Pano ruokatunnilla

Anette

Olen kuukauden verran tapaillut yhtä miestä. Seksi on ollut ihanaa.Viime lauantaina juttelimme seksifantasioista ja hän kertoi haaveilevansa siitä, että joku aamupäivä (kun hän menee iltavuoroon) tulisin hänen luokseen rakastelemaan. Totesin, että mikä ettei, kun hän asuu ihan työpaikkani lähellä ja minulla on liukuva työaika ja ruokatunti. Tänään sitten n. klo 10 häneltä tuli viesti, että hän on ihan kovana ja että hänen tekee mieli minua. Vaihtelimme siinä viestejä ja sitten ilmoitin, että olen hänen luonaan 10 minuutin kuluttua. Häneltä tuli viesti, että hän avaa oven vain pyyhe yllään. Näin tapahtui. Suutelimme heti eteisessä kiihkeästi ja revin pyyhkeen hänen päältään ja heti perään omatkin vaatteeni. Menimme makuuhuoneeseen. Hän oli jo ehtinyt masturboida aamulla, kun ei uskonut tosissaan, että tulisin hänen luokseen. Häntä kiihotti kun aloin hyväilemään itseäni ja kohta hänellä seisoikin. Rakastelimme kiihkeästi, lopuksi kävimm suihkussa ja lähdimme yhtä matkaa töihin. Kysymys miehille: mitä mieltä olisit jos tyttöystäväsi tekisi sinulle tällaista? Meinaan vaan, kun en tunne häntä vielä kovin hyvin. Ei kai tämä temppu sittenkin ollut moka? Pidän nimittäin tästä miehestä kovasti enkä haluaisi pilata mitään...

85

20316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomm

Ei muuta kun kateeksi käy, Anette! Siis sitä miestä, kävistäs mullakin joskus noin muuten kuin unelmissa! Voisit oikeastaan siitä ilosta lähettää pikkarisi minun kokoelmani/tulevan näyttelyyn kunniapaikalle - lisäohjeet Suomi24/tori/ostetaan-palstalla!
      Kadehtivin kesäterveisin
      Tampereen Tomppa

• Jussi

mitenkähän tuon nyt saisi tekemättömäksi??
      Vast edes vietät ilmeisesti yhä useimmin ruokatunnin samoin, kuin edellä kerroit.
      Mikäpä siinä, kyllähän mullekin sellainen passais, että sikäli.
      Hei Haloo!!

• Anette

Minkäs teen kun tämmöinen satun olemaan, välillä villi, välillä rauhallisempi. Lounastempaus oli omasta mielestäni tosi nautinnollinen ja kiihottava, eiköhän se sitä ollut siitä miehestäkin. Eikä minun kannatakaan olla muuta kuin oma itseni, se on otettava koko paketti kun parisuhteeseen alkaa.

• Tommy

Älä ole huolissasi. Seksuaalinen aktiivisuus on miehen kannalta pääsääntöisesti aina positiivinen asia riippumatta siitä miten se ilmenee. Varsinkin silloin kun oikeasti toteutat miehesi haaveita ja odotuksia, pidät miehen mielenkiintoa paremmin yllä kuin keinotekoisella estelyllä.

Kun päätin mennä naimisiin nykyisen vaimoni kanssa niin yhtenä tärkeänä syynä oli avoin ja estoton suhtautuminen seksiin kaikissa muodoissaan.

• Neito80

Itse en kyl olis noin pian valmis seksiin. Kunnon lämmittely on mulle tärkeää. Ensin istutaan sohvalla vierekkäin ainaki tunnin, ja esileikin täytyy olla piiiitkä! =)

• Tommy

Mutta kuinka monta äijää jaksaa sellaista jahkailua??

• Anette
        Tommy kirjoitti:

Minun tapauksessa muutama tekstiviesti riitti esileikiksi, ja yleensä koko tilanne oli vaan niin kiihottava.

• Tommy
        Anette kirjoitti:

Minun tapauksessa muutama tekstiviesti riitti esileikiksi, ja yleensä koko tilanne oli vaan niin kiihottava.

...on se tärkein sukuelin...

• Neito80
        Tommy kirjoitti:

Ei se ole mitään jahkailua, vaan rakkautta! Me (siis mä ja mun jätkäkaveri) istutaan vierekkäin sohvalla ja jutellaan kaikennäköistä, sitten hän ottaa mut kainaloon ja istutaan siinä hyvän aikaa, samalla hän hyväilee kädellään mun poskea ja huulia, se on tosi ihanaa! =) Sit vasta siirrytään esileikkiin, joka kestää ainakin tunnin tai pari. Kuinkahan moni tekee samoin?

• Neito80
        Tommy kirjoitti:

Siis en ymmärrä mitä tarkoitat jahkailulla. Eiköhän se esileikki ole tärkeintä, ainaki mun mielestä. Eikä aina tarvi mennä "loppuun saakka".

• Anette
        Tommy kirjoitti:

...on se tärkein sukuelin...

Aivotpa hyvinkin, onneksi ihminen on varustettu mielikuvituksela! Toki minäkin nautin hitaasta ja pitkästä rakastelusta, hyväilyineen käsillä suulla ym., mutta joskus on kivaa tämmöinen pyörremyrskyseksi eli romantiikalle on aikansa ja paikkansa, niin myös villille seksille.

• Tommy
        Neito80 kirjoitti:

Siis en ymmärrä mitä tarkoitat jahkailulla. Eiköhän se esileikki ole tärkeintä, ainaki mun mielestä. Eikä aina tarvi mennä "loppuun saakka".

...sulla on kärsivällinen siippa. Mulla olisi hermot palaneet jo monta kertaa jos aina pitäisi jahkailla tuntitolkulla suhteellisen normaalin toiminteen vuoksi.

Pari kertaa (joskus aikanaan kun en vielä ollut naimisissa vaimoni kanssa) joillakin neidoilla jahkailu tuntui olevan tärkeää eikä loppuun saakka menemiselläkään tuntunut olevan juurikaan merkitystä. Eipä toisaalta tarvinnutkaan näitä sitten kovin kauaa tapailla.

• Tommy
        Anette kirjoitti:

Aivotpa hyvinkin, onneksi ihminen on varustettu mielikuvituksela! Toki minäkin nautin hitaasta ja pitkästä rakastelusta, hyväilyineen käsillä suulla ym., mutta joskus on kivaa tämmöinen pyörremyrskyseksi eli romantiikalle on aikansa ja paikkansa, niin myös villille seksille.

Aina pitäisi pystyä elämään tilanteen mukaan. Joskus seksiin kuluu enemmän aikaa, joskus se on lähes eläimellisen aggressiivista ja joskus taas saatetaan erittäin tavanomaista ja arkista...ikänkuin välipalan hotkaisemista.

Seksi on vähän kuin pizza...vaikka se ei aina olisi kovin kummoistakaan niin silti maistuu hyvälle.

Uusia asioita voi / pitää joskus kokeilla mutta ei sekään mikään itsetarkoitus ole.

• Neito80
        Tommy kirjoitti:

...sulla on kärsivällinen siippa. Mulla olisi hermot palaneet jo monta kertaa jos aina pitäisi jahkailla tuntitolkulla suhteellisen normaalin toiminteen vuoksi.

Pari kertaa (joskus aikanaan kun en vielä ollut naimisissa vaimoni kanssa) joillakin neidoilla jahkailu tuntui olevan tärkeää eikä loppuun saakka menemiselläkään tuntunut olevan juurikaan merkitystä. Eipä toisaalta tarvinnutkaan näitä sitten kovin kauaa tapailla.

Sä oot toivoton tapaus. Onnex kaikki jätkät ei ole samanlaisia... Nooh, mielipiteensä kullakin. Yks juttu uhohtui: Nainen päättää rakastellaanko vai ei, ja miehen pitää joustaa sen mukaan ja kunnioittaa naista! Aamen.

• Rouva75
        Neito80 kirjoitti:

Sä oot toivoton tapaus. Onnex kaikki jätkät ei ole samanlaisia... Nooh, mielipiteensä kullakin. Yks juttu uhohtui: Nainen päättää rakastellaanko vai ei, ja miehen pitää joustaa sen mukaan ja kunnioittaa naista! Aamen.

