä kauheita rillejä) tulee ehkä kuitenkin kriittisemmin tarkkailtua kaveri- ja tuttavasuhteissa.

Olen likinäköisenä huomannut, että laseista on eniten haittaa nakkikioskin jonotuspaikkoja selvittäessä.

• jonottaja
        Pera! kirjoitti:

Olen likinäköisenä huomannut, että laseista on eniten haittaa nakkikioskin jonotuspaikkoja selvittäessä.

Jos sinäkin muiden lailla menisit vain kiltisti sinne jonon perälle niin eipä tulisi sullekaan mitään ongelmia ;).

• pro rillipäät

Nyt on ihan pakko sanoa, että älä ihmeessä mene mihinkään piilariostoksille pelkästään baariflaksin takia. En tiedä minkälaisista naisista olet kiinnostunut, mutta mua ainakin on aina viehättänyt silmälasipäiset miehet. En osaa tarkemmin selittää, niissä on vain sitä jotain. Jotenkin sitä alitajuisesti liittää silmälasit älykkyyteen ja lukeneisuuteen, ja älykkyys on mun mielestä seksikästä.

Makuja on monia, parinvalintaa ohjailee kyllä niin ihmeelliset asiat. Itse olen seurustellut nyt yli viisi vuotta mieheni kanssa ja yksi pieni, mutta mukava piirre hänessä olivat/on edelleen silmälasit ja niiden takana näkyvät söpöt silmät ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7708
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1866
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      993
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      953
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      762
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe