maanantai?Näin laulaa Pauli Hanhiniemi.
Ylös ja varkaisiin ei Jumala laiskoja elätä!
Miten sujuu sulta
21
603
Vastaukset
sujuu niin että pitäis kai kympiltä lähteä taas hoitelemaan asioita.....
Huomenta sullkin...:))- perskuti
Ehdottaa nylkkäri tuollaista jumalatonta menoa heti aamusta:=))
Aamulenkki "heitetty", ei muuta kuin suihkuun ja murua rinnan alle.
Muistutus: Ajakaa varovasti,.. pienet koululaiset ovat liikenteessä mukana!!
Ps. Huomenta huuhaalle. - yksitypy
Laulattaa Nylkystä :=))))
Miten viime yönä sen haaremin sait hoidettua?
Laulusta päätellen hyvin :=)))- perskuti
No,onko se vesijumppa tänään asiaa?
Varohan vähän, ettei tule vaan ylikuntoa:)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
No,onko se vesijumppa tänään asiaa?
Varohan vähän, ettei tule vaan ylikuntoa:))Tänään en mene vesijuoksuun. Pitäs yrittää tässä kyllä juosten tehdä muita hommia.
Miten sinulla on mennyt se yks lupaus? Onko pitänyt?
Hui.. olisko parein ollut olla kysymättä :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Tänään en mene vesijuoksuun. Pitäs yrittää tässä kyllä juosten tehdä muita hommia.
Miten sinulla on mennyt se yks lupaus? Onko pitänyt?
Hui.. olisko parein ollut olla kysymättä :=))))Se meni "persuksilleen", sitä pitäis uhota vähän hiljempaa,..mutta kun sitä on sillä hetkellä niin varma päätöksestään:((
Aivan hienoa, että muistutit että ei vaan unohdu ja pitää suhtautua asiaan positiivisesti, nimittäin kun tuollaisia asioita tulee miettittyä
niin ne kokee tärkeiksi ja ehkä joku päivä "unelma" toteutuu?
Tällä tarkoitin omaehtoista päätöstä:=))
Ei ne hommat mihinkään karkaa,..tee sillai lomalaisen rytmillä,..suosittelen:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Se meni "persuksilleen", sitä pitäis uhota vähän hiljempaa,..mutta kun sitä on sillä hetkellä niin varma päätöksestään:((
Aivan hienoa, että muistutit että ei vaan unohdu ja pitää suhtautua asiaan positiivisesti, nimittäin kun tuollaisia asioita tulee miettittyä
Ei ne hommat mihinkään karkaa,..tee sillai lomalaisen rytmillä,..suosittelen:=))pääasia, että yritystä lopetukseen löytyy kuitenkin.
Ja joku päivä ehkä sen pystyt lopettamaanki :=)))
Minäs kerron yhden jutun itsepetoksesta.
Tässä 10 vuotta sitten olin taas jonku kuukauden polttamatta. ( vaikka en ole koskaan polttanut paljon. Joku 3 tupakkaa päivässä, mutta kuitenkin)
Kehuin kotona, että olen nyt sen vähänkin tupakoinnin lopettanut. Sitten kesä kun oli ja vähän pubi -kierroksella kavereiden kans oltiin ratkesin taas :=))))
No.. sehä piti salata kotona että olin taas aloittanut.
Kuljin salaa autotallin päässä olevassa varastossa sen tupakan polttamassa ja purkkaa suuhun heti kun olin tupakan vetänyt.
Sitten meni aikaa varmaan pari kuukautta kun mieheni sanoi ihan rauhallisesti yks päivä, että pidätkö edes sitä varaston ovea auki kun siellä salaa käyt tupakalla. Siellä tuntuu olevan niin kamala haju. No... minähän ihmeissäni, että onko hän tiennyt kauankin, että olen polttanut siellä.
Hän vastasi, että on tiennyt ja ihmetellyt vaan, että onko tuollaisessa itsepetoksessa mitään järkee :=))))) Sen jälkeen en ole salaa polttanut. Alkoi naurattamaan niin koko juttu :=)))))) - nylkkäri
perskuti kirjoitti:
Se meni "persuksilleen", sitä pitäis uhota vähän hiljempaa,..mutta kun sitä on sillä hetkellä niin varma päätöksestään:((
Ei ne hommat mihinkään karkaa,..tee sillai lomalaisen rytmillä,..suosittelen:=))tupakan jättäminen on vaikeaa,mutta älä ota paineita poltat jos siltä tuntuu. Minullahan tuo viina oli (on)ongelma olen lopettanut samana päivänä neljä kertaa. En tee enää lupauksia kenellekkään.