Menes neito kotiis kasvamaan, kyllä terveeseen aikuiseen (hetero)seksisuhteeseen kuuluu ehdottomasti myös yhdyntä. Mitäs helkkaria että nautitaan vaan alkupalat ja jätetään koko pääruoka koskematta...
        Älkää vaan hyvät ihmiset luulko että kaikki naiset ajattelisivat noin!

• Neito80
        Rouva75 kirjoitti:

Menes neito kotiis kasvamaan, kyllä terveeseen aikuiseen (hetero)seksisuhteeseen kuuluu ehdottomasti myös yhdyntä. Mitäs helkkaria että nautitaan vaan alkupalat ja jätetään koko pääruoka koskematta...

Olen kuulemma ikäisekseni kypsä! Jokainen saa omassa suhteessa tehdä miltä itestä tuntuu! Terveessä suhteessa tärkeintä on se, että rakastaa toista aidosti ja välittää. Taitaa itelläs olla kasvu vielä kesken. ;)

• Neiti79
        Tommy kirjoitti:

Aivan kuten Tommy, sanoi. Ole onnellinen, että sulla on noin kärsivällinen mies.
        Itse en naisena aina jaksa tuollaista vehtaamista. Pari tekstiviestiä käy vallan mainiosti esileikistä.
        Seksi on hauskaa kun se on quick and dirty. Seksi on myöskin hauskaa kun se on hidasta ja romanttista.
        Kyllä siinä lämpenee kun mies tulee ja ottaa, eikä jää hieromaan tunneiksi, siinähän rupeaa jo naistakin ihmettytämään,
        että tapahtuuko tässä mitään.
        Ensimmäisen poikaystäväni kanssa joskus 16- 17 vuotiaina saatettiin lämmitellä tunteja. Samalla tavalla kuin neito80 kertoo tekevänsä
        nykyään poikaystävänsä kanssa. Silloin nuorempana se olikin ihan jees, ettei sitten tapahtunut mitään sen enempää.
        Kuten rouva75 totesi älkää uskoko, että kaikki naiset ovat tuollaisia seksiä tarvitsettomia.

• Tommy
        Neito80 kirjoitti:

"Nainen päättää rakastellaanko vai ei, ja miehen pitää joustaa sen mukaan ja kunnioittaa naista! "

Tämä pitää paikkansa, koska mies päättää myös sen kenenkä kanssa aikaansa viettää tai tuhlaa.

Tällaisessa tilanteessa olen aina löytänyt poikamiespäivien viehätyksen uudestaan eikä siihen ole yleensä vaadittu muutamaa viikkoa kauempaa.

• Tank Girl
        Neiti79 kirjoitti:

Aivan kuten Tommy, sanoi. Ole onnellinen, että sulla on noin kärsivällinen mies.
        Itse en naisena aina jaksa tuollaista vehtaamista. Pari tekstiviestiä käy vallan mainiosti esileikistä.
        Seksi on hauskaa kun se on quick and dirty. Seksi on myöskin hauskaa kun se on hidasta ja romanttista.
        Kyllä siinä lämpenee kun mies tulee ja ottaa, eikä jää hieromaan tunneiksi, siinähän rupeaa jo naistakin ihmettytämään,
        Ensimmäisen poikaystäväni kanssa joskus 16- 17 vuotiaina saatettiin lämmitellä tunteja. Samalla tavalla kuin neito80 kertoo tekevänsä
        nykyään poikaystävänsä kanssa. Silloin nuorempana se olikin ihan jees, ettei sitten tapahtunut mitään sen enempää.
        Kuten rouva75 totesi älkää uskoko, että kaikki naiset ovat tuollaisia seksiä tarvitsettomia.

En voi kuvitella, etteikö neito80 myös tarvitsisi seksiä - eli ihan sitä yhdyntääkin. Toiset vain lämpiää nopeammin, toiset hitaammin. Joskushan voi vaan lämmitellä ja hyväillä, ei kai suhde ole ihan terve, jos ainoa kosketus on seksiin johtava kosketus.

Meillä taitaa olla niin, että minä olen nopeammin valmis ja joudun lämmittelemään miestäni hieman pitempään. Tottakai olen kärsivällinen, eikä se estä minua tyydyttämästä häntä, että olen jo itse saanut... Usein saankin sitten vielä itsekin. ;) (Mitä epäitsekkyyttä!)

• Neito80
        Tank Girl kirjoitti:

En voi kuvitella, etteikö neito80 myös tarvitsisi seksiä - eli ihan sitä yhdyntääkin. Toiset vain lämpiää nopeammin, toiset hitaammin. Joskushan voi vaan lämmitellä ja hyväillä, ei kai suhde ole ihan terve, jos ainoa kosketus on seksiin johtava kosketus.

Meillä taitaa olla niin, että minä olen nopeammin valmis ja joudun lämmittelemään miestäni hieman pitempään. Tottakai olen kärsivällinen, eikä se estä minua tyydyttämästä häntä, että olen jo itse saanut... Usein saankin sitten vielä itsekin. ;) (Mitä epäitsekkyyttä!)

Se on totta että toiset lämpiää nopeammin ja toiset hitaammin. Itse kuulun niihin todella hitaisiin. Tuo oli fiksusti sanottu, ettei joka kosketusten tarvi johtaa seksiin.

• Neito80
        Neiti79 kirjoitti:

Eikös se ole tärkeintä että jokainen saa niin paljon lämmittelyä ku tarvii? Ei kai sitä voi vehtaamiseksi sanoa. Vai olenko ainoa jonka mielestä on kiva istua kultansa kainalossa?

• Kerttu
        Neito80 kirjoitti:

jos toi 80 on sun syntymävuosi niin on aika ihme että sulla on tollaset käsitykset:
        "Yks juttu uhohtui: Nainen päättää rakastellaanko vai ei, ja miehen pitää joustaa sen mukaan ja kunnioittaa naista! Aamen"
        Eihän se nyt noin mee. Ihan yhtälailla mies voi sanoa että ei kiitos nyt. Tai sitten päätetään yhdessä..Hävettää että joku nainen ajattelee noin. Miehet: ei me kaikki olla samanlaisia!!

• M-vm-57
        Kerttu kirjoitti:

jos toi 80 on sun syntymävuosi niin on aika ihme että sulla on tollaset käsitykset:
        "Yks juttu uhohtui: Nainen päättää rakastellaanko vai ei, ja miehen pitää joustaa sen mukaan ja kunnioittaa naista! Aamen"
        Eihän se nyt noin mee. Ihan yhtälailla mies voi sanoa että ei kiitos nyt. Tai sitten päätetään yhdessä..Hävettää että joku nainen ajattelee noin. Miehet: ei me kaikki olla samanlaisia!!

vaikuttaa kaavoihinsa kangistuneelta, jo noin uutena.
        Kyllä seksissä pitää olla säpinää, ja vaihtelua, ja siksi pikapanotkin on ihan kivoja joskus.

• Neito80
        Kerttu kirjoitti:

Mitä tarkotit tolla: "jos toi 80 on sun syntymävuosi niin on aika ihme että sulla on tollaset käsitykset"?
        Mä nyt tarkotin tätä: jos oletetaan niin että mies haluaa rakastella, nainen voi kieltäytyä jos siltä tuntuu. Mutta jos mies ei halua, niin ei nainenkaan voi sitä vaatia. Jos molemmat haluaa niin sitten!
        Mulla on valitettavasti ihan oikeanlainen käsitys seksistä. Väärinkäsityksiä tulee usein, sille ei voi mitään.
        Oletko sit sitä mieltä ettei miehen tarvi kunnioittaa naista?

• .(
        Rouva75 kirjoitti:

kun mies54 ja nainen38, nainen haluaa mutta saa vain hyvänyön suukon.... Olen yrittänyt nieleskellä pettymystäni, mutta se tuntuu aina vain yhä katkerammalta. Sen vuoksi nykyisin ajattelenkin seksiä koko ajan, siis epänormaalin koko ajan... :(

• mies

Joopajoo, istuskele sä vaan sohvalla, mutta muut ihmiset tykkääkin enemmän vaihtelusta eikä ikuisesta sohvalla notkumisesta ja samoista kaavoista...joskus tekee mieli pikapanoja, joskus taas on aikaa vaikka koko yö, joskus on aika tehdä jotain hulvattoman hauskaa ja irstasta, joskus taas käpertyä kainaloon.

• Neito80
        mies kirjoitti:

Joopajoo, istuskele sä vaan sohvalla, mutta muut ihmiset tykkääkin enemmän vaihtelusta eikä ikuisesta sohvalla notkumisesta ja samoista kaavoista...joskus tekee mieli pikapanoja, joskus taas on aikaa vaikka koko yö, joskus on aika tehdä jotain hulvattoman hauskaa ja irstasta, joskus taas käpertyä kainaloon.

Miks kaikki kritisoi mua? Jos pari haluaa istua sohvalla vierekkäin ennen esileikkiä, miksei niin sais tehdä? Häiritseekö se teitä niin paljon? Suomi on vapaa maa, ja jokainen saa suhteessaan edetä niinkuin haluaa! Muuten, ne joilla on pitkä 1-2 tunnin esileikki, he saavat myös nauttia pidempään! :)

• Pera
        Neito80 kirjoitti:

Nainen päättää,että ei ja mies ei suutu vaan pettyy , kai tai runkkaa ja feministi akka on tyytyväinen vallastaan. Mies ei anna akalle ja akka repii kaikkimaholliset housut ja yrittää murhata paskan ja pihin ja vittumaisen juoppo retku ukkonsa. haloo tasa-arvon ämmä

• Kerttu
        Neito80 kirjoitti:

Mitä tarkotit tolla: "jos toi 80 on sun syntymävuosi niin on aika ihme että sulla on tollaset käsitykset"?
        Mä nyt tarkotin tätä: jos oletetaan niin että mies haluaa rakastella, nainen voi kieltäytyä jos siltä tuntuu. Mutta jos mies ei halua, niin ei nainenkaan voi sitä vaatia. Jos molemmat haluaa niin sitten!
        Mulla on valitettavasti ihan oikeanlainen käsitys seksistä. Väärinkäsityksiä tulee usein, sille ei voi mitään.
        Oletko sit sitä mieltä ettei miehen tarvi kunnioittaa naista?

Oonko sanonut ettei tartte kunnioitta?? EN! Tottakai miehen pitää kunnioittaa naista, mutta pointti mikä sulla on näköjään hukassa on, että myös naisen pitää kunnioittaa miestä!
        Ihmettelin että miten sinulla oli noin lapsellinen käsitys iästäsi huolimatta, että nainen päättää koska rakastellaan. Kovin naiskeskeinen on käsityksesi.. Todella hyvä että olet löytänyt itsellesi miehen joka tyytyy elämään sinun ehdoillasi maailmassa joka pyörii napasi ympärillä.

• Neito80
        Kerttu kirjoitti:

Oonko sanonut ettei tartte kunnioitta?? EN! Tottakai miehen pitää kunnioittaa naista, mutta pointti mikä sulla on näköjään hukassa on, että myös naisen pitää kunnioittaa miestä!
        Ihmettelin että miten sinulla oli noin lapsellinen käsitys iästäsi huolimatta, että nainen päättää koska rakastellaan. Kovin naiskeskeinen on käsityksesi.. Todella hyvä että olet löytänyt itsellesi miehen joka tyytyy elämään sinun ehdoillasi maailmassa joka pyörii napasi ympärillä.

Kuka tässä on lapsellinen! Ystävällisesti kerroin oman mielipiteeni, ja heti kaikki on mun kimpussa kuin pahaiset kakarat! Tottakai mun täytyy silloin jotenki puolustautua!
        Siis tää maailma ei todellakaan pyöri mun navan ympärillä, vaan päinvastoin! Ennemmin mun on täytyny elää miehen ehdoilla, ja joustaa, ja me nähdään vaan silloin kun hänelle sopii! Sitäpaitsi, mulle on sanottu, et olen liian kiltti!
        Tottakai naisen pitää myös kunnioittaa miestä, en ole niin sanonu ettei muka tarvi! Se minkä sanoin, olen kuullu sen yhdeltä vanhemmalta ihmiseltä, en siis ole itse sitä keksiny!

• Pirkko72
        Kerttu kirjoitti:

Olen tässä sivussa seuraillu tätä keskustelua, joten jättäkää nyt Neito80 rauhaan, häntä on jo potkittu päähän ihan tarpeeks!
        Mielestäni hän on fiksuin tästä porukasta, olen hänen kans samaa mieltä. Tank Girl on myös aivan oikeassa.

• kerttu
        Pirkko72 kirjoitti:

Olen tässä sivussa seuraillu tätä keskustelua, joten jättäkää nyt Neito80 rauhaan, häntä on jo potkittu päähän ihan tarpeeks!
        Mielestäni hän on fiksuin tästä porukasta, olen hänen kans samaa mieltä. Tank Girl on myös aivan oikeassa.

Ai että vain naisen pitää kunnioittaa miestä ja nainen päättää milloin harrastetaan seksiä? Noita ihmettelin, mutta nyt neito80 on jo "tullut järkiinsä"..

• Ystävä
        Neito80 kirjoitti:

Miks kaikki kritisoi mua? Jos pari haluaa istua sohvalla vierekkäin ennen esileikkiä, miksei niin sais tehdä? Häiritseekö se teitä niin paljon? Suomi on vapaa maa, ja jokainen saa suhteessaan edetä niinkuin haluaa! Muuten, ne joilla on pitkä 1-2 tunnin esileikki, he saavat myös nauttia pidempään! :)

Minäkin pidän pitkästä esileikistä, suukottelusta ja hyväilyitä ennen varsinaista asiaa.

Älä anna muiden arvostelun vaikuttaa mielipiteeseesi, äläkä masennu vaikka Sinua mollataankin täällä.

Hellä suukko Sinulle...ystäväni.

• neiti79
        Neito80 kirjoitti:

Se on totta että toiset lämpiää nopeammin ja toiset hitaammin. Itse kuulun niihin todella hitaisiin. Tuo oli fiksusti sanottu, ettei joka kosketusten tarvi johtaa seksiin.

Ei tietenkään jokaisen kosketuksen tarvitse, eikä pidäkään johtaa
        seksiin, sehän nyt on selvää. Ja onhan se hienoa, että saat juuri sitä,
        mitä tarvitset. Itse näemmä kuulun nopeasti lämpiäviin, eikä tarvitse paljoa
        suostutella, ainakin mieheni on huomannut tämän.

• Neito80
        Ystävä kirjoitti:

Minäkin pidän pitkästä esileikistä, suukottelusta ja hyväilyitä ennen varsinaista asiaa.

Älä anna muiden arvostelun vaikuttaa mielipiteeseesi, äläkä masennu vaikka Sinua mollataankin täällä.

Hellä suukko Sinulle...ystäväni.

Kiitos! Nuo muut eivät näytä tajuavan ettei yhdyntä ole tärkein asia suhteessa, vaan rakkaus ja toisesta välittäminen.

• Pirkko72
        kerttu kirjoitti:

Ai että vain naisen pitää kunnioittaa miestä ja nainen päättää milloin harrastetaan seksiä? Noita ihmettelin, mutta nyt neito80 on jo "tullut järkiinsä"..

Sul taitaa olla joku ongelma?? Ihmettelen vaan, mistä olet repiny tollasia omituisia johtopäätöksiä! Et taida osata lukea tai sit sulla on ymmärryksessä jotain vikaa! Neito80 ei ole missään vaiheessa sanonu, et VAIN miehen pitää kunnioittaa naista! Eikä kyse ole siitä, et hän "on jo tullu järkiinsä", vaan hän on koko ajan ollu järkevä! Tuntuu vähän siltä, että taidat nimimerkistäsi huolimatta ola mies?!

Mä nimittäin tunnen Neito80:n henkilökohtaisesti, ja mielestäni hän on todella mukava ja fiksu, eikä todellakaan ole mikään itsekeskeinen.

Jos lopettaisit ton pään aukomisen! Kun näköjään saat kaikille pahan mielen!

• Mitsu75
        Neito80 kirjoitti:

Kuka tässä on lapsellinen! Ystävällisesti kerroin oman mielipiteeni, ja heti kaikki on mun kimpussa kuin pahaiset kakarat! Tottakai mun täytyy silloin jotenki puolustautua!
        Siis tää maailma ei todellakaan pyöri mun navan ympärillä, vaan päinvastoin! Ennemmin mun on täytyny elää miehen ehdoilla, ja joustaa, ja me nähdään vaan silloin kun hänelle sopii! Sitäpaitsi, mulle on sanottu, et olen liian kiltti!
        Tottakai naisen pitää myös kunnioittaa miestä, en ole niin sanonu ettei muka tarvi! Se minkä sanoin, olen kuullu sen yhdeltä vanhemmalta ihmiseltä, en siis ole itse sitä keksiny!