- nylkkäri
hourailua haaremit,enkä kyllä haaremia kaipaakkaan.
- perskuti
nylkkäri kirjoitti:
tupakan jättäminen on vaikeaa,mutta älä ota paineita poltat jos siltä tuntuu. Minullahan tuo viina oli (on)ongelma olen lopettanut samana päivänä neljä kertaa. En tee enää lupauksia kenellekkään.
On se vaan kummallista, että on helpompi alottaa kuin lopettaa.
Olen tehnyt jälleen päätöksen,...naapurin vanhaapiikaa en enää nai,...ainakaan usein(takaportti täytyy jättää), kun toi polttamisen lopettaminen ei ihan menny sukseen,..niin siitä huolimatta tavotteita pitää olla. - perskuti
yksitypy kirjoitti:
pääasia, että yritystä lopetukseen löytyy kuitenkin.
Ja joku päivä ehkä sen pystyt lopettamaanki :=)))
Minäs kerron yhden jutun itsepetoksesta.
Tässä 10 vuotta sitten olin taas jonku kuukauden polttamatta. ( vaikka en ole koskaan polttanut paljon. Joku 3 tupakkaa päivässä, mutta kuitenkin)
Kehuin kotona, että olen nyt sen vähänkin tupakoinnin lopettanut. Sitten kesä kun oli ja vähän pubi -kierroksella kavereiden kans oltiin ratkesin taas :=))))
No.. sehä piti salata kotona että olin taas aloittanut.
Kuljin salaa autotallin päässä olevassa varastossa sen tupakan polttamassa ja purkkaa suuhun heti kun olin tupakan vetänyt.
Sitten meni aikaa varmaan pari kuukautta kun mieheni sanoi ihan rauhallisesti yks päivä, että pidätkö edes sitä varaston ovea auki kun siellä salaa käyt tupakalla. Siellä tuntuu olevan niin kamala haju. No... minähän ihmeissäni, että onko hän tiennyt kauankin, että olen polttanut siellä.
Hän vastasi, että on tiennyt ja ihmetellyt vaan, että onko tuollaisessa itsepetoksessa mitään järkee :=))))) Sen jälkeen en ole salaa polttanut. Alkoi naurattamaan niin koko juttu :=))))))Hirvee savu nousee ja haju on hirvittävä ja Sinä näyttelet viatonta:DDDD
On siinä Oulun teatteri menettänyt parhaan näyttelijän,..tai sitten ei:DDD
On vähän sellainen maku, kokeiles alaa! - nylkkäri
perskuti kirjoitti:
On se vaan kummallista, että on helpompi alottaa kuin lopettaa.
Olen tehnyt jälleen päätöksen,...naapurin vanhaapiikaa en enää nai,...ainakaan usein(takaportti täytyy jättää), kun toi polttamisen lopettaminen ei ihan menny sukseen,..niin siitä huolimatta tavotteita pitää olla.naimista vähennä niin kauan kuin paukkuja riittää.
- kysymästä
Maanantaina tehdään maanantai hommia kuten;
maalataan, maataan, mainostetaan, mailataan, maustetaan, marristellaan, mapitetaan marjastetaan! Että sillai!- perskuti
Ajatellaan,... jokaisen viikon-päivän loppuun t- kkii pääte:
-sunnuntakii,
-maanantakkii,
-tiistakkii,
???????????????????
-ylihuomenna on torstakkii
-perjantakkii-lauantakkii
Ehkä sanallisesti parempi? - marristelu????
En ole koskaan kuullutkaan!
- nauramista
marristelu???? kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan!
maristella kun on hyvällä päällä tai joku asia on mennyt paremmin kuin hyvin, on ihmisellä marri päällä.. jne... se voi kuvastaa myös toisen vahingon iloakin, mitä marristelet?
- welhotar53
laulaa muutkin,hyvä laulaja.
- NYLKKÄRI
PAULILLA ON. ASUN MUUTEN 20KM PÄÄSSÄ HANHINIEMEN KODISTA
- LonesomeMan
Mutta miten käy Nylkkäriltä rock'n roll!! =)
Päivää sullekin!- nylkkäri
kuin vitun pesu talon saippualla.
Olen vanha Rokkistara elän 50-60 lukua ikuisesti. - LonesomeMan
nylkkäri kirjoitti:
kuin vitun pesu talon saippualla.
Olen vanha Rokkistara elän 50-60 lukua ikuisesti.Hieno kuulla, kyllä silloin osattiin musiikkia tehdä. Soittajia toki on paljon, mutta sen tason tekijöitä ei.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641