Oot ihan oikeassa. Olisivatpa kaikki naiset samanlaisia ku sä. Älä välitä tosta Kertusta. Se yrittää vaan ärsyttää sua. Sillä heittää päässä, ja pahasti. ;)

• mies
        Neito80 kirjoitti:

Kiitos! Nuo muut eivät näytä tajuavan ettei yhdyntä ole tärkein asia suhteessa, vaan rakkaus ja toisesta välittäminen.

Kyllä sen tajuaa enempi ihmisistä kuin luuletkaan, se siitä....unohdetaan koko aihe, kukakin haluu tavallaan. Kuulostit vain niin oman asiasi ajajalta, et kommentti piti heittää. Varmaankaan et näe asiassa mitään väärää, vaikka sanoinkin sanottavani.

• kerttu
        Pirkko72 kirjoitti:

Sul taitaa olla joku ongelma?? Ihmettelen vaan, mistä olet repiny tollasia omituisia johtopäätöksiä! Et taida osata lukea tai sit sulla on ymmärryksessä jotain vikaa! Neito80 ei ole missään vaiheessa sanonu, et VAIN miehen pitää kunnioittaa naista! Eikä kyse ole siitä, et hän "on jo tullu järkiinsä", vaan hän on koko ajan ollu järkevä! Tuntuu vähän siltä, että taidat nimimerkistäsi huolimatta ola mies?!

Mä nimittäin tunnen Neito80:n henkilökohtaisesti, ja mielestäni hän on todella mukava ja fiksu, eikä todellakaan ole mikään itsekeskeinen.

Onhan hän sanonut että miehen tulee kunnioittaa naista ja nainen päättää koska harrastetaan seksiä. Näin hän sanoi ja minä vedin johtopäätökseni siitä.
        Sehän selittääkin jo tunneryöppysi, koska tunnet hänet. Minä saan käsitykseni vain hänen kirjoituksnsa perusteella, mikä mielestäni oli aluksi ontuva, nyt hän on jo sitä paikannut, tai muuttanut mielipiteitään. Sitä en voi tietää..

Ehkä sinussakin on hieman feministin vikaa, koska minuakin epäilet heti mieheksi, jos hieman puolustan heitä, koska mielestäni ei voi sanoa että "nainen päättä koska harrastetaan seksiä". Et voi mitenkään kieltää etteikö kyseinen neiti olisi niin kirjoittanut..

• kerttu
        Mitsu75 kirjoitti:

Oot ihan oikeassa. Olisivatpa kaikki naiset samanlaisia ku sä. Älä välitä tosta Kertusta. Se yrittää vaan ärsyttää sua. Sillä heittää päässä, ja pahasti. ;)

Kerro mulle miten mulla heittää päästä jos musta naisen ja miehen kuuluu molempien kunnioittaa toisiaan ja he molemmat päättävät koska harrastetaan seksiä?

• Mitsu75
        kerttu kirjoitti:

Kerro mulle miten mulla heittää päästä jos musta naisen ja miehen kuuluu molempien kunnioittaa toisiaan ja he molemmat päättävät koska harrastetaan seksiä?

...kun tosiaanki vedät ihmeellisiä johtopäätöksiä, kun joku sanoo jotain. Ei yhtään tunnu siltä että Neito80 ja Pirkko72 olisivat feministejä, kun he eivät todellakaan ole. Jos joku epähuomiossa unohtaa sanoa asian toisenkin puolen, siis sen että kummankin sukupuolen kuuluu kunnioittaa toistaan, ei se tarkoita sitä etteikö henkilö olisi sitä mieltä.

Se oli sulta tosi törkeästi sanottu Neito80:stä, että hän muka luulee olevansa "maailman keskipiste". Ajattele ennen ku sanot jotain loukkaavaa toisesta.

• kerttu
        Mitsu75 kirjoitti:

...kun tosiaanki vedät ihmeellisiä johtopäätöksiä, kun joku sanoo jotain. Ei yhtään tunnu siltä että Neito80 ja Pirkko72 olisivat feministejä, kun he eivät todellakaan ole. Jos joku epähuomiossa unohtaa sanoa asian toisenkin puolen, siis sen että kummankin sukupuolen kuuluu kunnioittaa toistaan, ei se tarkoita sitä etteikö henkilö olisi sitä mieltä.

Se oli sulta tosi törkeästi sanottu Neito80:stä, että hän muka luulee olevansa "maailman keskipiste". Ajattele ennen ku sanot jotain loukkaavaa toisesta.

Niin kai sitten sanoin sen epähuomiossa.. Miten täällä netissä voi tietää mitä toinen tarkoittaa jos ei sitä sano.Sain sen käsityksen aivan oikeasti että neiti80 on sitä mieltä että vain naisella on merkitystä. Siksi suutuspäissäni tokaisin hänen itsekkyydestään. Anteeksi kiihtymiseni!

• Neito80
        kerttu kirjoitti:

Onhan hän sanonut että miehen tulee kunnioittaa naista ja nainen päättää koska harrastetaan seksiä. Näin hän sanoi ja minä vedin johtopäätökseni siitä.
        Sehän selittääkin jo tunneryöppysi, koska tunnet hänet. Minä saan käsitykseni vain hänen kirjoituksnsa perusteella, mikä mielestäni oli aluksi ontuva, nyt hän on jo sitä paikannut, tai muuttanut mielipiteitään. Sitä en voi tietää..

Ehkä sinussakin on hieman feministin vikaa, koska minuakin epäilet heti mieheksi, jos hieman puolustan heitä, koska mielestäni ei voi sanoa että "nainen päättä koska harrastetaan seksiä". Et voi mitenkään kieltää etteikö kyseinen neiti olisi niin kirjoittanut..

En ole sanonu että "nainen päättää KOSKA harrastetaan seksiä", VAAN tarkoitin sitä, että nainen päättää suostuako siihen vai ei, riippuen siitä miltä milloinki tuntuu! Ja tottakai mies päättää myös suostuako vai ei, jne. Mielipiteitäni en ole muuttanut enkä muuta. Paikkailin sen minkä olin kiireessäni unohtanu sanoa, ettei tule väärinkäsityksiä. Feministi en ole, enkä tule olemaan.

Jos nyt lopetetaan tää kinastelu tähän?!

• kerttu
        Neito80 kirjoitti:

En ole sanonu että "nainen päättää KOSKA harrastetaan seksiä", VAAN tarkoitin sitä, että nainen päättää suostuako siihen vai ei, riippuen siitä miltä milloinki tuntuu! Ja tottakai mies päättää myös suostuako vai ei, jne. Mielipiteitäni en ole muuttanut enkä muuta. Paikkailin sen minkä olin kiireessäni unohtanu sanoa, ettei tule väärinkäsityksiä. Feministi en ole, enkä tule olemaan.

Jos nyt lopetetaan tää kinastelu tähän?!

Lue vaikka vastaukseni Mitsulle, en jaksa sitä tänne kopioida.
        Niin loppujen lopuksi kyseessä oli väärinkäsitys, niin kuin yleensä..=) Täällä netissä niitä näköjään syntyy kun olettaa että toinen ymmärtää mitä tarkoittaa vaikka ei kaikkea kirjoittaisikaan, tai unohtaa kirjoittaa (sinä) Ja sitten toinen kritisoi loppujen lopuksi turhasta, koska mielipiteet olivatkin jossain määrissä yhtenevät (minä) Mutta en voi tietää mitä mieltä olet asioista ilman sanomatta, koska en, varmaankin voisi sanoa valitettavasti, tunne sinua. Olisi vältytty tältäkin.. ja kyllä, lopetetaan!

• Tuomas
        Neito80 kirjoitti:

Yhdyntä ei ole tärkeintä SINUN suhteessasi. Olethan itse kuuluttanut suvaitsevaisuutta, joten suvaitse itse myös niitä, joille seksi ja yhdyntä seksin huipentumana on tärkeintä.

Pahoittelen agressiivista sävyäni, syynä se, että olen tottunut lämmittelemään vaimoani vaatimasi 1-2 tuntia ja jäämään yhdeksässä tapauksessa kymmenestä itse täysin ilman minkäänlaista huomiota.

Hauskaa kesää kaikille;)

• Camilla
        Tuomas kirjoitti:

Yhdyntä ei ole tärkeintä SINUN suhteessasi. Olethan itse kuuluttanut suvaitsevaisuutta, joten suvaitse itse myös niitä, joille seksi ja yhdyntä seksin huipentumana on tärkeintä.

Pahoittelen agressiivista sävyäni, syynä se, että olen tottunut lämmittelemään vaimoani vaatimasi 1-2 tuntia ja jäämään yhdeksässä tapauksessa kymmenestä itse täysin ilman minkäänlaista huomiota.

Hauskaa kesää kaikille;)

Ei kai suhde ole ihan terve, jos seksi on tärkeintä. Tokihan seksi on tärkeää, mutta ensin pitää olla selvä, että rakastaa toista. Eihän sitä voi edes sanoa kunnon suhteeksi jos seksi on pääosassa, eikä ole rakkautta lainkaan.
        Etkö sitten pidä siitä kun saat "lämmitellä" vaimoasi? Luulisi että jokainen mies on vaan tyytyväinen kun saa pitää vaimoaan hyvänä.
        Eikö vaimosi sitten huomioi sinua lainkaan, vaan joudut tekemään kaiken "työn" itse?

• Neito80
        Neiti79 kirjoitti:

...että ei se ole sitä, et mun siippa olis kärsivällinen. Hän vaan sattuu itsekin tarvitsemaan vähän lämmittelyä, eikä ole sekunnissa valmis. Tosin hän lämpenee nopeammin ku mä. En ole kertaakaan vaatinu häneltä enemmän lämmittelyä, vaan etenemme yleensä hänen mukaansa.

• Taina70
        Pirkko72 kirjoitti:

Todellakin Pirkko72 on vähintään neito80 kaveri tai hänen joku sivupersoonansa. Taidatte molemmat olla samasta puusta veistettyjä joiden mielestä seksi tapahtuu aina minuuttiaikataululla saman kaavan mukaan. Oletteko jostain raamattupiiristä missä toimitaan vain ja ainoastaan jumalan sanan mukaan? Älkää vaan tuhlatko sitä hyvää siemennestettä muutenkuin lasten siittämiseen. Hei haloo jos haluaa jotain monen tunnin sessioita seksiin se on ok, mutta vaihtelu virkistää ja pikapanot jossain auton etupenkilläkin on mieltä virkistävää seksiä.

Se, että on mukava ja fiksu ei tarkoita sitä, että on hyvä sängyssä.

• Ystävä
        Neito80 kirjoitti:

Jälleen naulan kantaan. Tunne, läheisyys ja kosketus. Näistä kolmesta syntyvät ihastuminen, rakkaus. Ja myös erotiikka ja seksi.

Romanttinen musiikki, valaistus, rakkaan ihmisen läheisyys.

Sinulla on fiksut ajatukset. Minäkin voisin ne allekirjoittaa..

Hellä halaus Sinulle.

• Marx

Jaa minä ymmärsin tuon jutun niin että lämmittelyä oli kestänyt ainakin osan aamupäivää, tekstiviestien muodossa. En ainakaan mitenkään sellaista kuvaa saanut että ruokatunnin aikaan olisi kylmänä oltu. Kyllä lämmittelyn voi hoitaa muutenkin kuin sohvalla.

• Taina70
        Ystävä kirjoitti:

Jälleen naulan kantaan. Tunne, läheisyys ja kosketus. Näistä kolmesta syntyvät ihastuminen, rakkaus. Ja myös erotiikka ja seksi.

Hellä halaus Sinulle.

Oletko sinäkin sieltä nutturapäisestä raamattukerhosta? Harrastatko sinäkin seksiä peiton alla pimeässä lauantai-iltana klo 10.00?

• Neito80
        Taina70 kirjoitti:

Todellakin Pirkko72 on vähintään neito80 kaveri tai hänen joku sivupersoonansa. Taidatte molemmat olla samasta puusta veistettyjä joiden mielestä seksi tapahtuu aina minuuttiaikataululla saman kaavan mukaan. Oletteko jostain raamattupiiristä missä toimitaan vain ja ainoastaan jumalan sanan mukaan? Älkää vaan tuhlatko sitä hyvää siemennestettä muutenkuin lasten siittämiseen. Hei haloo jos haluaa jotain monen tunnin sessioita seksiin se on ok, mutta vaihtelu virkistää ja pikapanot jossain auton etupenkilläkin on mieltä virkistävää seksiä.

Se, että on mukava ja fiksu ei tarkoita sitä, että on hyvä sängyssä.

En ole missään vaiheessa sanonu että sen pitää tapahtua minuuttiaikataululla. Jokainen tekee mitä haluaa. Jos joku ei pidä pikapanoista, eikä lämpene nopeesti, ei kenenkään tarvi niin tehdä! Ei sen pitäis häiritä sua noin paljon!
        Toiset kaipaa vaihtelua, toiset taas turvallisuutta.
        Mistään sivupersoonista ei suinkaan ole kyse.
        Mistä voit tietää olenko hyvä sängyssä vai en?

• Neito80
        Ystävä kirjoitti:

Hellä halaus Sinulle.

Kiva kun tästä maailmasta löytyy muitakin, jotka eivät ajattele pinnallisesti. :) *halii takaisin*

• Neito80
        Neito80 kirjoitti:

Kiva kun tästä maailmasta löytyy muitakin, jotka eivät ajattele pinnallisesti. :) *halii takaisin*

...tarkotettu Ystävälle.

• Neito80
        Taina70 kirjoitti:

Oletko sinäkin sieltä nutturapäisestä raamattukerhosta? Harrastatko sinäkin seksiä peiton alla pimeässä lauantai-iltana klo 10.00?

Käykö kateeksi, kun et osaa ajatella yhtä fiksusti? Ei uskois et toi 70 on sun syntymävuosi! Sääliksi käy. Mene kotiin kasvamaan!

• Minttu76
        Taina70 kirjoitti:

Meitä fiksuja ihmisiä on enemmän kuin luuletkaan, emmekä suinkaan ole mitään nutturapäitä. Oletko lukenut viestin otsikolla "Ei voi olla totta", etenkin viimeisen lauseen? Yhdyn ko. kirjoittajan mielipiteeseen!

• Minttu76
        Tuomas kirjoitti:

Hauskaa kesää kaikille;)

TERVEESSÄ ja AIDOSSA suhteessa tärkeintä on rakkaus,läheisyys ja luottamus!

• Tuomas
        Camilla kirjoitti:

Ei kai suhde ole ihan terve, jos seksi on tärkeintä. Tokihan seksi on tärkeää, mutta ensin pitää olla selvä, että rakastaa toista. Eihän sitä voi edes sanoa kunnon suhteeksi jos seksi on pääosassa, eikä ole rakkautta lainkaan.
        Etkö sitten pidä siitä kun saat "lämmitellä" vaimoasi? Luulisi että jokainen mies on vaan tyytyväinen kun saa pitää vaimoaan hyvänä.
        Eikö vaimosi sitten huomioi sinua lainkaan, vaan joudut tekemään kaiken "työn" itse?

Miksei suhde ole terve, jos seksi on tärkeintä? Miksei suhdetta voi sanoa "kunnon suhteeksi", jos seksi on pääosassa? Miksi se, että rakastaa toista on tärkeintä?

Osaatko sinä Camilla vastata noihin kysymyksiin? Siksikö että kulttuurimme valtavirta sanoo niin? Tuntuu siltä, että ainakin osa kirjoittelijoista on tottunut toistelemaan ikiaikaisia mantroja rakkaudesta onnen täyttymyksenä. Entäpä sitten, kun romanttisen rakkauden ensihuuma on hävinnyt? Uskallanpa kuitenkin väittää, että pitkässä juoksussa toimiva seksi korreloi suhteen keston kanssa huomattavasti enemmän, kuin romanttinen rakkaus.

Kirjoitukseni pointti oli, että vaikka itse vaadit tuntien lämmittelyn, älä ole niin kapeakatseinen, että kieltäisit muilta mahdollisuuden harrastaa spontaania seksiä. Vaikka itse pitäisit romanttista rakkautta suhteen tärkeimpänä rakennuselementtinä, hyväksy se, että jollakulla saattaa olla asiasta erilainen käsitys. Valitettavasti suuri osa tähän kirjoitteluun osallistuneista syyllistyy kapeakatseisuuteen (luutavasti myös minä;).

Kyllä, minä olen rakastanut lämmitellä vaimoani, vaan en enää. Ei maksa vaivaa, kun todennäköisyys sille, että itse saisin jotain edes vaivanpalkaksi on mitättömän pieni. Olen päättänyt, että jos vaimo jotain haluaa, hän saa tehdä aloitteen, hän saa pyytää. Jos sen tekee, varmasti annan, mutta itse en enää aloitetta tee. Kuullostaa varmasti karulta, mutta näin se vaan on.

Mietipä itsesi samaan tilanteeseen. Takana vuosia kestänyt suhde. Fyysisellä puolella tarjoat miehellesi kaiken mahdollisen mitä han on valmis ottamaan vastaan. Hän ei anna sinulle mitään, ei pusuakaan. Kumpi se olikaan tärkeämpää, seksi vai rakkaus? Mietipä sitä?

Btw: turha tulla tarjoamaan neuvoksi "puhukaa asiasta" -soopaa, asiasta on puhuttu, puhumisen merkitystä ongelmanratkaisukeinona on suuresti liioteltu...

Seksikästä kesää kaikille...

• Anette
        Tuomas kirjoitti:

Miksei suhde ole terve, jos seksi on tärkeintä? Miksei suhdetta voi sanoa "kunnon suhteeksi", jos seksi on pääosassa? Miksi se, että rakastaa toista on tärkeintä?

Osaatko sinä Camilla vastata noihin kysymyksiin? Siksikö että kulttuurimme valtavirta sanoo niin? Tuntuu siltä, että ainakin osa kirjoittelijoista on tottunut toistelemaan ikiaikaisia mantroja rakkaudesta onnen täyttymyksenä. Entäpä sitten, kun romanttisen rakkauden ensihuuma on hävinnyt? Uskallanpa kuitenkin väittää, että pitkässä juoksussa toimiva seksi korreloi suhteen keston kanssa huomattavasti enemmän, kuin romanttinen rakkaus.

Kirjoitukseni pointti oli, että vaikka itse vaadit tuntien lämmittelyn, älä ole niin kapeakatseinen, että kieltäisit muilta mahdollisuuden harrastaa spontaania seksiä. Vaikka itse pitäisit romanttista rakkautta suhteen tärkeimpänä rakennuselementtinä, hyväksy se, että jollakulla saattaa olla asiasta erilainen käsitys. Valitettavasti suuri osa tähän kirjoitteluun osallistuneista syyllistyy kapeakatseisuuteen (luutavasti myös minä;).

Kyllä, minä olen rakastanut lämmitellä vaimoani, vaan en enää. Ei maksa vaivaa, kun todennäköisyys sille, että itse saisin jotain edes vaivanpalkaksi on mitättömän pieni. Olen päättänyt, että jos vaimo jotain haluaa, hän saa tehdä aloitteen, hän saa pyytää. Jos sen tekee, varmasti annan, mutta itse en enää aloitetta tee. Kuullostaa varmasti karulta, mutta näin se vaan on.

Mietipä itsesi samaan tilanteeseen. Takana vuosia kestänyt suhde. Fyysisellä puolella tarjoat miehellesi kaiken mahdollisen mitä han on valmis ottamaan vastaan. Hän ei anna sinulle mitään, ei pusuakaan. Kumpi se olikaan tärkeämpää, seksi vai rakkaus? Mietipä sitä?

Btw: turha tulla tarjoamaan neuvoksi "puhukaa asiasta" -soopaa, asiasta on puhuttu, puhumisen merkitystä ongelmanratkaisukeinona on suuresti liioteltu...

Osanottoni, Tuomas, Sinulle! Elämä on yhtä helvettiä ilman hyvää seksielämää, been there seen that... Itse olen parin yrityksen ja erehdyksen jälkeen päätymässä samoille linjoille kanssasi. Olennaiset osat ovat hyvä ystävyys (eli joku jonka juttuja jaksaa kuunnella vuodesta toiseen) ja hyvä seksielämä (oikea asenne, laajakatseinen, ennakkoluuloton). Romantiikka on tietysti ihanaa niin kauan kuin sitä kestää, mutta yleensä jos suhde on hyvä, on seksielämäkin hyvä ja jos seksielämä on hyvä, on suhde muutenkin hyvä. Tunnin lämmittely on ihan kiva niille naisille, joiden mies viitsiin nähdä vaivan joka kerta, mutta peräänkuuluttaisin myös naisen omaa vastuuta. Miksei nainen voisi ottaa vastuuta omasta nautinnostaan, missä muka lukee että se on yksin miehen vastuulla? Uskaltaisinpa väittää, että jos se tunnin lämmittelyn joka kerta haluava neitokainen aloittaisi esileikin hyväilemällä itseään, saattaisi se tehdä hänen poikaystävänsä aivan villiksi? Mitä sitten tapahtuu, kun poikaystävä kuulee saunareissulla muilta miehiltä pikapanoista ja alkaa miettiä, että miksei hänellekin...?

• Tuomas
        Anette kirjoitti:

Osanottoni, Tuomas, Sinulle! Elämä on yhtä helvettiä ilman hyvää seksielämää, been there seen that... Itse olen parin yrityksen ja erehdyksen jälkeen päätymässä samoille linjoille kanssasi. Olennaiset osat ovat hyvä ystävyys (eli joku jonka juttuja jaksaa kuunnella vuodesta toiseen) ja hyvä seksielämä (oikea asenne, laajakatseinen, ennakkoluuloton). Romantiikka on tietysti ihanaa niin kauan kuin sitä kestää, mutta yleensä jos suhde on hyvä, on seksielämäkin hyvä ja jos seksielämä on hyvä, on suhde muutenkin hyvä. Tunnin lämmittely on ihan kiva niille naisille, joiden mies viitsiin nähdä vaivan joka kerta, mutta peräänkuuluttaisin myös naisen omaa vastuuta. Miksei nainen voisi ottaa vastuuta omasta nautinnostaan, missä muka lukee että se on yksin miehen vastuulla? Uskaltaisinpa väittää, että jos se tunnin lämmittelyn joka kerta haluava neitokainen aloittaisi esileikin hyväilemällä itseään, saattaisi se tehdä hänen poikaystävänsä aivan villiksi? Mitä sitten tapahtuu, kun poikaystävä kuulee saunareissulla muilta miehiltä pikapanoista ja alkaa miettiä, että miksei hänellekin...?

Naulankantaan Anette...

Hieman on jäänyt sellainen vaikutelma, että täällä kirjoittelevat ihmissuhde-elämäänsä aloittelevat, vielä pilvilinnoissa elelevät "valistuneet" naisenalut, joille elämän rumat realiteetit eivät vielä ole paljastaneet karmeita kasvojaan.

Kahden kahdeksan kuukauden ihmissuhteen tuomalla kokemuksella saarnataan rakkauden ylivertaista voimaa seksin yli. Seksi oletetaan itsestäänselvyydeksi kunhan vain "rakastaa toista" ja mies jaksaa nähdä vaivaa naisensa lämmittämiseen. Viiden vuoden päästä samaiset nymfit valittavat täällä riittämättömyyden tunnetta, kun "äijä vaan töllöttää pornoa, eikä se edes enää rakasta mua, enkä mä sitä, kun se ei enää anna mulle hellyyttä". Että silleen...

No joo, taisi päästä hieman mopo käsistä, anteeksipyyntöni jo ennakkoon kaikille ketjuun osallistunielle, etenkin naispuolisille...

• Pertti
        Tuomas kirjoitti:

Takana on vuosia kestänyt suhde, ja saan seksiä liian harvoin. Olen myös tullut tulokseen, että en tee enään aloitetta, mutta annan tarvittaessa. Kyllä on turhauttavaa, haluaisin kunnolla, ja tyttöni onkin neuvonut käymään huorissa, mutta eihän se ole sama kuin seksi rakkaan kanssa. Keskustelu ei auta meilläkään!:(

• Nainen
        Tuomas kirjoitti:

Olen seurannut tätä keskustelua hämmentyneenä ja vähän ihmetellenkin.

Monet asettavat rakkauden ja seksin jotenkin vastakkain, ihan kuin ne yleensä voisi erottaa toisistaan. Rakkauteen kuuluu mielestäni seksi ja toivoakseni myös seksiin rakkaus! Juuri rakkaus on ainakin minulla se jokin, joka pitkäaikaisen suhteenkin jälkeen saa innostumaan miehestäni seksuaalisesti, ja vieläpä tosi tulisesti! Eikä siinä aina tarvita lämmittelyjä, usein riittää sopivassa tilaisuudessa heitetty katse ja vihjaus... Ja molemmat nautimme useimmiten sekä pikapanoista että pitkitetystä nautinnosta.

Mutta tämä edellyttää hyvää suhdetta muutoinkin. Kun työssä tai kotona jokin asia kangertelee, meillä ei oikein osata rentouta seksiin, mikä on harmillista, sillä seksi todella rentouttaisi ja saisi unohtamaan muut paineet hetkeksi! Aivot ovat tärkein erogeeninen alue, kuten joku tuolla aiemmin mainitsi, ja ne ovat sitä myös pikapanossa: jostain se virittyminen lähtee liikkeelle, ainakin naisella.

Keskustelu on ihan jees, mutta ei se kaikkeen auta. Varmaankin tärkeämpää olisi, että keskusteluvälit olisivat jokapäiväisissä asioissa kunnossa ja elämä suht koht raiteillaan. Syvällinen filosofointi eikä ainakaan ongelmien puiminen ole monestakaan kiihottavaa.

Vaimosi käyttäytyminen viittaa ehkä jonkinlaiseen tunnekylmyyteen, toivottavasti tilapäiseen! Sain sen vaikutelman, että vaikka vaimosi saakin tyydytyksen, hän ei kuitenkaan todella innostu rakastelusta - olet hänelle jonkinlainen itsetyydytysväline (?). Eikä se tietenkään ole tyydyttävää sinun kannaltasi.

Millaiset teidän välinne ovat muuten kuin seksiasioissa? Onko kaikki kunnossa? Onko pieniä lapsia, jotka vievät paljon aikaa ja huomiota, usein naiselta vielä enemmän kuin mieheltä.
        Oletko varma, että vaimosi on tyytyväinen nykytilanteeseen seksuaalisesti ja muutenkin? Ajattelen, että jos rakastaa toista, varmaankin tahtoo tyydyttää myös hänen halunsa.

En usko, että vika olisi jomman kumman erityisesti, mutta yritän tässä kertoa, että mielestäni seksiä ei voi erottaa muusta elämästä, vaikka se onkin ihanaa sellaisenaan. Kaikki eivät valitettavasti osaa napsauttaa päälle seksivaihdetta ja unohtaa kaikkea muuta elämää.

Jos pärjäät ilman seksiä, ratkaisusi olla ehdottamatta sitä on oikea. Jos kaipaat seksiä, ehdota jotain teille uutta. Tai oliko joskus villissä nuoruudessanne jotain, jostain vaimosi innostui, mutta jota ei ole pitkään aikaan harrastettu? Saisko se ehkä vaimosi syttymään sinuun uudelleen!

• Kari K
        Tuomas kirjoitti:

Jos haluaa tietää, mikä parisuhteesta tekee onnel-
        lisen, pitänee kääntyä niiden 80-vuotiaiden vielä
        onnellisten, jo elämän ylämäet ja alamäet kokenei-
        den, kauan naimisissa olleiden pariskuntien puo-
        leen. Sieltä luulisi löytyvän niitä palikoita,
        joilla tässä yhteiskunnassa tarvotaan elon tietä.
        Ne parisuhteen salat eivät ikinä tule olemaan ii-
        sejä asioita.
        Menestystä! Perässä tullaan..

• .
        Neito80 kirjoitti:

...tarkotettu Ystävälle.

niinhän se olikin sille laitettu. Mitä sä oikein sekoilet? Jahkailetko siellä sohvalla välillä että et oikein tiedä mitä teet netissä ja mitä sohvalla...

• Neito80
        . kirjoitti:

niinhän se olikin sille laitettu. Mitä sä oikein sekoilet? Jahkailetko siellä sohvalla välillä että et oikein tiedä mitä teet netissä ja mitä sohvalla...

Oliks toi joku vitsi, vai? Joopajoo, täällä mun työpaikalla todellakin on sohva.. Vähän tuli sekoiltua, taisin kattoa kieroon kun en heti hoksannu mihin se viesti meni.

• Camilla
        Tuomas kirjoitti:

Jos et tiedä mikä "kunnon suhteessa" on tärkeintä, niin kasva ensin aikuiseks, niin ehkä sitten ymmärrät.
        Suhde ei ole silloin kovin vahvalla pohjalla, jos seksi on pääasia! Onhan seksi tärkeää, mutta ei sen kuitenkaan kuuluisi olla etusijalla! Kyllä jokaisen pitäis ymmärtää se!
        En suinkaan kiellä muita harrastamasta sitä spontaanisti. Jokainen saa tehdä sitä niinkuin haluaa.

Kaikille:
        Lukekaa, mitä nimim. Ystävä on Neito80:n kanssa kirjoittanut. Vai onko se teille liian syvällistä tekstiä?

• Tuomas
        Camilla kirjoitti:

Jos et tiedä mikä "kunnon suhteessa" on tärkeintä, niin kasva ensin aikuiseks, niin ehkä sitten ymmärrät.
        Suhde ei ole silloin kovin vahvalla pohjalla, jos seksi on pääasia! Onhan seksi tärkeää, mutta ei sen kuitenkaan kuuluisi olla etusijalla! Kyllä jokaisen pitäis ymmärtää se!
        En suinkaan kiellä muita harrastamasta sitä spontaanisti. Jokainen saa tehdä sitä niinkuin haluaa.

Kaikille:
        Lukekaa, mitä nimim. Ystävä on Neito80:n kanssa kirjoittanut. Vai onko se teille liian syvällistä tekstiä?

Camilla rakas,

Tiedätkö sinä, mikä "kunnon suhteessa" on tärkeintä? Minä en tiedä. Uskallan väittää ettet tiedä sinäkään. Minulla on asiasta mielipiteeni, joita pystyn ainakin jollain tasolla myös argumentein puolustamaan. Sinulla on asiasta mielipiteitä, joita et ole kykenevä perustelemaan. En pidä lausuntoa "kyllä jokaisen pitäis se ymmärtää!" kovinkaan hyvänä perusteluna. Toisaalta onhan mokomaa käytetty menestyksellisesti muissakin asiallisissa yhteyksissä, esim. perusteltaessa homoutta luonnonvastaiseksi:) Voisitko esimerkiksi vastata seuraaviin yksinkertaisiin kysymyksiin:

Miksi suhde ei ole vahvalla pohjalla, jos seksi on pääasia?
        Miksei seksin kuulu olla etusijalla?

Haluamatta loukata "Ystävää" tai "Neito80:tä" joudun kommentoimaan viimestä kehoitustasi tutustua heidän dialogiinsa. Valitettavasi minulla on suuria ongelmia ymmärtää esimerkiksi seuraavien kommenttien syvällisyyttä:

---lainaus

---lainaus loppu

Mielestäni edelliset lausahdukset ovat juuri tuota aiemmin toteamaani ikiaikaisten Kauniista ja Rohkeista opittujen mantrojen toistelua vailla minkäänlaisia järkiperäisiä perusteluja, toisinsanoen mielipiteitä.

Jäin hieman kaipailemaan vastinettasi esittämääni skenarioon rakkauden ja seksin suhteellisesta tärkeydestä.

Kasvamisiin;)

• Camilla
        Tuomas kirjoitti:

Camilla rakas,

Tiedätkö sinä, mikä "kunnon suhteessa" on tärkeintä? Minä en tiedä. Uskallan väittää ettet tiedä sinäkään. Minulla on asiasta mielipiteeni, joita pystyn ainakin jollain tasolla myös argumentein puolustamaan. Sinulla on asiasta mielipiteitä, joita et ole kykenevä perustelemaan. En pidä lausuntoa "kyllä jokaisen pitäis se ymmärtää!" kovinkaan hyvänä perusteluna. Toisaalta onhan mokomaa käytetty menestyksellisesti muissakin asiallisissa yhteyksissä, esim. perusteltaessa homoutta luonnonvastaiseksi:) Voisitko esimerkiksi vastata seuraaviin yksinkertaisiin kysymyksiin:

Miksi suhde ei ole vahvalla pohjalla, jos seksi on pääasia?
        Miksei seksin kuulu olla etusijalla?

Haluamatta loukata "Ystävää" tai "Neito80:tä" joudun kommentoimaan viimestä kehoitustasi tutustua heidän dialogiinsa. Valitettavasi minulla on suuria ongelmia ymmärtää esimerkiksi seuraavien kommenttien syvällisyyttä:

---lainaus

---lainaus loppu

Mielestäni edelliset lausahdukset ovat juuri tuota aiemmin toteamaani ikiaikaisten Kauniista ja Rohkeista opittujen mantrojen toistelua vailla minkäänlaisia järkiperäisiä perusteluja, toisinsanoen mielipiteitä.

Jäin hieman kaipailemaan vastinettasi esittämääni skenarioon rakkauden ja seksin suhteellisesta tärkeydestä.

Kasvamisiin;)

Arvasinkin että se on liian syvällistä tekstia sulle.. Ei kaikkea tarvi perustella järjellä. Ajattele tunteella! ;)

• Neito80
        Camilla kirjoitti:

Arvasinkin että se on liian syvällistä tekstia sulle.. Ei kaikkea tarvi perustella järjellä. Ajattele tunteella! ;)

Veit sanat suustani! Kunpa kaikki ihmiset ajattelisivat yhtä syvällisesti..

• Tuomas
        Camilla kirjoitti:

Kun musta tuntuu siltä...

Iso hymy ja onnea elämmään;)

• Jussi

Tänään kävi??

• Anette

Tänään vietin ruokatuntia yksin, surffailin suomi.24:n sivuilla, löysin seksinovelleja. Ei tarvinnut kauaa lukea, kun jalkovälissä sykähti, suuta alkoi kuivaa ja poskia kuumottaa. Sälekaihtimet kiinni ja sormet jalkoväliin. Oli muuten aika ihana orkku! Voin suositella!

• Jussi
        Anette kirjoitti:

Tänään vietin ruokatuntia yksin, surffailin suomi.24:n sivuilla, löysin seksinovelleja. Ei tarvinnut kauaa lukea, kun jalkovälissä sykähti, suuta alkoi kuivaa ja poskia kuumottaa. Sälekaihtimet kiinni ja sormet jalkoväliin. Oli muuten aika ihana orkku! Voin suositella!

sun S.. mä ajattelin että paistaa suoraan näyttöös, että siks pelaat niiden kaihtimien kanssa... Olisin poikennut, jos olisin tiennyt..

• Kari K

Morjesta Anette!
      Juttusi tuntui ihan kovalta. Kato mun mielestä
      parisuhteen ihana värikkyys tuleekin juuri siitä,
      kun voi tehdä kaikkea kivaa silloin kun siltä tuntuu, eikä tarvii miettiä, onko oikea hetki.

Aloit ehkä hieman osoittaa katumuksen merkkejä
      tapahtuneen jälkeen, mutta jos kaverisi tuntuu
      aidosti olevan samalla aaltopituudella kanssasi,
      olen varma hänen olevan aidosti myös onnellinen
      kanssasi. Ja se, että puhuitte fantasioistanne,
      osoittaa kaverisi halua molemminpuoliseen luot-
      tamukseen, mikä on pirun tärkeä asia.

Mä ajattelen niin, että kun saa olla hänen lähel-
      lään, johon on ihastunut, se tunne on niin kova,
      ettei tunne muuta tarvitsevankaan. Se onnistuu
      joskus, eikä missään nimessä kaikkien kanssa.
      Silloin on olemassa kokonaisuus, jossa kaikki te-
      keminen tuntuu oikealta ja hyvältä. Ainakin itse
      olen vain kerran tuntenut jotain sellaista. Suh-
      de päättyi jo monta vuotta sitten ja sen jälkeen
      en aivan samaa ole kokenutkaan. Juuri nyt ei ole
      suhdetta lainkaan ja kun olen jo 37v, huomaan
      olevani kohtalaisen kranttukin. Silti en usko
      jääväni ilman. Sellainen pano vaikka ennen duunia,
      voi että olis kova juzka, MUTTA pitää muistaa ko-
      ko ajan, että vain sen jonkun tietyn kanssa, aina-
      kin mulla.

Sun pitää nyt Anette muistaa, että vastaan vain
      kysymykseesi okei. Itse tiedäks tykkään kovasti
      suuseksistä. Silloin kauan sitten meidän juttu
      suurin piirtein alkoi sillä. me oltiin ihan missä vain, niinkuin kaikki tällaset autohommat esim.
      yleisellä parkkipaikalla keskellä päivää Wau oli
      se siinä. Joskus topattiin hissi kotitalossani
      ja nuoltiin toisiamme ja jatkettiin rakastelemalla
      meillä. Jossain vaiheessa hän sanoi mulle, että
      voitais enemmän rakastellakin, mutta en meinannut
      ihan sitä kunnolla tajuta. Hän oli nimittäin lä-
      hes seota joka kerta, kun käytin kielitaitoani.

Siis vettä vaan myllyyn ja rohkeutta, siitä tulee
      onnelliseksi. Aurinkoista ja lempeikästä kesää.
      Voidaan ehkä jatkaa yleensä kaikenlaisista asiois-
      ta, jos siltä tuntuu. Siksi osoitteeni mukana.

Terveisin Kari K

• Anette

Hei Kari K!

En yrityksistä huolimatta löytänyt osoitettasi viestistäsi, vaikka sen siinä ilmeisesti piti olla. Voisitko laittaa uudestaan osoitteesi, vaikutat jotenkin samanhenkiseltä ihmiseltä.

• JII
        Anette kirjoitti:

Hei Kari K!

En yrityksistä huolimatta löytänyt osoitettasi viestistäsi, vaikka sen siinä ilmeisesti piti olla. Voisitko laittaa uudestaan osoitteesi, vaikutat jotenkin samanhenkiseltä ihmiseltä.

Samanhenkinen mies (26v) niin ota yhteyttä!
        [email protected]

• MrSatisfier
        Anette kirjoitti:

Hei Kari K!

... joskin... vältän...

• Kari K
        Anette kirjoitti:

Hei Kari K!

Jahans!
        Luulin, että se on siinä automaattisesti, kun tää
        ohjelma sitä kysyy vapaaehtoisena kohtana.
        [email protected]
        Vähän näissä koneissa vihree...
        Onneksi koneita ei tarvita kaikkeen. -Vielä!

• Kari K
        Anette kirjoitti:

Hei Kari K!

Löydät neiti samanhenkinen osoitteeni nyt kun ha-
        et. Mun olis pitänyt tietty vastata siihen vies-
        tiin, joka tuli mulle. Eilinen meni, kun piu-
        hani oikenivat. Vihree mikä vihree, mut alkaa
        kypsähtää..
        Mitäs ruokiksella tänään tapahtuu, seksinovelle-
        jako jälleen? Sulla on pöytälaatikossa pikkumus-
        tat varalla. t:Kari K

• MrSatisfier

Turha sitä on pantata - heittäydy vain tunteeseen ja luota intuitioon. Liian harvat neitokaiset rohkenevat tehdä sen ja astua arjen taakse... :)

• Minde

Siis sä olet sitä kuukauden tapaillu.
      Luultavasti sulla on ikääkin yli 20v.,
      kun käyt töissä.
      Niin mikä ettei!
      Jos sä pidät siitä miehestä,
      ja olet varma että se pitää susta,
      (ettei vain haluu leikkii sulla!)
      Niin käy kimppuun vaan!
      Ja jos todellisuudessa käy myöhemmin niin että,
      se heittää sut "ulos".
      Niin sen on niin tarkotettu..
      Mutta mieti silloinkin vain niitä hyviä kohtia.
      ..-mm. Hyvää panoa?? ;)
      Zemppiä teille!

• Help

Ei siinä mitään ihmeelistä ollu.Jatka vaan samaan malliin =)

• ;-(

Muuttaisitte edes vähän noita juttuja, kun kopioitte niitä Reginasta

• Kari K

Oletkos tullut ajatelleeksi, mistä ne reginan ju-
        tut kertovat? Eiköhän ne ole suoria lainauksia
        näistä meidän elämän käänteistä..
        Luuletko tosissaan, että joku vaivautuisi keksi-
        mään täällä jotain, kun tarjolla on helposti kes-
        kusteluseuraa ja voi 'anonyymisti' vaihtaa ajatuk-
        sia mistä vain. Miksi vielä keksiä jotain hei?..

• Kartza

NAUTTISIN SEKSUAALISESTI;))
      e-mail:[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe